Recommended Posts

خدایی نمیدونم چرا اینو دیدم یاد تسو تو جومونگ افتادم icon_cheesygrin
.....................
رهبر خوبیه، زیادی سخت نگیرین، مردم دوسش دارن و این مهمه
فعلا که به قول دوستان خیر زیادی ازش بهمون رسیده!!
بره حیف میشه icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رهبر کره ی شمالی پس از دیدار با مدودف ، رییس جمهور روسیه و بازدید از ایالت بوریاتا ، با پایان سفر خود به روسیه در حال بازگشت به کره ی شمالی در قطار زرهی مخصوص میباشد . مدودف در این دیدار ها اظهار داشت "تاثیرات گرمی" از دیدار قبلی خود با رهبر کره ی شمالی که [b]10 سال [/b]پیش در پیونگ یانگ انجام شده بود ، به یاد دارد . (!)

http://en.rian.ru/images/16612/45/166124566.jpg

http://en.rian.ru/images/16610/95/166109509.jpg

http://en.rian.ru/images/16610/95/166109525.jpg

http://en.rian.ru/images/16610/95/166109542.jpg

http://en.rian.ru/images/16610/95/166109557.jpg

http://en.rian.ru/images/16610/95/166109588.jpg

-------------------------------------------------------------------------
[color=red]این کاربر بدلیل بی توجهی به تذکرات از تاپیک اخراج شد.
عکس ها به لینک تبدیل شدند.
rezat1980[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 =تو عکس دوم انگار منتظره مدودوف دستشو بوس کنه
2 = دندونشو مسواک نزده
3 =عشق دوربین هم هست یا شاید فکر میکنه خوش عکسه


دوستان کمی بیشتر توجه کنند ببینید دو ماسون چگونه با هم دست میدهند.

وقتی دو ماسون بهم میرسند با حرکاتی بهم میفهمانند که هر دو ماسون هستند یکی ازاین حرکات فشار دادن انگشت شصت بر بشت دست طرف مقابل هست که در عکس میبینید.

http://1.almas.host56.com/images/70c944978496.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آدم لارجیه..........تو این دنیای عجیب غریب امروزی...........

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سفر رهبر کره شمالی به روسیه و موافقت او با احداث خط لوله گاز روسیه - کره شمالی - کره جنوبی، امید به بازگشت پیونگ یانگ به مذاکرات هسته ای و خروج تدریجی این کشور از وضعیت قحطی و نابسامانی اقتصادی زنده شده است.
دیپلماسی ایرانی: یک خط لوله قادر است خط و سمتی تازه در روند تعاملات دیپلماتیک ایجاد کند و نیازهای مشترک اقتصادی و انرژی کشورها را به ارتباط ناگزیر سیاسی میان آنها تبدیل کند. خبرگزاری ریانووستی دیروز گزارش داد، کیم جونگ ایل رهبر کره‌شمالی که چهارشنبه گذشته (دوم شهریور) با دیمیتری مدودف دیدار کرد، موافقت خود را با امضای قرارداد احداث خط لوله گاز با طرف روس اعلام کرده و گفته کشورش بدون هیچ پیش‌شرطی به گفتگوهای هسته‌ای خود ادامه می دهد.
شاید اگر دیدار مقام های دو کشور در کره شمالی صورت می گرفت، این خبر تا بازگشت مدودف به روسیه درز نمی کرد؛ هرچند اعتبار چندانی برای سخنان کیم جونگ ایل نمی توان قائل شد و روی قول پیونگ یانگ مبنی بر توقف فعالیت هسته ای هم نمی توان حساب کرد. بنا بر گزارش ها، کره‌شمالی در حال مذاکره با شرکت گازپروم روسیه برای احداث یک خط لوله گازی است که از روسیه به کره شمالی و سپس به خاک دشمن یعنی کره جنوبی خواهد رسید.

بیهوده نبود که بلافاصله پس از حضور هیات دیپلماتیک ایران در مسکو برای آشنایی با طرح میانجی گرانه هسته ای روسیه، قطار مخصوص کیم جونگ ایل نیز با سرعت مرزهای روسیه را درنوردید و در کازان توقف کرد. گفته می شود قرارداد گازی اخیر حدود 100 میلیون دلار در سال برای پیونگ یانگ ارزش خواهد داشت.

رئیس جمهور روسیه گفته است: ما به ارگان‌های دولتی دستور داده‌ایم یک کمیسیون ویژه برای بررسی جزئیات همکاری‌های دوجانبه در زمینه ترانزیت گاز از مسیر کره شمالی و پیوستن کره جنوبی به این پروژه تاسیس کنند.

او با بیان اینکه کارهای فنی درباره احداث این خط لوله به زودی آغاز خواهد شد، گفت: به الکسی میلر رئیس شرکت گازپروم تاکید شده که به دقت پیگیر این پروژه گازی باشد.

