hosseinvahdat

توهین به ایران این بار در ترکیه!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سلام

تو تاپیک فیلمای ضدایرانی هالیوود ننوشتم چون هالیوودی نیست.اخیرا ترکیه(سگ اتحادیه اروپا) عادت کرده هر چی بشه بندازه سر کردها و ایرانیا و کمی هم ارمنیا!

در سریالSONمردی از ترکیه وارد ایران میشه.حالا کاری نداریم که خیابونای کردستان سنگفرش نیستن!میاد و بسیجیا!!با یه سمند دستگیرش میکنن(به چه جرمی؟)و میبرنش تو طویله(آخه ایران کلانتری نداره)و میزننش و آخرش مردی به اسم اکرم!!(تو ترکیه اکرم اسم مرده!توجه ندارند تو ایران اکرم اسمی برای بانوانه!)میاد و معلوم نیست چجوری قهرمان ترکیه ای فرار میکنه و اکرمو میکشه و جالب ترین قسمت اینه که بسیجیا!با سلاح اتوماتیک نمیتونن قهرمان رو بزنن ولی اون با یه شلیک از کلت همه رو میکشه.بعد مردی میاد و این قهرمانو فراری میده و میگه من 4سال تو ترکیه درس خوندم و الان ناراحتم برگشتم ایران!(آره جون خودت!)

دیگه بقیشو ندیدم!چون ایرانیا رو وحشی امل عقب افتاده و...نشون داده بود!

[size=7]البته ما ماهواره نداریم و من خونه مادربزرگمون اینو دیدم! [/size]:mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به برکت پول هایی که توریست های ایرانی با خود به استانبول و انتالیا می برند باید در اینده ی نه چندان دور شاهد حرکات دوستانه تره برادران ترکیه ای باشیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه اینکارارو نکنه که اروپا با یه پس گردنی میندازدش تو لجندونی خودش

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شما بگو کدام کشور هست که به ایران توهین نکنه و یاحتی مسخره نکنه (سیاست خارجی منو کشته ) :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینهم موردی جدید!
[code]کانال تلويزيوني شو تي وي ترکيه چندي است که اقدام به پخش سريالي تحت عنوان «صد سال باشکوه» مي نمايد که در آن بزرگترين امپراطور عثماني بيش از آنکه يک مرد صحنه هاي جنگ باشد، مرد هيجانات حرمسرا و زن باره اي است که البته بيش از ما تعمق در مورد آن مربوط به ترک هاست اما اخيرا در بخشي از اين سريال، در ديالوگ ميان پادشاه عثماني و وزير اعظم که قرار است در آن پاسخ نامه شاه اسماعيل بنيانگذار سلسله صفوي و عامل ظهور ايران نوين داده شود، وي به کاتب که قصد دارد عنوان نامه را با عنوان شاه اسماعيل آغاز نمايد، با تحکم مي گويد: « از چه زماني شکست خورده چالداران و اميري بي اهميت، شاه شده است...؟»

به گزارش مشرق به نقل از ايران بالکان؛ به کارگيري اين عبارت اگرچه مي تواند در واکنش به نامه ها وهداياي تحقيرآميزي چون ارسال شانه و ... از جانب شاه اسماعيل به سلطان سليم باشد اما با اين وجود در جاي خود مي تواند بهانه اي براي پرداختن به نامه هاي رد و بدل شده ميان شاهان صفوي و عثماني نيز باشد.

و اما:

دلخوشان چالداران مي دانند، چالداران تنها جنگ با شاه ايران نبود، بلکه در بخشي انتقام به ابراز ارادت اتباع سلطان سليم به شاه اسماعيل بود که سبب قتل عام پنجاه هزارنفر از مريدان شاه ايران در سرزمين آناتولي، توسط سلطان عثماني انجام شد.

دلخوشاني که به چالداران دل خوش کرده اند، با وجود گذشت قرن ها هنوز جنگ را نيمه تمام دانسته و همچنان دل نگران مريدان شاه اسماعيل در سرزمين آناتولي هستند. اين دلخوشان و ذهن هاي مانده در چالداران، در امتداد چالداران، قتل عام علويان درسيم را بر پا مي دارند.

دلخوشان چالداران بيش از آنکه سرمست پيروزي باشند، همواره در هراس مردمي هستند که در سرزمين آناتولي، شاه اسماعيل را نه شاه بلکه بعضا تا مقام الوهيت بالا برده اند.

دلخوشان چالداران خود بخوبي مي داند که شاه اسماعيل نه تنها در ايران، بلکه درسرزمين آناتولي نيز شاه بوده و اين چه شکستي است که شکست خورده در نزد مردم آن کشور، شاه و پيروز را ... نموده است. ظاهرا چالداران با خود غلبه فرهنگي را به همراه نداشته است.

دلخوشان چالداران وا داده در برابر غرب، امروز شاهدند که چگونه ميراث داران شاه اسماعيل، سرفرازانه نمايندگي اسلام را نموده و به تنهائي در برابر غرب ايستاده اند.

