Recommended Posts

[quote name='lordashrafi' timestamp='1378904000' post='338094']
منبع؟از این که القاعده دست پرورده ی آمریکاست چون در ظاهر که داره باهاش میجنگه پس برای اثبات این موضوع باید یه مدرک بسیار محکم تر از ستون این ساختمان آورد!
[/quote]

[center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10093/there-is-no-al-qaeda-robin-cook.jpg[/img][/center]

اظهر من الشمس! این از یه منبع که تحت کنترل برادران صهیون هست!
[url="http://en.wikipedia.org/wiki/CIA%E2%80%93al-Qaeda_controversy"]http://en.wikipedia....eda_controversy[/url]

اینم از این ور بازار:
[url="http://www.tasnimnews.com/Home/Single/20517"]http://www.tasnimnew...me/Single/20517[/url]

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/245416/%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87

وترن تودی:
[url="http://www.veteranstoday.com/2013/04/20/the-cias-founding-of-al-qaeda-documented/"]http://www.veteranst...eda-documented/[/url]

icon_eek
بازم بگم؟ یا خودت سرچ میکنی؟
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متخصصین ساختمانی میگن که نحوه سقوط برج های دوقلو مهندسی شده هستش ؛ یعنی به روش تخریب ساختمان اومدن مواد منفجره تو ساختمان کار گذاشتن !
در مورد این تروریست ها هم گزارش شده که دولت امریکا با اینها متفاوت برخورد کرده ؛ مثلا همون خلبانه !
در مورد یهودی ها هم گفته شده که اونها به طرزی کاملا تصادفی اون روز ساختمان رو ترک کرده بودند !
در مورد حوادث بعد از این واقعه همین بس که دولت آمریکا داره در نصف دنیا بر علیه تروریسم میجنگه !
در مورد القاعده و دوستان :mrgreen: هم که نیازی به اظهار نظر نیست !
لطفا بفرمایید که شما چجوری تحقیق کردین ؟
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی خنده داره که فکر کنیم تو کشوری مثل آمریکا با اون سیستم پدافندی و اون هم ضرایب امنیتی یه گروهک که کمترین تجاربی در رابطه با مسائل هوانوردی نظامی نداره بیاد همه سیستمو دور بزنه و اون گندو بالا بیاره
خیلی خنده داره ، دوستانی که باور کردند ادعای مزحکی رو باور کردند hee_hee
و صد البته اکثر مردم ساده لوح آمریکا که تفاوت تفکر تکفیری وتفکر اسلام ناب رو نمی فهمند هم گول این سناریو پلید رو میخورند و نتیجتاً در گام اول تفکر مردم و جامعه جهانی تغیر پیدا میکنه و در گام دوم مجوز حمله به افغانستان و عراق و ... اخذ میشه ، در سکوت مردم آمریکا و جامعه جهانی .
دیشب یه استاتوس زدم دوباره مینویسمش :
[b]یک زمانی دشمنان حضرت امیر گوسفندان فقرا رو به غارت می بردند و سلاخیشون می کردند سپس پوست گوسفندان رو به فقرا تحویل می دادند و می گفتند که اینا رو از علی(ع) گرفتیم ! [/b]
حال تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ویرایش شده در توسط Dezchilds
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
Robin Cook, Foreign Secretary in the UK from 1997–2001, believed the CIA had provided arms to the Arab Mujahideen, including Osama bin Laden, writing, "Bin Laden was, though, a product of a monumental miscalculation by western security agencies. Throughout the 80s he was armed by the CIA and funded by the Saudis to wage jihad against the Russian occupation of Afghanistan." His source for this is unclear.[2]


رابین کوک، وزیر امور خارجه در انگلستان از 1997-2001، معتقد بودند که سازمان سیا سلاح به مجاهدین عرب فراهم کرده بودند، از جمله اسامه بن لادن، نوشتن، "اسامه بن لادن،[color=#FF0000] هر چند، یک محصول از یک پیش بینی غلط به یاد ماندنی توسط سازمان های امنیتی غربی است[/color]. در سراسر80s در او توسط سازمان سیا مسلح شد و بودجه توسط عربستان سعودی به جهاد علیه اشغال روسیه از افغانستان ". منبع خود را برای این نامشخص است. [2]
[color=#0000CD]این منبع که میگه با وجوود کمک آمریکا به اسامه بن لادن او خیانت کرده (اشاره ی غیر مستقیم به این که کار سازمان سیا نبوده!)[/color]



