super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

سلام

 

میدونی ؟ من وقتی رفتار بعضی ها رو میبینم اصولا یاد منصور حلاج می افتم ... ایران امروز ما افراد ضد حلاج ها زیاد داره

 

اینکه حاشیه دارند و ندارند رو کار ندارم ، ولی من به شخصه خودم وقتی میبینم پستی زدم که اون همه منفی خورده ! واسه هم اینایی که قمه میزنند هم واسه اونایی که قمه نمیزنند تاسف میخورم !

 

چرا ؟

 

چون قشنگ مشخصه هر دو طرف احساسی هستند ! یعنی براساس منطق نمیان بگن چرا قمه بزنیم ؟ یا چرا قمه نمیزنیم ؟

 

من منطقی به خاطر صحبت های درست امام خامنه ای میگم قمه زنی بد هست ... و دقیقا هم امام خامنه ای اشاره میکنند اینایی که شجاعت قمه زدن دارند چرا نمیرن جایی از این شجاعت بهره ببرند که به درد بخوره ؟

 

 

اینجای قضیه که رسیدیم من میشم حلاج ! چطور ؟

 

اینطور :

 

بعد سقوط صدام حسین ، کربلا رفتن خیلی خیلی آزاد شد حتی برای خود عراقی ها

 

ایرانی های زیادی رفتند ولی بهت زده شدند

 

چی شد بهت زده شدند ؟

 

به وفور دیده میشد که سبک جاز و رپ در عزاداری امام حسین استفاده میشه در حدی که اگر معنی جملات رو بلد نباشی قطعا میگی داره به عربی شادی میکنند !

 

گذشت و گذشت و گذشت ...انفجار بزرگ و شهادت هزاران عزادار حسینی رخ داد ....

 

ایران جای پای خودش رو با کمک سپاه بدر که با سریع السیرترین معجزات ممکن ! خودشو به دروازه های نجف و کربلا رسونده بود و توانسته بودند بسیاری از مناصب رو مستقیم و غیرمستقیم بگیرند ....در عراق باز کرد

 

به مرور کار فرهنگی شروع شد ... اول از همه شروع کردند از مداحی و نحوه شعرخوانی برای امام حسین عراقی ها شروع کردند...تغییر فرهنگ شعرخوانی ....

 

 

بماند، اینها به درد کسانیکه تفکرات شون از روی ظاهر و ظاهربینی هست به درد نمیخوره

 

 

اینو گفتم ؟ چرا ؟

 

 

برای اینکه برسم سر همون جمله خودم .... تو عاشورای حسینی نهایتا انفجار بزرگی رخ داد ...قبل همون انفجار دسته های مختلف قمه زن های عراقی شروع کرده بودند قمه زنی ...چند نفر ایرانی نابلد هم بین شون بود

 

یکی از عراقی های سپاه بدر به ایرانیا میگه یه وقت شما با این قمه ها نزنین شتک پتک خودتون بکنید !

 

میپرسند چرا ؟ میگن اینایی که میزنند همه شون وارد هستند و میدونند چجوری و چطوری بزنند ...که نفله نشن .... بعضیا گوش نمیگیرند و تو همون روز قبل انفجار شتک پتک خودشون میکنند ....

 

 

بمب منفجر شد .... همه رو هم شهید کرد ... از قمه زن عراقی تا عزادار حسینی ایرانی ....

 

گذشت و گذشت و گذشت ....

 

سوال این بود : اگر قراره شیعیان علی رو بفرستند هوا ، پس این همه قمه زن حسین به چه دردی میخورند ؟ مگر نمیگن ما اینکاره ایم و اگر در کربلا بودیم فلان میکردیم ؟

 

شما که جلو چشم تون همه تون رو بردند هوا ، بی عرضه ها ، کجا بودین ؟؟؟

 

گقتن شما درست میگین

 

 

شروع شد

 

چی شروع شد ؟

 

هیچی ولش

 

 

 

بزار برای دل حلاج ما این چیزا بمونه

 

ترجیح میدم بمیرم وقتیکه میبینم جوان هموطن من حتی سعی نمیکنه بره تحقیق کنه ببینه اصلا پتانسیل قمه زنی چی بود چی شد ...چطوری هدایت شد ...چطوری داره منسوخ میشه ...توسط چه کسانی؟

 

 

واقعا از 2 دسته خوشم نمیاد :

 

نه خوشم از قمه زن ها میاد ! نه خوشم از کسانیکه ضد قمه زن ها هستند !

 

این دو دسته هم یک وجهه مشترک دارند که از این وجهه مشترک شون بدم میاد :

 

یکی نمیدونه چرا باید قمه بزنه ؟؟؟؟ یکی نمیدونه چرا نباید قمه بزنه ؟

 

به صورت علمی و منطقی !