دلخوشان چالداران بهتر است در چالداران ودر عالم رويا باقي بمانند، که اگر چشم گشايند اين بار خواهند ديد که نه در پشت دروازهاي وين، بلکه که در پشت دروازه هاي ادرنه مانده اند.

دلخوشان چالداران نيک مي داند که اگر مبنا بر دلخوشي هاي گذشته باشد، نه تنها سرزمين آناتولي که سرزميني به وسعت دنياي ديروز، در سيطره خشايار و داريوشي بوده است که از آن خاندان صفوي برخاسته است.

دلخوشان چالداران لازم است چشم گشوده و درک کنند که در حالي که نه تنها ديوار برلين بلکه همه ديوارها ميان غرب فرو ريخته است ، آنها دانسته وندانسته ديوار حائل ميان مسلمان ايجاد مي نمايند.

دلخوشان چالداران خوب است به جاي ماندن در ديروز تاريخ خود پنداشته شان، چشم به امروز گشوده و شرايط حاکم بر آن را درک کنند.

و اما جان کلام:

دلخوشان چالداران خوب است بيدار شده و با عبور از ذهنيت چالداران، ضمن همراهي با مردم خويش، بستر ساز آشتي ميان شاه اسماعيل و سلطان سليمي باشند که غرب چهار صد سال است تلاش مي کند همواره ميان آنان، جنگي دائمي برقرار باشد؛ در 1514 اگر دو سپاه اسلام، به جاي چالداران رو به شرق و غرب داشتند، بي شک امروز بر جهان وضعيتي ديگر حاکم بود.

صادق ملکي، کارشناس مسائل بين الملل - ايران بالکان (ايربا)

توضيح تاريخي: جنگ چالدران در ?? مرداد ??? هجري خورشيدي ميان سپاه قزلباش ايران به فرماندهي شاه اسماعيل يکم صفوي با ارتش عثماني به فرماندهي سلطان سليم يکم رخ داد. محل اين نبرد در دشت چالدران (در شمال آذربايجان) بود. در اين جنگ نيروهاي قزلباش که در حدود ?? هزار تن بودند با سپاه حدود ??? هزار نفري عثماني جنگيدند و به دليل کمي نفرات و نداشتن سلاح گرم از سپاه عثماني شکست خوردند، اين در حالي بود که ارتش عثماني داراي توپخانه و تفنگهاي انفرادي بود، ولي سربازان ايراني با شمشير، نيزه، و تير و کمان مي‌جنگيدند. پس از اين جنگ، دياربکر و کردستان باختري براي هميشه از ايران جدا شد و به دست عثماني افتاد.[/code]

[url=http://www.mashreghnews.ir/fa/news/44692/%D8%AA%D9%88%D9%87%D9%8A%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%AE-%D8%A7%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%D9%8A%D8%B2%D9%8A%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D9%8A%D9%87]مشرق[/url]

باید یه گوشمالی حسابی بهشون داد! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب سياستي دارند اين دولتمردان تركيه ، بايد به هوش و ذكاوت شان احسنت گفت . دارن سعي مي كنند در بلند مدت افكار مردم شان را براي مقاصد خودشان شست و شو بدهند . تاثيري كه ساخت همين فيلم ها روي مردم شان خواهد گذاشت خيلي بيشتر از آتش زدن پرچم ايران و ... خواهد بود.

{ايكاش فيلم سازان ما هم مي توانستند از اين ابزار استفاده كنند . وقتي تمام فيلم هاي خارجي كه از صدا و سيما پخش مي شود ديدي مثبت نسبت به آمريكا و اروپا و انگليس به افكار مردم مي دهد ، و فيلم هاي ايراني هم در راستاي خوش رقصي براي غرب ساخته مي شود ( سياه نمايي ، روابط منحرف ، هرزگي و لودگي) تعجب نمي كنم اگر گروهي همين الان در ايران پرچم ايران را آتش بزنند و به طرفداري از غرب خيزش كنند.}