[b] سناتور آمریکایی همکاری بین سازمان سیا و اسامه بن‌لادن را فاش کرد [/b]

خبرگزاری تسنیم : سناتور رند پل در دو بیانیه اخیرش اعلام کرده دولت آمریکا کمک‌های مالی و تجهیزاتی بسیاری در طول سالیان متمادی در اختیار بن‌لادن و سازمان القاعده قرار داده است.به گزارش گروه بین‌الملل [url="http://www.tasnimnews.com/"]خبرگزاری تسنیم[/url] به نقل از پایگاه اینترنتی "فکت‌چک"؛ سناتور رند پل از ایالت کنتاکی، در دو بیانیه که اخیرا منتشر کرده است، به صراحت اعلام کرده که دولت آمریکا اسامه بن لادن را از نظر نظامی تجهیز و تامین مالی کرده است.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" و مقام‌های ارشد رسمی آمریکا هر گونه ارتباط با بن لادن و آموزش وی، و همتجهیز نظامی و کمک مالی به او را در زمان جنگ افغانستان با شوروی سابق در دهه 1980 میلادی، رد کرده اند. بن لادن خودش نیز این ادعا را تکذیب کرده است.
گر چه احتمال وجود رابطه بین سیا و بن لادن پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر تقویت شده است. "سیا" به طور محرمانه به شبه نظامیان فعال در افغانستان برای مقابله با شوروی سابق، کمک نظامی و مالی می‌کرده ولی مقام‌های سیا بارها اعلام کرده‌اند، آمریکا از شبه نظامیان عرب شامل بن لادن حمایت نکرده است.
وبسایت سیا ادعا کرده است که سیا هرگز بن لادن را اجیر نکرده و هیچ گونه ارتباطی با وی نداشته است. بن لادن نیز در مصاحبه‌ای در سال 1993 میلادی خودش در این باره گفته است، نه خود من شخصا و نه هیچ یک از برادرانم، کمکی از آمریکا دریافت نکرده‌ایم.
انتهای پیام /
[color=#FF0000]این منبع اشاره کرده که به اسامه بن لادن برای انجام عملیات علیه شوروی کمک شده نه علیه آمریکا !!![/color]



آن را به صراحت در تضاد توجیه رسمی ایالات متحده برای دادن میلیاردها دلار به مجاهدین در افغانستان در 1980s ، یعنی ایالات متحده و عربستان سعودی در دفاع از به اصطلاح مبارزان راه آزادی در برابر تجاوز شوروی .

" نه چنین است، می گوید:" برژینسکی . او تایید آنچه که مخالفان متهم کرده اند: که ایالات متحده پنج ماه * قبل * شوروی به افغانستان حمله کرد ، حمایت پنهان از افراط گرایان مسلمان آغاز شد . او می گوید که پس از پرزیدنت کارتر مجازاقدام پنهان : " من به رییس جمهور توضیح داد که این حمایت به نظر من منجر به مداخله نظامی شوروی . " دوم، مصاحبه آموزنده در مورد به اصطلاح به " تئوری توطئه ". مطمئن باشید ، مقدار زیادی از نظریه های دیوانه خارج وجود دارد وجود دارد . و البته، مقدار زیادی از تئوری فقط ساده اشتباه وجود دارد .

اما به عنوان برژینسکی نشان می دهد ، ایجاد سیاست خارجی ایالات متحده ، می خواهید یک کلمه بهتر ، توطئه . حتی در حالی که آنها ادعا به مخالفت با افراط گرایی مسلمانان ، آنها آگاهانه به عنوان یک سلاح سیاست fomented * . و آنها در مورد آنچه آنها انجام می دهند دروغ وانمود آنها کمک به مبارزان راه آزادی مقاومت در برابرتهاجم . به عبارت دیگر، فریب در دو سطح .

