hosseinvahdat

توهین به ایران این بار در ترکیه!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

هر چی باشه باز اونا بیگانه و خارجی محسوب میشن

من از بیگانگان هرگز ننالم********* که با ما هر چه کرد آن آشنا کرد

چرا جای دوری میریم ، تو کشور خودمون این باصطلاح فیلم سازان و هنرمندان خودمون اعتقادات و فرهنگ و خلاصه همه چیز ملت رو به فحش و لجن میکشن و کسی هم بهشون جرات نداره بگه بالا چشمتون ابروه بلکه بر عکس بیشترین جوایز رو هم بهشون میدن و کمک های میلیاردی از بیت المال برای فحاشی ها و اهانت هاشون بهشون میدن و بعد میبرندش جشنواره های خارجی تا دلتون بخواد عین قهرمان ها براشون کف میزنن و جایزه بهشون میدن و ته دلشون به حماقت ایرانی جماعت از خنده ریسه میرن

وقتی تو مملکت خودمون اینجوریه چه جای ناراحت شدن از بیگانه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر وزارت امورخارجه واقعا قدرتمند بود این جوری نمی شد
متاسفانه کم کم توهین به ما عادت شده کسی هم جلوش رو نمی گیرد

تنها چیزی که می تونم بگم این است که دلم گرفت و ناراحت شدم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام بچه ها
تعجب میکنم چرا بعضی ار دوستان ما با کوچکترین چیزی بحث سیاست خارجه و فلان را پیش میکشند!!
میخواهید وزارت امور خارجه ما برای یک فیلمه صد من یک غاز چه عکس العملی نشان بده؟
بله سیاست خارجه ما منفعل است در اینور سکه
ولی اگر خوب دقت کنید سیاست با پنبه سر بریدن هم وجود داره

در تلویزیون ما هم افغانی ها را آدمهایی عمله و بیل بدست نشون میدن!
اعراب را با دیش داشه بلند و شکم گنده نشون میدند!
کلا هر کاراکتر های انتاگنیست اگر شخصی غیر ایرانی داشته باشد اصولا خرفت و نادان و ابله و ... نشان داده میشود. هم چنین چیزهایی در تلوزیون ملی داریم چه برسه به فیلم های هندیکم پر شده!

در عین حال این عثمانی ها عقده ای شده اند.
به این همه پاچه خواری و ته کاسه لیسیدن غربی ها همین چند وقت پیش مجلس فرانسه با برسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط عثمانی کلهم سنگه روی یخشان کرد.

به اینها اهمیت ندید و مثل علف های خشک کنار جاده فقط از کنارشون رد بشید و به مسیرتون ادامه بدید. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]عجب میکنم چرا بعضی ار دوستان ما با کوچکترین چیزی بحث سیاست خارجه و فلان را پیش میکشند!!
میخواهید وزارت امور خارجه ما برای یک فیلمه صد من یک غاز چه عکس العملی نشان بده؟ [/quote]

بله حق با شماست
کمی زود قضاوت کردم

برای این مشکل باید در فیلم جواب داد
نه این که توهین کرد
باید فیلم ساخت و در جهان نشان داد
نه اینکه دروغ بگیم بلکه حقیقت موجود را نشان دهیم که هم مخاطب جذب کند هم تبلیغ کشور شود
برای مثال اگر در فیلمی آمریکایی ها را در اقتصاد ضعیف بشماریم کسی باور نمی کند چرا که خوب تبلیغ کرده اند حتی اگر دلیل و مدرک بیاوریم

در این مسئله می بایست از وزارت ارشاد و صدا وسیما ایراد گرفت
که به جای کار فرهنگی هرکاری می کنند الا کار فرهنگی و حرکت برای نمایش در سطوح جهانی
برای مثال ما چند فیلم در عرصه جهانی برده ایم که خیلی تاثیر بگذارد
( فقط نگیم چون ایران را خوب نشان می داد معروف شد)

