death-white

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه (1)

Recommended Posts

ما تو جنگ خودمون هم داشتیم کسی رو که سر اسیر عراقی رو با قمه بریده.طرف از اون بعثی های نمک به حروم بوده.با کسانی که در دل جنگ بودن صحبت کنید از این موارد زیاده.حالا این بنده خداها نتونستن خودشونو کنترل کنن دوتا چک زدن به این زامبی.ببینید طرف چیکار کرده که بچه های حزب الله چنین واکنشی نشون دادن.من به شخصه از خودم مطمینم که اگه یکی از اینا گیرم بیفته تیکه تیکش میکنم.پس کنترل اعصاب واقعا تو جنگ سخته.در هر حال امیدوارم دیگه تکرار نشه
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مورد اون عملیات رهایی گروگان شهر طبقه میشه کمی توضیح بدین؟ تو نقشه ویکی پدیا تنها نقطه ای که ارتش سوریه نزدیک شهر طبقه حضور داره یه پایگاه هواییه که از قضا توسط ارتش آزاد یا سایر گروه های تروریستی ( غیر از داعش) محاصره شده. به غیر از این پایگاه تنها راه دسترسی به شهر طبقه از بیابان های استان حما یا قسمت های جنوبی استان حلبه که اونم تو ویکی خطوط تماس ارتش با داعش معلوم نیست. نیروهای ارتش از کجا اومدن ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گفته میشه این جنازه احمد الاسیر هست، ولی خبر تایید نشده هنوز.


[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10204/10001385_732081320155927_1651623746_n.jpg[/img]
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Royal_falcon' timestamp='1395156986' post='370283']
در مورد اون عملیات رهایی گروگان شهر طبقه میشه کمی توضیح بدین؟ تو نقشه ویکی پدیا تنها نقطه ای که ارتش سوریه نزدیک شهر طبقه حضور داره یه پایگاه هواییه که از قضا توسط ارتش آزاد یا سایر گروه های تروریستی ( غیر از داعش) محاصره شده. به غیر از این پایگاه تنها راه دسترسی به شهر طبقه از بیابان های استان حما یا قسمت های جنوبی استان حلبه که اونم تو ویکی خطوط تماس ارتش با داعش معلوم نیست. نیروهای ارتش از کجا اومدن ؟
[/quote]
گفته میشه فرمانده گردان اویس قرنی که با داعش بیعت کرده بود و گروگان ها را در اختیار داشت استخبارات سوریه با پول خریده..!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] :rose:[b] :rose:[b][b] :rose:[b][b][b][b] [/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b] ارتش سوریه شهر رأس المعره در جنوب غربی یبرود را آزاد کرد[/b] :rose: :rose: :rose:

[img]http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/13920312090854123616233.jpg[/img]

[b] خبرگزاری تسنیم: منابع خبری لحظاتی پیش گزارش دادند ارتش سوریه توانست شهر رأس المعره واقع در جنوب غربی یبرود را از دست تروریست‌ها آزاد کند.[/b]

خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین،‌ ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در کوهستان القلمون و دو روز پس از فتح کامل یبرود توانست شهر رأس المعره را از دست تروریست‌های وهابی آزاد کند.
صبح امروز بود که اخباری از ادامه عملیات ارتش سوریه در نواحی جنوب غربی یبرود منتشر شد.
نظامیان سوریه به دنبال این هستند که با سرکوب کامل تروریست‌ها در کوهستان القلمون امنیت تمامی مرزهای سوریه با لبنان را تأمین کرده و مانع از نفوذ آنها شوند.

[url="http://www.tasnimnews.com/Home/Single/317478?ref=shahrekhabar"]http://www.tasnimnew...ef=shahrekhabar[/url]

[b] :rose: :rose: :rose: تسلط ارتش سوریه بر بخش شرقی "راس العین" یبرود :rose: :rose: :rose:[/b]


[b] خبرگزاری تسنیم: منابع امنیتی سوریه از تسلط ارتش این کشور بر بخش شرقی منطقه "راس العین" در نزدیکی یبرود دمشق خبر دادند.[/b]

[url=""] [/url]
به گزارش گروه بین الملل [url="http://www.tasnimnews.com/"]خبرگزاری تسنیم[/url] به نقل از شبکه المنار، ارتش سوریه بر بخش شرقی منطقه "راس العین" در نزدیکی شهر بازپس گرفته شده "یبرود" دمشق خبر دادند.
ارتش سوریه در تکمیل عملیات پاکسازی یبرود و القلمون و پس از بازپس گیری این منطقه، از امروز عملیات آزادی سازی در مناطق مرزی این کشور با لبنان را آغاز کرده است.
راس العین از جمله شهرک‌هایی است که در کنار شهر یبرود و شهرک فلیطه در نزدیکی مرزهای لبنان قرار دارد و هدف اول ارتش سوریه در سومین مرحله از سلسله عملیات‌های ارتش سوریه برای پاکسازی منطقه "القلمون" در نظر گرفته شده است.
منابع خبری در سوریه اعلام کردند که ارتش این کشور عملیات نظامی خود در منطقه راس العین در جنوب غربی یبرود را آغاز کرده است.
نیروهای دولتی سوریه پس از آزادسازی شهر استراتژیک یبرود و در ادامه عملیات خود برای پاکسازی منطقه القلمون از وجود گروه‌های تروریستی مسلح، آخرین پایگاه‌های آنان را در این مناطق هدف قرار دادند.
در همین حال، تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که ارتش سوریه پس از پاکسازی شهر استراتژیک یبرود دمشق از گروه‌های تروریستی، عملیات آزاد‌سازی در منطقه مرزی "راس‌العین"، واقع در غرب یبرود را آغاز کرد.
بر اساس این گزارش، آزادسازی شهر یبرود در روز یک‌شنبه توسط نیروهای ارتش سوریه و رزمندگانی از جنبش مقاومت اسلامی لبنان، ضربه اساسی به شورشیان مسلح محسوب می‌شود چرا که این شهر به‌مثابه یک مرکز کمک رسانی نزدیک مرز لبنان برای مخالفان بود.
یک منبع امنیتی در دمشق گفت که ارتش سوریه مصمم است بر اساس نقشه جنگی خود، عملیات‌هایی را در تمامی مناطقی که در آنجا تروریست‌ها حضور دارند، آغاز کند.
بر اساس این گزارش، تروریست‌ها عمدتاً در مناطق رانکوس در جنوب یبرود، رأس المعارا، و فلیطا واقع در شمال غربی یبرود پناه گرفته‌اند.
این منبع امنیتی افزود که هدف اصلی از این عملیات ارتش امن‌سازی کامل منطقه مرزی و بستن تمامی راه‌های ورودی به لبنان است.
خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی سوریه خبر داد؛ ارتش سوریه پس از تسلط بر شهر استراتژیک "یبرود" دمشق، آماده آغاز عملیات آزادسازی سه منطقه "رنکوس، فلیطا و راس المعره"، واقع در مرز لبنان است.
ارتش سوریه صبح امروز تونلی که تروریست‌ها از آن برای حمل و نقل سلاح در منطقه جوبر دمشق استفاده می‌کردند را منفجر کرد که بر اثر این انفجار چندین تروریست کشته شد.