یکی باید از خود بپرسید : اگر استقرار سیاست خارجی ایالات متحده افراط گرایی اسلامی است که به عنوان یک سلاح استفاده می شود یک بار، چگونه می توانید از یکی * استدلال می کنند در اصل * که آنها آن را دوباره استفاده نکنید ؟ ما می گوییم آنها * اند * از آن استفاده دوباره که آنها آن را به طور مداوم استفاده کرده اند ؛ و ما شاهد میوه این سیاست . اخیرا در حال حاضر جوهر واقعی از دکترین برژینسکی در حوادث هولناک این هفته گذشته در روسیه ( به اوج خود رسید در حمله به مدرسه ) و اسرائیل ( دو انفجار اتوبوس ) دیده می شود .

برژینسکی و تحت الحمایه خود ، زلمای خلیل زاد، راه اندازی یک شرکت در سال 1985 توسط کنگره ایالات متحده ، بودجه ، آموزش از مجاهدین به فروش خبرنگاران دروغ که مجاهدین مبارزان راه آزادی و قربانیان تجاوز ( اسوشیتد پرس


ایالات متحده فراهم می کند 500،000 $ بنابراین شورشیان افغان می تواند داستان خود را بگویید
AP، سپتامبر 16 ، 1985، دوشنبه، PM چرخه بخش : واشنگتن خطوط تاریخ ، توسط جوآن ماشین چمن زنی

چریک در افغانستان در مورد به دریافت پول از دولت ایالات متحده برای یک کمپین روابط عمومی در نظر گرفته شده را به مبارزه خود را در برابر نیروهای شوروی به توجه جهان هستند .
پول به روزنامه نگاران شورشی افغانستان آموزش به استفاده از تلویزیون، رادیو و روزنامه ها برای پیشبرد اهداف خود . گزارشگران داده خواهد شد مینی دوربین به عکاسی جنگ در داخل افغانستان است .

" هدف از این پروژه برای تسهیل جمع آوری، توسعه و توزیع داستان های معتبر ، هدف و به موقع با کیفیت حرفه ای اخبار، عکس و تصاویر تلویزیونی در مورد تحولات در افغانستان است ، گفت:"اطلاع در دفتر ثبت فدرال . این برنامه خواهد بود با بازوی تبلیغاتی خود عمو سام ، آژانس اطلاعات ایالات متحده نظارت . کنگره $ 500،000 به استخدام کارشناسان و ممکن است بعدا به ارائه اختصاص داده است.

در ساخت پول در دسترس نیست ، کنگره اما دستور USIA در نظر گرفتن یک سازمان مانند دوستان از افغانستان، یک گروه جدید که هیئت مدیره شامل کارتر دولت سابق امنیت ملی مشاور زبیگنیو برژینسکی ، شناخته شده برای نمایش تندرو ضد شوروی .
USIA پیشنهادات، علت 25 سپتامبر (1985) بینی.

دوستان افغانستان شامل دیگر مشاهیر سیاست خارجی آمریکا مانند لارنس Eagleburger ، ،معاون سابق امور خارجه، و دکتر زلمای خلیل زاد ، استاد علوم سیاسی دانشگاه کلمبیا و برخی از زمان در افغانستان به وزارت امور خارجه پرداخت می شود مشاور .

شورشیان افغان ، به نام مجاهدین ، شده اند مبارزه 100،000 نیروهای شوروی که از دسامبر 1979 ، کشور کوهستانی و ناهموار را اشغال کرده اند .

آسوشیتد پرس به عنوان یک خلیل زاد " مشاور برخی از زمان پرداخت به وزارت امور خارجه در مورد افغانستان است . " این در اواخر تابستان سال 1985 بود . کمتر از سه سال بعد تاس ، خبرگزاری اتحاد جماهیر شوروی، که خلیل زاد در ارائه از مجاهدین یک پیام مهم از وزارت امور خارجه . خلیلزاد به آنها گفت که وزارت امور خارجه ادامه خواهد داد به حمایت از آنها :


الف) تنها در صورتی که می تواند کنترل افغانستان تحکیم و

ب) تنها در صورتی کهنگرش از دشمنی کینه توز به دولت در کابل داشت.

به عبارت دیگر ایالات متحده دستور داد که مجاهدین را ندارد صلح :


ایالات متحده چریک های افغان گفته است که آن را حمایت از آنها را درتلاش برای تشکیل یک دولت موقت در صورتی که کنترل خود را از بسیاری از کشور را تحکیم و معیارهای دیگر ، روزنامه نیویورک تایمز امروز به نقل از مقامات وزارت امور خارجه گفت: است.