 

 

 

متاسفم

 

 

یا حق

  • Upvote 6
  • Downvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دانلود مستند زیبای (بدون مرز ,عشق...)    

از دستش ندین

 

                                    7-2.jpg

 

سیدهاشم موسوی تهیه‌کننده مستند «بدون مرز، عشق» که درباره مبارزه گروه‌های مردمی عراق علیه داعش ساخته شده ، درباره این مستندی می گوید : هنگامی که بحث داعش در ایران پیش‌آمد دغدغه‌ درباره این قضیه بود و تقریباً این جریان ناشناخته بود به‌ویژه که از کسانی که با اینها می‌جنگیدند کسی اطلاع و تصویر خوبی نداشت و تصویر آنها مبهم بود.

در آن طرف بالاخره افرادی هستند که با داعش در حال مبارزه‌‌اند و این دغدغه‌‌ای را برای ما ایجاد کرد که باید این تصویر روشنی از آنها ارائه کنیم لذا تصمیم گرفتیم که به عراق برویم و با خیلی از مؤسسات و مجموعه‌‌ها صحبت کردیم که متأسفانه با دلایلی که داشتند تصمیم نرفتن را گرفتند لذا تصمیم گرفتیم که خودمان به عراق برویم و کار به صورت شخصی انجام شد.

وقتی وارد عراق شدیم با گروه‌های مختلف ارتباط برقرار کردیم و موفق شدیم با کتائب سیدالشهدا صحبت کنیم و موافقت آنها را جلب کردیم و با آنها در مسیر بغداد به فلوجه و در 12 کیلومتری بغداد که درگیری بود همراه شدیم و سعی کردیم یکی از گروه‌های عراقی که با داعش در نبرد هست را به تصویر بکشیم.

مستند ما روایت یکی از این گروه‌هاست؛ کتائب سیدالشهدا از سال 2003 با جریان اشغالگری آمریکا مبارزه می‌کرده و پس از سال 2011 نقش مؤثری در سوریه داشته و گردان‌هایی از آن برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در آنجا حاضر شدند که موفقیت‌هایی هم داشتند و پس از رخداد مسئله داعش به عراق برگشتند.

 کارگردان این مستند را آقای «وحید فراهانی»  بر عهده داشتند و کل پروژه 1.5 ماه طول کشید که 10 روز در عراق بودیم و کار تدوین 3 هفته طول کشید که تلاش برای تدوین 24 ساعته بود چون دوست داشتیم که قبل از محرم مستند را عرضه کنیم چرا که در این مستند هم به مبحث امام حسین(ع)‌ و قیام عاشورا و هم به مبحث روز یعنی داعش پرداخته شده است.

علاوه بر فیلمبرداری همراه با کتائب سیدالشهدا در این مستند از برخی فیلم‌‌های آرشیوی درباره سوریه استفاده کردیم.

چون می‌دانستیم کسی همراه ما نیست و حمایت‌مان نمی‌کند خیلی از محدودیت‌ها را سعی می‌کردیم حفظ بکنیم و مسیر مستندسازی ما پر از اضطراب و دلهره بود.

 

 

اسکرین شات:

 

bedun-marz-eshgh01_s.jpg

 

لینک دانلود:

http://www.mostanads.com/1393/08/%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%B2%D8%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86/

  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

گزارش‌ها از مرگ کبیر احمد، شهروند بریتانیا که عضو گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) بوده است حکایت دارند.

گفته می‌شود او در جریان یک حمله انتحاری در بیجی، واقع در ۲۰۰ کیلومتری شمال بغداد که به کشته شدن ژنرال عالی‌رتبه پلیس عراق، فیصل مالک زامل منجر شد کشته شده است.

وزارت خارجه بریتانیا، روز یکشنبه، نهم نوامبر، تایید کرده از گزارش‌های مربوط به مرگ کبیر احمد مطلع است.

با وجود این هنوز مرگ وی که در میان شبه‌نظامیان گروه موسوم به دولت اسلامب (داعش) به ابو سامی بریتانی هم شهرت داشته، رسما تایید نشده است.

گروه دولت اسلامی نام کبیر احمد را در ارتباط با حملات انتحاری که پیش‌تر در بیجی، واقع در شمال بغداد، شکل گرفت آورده است.

این واقعه، دو روز پیش (جمعه) روی داد و طی آن یک خودروی حامل مواد منفجره به کاروان پلیس که سرهنگ فیصل مالک زامل در راس مقامات آن وجود داشت حمله‌ور شد.

آن روز، این درجه‌دار ارشد پلیس عراق، مشغول بازدید از وضعیت بیجی بود که بر اثر این حمله انتحاری به همراه هفت پلیس دیگر کشته شد. پانزده نفر هم در جریان این انفجار زخمی شدند.