بذار بشمارم:
بچه های آسمان
جدایی سیمین از نادر
درباره الی

من دور فیلم نیستم بقیه اش را شما بگین
اگه بالای 10 رفت نه اصلا بالای 5 رفت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نمی فهمم ما عادت داریم تقصیر رو گردن این کشور اون کشور بندازیم مثل نمراتمون تو دوران تحصیل ( کم داد - انداختم - لج کرد .... )
بابا حرمت امام زاده رو چه کسی نگه می داره غیر از متولی ؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name="arminheidari"][quote]

جدایی سیمین از نادر
درباره الی

[/quote]

منظور من از اونچه که در بالا گفتم دقیقا امثال همین فیلم هایی هست که شما نام بردید . (نماد روشنفکری سکولار از خود بیگانه و جدا افتاده از مردم که با شعف تمام به فرهنگ بیگانه نگاه میکنه و هویت خودش رو در مردن فرهنگ ملی و یا جدایی از فرهنگ ملت خودش میدونه و با شیدایی و اعجاب از بیگانه یاد میکنه و آرزوی مرگ برای کشورش میکنه )

معتقدم امثال این تفکر هست که برای دیگران این حق رو ایجاد کرده که بخودشون اجازه بدن هر جور که بخوان درباره کشور ما قضاوت کنند . ما نمیتونیم بیگانه رو مقصر بدنیم چرا که از داخل کشور خودمون و با سرمایه خودمون این اجازه رو بهشون دادیم .

اگه بخواد کسی به فرهنگ ایرانی فحاشی کنه بهتر از این فیلم ها پیدا نمیکنه . [color=darkblue]اگه بیننده ایرانی از دیدن اونها ذره ای احساس غرور ملی کنه میتونه درباره این آثار خوشبین باشه[/color]

اینها نه تنها هیچ نشانی از فرهنگ و اعتقادات و سنت های ما ندارند بلکه مخربترین وجهه رو از ایرانی نشون میدن و [color=darkblue]بیننده رو از داشتن فرهنگ و ملت خودش سرافکنده و شرمنده میکنه .[/color] اوج ذلت ، حقارت و از خود بیگانگی یک ایرانی

درباره فیلم های آقای مجیدی هم حرف زیاده (ایشون هرچند که کارهای ارزشمندی دارند ولی اونچه که در همه آثار ایشون مشهوده اینه که سنت و فرهنگ ایرانی رو مساوی با فلاکت میدونن و سیاهی و فقر و بدبختی) گویا برای ایشون رابطه علم و دین و یا رابطه دین و پیشرفت هنوز نامفهوم مونده و قادر به درک و هضم اونها نیست .

به شخصه متاسفم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]منظور من از اونچه که در بالا گفتم دقیقا امثال همین فیلم هایی هست که شما نام بردید . (نماد روشنفکری سکولار از خود بیگانه و جدا افتاده از مردم که با شعف تمام به فرهنگ بیگانه نگاه میکنه و هویت خودش رو در مردن فرهنگ ملی و یا جدایی از فرهنگ ملت خودش میدونه و با شیدایی و اعجاب از بیگانه یاد میکنه و آرزوی مرگ برای کشورش میکنه )

معتقدم امثال این تفکر هست که برای دیگران این حق رو ایجاد کرده که بخودشون اجازه بدن هر جور که بخوان درباره کشور ما قضاوت کنند . ما نمیتونیم بیگانه رو مقصر بدنیم چرا که از داخل کشور خودمون و با سرمایه خودمون این اجازه رو بهشون دادیم .

اگه بخواد کسی به فرهنگ ایرانی فحاشی کنه بهتر از این فیلم ها پیدا نمیکنه . بیننده ایرانی از دیدن اونها ذره ای احساس غرور ملی نمیکنه بلکه شرمنده و سرافکنده میشه

اینها نه تنها هیچ نشانی از فرهنگ و اعتقادات و سنت های ما ندارند بلکه مخربترین وجهه رو از ایرانی نشون میدن . اوج حقارت و از خود بیگانگی یک ایرانی

درباره فیلم های آقای مجیدی هم حرف زیاده (ایشون هرچند که کارهای ارزشمندی دارند ولی اونچه که در همه آثار ایشون مشهوده اینه که سنت و فرهنگ ایرانی رو مساوی با فلاکت میدونن و سیاهی و فقر و بدبختی) گویا برای ایشون رابطه علم و دین و یا رابطه دین و پیشرفت هنوز نامفهوم مونده و قادر به درک و هضم اونها نیست .