یک مقام وزارت امور خارجه روشن ساخته است که دولت باید در کابل رژیم مورد حمایت اتحاد جماهیر شوروی مخالفت کرد و گفت که ایالات متحده آمریکا را قبول مشروعیت مقامات در افغانستان . پیام مربوط به شورشیان در شهرستان پاکستان پیشاور هفته گذشته زلمای خلیل زاد ، مشاور ویژه در افغانستان به معاون وزیر امور خارجه مایکل H. Armacost تحویل داده شد. ( "برای حمایت از ضد انقلاب افغانستان " نیویورک، اطلاعات آژانس روسی ایتارتاس ، 6، 1988 ، جمعه )

BOSNIA

مصاحبه برژینسکی دارای اهمیت فوق العاده ای امروز . با توجه به یک گزارش اطلاعاتی هلندی در بوسنی ، در اوایل 1990s اطلاعاتی پنتاگون با سعودی ها و ایرانی ها کار می کرد را به سلاح و تروریست های مجاهدین " اعراب افغان » - به بوسنی به پرورش و رهبری از افراطیون مسلمان Alija Izetbegovic در مبارزه با صرب بوسنیایی .

همان تروریست ها در برابر طرف طرفدار شوروی در افغانستان استفاده شده است. یکبار دیگر رسانه ها دروغ ادعا صرب بوسنی مبارزه برای از بین بردن مسلمانان بوسنی (به عنوان مثال ، نسل کشی ) زمانی که آنها در واقع دفاع از جوامع خود را از مجاهدین ، و با یک گروه بزرگی از مسلمانان میانه متحد شدند .

این تصویر در تایمز لندن در تاریخ 11 دسامبر 1995 ظاهر شد. عنوان آمده است:


یکی از راهپیمایی تیپ مسلمان ارتش بوسنی از طریق Zenica در یک تظاهرات از قدرت توسط 10،000 سرباز . " توجه داشته باشید که با توجه به بار این 10،000 سرباز تنها یکی از " تیپ مسلمان ارتش بوسنی را تشکیل می دهند ... "

در طول 1990s ، تصاویر شبیه به این به عنوان نادر به عنوان دندانهای مرغ دررسانه های غربی است . چرا؟ از آنجا که آنها به صورت گرافیکی نشان می دهد که رسانه های دروغ بود که آن را ادعا کرد که دولت بوسنی در حد متوسط ​​و چند فرهنگ و غیره بود .

لباس سفید این نیروها با پوشیدن لباس های خاورمیانه مجاهدین ، نه مسلمانان یوگسلاوی . سربازان مسلمان بوسنیایی آنها را پوشیده زیرا آنها توسط افراط گرایان مسلمان ، از جمله مجاهدین وارداتی توسط ایران، عربستان سعودی و دیگر کشورهای افراطی ، با مشارکت اطلاعاتی پنتاگون تحت تعلیم شده بود . در اوایلجنگ بوسنی (تا ژانویه 1993 ) زلمای خلیل زاد ، تحت الحمایه برژینسکی Zginew ، به مسئول برنامه ریزی استراتژیک در پنتاگون بود.

در افغانستان ( به عنوان برژینسکی با افتخار ) و سپس در بوسنی، حمایت ایالات متحده ترور مسلمان حتی به عنوان وزارت امور خارجه رسما آن را محکوم . از آنجا که مردم عادی هرگز چنین سیاستی حمایت ، آن را به عموم مردم به عنوان پشتیبانی برای مبارزان راه آزادی (افغانستان) و یا به عنوان دفاع از مسلمانان مورد آزار قرار گرفته ( Bosnia. ) فروخته شد

با اواخر 1980s تحت الحمایه برژینسکی ، پروفسور زلمای خلیل زاد ، استراتژیست جنگ افغانستان بود.

تحت دولت بوش ، پدر ، خلیلزاد مسئول استراتژی در پنتاگون بود. ما شواهد قابل توجهی است که آن را تحت بوش، پدر، کلینتون بود که ایالات متحده شروع به کمک به مجاهدین در بوسنی .

بنابراین، در هر دو مورد ، ما باید تحت الحمایه برژینسکی کارگردانی استفاده از افراط گرایی اسلامی به عنوان یک سلاح علیه یک دولت سکولار ، با رسانه misrepresenting ماهیت مبارزه است . دکترین برژینسکی در عمل .

