Recommended Posts

سلام من هم رفتم و به خليج فارس راي دادم :confused:


چند تا نكته
اول اينكه بايد كاربرا مرتب اينجا كامنت بزارن تا اين تاپيك بالا باشه و هركي رأي نداده بره رأي بده .
دوم اينكه ( با اينكه راي دادم ) اما اين مسئله رو نبايد فراموش كنيد ، كه بعضي ها براي دشمني ما با عراب نقشه مي كشن و اقدامي مثل اوون كه بيسكويت مي گه خيلي بهتره يعني اصلا مخابرات بياد اين سايت رو فيلتر كنه ! يا يكي پيدا بشه اين سايت رو هك كنه !

اين رو هم بايد اضافه كنم اسم اهميت داره ، ولي مهمتر اوونه كه چه كسي بر اين دريا حكم فرمايي مي كنه . اگه يك كشور مقتدر در شمال خليج فارس بسازيم جرأت همچين كارهايي رو دارن !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] اين رو هم بايد اضافه كنم اسم اهميت داره ، ولي مهمتر اوونه كه چه كسي بر اين دريا حكم فرمايي مي كنه . [/quote]
می ترسم سوژه ی جدیدی به بهانه ی این اسم گذاری دستشون بدیم آخه تابلوی که اینا به تغییر نام خلیج همیشه گی پارس قانع نمی شن و واسشون هم منفعتی نداره (تغییر نام رو می گم ) اونا به فکر جدا کردن جزایر هستند و تغییر نام یه بهانه است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] اول اينكه بايد كاربرا مرتب اينجا كامنت بزارن تا اين تاپيك بالا باشه و هركي رأي نداده بره رأي بده . [/quote]

75 % واسه ما افت داره برین رو 95 % به قول دوستمون مرتب کامنت بزارین تا بیاد رو

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من هم راي داده بودم............ولي بايد ايران تو هر نشست يا جلسه ي بين المللي كه بحث خليج ع ر ب پيش مياد بدجوري واكنش بده
نميشه كه سكوت كرد تا پرروتر بشن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با عرض پوزش از دوستان باید بگم.

ارزش نداره این بچه بازی!

همین که یک نفر هم به خلیج چیز رای بده یعنی حقی برای این اسم جعلی ایجاد شده.

در زمین دشمن با نقشه دشمن بازی نکنید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]با عرض پوزش از دوستان باید بگم.

ارزش نداره این بچه بازی!

همین که یک نفر هم به خلیج چیز رای بده یعنی حقی برای این اسم جعلی ایجاد شده.

در زمین دشمن با نقشه دشمن بازی نکنید.[/quote]
حق با شماست ولی حالا که 75 % هستیم افت داره وا بدیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين خليج براي ايران هست و خواهد ماند و در تاريخ قديمي هم آمده (من خودم ديدم ) و اسناد رسمي دارم
پس [color=red][size=24]خليج فارس[/size][/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در تفکر صهیون نابودی دشمن به هر وسیله ای مجازه چون تمام مردم دنیا خوکهایی هستن که خداوند برای استفاده این قوم خلق کرده (از نظر این تفکر).....
حال خود بخوانید حدیث مفصل را...
ان الله مع المجاهدین.....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در هر صورت اينها به خودشونم رحم نميكنن بايد يكي ادبشون كنه
[size=24][/size]مرگ بر اسراييل

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینا همش فیلمه! یعنی این دانشمنده بیاد فیلم بگیره بعد بر تو تمام دنیا پخش کنه و هنوز هم زندس سرحال بابا گول این اشغالهارو به این راحتی نخورید :confused: :( :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]مدير عامل يکي از شرکت هاي آمريکايي سيگار به رييس جمهور وقت آمريکا اعلام کرده بود که با رواج بيشتر سيگار هاي آمريکايي در ايران ، سرطان را در جوانان ايراني به ارمغان مي آوريم و اين موضوع يعني ابتلاي آنها به سرطان ناشي از استعمال دخانيات است که طي 15 تا 20 سال آينده نمايان مي شود . [/b]