به شخصه متاسفم[/quote]

ببخشید دوست عزیز قصد جسارت ندارم یه سوال داشتم به نظرتون حالا که این جور فیلم ها ساخته میشه باید چه کرد؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در یک جمله میتونم بگم بازگشت به خویشتن خویش

ما این بازگشت به خویشتن رو یکبار در انقلاب اسلامی تجربه کردیم . انقلاب ما یک ترجمه از بازگشت به خویشتن بود .

در قضیه فرهنگی اولین اقدام اینه که طیف روشنفکر و جو زده که به ناحق و با کمک های بیدریغ و ساده اندیشانه بصورت یک قشر مرجع در اومدن از مرجعیت کنار گذاشته بشن . معتقد به حذف نیستم بلکه تاکیدم بر کنار گذاشته شدن به عنوان یک مرجع برای عموم هستند . این طیف عملا در طول تاریخ پیدایشش در ایران تاکنون نشون داده که همیشه گدا صفتانه چشمش بجای داخل به داشته های دیگرانه و حاضره برای اینکه اونها از ریزه های سفره خودشون برخوردار کنن هر کاری بکنن و نسخه خودشون رو هم برای عموم مردم هم میپیچن و توصیه میکنن .

بجای گدا صفتی داشته های دیگران می باید مناعت طبع و تاکید بر داشته های خود بعنوان یک استراتژی فرهنگی جایگزین بشه . داشته هامون رو هم برای جوانان خودمون خوب توصیف کنیم تا موجبات افتخار براش باشه و هم به همه دنیا معرفی کنیم تا اونها هم احساس عزت ما رو درک کنن و بخودشون اجازه اهانت کمتر بدن . البته مغرض و دشمن زیاد داریم ولی وقتی خودمون آدم های حقیر و کم بنیه رو الگو میکنیم که به خودمون اهانت و فحاشی کنن نتیجه اش این میشه که هر کسی بخودش حق میده هر جور که دلش بخواد فکر کنه و هر جور که عشقش بکشه قضاوت کنه .

اگه دشمن از ما بد بگه و سیاه نمایی کنه حرفی نیست چون دشمنه ولی اگه خودمون بدتر از اونها رو بخودمون بگیم و خودمون رو به ناحق لجن مال کنیم برای هر بیننده بیطرفی حرف دشمن رو حق جلوه میدیم . همه مردم جهان هم چون این دشمنی رو میدونن و لذا اینها اونقدر زیاد تاثیر گذار نیست . مردم دنیا برای اینکه واقعیت رو بفهمند منتظرند ببینند که خود شما چه چهره ای از خودتون نشون میدید تا بعد به قضاوت بشینن .

فیلم ها در هر جای جهان معرف جامعه اونها هستند اگه این فیلم ها در هر کشوری ساخته بشه که باعث سرشکستگی مردمش میشه نه مردمشون تحمل میکنن و نه دولت هاشون این اجازه رو میدن و نه عقل اجازه چنین کاری رو میده .

بجای اهانت به خودمون خوبی هامون رو برای همه دنیا بگیم و برای نسل جوان الگوی رفتاری کنیم . و البته بدی هامون رو هم میتونیم بگیم ولی بدون اینکه به خودمون اهانت کنیم و البته گفتن بدی هنر نیست چون همه اونو میدونن پس می باید در پایان نشون دادن بدی راه حل رو هم با توجه به فرهنگ و داشته ها و خوبی هامون ارایه یدیم تا اون اثر تبدیل به سیاه نمایی صرف نشه .