2001: تحت الحمایه زلمای خلیل زاد برژینسکی ارشد مدیر امنیت ملی برای آسیای جنوب غربی، مرکزی ترور افراطی مسلمان منصوب شد ...

خلیلزاد مسئول سیاست ایالات متحده بر روی زمین در افغانستان قبل و در طول جنگ سال 2001 بود. او سپس دولت افغانستان را انتخاب کرد. آن را در زیر تماشا کرد این بود که ایالات متحده و ایران در برگزاریکنفرانس سطح بالا را به افغانستان یک دولت بر اساس قانون مذهبی مسلمانان همکاری . در حال حاضر او سفیر و فرستاده ویژه به افغانستان است.

حتی در حالی که خلیلزاد در اتهام از افغانستان بود او همچنین مرد کلیدی بر روی زمین قبل ، در طی و بعد از حمله به عراق بود. او در مسئول روابط سیاسی با سیاستمداران تبعید عراق و دولت ایران و عربستان سعودی تا پاییز سال 2003 بود . یک دوره بسیار مهم است .

گرجستان

منطقه خود را از مسئولیت های رسمی در طول دوره شامل گرجستان ، زمانی که ایالات متحده شد تشدید تامین مالی و آموزش نظامی گرجستان . روسیه گرجستان را متهم به کمک به تروریست های چچن .

بنابراین برژینسکی بوده است دست کلید استراتژیست ،رهبر بر روی زمین ، در یک منطقه گسترده با ترور افراطی مسلمان در بسیاری ازجنگ به اصطلاح علیه تروریسم رنج میبرند. متأسفیم - من rzezinski می گویند ؟ با عرض پوزش ، من به معنای زلمای خلیل زاد ...
[color=#B22222]این منبع هم همین حرفئو میزنه که برای انجام عملیات علیه شوروی به مجاهدان افغان کمک شده!!!
ولی بحث سر دست داشتن آمریکا در حمله به برج های دوقلو بوده که منابع شما این حرفو تکذیب کردند در درجه ی دوم بحث سر القاعده بود که هیچ منبعی ارائه نشد![/color]


لغو ویرایش‌ها

Alpha ویرایش شده در توسط lordashrafi

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Dezchilds' timestamp='1378905351' post='338101']
خیلی خنده داره که فکر کنیم تو کشوری مثل آمریکا با اون سیستم پدافندی و اون هم ضرایب امنیتی یه گروهک که کمترین تجاربی در رابطه با مسائل هوانوردی نظامی نداره بیاد همه سیستمو دور بزنه و اون گندو بالا بیاره
خیلی خنده داره ، دوستانی که باور کردند ادعای مزحکی رو باور کردند hee_hee
[/quote]
البته شما اشتباه میفرمایید !
الان تو سوریه از اساتید دانشگاهی که تو غرب مشغول بودن هم در جبهه مخلفان پیدا میشه !
۱۲ سال قبل ؛ افغانستان یک حکومت اسلامی بود برای اهل سنت !
یک ایدئولوژی که میگفت باید در مقابل آمریکا ایستاد ! مطمئنا مسلمان ها در همه جا هستند ؛ موضوع این نیست که اینها تواناییش رو نداشتند ؛ موضوع اینه که قطعا آمریکایی ها با روال عادی امنیتی خودشون میتونستند جلوی اینها رو بگیرند ولی چرا نگرفتند ؟ ویرایش شده در توسط mohammaddanger