[color=red]جالب اينجا است که آمريکا ورود تمام محصولات خود را به ايران تحريم کرده اما يک محصول را شامل تحريم نکرده و آن محصول چيزيي جز سيگار نيست و درزمان حاضر شاهد وجود محصولات آمريکايي سيگار در کشور هستيم. [/color]
اکبر رنجبرزاده ‌" روز دوشنبه در همايش روز جهاني عاري از دخانيات گفت ‌:‌ اين موضوع به معناي توليد بيشتر سيگار در کشور و مصرف بيشتر اين محصول خطرناک و مضر سلامتي در آحاد جامعه است .
وي گفت ‌: 300ميليون دلار ياد شده در حالي در کشور تزريق شده که هيچ واردات و يا توليد سيگار خارجي نبايد بدون اطلاع ستاد کشوري کنترل و مبارزه با دخانيات انجام شود .
نماينده اسد آباد گفت ‌: کمپاني هاي آمريکايي در حالي در ايران براي سرمايه گذاري در توليد سيگار با برند هاي معروف تلاش مي کنند که ميزان مصرف سيگار در کشور خودشان از 50 درصد به 25 درصد درمردان و 22 درصد در زنان رسيده اما آنها در کشورهايي از جمله ايران براي ابتلا بيشتر مردم سرمايه گذاري مي کنند .
وي گفت :‌ شرکت دخانيات که با توليد سيگار خارجي در ايران موافقت کرده آيا مي خواهد توليدات خود را به کشورهاي ديگر صادر کند ؟ اگر اين موضوع نيز صحت داشته باشد خلاف مکتب اسلام است .
رنجبر زاده گفت ‌‌: مدير عامل يکي از شرکت هاي آمريکايي سيگار به رييس جمهور وقت آمريکا اعلام کرده بود که با رواج بيشتر سيگار هاي آمريکايي در ايران ، سرطان را در جوانان ايراني به ارمغان مي آوريم و اين موضوع يعني ابتلاي آنها به سرطان ناشي از استعمال دخانيات است که طي 15 تا 20 سال آينده نمايان مي شود .
عضو کميسيون بهداشت مجلس گفت ‌:‌ جالب اينجا است که آمريکا ورود تمام محصولات خود را به ايران تحريم کرده اما يک محصول را شامل تحريم نکرده و آن محصول چيزيي جز سيگار نيست و درزمان حاضر شاهد وجود محصولات آمريکايي سيگار در کشور هستيم.
رنجبر زاده به قانون منع دخانيات در کشور اشاره کرد و گفت ‌: هر چند قانون ، وضع شده اما اين قانون در بحث اجرايي ، مي لنگد و زير مجموعه هاي مشمول اين قانون ، به کندي فعاليت مي کنند .
وي ، نظارت بر 20 ماده قانوني منع دخانيات را از اهداف تشکيل فراکسيون مبارزه با دخانيات در مجلس عنوان کرد .
رنجبرزاده با بيان اينکه 47 درصد خانواده هاي ايراني در معرض خطر مصرف سيگار به صورت غير مستقيم هستند گفت ‌: بايد تلاش کرد که سطح روشنگري خانواده ها در خصوص عواقب سيگار را ارتقا داد .
وي در بخش ديگري از سخنانش به ايجاد دادگاه بهداشت تاکيد کرد و گفت ‌: بايد يک دادگاه بهداشتي ايجاد شود تا در صورت رويت هر گونه بي قانوني در رابطه با سلامت مردم ، مراتب را به مراجع ذيصلاح قضايي گزارش داد .

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1148753

[img]http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Smal_Pic/2010/5/31/irna634109212191406250.jpg[/img]

[img]http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/44084000/jpg/_44084706_lungdisease.jpg[/img]

[img]http://i22.tinypic.com/2hpnkaa.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جدیدترین گزارش خود به برنامه هسته ای ایران پرداخت و [b]توانایی غنی سازی 20 درصدی اورانیوم توسط ایران را تایید کرد.[/b]

به گزارش عصر ایران به نقل ازروزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی بیان کرد [b]ایران تا اوایل آوریل 2010 حداقل پنج کیلو و 700 گرم اورانیوم با درصد بالای غنی سازی را تولید کرده است. [/b]

این گزارش را یوکیا امانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیروز دوشنبه در اختیار اعضای شورای حکام این آژانس قرار داده است.