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من خودم بچه تبریزم خیلی از دوستام ترکیه میان و میرن که حتما خودتون می دونین چرا ؟ یادمه یه بار تو روزنامه خوندم در امد ترکیه از ایرانیها در عرض 6 ماه برابر 10 میلیارد دلار هستش البته خجالت می کشن بگن بیشترش از چه راهی میاد در کل باید خودمونو مقصر بدونیم که مثل ندید بدید ها سیل جمعیتی ما روانه ترکیه شده واسه کار کردن و ........ ای بابا صدا و سیمای مارو هم که بیخیال :mrgreen: برنامه هاش 2زار نمی ارزن چیکار میشه کرد فقط منتظر روزی هستم که رابطه ایران با امریکا تغییر کنه اونوقت این ترکیه ایها و اماراتیها دیدنی میشن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بهتره ازدیدن ماهواره اجتناب بشه تا اینکه به حرام نیفتاد- حرمت این فیلمها از گناهان دیگه کمتر نیست (قابل توجه بعضیها که خیلی درروایات غور میکنند و به حلال و حرام اهمیت میدهند)
کسی که ماهواره نداره اصلا شبکه شو تی وی نداره - این شبکه بصورت سانسور نشده فیلمهای روز رو پخش میکنه- شبکه های ماهواره ای ترکیه الان به حد اعلا درفساد فرورفتند و شبهای یکشنبه فیلمهای پورنو پخش میکنند (من اینو از همکارانم که ماهواره دارند میدونم)
ترکیه درفساد غرقه و قطعا تاوان این فساد رو خواهد داد- الان هم داره به همسایگانش ظلم میکنه
و مدتی دیگه سرنیزه حمله به ایران خواهد شد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ترکیه با این کاراش میخواد وارد اتحادیه اروپا بشه
اگه خبرارو خونده باشین خود اوباما گفته یکی از 4 سیاتمدار مورد اعتمادش رجب طیب اردوغانه
پس این کارا ازشون بعید نیست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ترکیه با این کاراش میخواد وارد اتحادیه اروپا بشه
اگه خبرارو خونده باشین خود اوباما گفته یکی از 4 سیاتمدار مورد اعتمادش رجب طیب اردوغانه
پس این کارا ازشون بعید نیست[/quote]
فکر کنم اقای رادان بود که می گفت اردوغان دست پرورده ی رژیم صهیونیستیه و داره نقش بازی می کنه و در واقع در راستای اهداف صهیونیست ها گام بر می داره.حالا راست و دروغش را مطمئن نیستم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اکنون اینطور فکر کنیم اگر در ایران در یک سریال یا فیلم سینمایی در مورد ترکیه و مردمش همچین حرکتی صورت می گرفت چه اتفاقی در داخل و خارج می افتاد .
دوستان کمی توجه کنند به همه کشورهایی که با ایران مرز مشترک آبی و خاکی دارند کدام کشور رو می توانند نام ببرند که تاریخ استقلال آن کشور به عنوان یک کشور مستقل و تاریخی یک دست یعنی در طی سالیان نام آن کشور و دولت مستقل داشته ...
این کشورها به دو دسته تقسیم می شوند یک دسته کشورهای سرزمینی ایران که در طی سالیان به دست دشمنان ایران از سرزمین ایران جدا شده و پس از سالیان در دوران معاصر به استقلال رسیده اند و کشورهای حاصل از تجزیه عثمانی که تعدادی از آنها شامل دسته اول نیز می شوند .
امروز در ترکیه به مدد پشتیبانی کشورهای غربی چه از نظر مدیریتی(از مدیریت بانکها تا ارائه برنامه های استراتژیک دولتی توسط افراد غیر ترک) و چه تکنولوژی سرمایه گذاری زیادی را در بر داشته و این خود باعث افزایش رفاه و خود اعتماد به نفس در بین ترکها شد و ترکها رو کم کم به یاد گذشته انداخت و امروز خود را با آن روزگار مقایسه می کنند و رفتاری همانند آن دوران با همسایه خاوری خود داشته باشند اینکه چه فجایعی در آذربایجان و آران در طی جنگهای ایران و عثمانی به بار آمردند اما هرگز ایران به سرنوشت یونان و بلغارستان و دیگر کشورهای به تصرف درامده ترک بدل نشد البته امروز مقداری از این داستان از یاد مردمان آران و آذربایجان رفته اما بیشتر مساله از همین پیشرفت اقتصادی ترکها آب می خورد و فضای کنونی بین المللی که برای کشور ما رخ داده و مکتاسفانه اکثر کشورهای همسایه از این فضا استفاده می برند . تا دیروز امارات و دبی بود و امروز نوبت به ترکها رسیده که نه تنها نفع اقتصادی می برند بلکه با چنین داستانهایی چه به لحاظ تاریخی و چه فرهنگی همه را می خواهند صاحب شوند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اکنون اینطور فکر کنیم اگر در ایران در یک سریال یا فیلم سینمایی در مورد ترکیه و مردمش همچین حرکتی صورت می گرفت چه اتفاقی در داخل و خارج می افتاد . [/quote]

هيچي نمي شد فقط وزير خارجه محترم مي رفتند ازشون عذر خواهي مي كردند و مي فرمودند درباره اينكه ترك ها(دولت تركيه، حكومت هاي ترك) در طول تاريخ و در حال حاظر چه غلطي كرده اند و چه مي كنند فقط و فقط وزارت خارجه محترم مي تواند نظر بدهد و اونهايي كه به برادران تركمان توهين كرده اند(بابا فقط يه انتقاد بود) غلط كردن و ما در آينده اي نزديك به حسابشان مي رسيم.
مثل قضيه سپر موشكي ناتو

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من خودم چند بار خواستم كه سريالهاي ساخت اين كشور را ببينم اما واقعا نتونستم چون خيلي چرندند!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.