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='mohammaddanger' timestamp='1378905858' post='338104']
البته شما اشتباه میفرمایید !
الان تو سوریه از اساتید دانشگاهی که تو غرب مشغول بودن هم در جبهه مخلفان پیدا میشه !
۱۲ سال قبل ؛ افغانستان یک حکومت اسلامی بود برای اهل سنت !
یک ایدئولوژی که میگفت باید در مقابل آمریکا ایستاد ! مطمئنا مسلمان ها در همه جا هستند ؛ موضوع این نیست که اینها تواناییش رو نداشتند ؛ موضوع اینه که قطعا آمریکایی ها با روال عادی امنیتی خودشون میتونستند جلوی اینها رو بگیرند ولی چرا نگرفتند ؟
[/quote]
12 سال قبل به نظر شما انقدر وهابیت و تفکرش وخصوصاً القاعده پیشرفت داشته که تا وسط ایالات متحده و توی نیروهاش نفوذ کنه ؟ (هرچند که زاییده خودشونه)
نکنه همون ایدئولوژی بوده که الان تو عربستان و ترکیه و... حکومت میکنه و از طرفی کاسه لیسی آمریکا رو میکنه و از طرفی میگه باید رو به روی آمریکا ایستاد ؟
گیریم که توانایی نداشتند ، قطعاً آمریکا منافع خودش و اسرائیل رو با این کار مستحکم کرد و جای پای خودش رو توی منطقه باز کرد. هیچ توجه کردید حضور آمریکا تو افغانستان چقدر به پیشرفت تفکرات رادیکالی کمک کرد ؟ یا چه آموزش ها که توی کمپ های آمریکا تو افغانستان به این ملعون ها داده نشد ؟
اگر به یاد داشته باشید از عبدالمالک ریگی تعداد زیادی تصویر در دست بود که در کمپ های آمریکا در افغانستان گرفته شده بود...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب SAEID

حملات این گونه بارها و بارها انجام شده ، تمام شواهد و قرائن هم نشون میده بیشترین سود از این حمله رو دولت آمریکا و نهادهای پشت سرش برده اند ! مسلما این حمله همونطور که شما میفرمایید توسط القاعده انجام شده اما نخ های عروسک القاعده دست کیست ؟
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
[color=#B22222]این منبع هم همین حرفئو میزنه که برای انجام عملیات علیه شوروی به مجاهدان افغان کمک شده!!!
ولی بحث سر دست داشتن آمریکا در حمله به برج های دوقلو بوده که منابع شما این حرفو تکذیب کردند در درجه ی دوم بحث سر القاعده بود که هیچ منبعی ارائه نشد![/color]
[/quote]

شاد باشید دوست عزیز. :winking:
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Electro_officer' timestamp='1378907276' post='338112']
شاد باشید دوست عزیز. :winking:
[/quote]حس میکنم این سخن تحقیره!!الله اعلم من نیتِ!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[center][b][url="http://www.asriran.com/fa/news/294978/%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%84%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%B3%D9%84%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D9%81%D8%AA"]سپاه درگذشت مادر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت [/url][/b][/center]
[right]در پی درگذشت بانو فاطمه سلیمانی مادر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، این نهاد در اطلاعیه ای رحلت این بانوی مکرمه را به ایشان تسلیت گفت.[/right]
[right]به گزارش مهر، در بخشی از این اطلاعیه آمده است بی تردید تربیت فرزندی برومند و رشید که اخلاص، معنویت، شجاعت، ولایت مداری و صلابت وی آوازه جهانی یافته است محصول دامان پر مهر و عطوفت و اهتمام بانویی بزرگ و پاک طینت از روستایی محروم و از خیل عشایر غیور و بی ادعا، در پرورش ایمانی، دینی و معرفتی چنین فرزندی در فضایی معطر به ذکر خدا و تعالیم قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شمار می رود.

این اطلاعیه افزوده است: امروز اگر خیل عظیمی از جوانان پرشور و انقلابی فراتر از میهن اسلامی حتی در جغرافیای تحت تأثیر فرهنگ لیبرال ـ دموکراسی غربی الگوی خود را در شخصیت سردار سلیمانی جستجو می کنند؛ آن را باید ناشی از عنایت پروردگار به مادر ایشان دانست که شایستگی تربیت و پرورش چنین فرزندی را به وی عطا فرمود.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: گرچه این مصیبت اندوه بار است اما فرصتی را فراهم آورده تا آحاد علاقمندان به انقلاب و سربلندی ایران اسلامی با تکریم این مادر مهربان و پاک دامن قدردان حماسه آفرینی های فرزند دلاور و خردمندش سرلشکر قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دفاع مقدس و دوره ی فرماندهی و پیشتازی در لشکر 41 ثارا... و هم اینک در نیروی قدس سپاه باشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این اطلاعیه با تسلیت درگذشت این بانوی فداکار و متعهد به بیت معزی بویژه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، از درگاه خداوند سبحان برای آن فقیده سعیده غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و عزت روزافزون مسئلت کرده است.[/right]
[color=#ff0000]تسليت سردار[/color]
http://www.asriran.com/fa/news/294978
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
میگم حاجی این همه مدت منتظر موندی که این خبر رو تاپیک کنی؟ :|