قشر باصطلاح روشنفکر و ایضا هنرمند کشور نشون داده که نه اهل فکر و تامل و راه حل ارائه دادنه ( چون اصلا اهل تفکر عمیق نیست و هیچوقت هیچ چیز بدیعی رو هرگز نه به کشورش و نه به دنیا ارایه نکرده و هرگز نمیتونه هیچ موردی رو مثال بزنه که باعث افتخار خودش و ارایه راه حل به دنیا باشه ) و نه اصلاح پذیر هست بدلیل همون از خود بیگانگی . بنا بر این می باید روش باج دادن به اونها و تحویل گرفتنشون و در مصدر نشوندن و مرجع کردنشون برای قشر جوان و عقب نشینی در برابر این قشر زیاده خواه بی هنر به هر انگیزه ای که باشه کنار گذاشته بشه . این قشر لوس از خود راضی هم به خوبی راهش رو پیدا کرده و یکی به میخ میزنه تا مسولین رو خوشحال کنه و وادار به باج دادن به امید جذبشون به نظام و کشور کنه و یکی هم به نعل میزنه و از دشمن بیگانه باج میگیره . البته ته دلش با بیگانه هست چون برای خودش و کشور و فرهنگش هیچ اصالتی قائل نیست .

مصادیق منافقین منفعت طلب هستند ( یخادعون الله والذین آمنوا و ما یخدعون الا انفسهم و ما یشعرون . بقره آیه 10 - و اذا لقوا الذین آمنوا قالوا آمنا و اذا خلوا الی شیاطینهم قالوا انا معکم انما نحن مستهزئون . بقره آیه 14 . مى‏خواهند خدا و اهل ايمان را فريب دهند و حال آنكه فريب نمیدهند مگر خود را، ولی نمى‏دانند . و چون به اهل ايمان برسند گويند: ما ايمان آورديم و وقتى با شياطين جنس خودشان خلوت میكنند میگويند: ما با شماييم، جز اين نيست كه (مؤمنان را) مسخره مى‏كنيم )

ما در فرهنگ خودمون اونقدر چیزها ی با ارزش داریم که برای ارائه به نسل خودمون با افتخار ارائه بدم و با افتخار به دنیا هم نشون بدیم . و اونقدر انسان منصف اهل فکر هم داریم که نقطه ضعف هامون رو بدرستی شناسایی کنیم و در صدد علاجش بربیایم و با افتخار این رو هم نشون بدیم که هم درسی برای خودمون هست و هم نشون دهنده پویایی و بالندگی فرهنگمون .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اینها نه تنها هیچ نشانی از فرهنگ و اعتقادات و سنت های ما ندارند بلکه مخربترین وجهه رو از ایرانی نشون میدن و بیننده رو از داشتن فرهنگ و ملت خودش سرافکنده و شرمنده میکنه . اوج ذلت ، حقارت و از خود بیگانگی یک ایرانی
[/quote]
وقتی مسئولین کشور سعی در حذف فرهنگ غنی و قدیمی ایران دارند فقط به این خاطر که اسلامی نیست مطمئن باشید نتیجه بهتر از این هم حاصل نمی شود ما در فرهنگ خود امثال داریوش و کورش و ستار خان و باقر خان و .... بسیار فراوان داریم اما افسوس که غربی بهتر از ما پیشینه و گذشته ما را پاس میدارند .
ما در گذشته خویش به دنبال چه می گردیم ؟ اصلآ می گردیم ؟ در حالی که گذشته ما هخامنشیان ، اشکانیان ، ساسانیان ، سلجوقیان و ... هستند ما به دنبال چیزی که نبوده ایم می گردیم !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]البته ما ماهواره نداریم و من خونه مادربزرگمون اینو دیدم! Mr. Green[/quote]

حسین عاشق صداقتتم :mrgreen: :mrgreen:

چه مدلیه(استار...)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
حسین عاشق صداقتتم Mr. Green Mr. Green

چه مدلیه(استار...)