 

 

 

 

http://8pic.ir/images/t2e5rptpsolibh9dd70y.jpg

 

احمد در لیست انتظار بود

 

شیراز ماهر، از مرکز بین‌المللی مطالعات رادیکالیسم در کینگ کالج لندن، که فعالیت‌های گروه‌های جهادی در شبکه‌های اجتماعی را دنبال می‌کند گفته کبیر احمد ۳۲ سال سن داشته و پدر دو کودک هم بوده است.

آقای ماهر در توییتر شخصی‌اش نوشته "این بمب‌گذار انتحاری بریتانیایی، ابو سامی، ابتدا در سوریه به عضویت گروه جندالشام درآمده بوده و سپس به داعش پیوسته است".

کبیر احمد چندی پیش در گفتگو با برنامه پانورامای بی‌بی‌سی گفته بود نامش در "لیست انتظار" است. او تصریح کرده بود: "اسم همه ما در لیست است. همه می‌خواهیم بجنگیم."

او در سال ۲۰۱۲ توسط پلیس بریتانیا به جرم اشاعه نفرت علیه دگرباشان جنسی بازداشت شده بود.

وی به پخش اعلامیه‌هایی که در آنها از اعدام همجنس‌گرایان سخن گفته شده بود اقدام کرده و در دفاع از عمل خود گفته بود: "به وظیفه شرعی‌ام عمل کردم".

 

به نقل از : بی بی سی فارسی

ویرایش شده در توسط ahmad1361
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 منبع عراقی فاش کرد: نیروی هوایی عراق "ابوبکر البغدادی" را هدف قرار داد نه جنگنده های ائتلاف

 

 

یک منبع عراقی فاش کرد این نیروی هوایی عراق بود که سرکردگان داعش را هدف قرار داد نه جنگنده های ائتلاف.
مدیر دفتر این شبکه در بغداد از منابع داخلی نقل کرد که یک واحد نظامی هوایی وابسته به دفتر نخست وزیر عراق سرکردگان داعش را نزدیک موصل هدف قرار داده است.
مدیر دفتر العالم تاکید کرد طبق گفته منابع عراقی، "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش به شدت زخمی و برای درمان به سوریه منتقل شده است.
در همین حال سخنگوی داعش نیز در بیانیه ای در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد البغدادی زخمی شده است.
یک منبع امنیتی عراقی هم فاش کرد پنجاه نفر از سرکردگان داعش از جمله ابو حذیفه الیمنی معاون ویژه البغدادی، بر اثر بمباران هوایی غرب الانبار کشته شدند.

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به قول اون دوستمون

 

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

خاک بر سر ما که این عربای پوفیوز نفت رو میفروشن تو دنیای تبلیغ وهابی گری میکنن بعد طرف از بورکینافاسوی سفلا میاد تو سوریه خودش رو منفجر میکنه ، بعد ما مثل خر تو گل موندیم . یا باید بدوییم دنبال محاکمه عاقا زاده ها یا جلوگیری از خشک شدن دریاچه ارومیه و ... . هنوز بعد قریب به 40 سال از انقلاب ، تازه یادمون افتاده مملکت وسط بیابونه و باید یه فکری برا آبمون بکنیم که فردا که رفتیم مستراح آب باشه خودمون رو بشوریم. من موندم چطوری رومون میشه بگیم (( ما اهل کوفه نیستیم )). پاشو برو تو خیابون مردم رو نگاه کن ! هــــــــــمــــــــه خوابن ! یارو ابر قدرت دنیاست همش تو فیلماش به مردمش نشون میده که آی ملت ! آمریکا در خطره ! اونوقت ما همش به مردم میگیم (( آسوده بخوابید ، همه جا امن و امانه )) (( همه چی آرومه من چقدر خوشحالم )) اصلا انگار نه انگار که این مملکت توش انقلاب شده . هزار تا دشمن داره . توش باید آمادگی باشه . مردم باید روش انسان زیستن و کمک به هم نوع رو بیشتر از جاهای دیگه یاد بگیرن و باید تو مشکلات به هم کمک کنن . خلاصه توووووپیم ! تووووووووووووپ !

 

یا حق

 

پی نوشت : برا امثال شهید تهرانی مقدم باید رو قبرشون گنبد و بارگاه بزنیم مردم برن زیارت. چون اینا یدالله بودند که ملت همین آرامشی هم که دارن صدقه سر امام زمان (عج) و اینگونه یاران ایشونه !