بحث 3 روز پیشه حداقل

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='SAEID' timestamp='1378902627' post='338086']
[quote name='eshghe-mihan' timestamp='1378849712' post='337981']
میگن 1 دلاری 230 سال پیش طراحی شده!!! بعدش دو دلاری و ... تا شده این:
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10145/Dollar_281629.jpg[/img]
[/quote]
چیز دیگه ای نبود این جناب ... سر و ته کنه و شبیه برج های دوقلو بکنه؟

چرا سعی می کنیم الکی خودمون رو با نمادسازی فریب بدیم؟

دوستان فکر می کنند این حادثه واقعا توسط دولت آمریکا طراحی شده بود؟

یا فکر می کنید سازمان های اطلاعاتی اینقدر بی کار هستن که بیان چنین کاری انجام بدن و بعد هیچ سرنخی به بیرون نیاد؟

فکر نمی کنید اگر هم از درون دولت آمریکا این کار انجام شده باشه توسط یک عده خاص صورت گرفته و ربطی به کل دولت آمریکا نداره؟

اگر به کل سیستم ربط داشت عقل حکم میکنه در این سالها باید اطلاعاتی بیرون میومد.

تا اطلاع ثانوی این حادثه توسط القاعده و تروریست های انتحاری انجام شده مگر کسی خلاف اون رو با سند و مدرک ثابت کنه.

با کج و راست کردن اسکناس دلار و از این چرندیات چیزی جز حماقت ثابت نمیشه.
[/quote]
چرا پول های ما از این چیزها ندارن؟
چرا ترتیب خراب شدن برج ها به صورت منظم(5دلاری سالم-10 دلاری آتیش گرفته-20 دلاری آتیش بیشتر شده-50 دلاری (ظاهرا) سقوط کرده-100 دلاری دود به هوا برخواسته) هست؟
دلار رو بگیم اتفاقیه! این چطور؟ چرا تو وقتی تو ورد با فونتWingdings حروف زیر رو که میگن شماره پرواز بوده (البته برخی هم رد میکنن ولی من سندی ندیدم!) مینویسیم اشکال زیر ظاهر میشن؟

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10145/6.PNG[/img]

گزارش خبرنگار یکی از شبکه ها (اسمش یادم نیست) رو چطور توجیح کنیم که قبل از فرو ریختن یکی از برج ها گزارشش رو داده بود؟

[size=4]تو فصل سوم [url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10145/shariate_liberal.PNG"]کتاب شریعت لیبرال[/url] نوشته [url="http://www.forum.nazicenter.com/f126/5314-کتاب-شریعت-low-بقلم-آلیستر-کرولی-پدربزرگ-جورج-بوش.html"]آلیستر کراولی[/url][/size][size=4][font=arial,helvetica,sans-serif](که میگن پدر نامرشروع باربارا بوش[b] (مادر بزرگ جرج بوش) [/b][/font][/size][size=4]بوده!) نوشته(شماره71) :[/size]
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10145/shariate_liberal_2.PNG[/img]


سوال بعدی اینه که اگه هواپیما به قسمت انتهایی برج اصابت بکنه موجب فرو ریختن کل برج [color=#ff0000] (اون هم به صورت ریزش مهندسی شده ) [/color]میشه؟
[center]
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10145/11September-2.jpg[/img][/center]

[center][b]افشاي عامل پشت‌پرده حادثه 11 سپتامبر[/b][/center]

[size=4][url="http://rajanews.com/detail.asp?id=24080"]http://rajanews.com/...il.asp?id=24080[/url][/size] ویرایش شده در توسط SHAHABESAGEB
  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باید یه تاپیک میزدیم
[b]برج های دوقلوی آمریکا بهانه صف آرایی غرب و شرق [/b] rolling_on_the_floor
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر حوصله متن طولانی را دارید نگاه کردن به این نگاشته خالی از لطف نخواهد بود { کجایی پاتریوت جان ؟[img]http://www.military.ir/forums/public/style_emoticons/default/wave - New!.gif[/img] }
[url="http://www.military.ir/forums/topic/20081-%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B7%D8%B9-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87/page__hl__%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B7%D8%B9"]http://www.military.ir/forums/topic/20081-%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B7%D8%B9-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87/page__hl__%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B7%D8%B9[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.