ایران پیش از این گفته بود برای تامین سوخت راکتور تحقیقاتی تهران، غنی سازی در سطح 20 درصد را آغاز کرده است.
براساس این گزارش ، ایران در روز هفتم آوریل 2010 میلادی، پنج کیلو و 700 گرم اورانیوم از تاسیسات غنی سازی نطنز برداشت کرده است. این میزان اورانیوم به نسبت 19.7 درصد ، غنی شده است.

یک دیپلمات ارشد نزدیک به روند بازرسی های بین المللی از فعالیت های هسته ای ایران گفت : میزان اورانیوم با درصد بالای غنی شده که هم اکنون در اختیار ایران است بیش از مقدار ذکر شده در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

وی افزود: میزان پنج کیلو و 700 گرم مربوط به اوایل آوریل گذشته است ولی از آن زمان تاکنون ایران به غنی سازی در درصد بالا ادامه داده است لذا هم اکنون ایران میزان بیشتری از اورانیوم با درصد بالای غنی سازی را در اختیار دارد.

[b]براساس گزارش آژانس، دارایی ایران از اورانیوم کمتر غنی شده نیز از دو تن و 60 کیلوگرم در اواخر ژانویه 2010 میلادی به دو تن و 430 کیلوگرم افزایش یافته است.[/b]

این گزارش ادامه می دهد: [b]آژانس همچنین از وجود نشانه هایی مبنی بر اینکه ایران به دنبال آماده سازی وسایل بیشتری برای غنی سازی با درصد بالاست؛ نگران است. آژانس همچنین نگرانی خود را از اینکه ایران به دنبال طراحی موشک هسته ای است بیان کرده است.
[/b]
این گزارش اضافه می کند: [b]ایران همکاری لازم را برای اینکه آژانس بتواند صلح آمیز بودن تمامی فعالیت های هسته ای ایران را تایید کند نداشته است. ایران همچنین شرط های وارد شده در قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد و شورای حکام آژانس را رعایت نکرده است.[/b]

براین اساس ، آژانس اعتراف کرده است که ایران زمینه نظارت بهتری را بر تاسیسات هسته ای خود در اختیار بازرسان آژانس قرار داده است. همچنین ایران به آژانس اعلام کرده که سانتریفیوژهای بیشتر ، روند غنی سازی اورانیوم به میزان 20 درصد را تقویت خواهد کرد.

سانتریفیوژهای جدید هنوز وارد فعالیت نشده اند اما آژانس اعلام کرده است که از احتمال اینکه فعالیت های فعلی ایران منجر به پیشرفته مواد هسته ای برای ساخت موشک شود، همچنان نگران است.

در این گزارش تاکید شده که آژانس همچنان از احتمال وجود فعالیت های اعلام نشده مرتبط با سلاح هسته ای و با مشارکت هیئت های دارای زمینه فعالیت های نظامی در ایران نگران است که در این زمینه می توان به فعالیت های مرتبط با پیشرفت محموله مواد انفجاری هسته ای برای موشک اشاره کرد.

این گزارش ادامه می دهد: برخی نشانه ها نیز نشان می دهند که این گونه فعالیت ها بعد از سال 2004 نیز ادامه یافته اند. آژانس در این باره بر ضرورت دریافت همه اسناد و اجازه دادن به بازرسان آژانس به گفت وگو و مصاحبه با همه افراد مرتبط بدون هیچ تاخیری تاکید کرده است.

این گزارش می افزاید: ایران فعالیت های مرتبط با غنی سازی اورانیوم را متوقف نکرده است و واحدهای غنی سازی سوخت و واحد آزمایشی غنی سازی در نطنز همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند علاوه بر این ایران تاسیسات غنی سازی فردو را طراحی کرده است.

آژانس همچنین تاکید کرده است که هم اکنون نظارت دقیق تری را بر روند فعالیت های غنی سازی اورانیوم با درصد بالای ایران اعمال می کند.

http://www.asriran.com/fa/news/118239/جدیدترین-گزارش-آژانس-بین-المللی-انرژی-اتمی-از-میزان-اورانیوم-غنی-شده-ایران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد ، بازرسان هسته ای می گویند ایران به اندازه ساخت دو بمب هسته ای سوخت انباشته کرده است .