[/quote]
عزیز دلم راحت می شی بحث رو منحرف کنی !؟
[color=red]دوستان از ارسال اسپم بشدت بپرهیزید [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]منظور من از اونچه که در بالا گفتم دقیقا امثال همین فیلم هایی هست که شما نام بردید . (نماد روشنفکری سکولار از خود بیگانه و جدا افتاده از مردم که با شعف تمام به فرهنگ بیگانه نگاه میکنه و هویت خودش رو در مردن فرهنگ ملی و یا جدایی از فرهنگ ملت خودش میدونه و با شیدایی و اعجاب از بیگانه یاد میکنه و آرزوی مرگ برای کشورش میکنه )

معتقدم امثال این تفکر هست که برای دیگران این حق رو ایجاد کرده که بخودشون اجازه بدن هر جور که بخوان درباره کشور ما قضاوت کنند . ما نمیتونیم بیگانه رو مقصر بدنیم چرا که از داخل کشور خودمون و با سرمایه خودمون این اجازه رو بهشون دادیم .

اگه بخواد کسی به فرهنگ ایرانی فحاشی کنه بهتر از این فیلم ها پیدا نمیکنه . اگه بیننده ایرانی از دیدن اونها ذره ای احساس غرور ملی کنه میتونه درباره این آثار خوشبین باشه

اینها نه تنها هیچ نشانی از فرهنگ و اعتقادات و سنت های ما ندارند بلکه مخربترین وجهه رو از ایرانی نشون میدن و بیننده رو از داشتن فرهنگ و ملت خودش سرافکنده و شرمنده میکنه . اوج ذلت ، حقارت و از خود بیگانگی یک ایرانی

درباره فیلم های آقای مجیدی هم حرف زیاده (ایشون هرچند که کارهای ارزشمندی دارند ولی اونچه که در همه آثار ایشون مشهوده اینه که سنت و فرهنگ ایرانی رو مساوی با فلاکت میدونن و سیاهی و فقر و بدبختی) گویا برای ایشون رابطه علم و دین و یا رابطه دین و پیشرفت هنوز نامفهوم مونده و قادر به درک و هضم اونها نیست .

به شخصه متاسفم[/quote]

من این فیلم ها را دیدم و نظر شما را ندارم
این فیلم ها اگر چه ترادژی و ناراحت کننده هستند ولی باز حقیقتی ساده در جامعه ی ما هستند و هزاران مورد از آن را در جامعه خود می بینیم
ما باید حقایق خود را درست نشان دهیم نه این که به صورت گزینشی با آن برخورد کنیم
اگر بگوییم مثلا در کشور ما ایدز نداریم که ایدز از بین نمی رود باید نشان داد، راه مقابله پیدا کرد و مردم را به سمت کاهش و از بین بردن پیش برد
نه این که بگوییم هرکی بگوید در ایران ایدز هست مزدور است یا فریب خورده، مثال دقیق انکار در افراد معتاد است

حالا این فیلم ها بحث اجتماعی دارند
اما ما کلی موضوع داریم دفاع مقدس، تاریخ ایران باستان، تاریخ ایران بعد از اسلام و ...
فیلم های هالیودی را اگر نگاه کرده باشید در همه موضوعات هستند نصفشون هم سیاه نمایی از مظاهر آمریکا دارند اما اصل مفهوم را می رسانند و تاثیرشان را می گذارند
چون این فیلم ها برای مخاطب جهانی درست شده است
ولی فیلم های ما برای بخشی از مخاطب داخلی درست شده است چه برسد برای مخاطب خارجی

برای مثال "کلید اسرار" تولید کشور ترکیه را دیده اید و "ممکن است برای شما اتفاق بیفتد" تولید کشور خودمان
خودتان بگویید کدام مخاطب جهانی را در بر می گرفت کدام بیشتر تاثیر می گرفت
خود من بعد از هر قسمت کلید اسرار تلاش کردم خودم را اصلاح کنم اما مدل ایرانی را بعد از 10 دقیقه می زدم کانال دیگه
یا سریال "حلالم کن" که از شبکه دو پخش شد واقعا تاثیر گذار بود

نمی دانم شاید ما آدم ها را سیاه و سفید نشان می دهیم ولی در این سریال ها آدم ها خاکستری اند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هیچ ایرانی از اون فیلم هایی که شما نام بردید احساس افتخار نمیکنه بلکه فقط باعث سرافکندگی و شرمندگی ایرانی هستند .