[url="http://www.tasnimnews.com/Home/Single/317590?ref=shahrekhabar"]http://www.tasnimnews.com/Home/Single/317590?ref=shahrekhabar[/url] ویرایش شده در توسط labester
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باز اینا از اریکه قدرت به زیر کشیده شدن و شروع به .....! آی تف بر...

-----------------

اگر قرار باشه طرف از خواب پاشه و یه تفنگ بگیره دستش و بنگ بنگ و شروع کنه به راه زنی و آدم کشی و جنگ با نیروهای امنیتی و ارتش و بعد از کلی خسارت زدن و نابود کردن یک کشور به سلامتی دستگیر و اسیربشه؛ خوب حالا باید لطافت و مهربانی و عطوفت اللهی(!) نصیبش بشه و با غذاهایی گرم و تخت های نرم ازش پذیرایی بشه! (حالا نه به این به صورت بلکه به عنوان یک زندانی و اسیر عادی!) هم که باشه واقعا فکر می کنید اگر دوباره شرایط برای آشوب محیا بشه چقدر امکان داره که طرف دوباره به سمت اسلحه و نافرمانی پیش نره؟!
دقیقا هیچی! مگر غیر از اینه؟!

فکر نمی کنید توی مدت اسارت باید یک سری عملیات روشون انجام بشه که بابای خودشون رو هم از یاد ببرند، چه به رسه به دست گرفتن سلاح و فکر کردن به جنگ با ارتش کشور!
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان عزیز مقداری خودتون رو کنترل کنید
مبادا فکر کنید که من از این تصاویر و فیلم ها دفاع میکنم
من حتی اگر یکبار این تصاویر و فیلم ها رو ببینم روانی میشم
بار ها شده است که گریه کرده ام
به هر حال باید خون دل خورد
ای کاش ما هم مثل غربی ها رسانه داشتیم تا این جنایات رو نشان مردم دنیا میدادیم
اما مبادا راه رو اشتباهی برویم
[b]مبادا در دامی که آنان برای ما پهن کرده اند بیفتیم[/b]
مطمعن باشیم غربی ها با پروپاگاندایی که دارند برعکس خودشان را مظلوم و به حق جلوه میدهند!!!1
خون دل هایی که این وحشیان به دل ماکردند به جای خود اما مبادا که راه رو گم کنیم.
ما تمام حرفمان این هست که ما با اینان فرق داریم ماانسانیم.
مبادا کاسه داغ تر از آش بشویم برای همین دینی که برایش سینه میزنیم
توی همین دین شنکنجه در حالت حرام شمرده شود مگر در موارد بسیار خاص که ان هم باید با اجازه باشد.
سختترین مجازاتی که میشود یکنفر را کرد قصاص هست که باید حتما با برپایی دادگاه و با اجازه ی قاضی باشد.
و اما در مورد ارتش سوریه و افرادی که داخل آن هستند اگر اندکی در مورد علوی ها تحقیق کنید همه چی دستتان می آید. فقط همین رو بگم که فکر نکنید که خیلی نور بالا میزنند.
اکثر اینان برای وطنشان میجنگند
به هر حال نباید مادر هر حالت همه چیزی رو که ارتش سوریه انجام میدهد تایید کنیم. مطمعن باشید همین کلیپ چندی نگذشته از تمامی شبکه های حامیشان و غربی ها به کرات پخش خواهد شد.
به هر حال ممکن هست چند نفر اسیری رو بگیرند و با برخورد صلیغه ای با انها رفتار کنند. و میتواند خوراک دشمن شود
باید هوشمندانه با این جور موارد برخورد کرد
مطمعن باشید اگر این وحشی ها تمام مردم سوریه رو سر ببرند حتی ذره ای در رسانه هایشان پخش نخواهد شد اما فقط کافی هست سرباز سوری به صورت اینان سیلی بزند پرچم هفت عالم میکنند ویرایش شده در توسط arsp
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان شکنجه و آزار و اذيت اسير حالا هر مرامي که داشته باشه و هر جنايتي که کرده باشه در اسلام مجاز نيست.

اگر شيعه علي هستيد رفتار ايشان و پسرانشون رو با [b]ابن ملجم[/b] ببينيد.
  • Upvote 6
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.