بزرگوار حرفات درست بود ها

ولی چه ربطی به اینجا داشت؟ من کامنت های قبلی رو هم مرور کردم ربطی ندیدم

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

بزرگوار حرفات درست بود ها

ولی چه ربطی به اینجا داشت؟ من کامنت های قبلی رو هم مرور کردم ربطی ندیدم

 

عزیز دل برادر . نتیجه اخلاقی نزدیک به 1200 صفحه تاپیک عراق و سوریه میشد اینی که نوشتم . برای درک ربطش این حکایت رو بخون :

 

شیخ را پرسیدند : اینترنت ایران به چه ماند ؟

فرمود : به زنبور بی عسل.

عرض کردند : یا شیخ ، اینکه قافیه نداشت.

فرمود : واقعیت که داشت ...!

و مریدان رم کردندی و یقه جر دادندی به صحرا برفتندی.

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دانلود مستند زیبای (بدون مرز ,عشق...)    

از دستش ندین

 

                                    7-2.jpg

 

لینک دانلود:

http://www.mostanads.com/1393/08/%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%B2%D8%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86/

 

دستت درد نکنه بسیاار عالی ..

از این مستند ها باید بیشتر ساخته بشه ؛ هرچند که خطرات خاص خودش رو داره

 

********************************************

پس از آزادسازی بیجی ، راکت لانچرهای فرانسوی LRAC F1 در بین بقایای بجا مانده از تروریستهای داعش پیدا شد ...

ممکنه این لانچرها از سمت قطر اوومده باشه ..

 

B2AbTYAIYAE2uqW.jpg

 

البته در جواب دوستانی که میپرسند بیجی آزاد نشده  لازم به ذکره آخرین نقشه ای که از بیجی در اختیار داریم این هست :

 

bij.jpg

 

ارتش بر بیشتر بیجی مسلط هست و تروریستها یا اکثرا به سمت تکریت متواری شدند و یا در حومه ی شهر حضور دارند

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
 
کد خبر: ۴۴۸۰۵۰
تاریخ انتشار:
۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
-
09 November 2014
یک مقام در استان صلاح الدین اعلام کرد که افراد مسلح داعش امروز (یکشنبه) قبر پدر صدام را منفجر کردند.


به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، یک مقام استان صلاح الدین گفت: اعضای گروه‌ تروریستی داعش مسجد و قبر پدر صدام را با چند بمب در مرکز تکریت منفجر کردند.


این مقام که خواست نامش فاش نشود،گفت: انفجار منجر به ویرانی مسجد و قبر به طور کامل شد.
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

وزارت کشور عراق از دریافت اولین محموله دستگاه‌های کشف مواد منفجره خبر داد

http://www.yjc.ir/fa/news/5036698/%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%81-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82

کسی خبر نداره نوع دستگاه و کشور سازنده کدومه؟

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
الان تویکی ازسایتهای خارجی نوشته بود ابوبکربغدادی کشته شد کسی چیزی میدونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

الان تویکی ازسایتهای خارجی نوشته بود ابوبکربغدادی کشته شد کسی چیزی میدونه

اینو که خبرگزاریهای ما هم اعلام کردن.البته کسی نمیگه کشته شده بلکه زخمی شده.در حمله هوایی به محل تجمع سرکردگان وحوش داعش درغرب الانبار حدود پنجاه داعشی هلاک و زخمی شدن و سخنگوی داعش هم تو حساب توئیترش به زخمی شدن خلیفه القاتلین اشاره کرده. ان شاءالله یزودی سقط میشه و خبر گور بگور شدنش رو هم میشنویم.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با عض سلام و خسته نباشید

 

دوستان و مدیریت محترم شخصب بایوزر aliamaama  که خیلی هم طرفدار وحوش داعشی و ضد شیعه هست همه اخباری که در این تاپیک و تاپیک تحولات سوریه هست رو اونایی که به مزاق داعشی ها خوش است در فروم های دیکر با نام خود قرار میدهد و چند بار هم تذکر داده ام اما کوش شنوا ندارد . حتی در پستی که جنازه سریازان سوری و عراقی رو با لقاب وحوش و ... ذکر کرده اند .

لینک برای پیکیری http://itsat6.info/forum/showthread.php?t=285416&page=164&p=3316897#post3316897

  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

البته داعش در صفحات خودش اعلام کرده سخنگوی داعش صفحه توئیتر نداره و اون صفحه ای که این خبر رو داده متعلق به عدنانی نیست . منم فکر نمیکنم کله گنده های داعش در اینترنت فعال باشن چون اینطوری میشه ردشون رو گرفت . هرچند اون صفحه ای که خبر رو اعلام کرده حتی اگه متعلق به عدنانی هم نباشه از طرفداران داعش به حساب میاد بنابراین احتمال اینکه واقعا زخمی شده باشه وجود داره .

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.