یک اژانس خبری با انتشار این گزارش گفت بازرسان یافته های خود را پیش از اینکه شورای امنیت سازمان ملل درباره برنامه هسته ای ایران تصمیم گیری کند منتشر کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در حال اعمال فشار برای دور جدیدی از تحریم ها علیه ایران است و ایران اصرار دارد برنامه هسته ای اش به منظور اهداف صلح آمیز است.

http://www.asriran.com/fa/news/118234/سی‌ان‌ان-ایران-به-اندازه-ساخت-دو-بمب-اورانیوم-دارد


[b]کواکبیان: با صدور قطعنامه ایران ازNPT خارج شود [/b]

مهر: یک عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت تصویب و صدور قطعنامه تحریمی تازه در شورای امنیت علیه ایران نمایندگان مردم باید در اقدامی انقلابی خروج از ان.پی.تی را در دستور کار قرار دهند، بر لزوم استفاده از قدرت دیپلماسی مجلس برای جلوگیری از صدور قطعنامه تازه در شورای امنیت تاکید کرد.

مصطفی کواکبیان با اشاره به احتمال تصویب و صدور قطعنامه تحریمی در شورای امنیت علیه تهران، اظهار داشت: اگر قطعنامه تازه ای در شورای امنیت صادر شود با قطعا اجماع جهانی همراه نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است چین وروسیه در شرایطی در دام توطئه آمریکا وانگلیس بیافتند و با صدور قطعنامه علیه تهران همراهی کنند اما اعضای غیر دائم شورای امنیت مانند لبنان، برزیل وترکیه با تصویب قطعنامه تازه علیه کشورمان همراهی نخواهند کرد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیانیه تهران را راهکار مناسبی برای بیرون آمدن جمهوری اسلامی ایران از چالش هسته ای دانست و افزود: ایران در بیانیه تهران امتیازات بسیار زیادی را به غرب داده است تا قطعنامه تحریمی تازه ای در شورای امنیت به تصویب نرسانند.

وی هشدار داد: در صورت تصویب و صدور قطعنامه جدید در شورای امنیت علیه ایران نمایندگان مردم در خانه ملت باید در اقدامی انقلابی خروج از ان.پی.تی را در دستور کار قرار دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران عضو ان.پی.تی شده است تا از آن بهره ببرد نه اینکه دائما از آن ضربه بخورد.

وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران باید در فرصت باقی مانده چانه زنی ها را متمرکز برروی دو کشور چین وروسیه کند، گفت: با توجه به اینکه در حدود یک هفته دیگر ریاست دوره ای شورای امنیت از لبنان گرفته می شود وبه مکزیک داده می شود پس ایران باید با مکزیک رایزنی های خود در خصوص عدم صدور قطعنامه تحریمی تازه در شورای امنیت تقویت کند.

کواکبیان بااشاره به اینکه درگیر شدن همزمان با غرب ودو کشور روسیه وچین به نفع ایران نیست، گفت: هنر دیپلماتیک ما باید این باشد که در عین درگیر نشدن با کشورهایی مثل روسیه وچین به آنها تفهیم کنیم که قرار نیست همیشه قوانین بازی قدرت در معادلات بین الملل وبازی با کارت ایران به همین شکل باقی بماند.

به گفته وی اگر قرار باشد که بازی قدرت در معادلات قدرت همینطور باقی بماند تهران نیز وارد بازی تازه ای با دو کشور چین و روسیه خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاکید بر داشتن دیپلماسی فعال جهت جلوگیری از صدور قطعنامه تازه، عنوان کرد: باید از قدرت دیپلماسی مجلس برای جلوگیری از صدور قطعنامه تحریمی تازه استفاده شود.

http://www.asriran.com/fa/news/118346/کواکبیان-با-صدور-قطعنامه-ایران-ازnpt-خارج-شود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به خدا انرژي هسته اي حق ماست ما كه چيز اضافي نميخواييم به نظر من ايران بايد مواضع خودشو مستحكمتر بكن در مقابل ابر نكبتا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.