در آمریکا هیچ فیلم سیاه نما ساخته نمیشه و اونها بشدت بر ساختار و فیلم نامه و ساخت اثر هنری نظارت کامل دارن و هر چی که ساخته بشه در نهایت در جهت تایید فرهنگ آمریکایی هست حتی اگه انتقادی دارند و معضلی رو نشون میدن قصد سیاه نمایی وضع موجود کشورشون رو ندارن بلکه نقد هست و در جهت تقویت ساختارهای فرهنگی کشورشون و رفع نواقص کارشون هست نه ساختار شکنی و اهانت به فرهنگشون . شما در هیچ فیلمی اهانت به فرهنگ آمریکایی رو پیدا نمیکنید اگه نمونه ای مثال بزنید و اثبات سیاه نمایی کنید خوشحال میشم .

اما آثاری که در سینمای ایران تولید میشه اغلبشون اهانت به پیشینه و فرهنگ و ملیت کشورشون هست . اغلب سینماگرانم هیچ تعلق خاطری به کشورشون ندارن . اونها نه تنها اغلب هیچ واقعیتی رو بیا نمیکنن بلکه اغلب با بزرگ کردن بیش از اندازه واقعی برخی معضلات و آدرس غلط دادن باعث کجی و انحراف و اهانت بیشتر به فرهنگشون میشن .

مثالهایی که در مورد سریال ها زدید نمونه های بسیار خوبی هستن چون اونچه در کلید اسرار و حلالم کن به نمایش در اومد درش شما هیچ نوع نگرش با سوءنیت و ضد دین و یا فمینیستی و اهانت به فرهنگ خودی مشاهده نمیکنید بلکه در جهت تقویت حس شرقی و فرهنگ بومی و حتی دینی هستند اما آثاری که در کشور خودمون ساخته میشن حتی اونهایی که با جنبه مثبت ساخته میشن بدون استثنا دارای رگه های بسیار قوی فمینیستی هستن و رگه های پنهان سکولار در همه اونها نهفته هست و با اهانت های شدید و پی در پی به مردان و پداران و نمایش سوپر من های زن و نمایش زن های فوق بشری و مردهای فوق العاده ضعیف و ترسو و گریه کن و ذاتا بد و خبیث و عامل هر نوع بدبختی و کجی و انحراف و ... و نیز برخورد و تقابل میان خانواده ها و نمایش خانواده های از هم پاشیده بگونه ای که هیچ نوع خانواده سالمی شما مشاهده نمیکنید و جامعه ای دروغگو و دزد و شارلاتان و مادیگرا و منحرف حقه باز و زیرآب زن و ...که همگی غیر واقعی هستند روی اعصاب هر بیننده ای راه میرن و باعث انزجار بیننده حتی بیننده زن میشن .

این نوع آثار که در ایران همه گیر در همه هستند نشان دهنده بیماری غیر قابل علاج و سرطانی روشنفکری در ایران هست . و آثارسینمایی که شما ازشون دفاع کردید علاوه بر داشتن ضعف های نامبرده فوق به مراتب دارای ضعف های شدیدتر و اهانت بارتری هستند و بعلاوه جنبه سکولار و ضدیت اونها با دین کاملا آشکار هست .

جنبه های بد و کج در هیچ فرهنگ و کشوری غیر قابل انکار هست اما بزرگ نمایی و سیاه نمایی از اونها و بعلاوه نسبت دادن موارد بیشمار ناروا و اهانت به ملت و کشور و فرهنگ خود هیچ نوع حسن نیتی درش نهفته نیست و من حتی اون رو خیانت هم میدونم .

و اما کسانی که میخوان با حسن نیت در کشورمون نقایص و بدی ها رو نشون بدن و قصد اصلاحی دارن متاسفانه مشکلشون اینه که دارای دید و فکر درست و شاقول و محک درست و مناسب برای نقد نیستند و بهمین خاطر کارشون ضد اونچیزی درمیاد که میخواستن انجام بدن و حتی خودش تبدیل به نقص و ضد ملی و تضعیف کننده فرهنگ کشور میشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.