طرح احداث خط لوله گازی از روسیه به کره شمالی و سپس به کره جنوبی از سوی شرکت گازپروم روسیه ارائه شده اما طی سال های گذشته تنش های میان دو کره، اجرای آن را متوقف کرده بود. کره شمالی که با انزوای جهانی و تحریم های گسترده بین المللی دست و پنجه نرم می کند، در ماه های گذشته با دشواری های اقتصادی و خطر قحطی مواجه بوده است. به نظر می رسد روسیه که یکی از مترصدان همیشگی برای بهره وری از کشورهای تحت فشار غرب است، این بار نیز به هدف زده است. اکنون کره شمالی است که منشا خیر و برکت برای روس ها شده.

شرکت گازپروم و کره جنوبی در سال 2009 موافقت خود را برای بررسی تحویل گاز به این کشور اعلام کرده بودند. روسیه گفته که قادر به صادرات گاز به کره جنوبی تا سال 2017 است. گازپروم هم اکنون سالانه حدود یک میلیون و 500 هزار تن گاز طبیعی مایع (ال. ان. جی) به کره صادر می‌کند.

پیشتر اعلام شده بود گازپروم در نظر دارد در صورت توقف برنامه هسته ای کره شمالی، صادرات گاز طبیعی به این کشور را آغاز کند. اما این مساله در توافق اخیر مدودف و کیم جونگ ایل مطرح نشده و یا اگر شده، هنوز خبری از آن منتشر نشده است.

خبر موافقت پیونگ یانگ با توقف برنامه هسته ای نظامی را روزنامه مسکو نیوز به نقل از منابع آگاه داده بودند که نامی از آنها برده نشده بود. منابع آگاه گفته بودند: چنانچه کره شمالی با توقف برنامه هسته‌ای خود موافقت کند، شرکت گازپروم روسیه طرح عرضه گاز طبیعی به این کشور را آماده اجرا می‌کند.

باید دید تزانزیت گاز شرق که امتیازهای درخور توجهی برای هر سه کشور خواهد داشت، تا چه اندازه کره شمالی را مجاب به عقب نشینی از مواضع سفت و سخت اتمی اش می کند. کارشناسان امیدوارند این معامله گازی بتواند در رفع تنش ها میان دو کره نیز موثر باشد. غرب و کره جنوبی هنوز واکنشی به این توافق نشان نداده اند؛ همچنان که غرب درمورد طرح میانجی گرانه گام به گام روسیه نیز که برای حل و فصل مسئله هسته ای ایران مطرح شده، عکس العملی نشان نداده است.

http://www.irdiplomacy.ir/fa/news/62/bodyView/15828/روسیه.دست.کره.شمالی.را.گرفت.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مادر سردار شهید «سید محمد جهان‌آرا» شب گذشته به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
خبرگزاری فارس: مادر شهید جهان‌آرا درگذشت

به گزارش فارس، مادر شهیدان سید محمد، سید علی و سید محسن جهان‌آرا شب گذشته به دلیل وخامت حال و شدت یافتن بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء در جوار رحمت حق آرام گرفت و مهمان محفل شهیدان شد.

"ساره امامزاده" مادر شهیدان جهان‌آرا که ‌از بیماری آلزایمر رنح می‌برد‌، ‌در روزهای اخیر دچار مشکل قلبی و تنفسی نیز شده بود.

رجانيوز، ضایعه وفات مادر فداکار و مهربان سردار شجاع خرمشهر سید محمد جهان‌آرا و برادران شهید و جانبازش را به خانواده محترم جهان‌آرا و همه ارادتمندان به فرهنگ ایثار و شهادت تسلیت عرض می‌کند.


http://www.shiraze.ir/sysnews/cid/14618/مادر_شهید_جهان‌آرا_درگذشت.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چرا حتي حاضر نيستيم يه تسليت ساده بگيم ولي تحليلهاي چند صفحه اي مينويسيم .
رهبرمون تسليت گفتن هم بصورت شفاهي و هم بصورت كتبي . اما ما يه تسليت ساده هم اينجا ننوشتيم .
من بارها به بچه ها گفتم كه هدف از برپايي اين سايت نبايد فقط مسايل نظامي باشه اما . . . !

به تمام بازماندگان مخصوصا پدر شهيدان جهان آرا تسليت عرض ميكنم . مادر خودش بهشتيه . وقتي مادر شهيدان باشي كه ديگر چه بهتر .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روحش شاد یادش گرامی :mrgreen:

در ضمن برادر اسماعیل من میترسم اینها اسپم باشه اون وقت ما رو با لگد میندازم بیرون icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باید به خاطر تربیت چنین فرزندی بهشون تبریک گفت احتمالا الان در کنار هم هستند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدا رحمتش كند...
براى بازماندگانش هم ارزوى صبر ميكنم...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.