DeAtH-EaGlE

سامانه دفاع هوایی سماوات

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

خبرگزاري فارس شماره : 8610250389 25/10/86 - 14:28 توضيحاتي از محصول جديد وزارت دفاع شليك 1100 تير در دقيقه و انهدام هوشمند موشك‌هاي كروز خبرگزاري فارس: «سماوات» به عنوان محصول جديد وزارت دفاع، يك توپ پدافند هوايي تمام اتوماتيك 35 ميلي‌متري است كه قابليت‌هاي متعددي را در خود جاي داده است. به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار مصطفي محمدنجار وزير دفاع كشورمان در حاشيه مراسم افتتاح خط توليد اين محصول جديد وزارت دفاع، به بيان ويژگي هاي آن پرداخت و گفت: توپ پدافند هوايي 35 ميلي متري در ارتفاع پايين و به صورت هوشمند، موشك‌هاي كروز را مورد شناسايي و هدف قرار مي‌دهد و آنها را تا برد 4 كيلومتري منهدم مي‌سازد. به گفته وي، سماوات داراي نواخت تير بالا بوده و در دقيقه مي تواند 1100 تير را شليك كند. نجار خاطرنشان كرد: اين محصول جديد، تلفيقي از فعاليت 3 مجموعه وزارت دفاع است و شركت صاايران بخش الكترونيكي و كنترل آتش، سازمان هوافضا بخش مهندسي و سازمان صنايع دفاع نيز كارهاي مكانيكي اين طرح را بر عهده داشته‌اند. وزير دفاع تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران جزو چهار كشوري است كه فناوري اين نوع توپ را در اختيار دارد و طراحي و ساخت آن در مدت زماني بسيار كوتاه، بر اساس شرايط بومي ايران و با كار شبانه‌روزي تحقق يافته است. وي در پايان از تحويل اين توپ پدافند هوايي به نيروهاي مسلح در آينده نزديك خبر داد. انتهاي پيام/ دوستان اگر كسي اطلاعات بيشتري راجع به اين توپ داره, لطفا در اختيار همه فرار بده icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دستت درد نکند. چند ساعت قبل تو تلویزیون دیدم و باید دنبال فیلمی که نشون داد باشیم. در کل سلاح خوبی است و اگر تونسته باشن سیستم هدفگیری توپ رو با رادار خوب هماهنگ کننده زدن موشکهای کروز و بالگردها امکان پذیر خواهد بود. یه تشکر ویژه هم از متخصصان زحمتکش گمنام داخلی که شبانه روز برای امنیت و رفاه حال هموطنان تلاش میکنند. icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دست شما دردنکنه مهران خان خبر خیلی خوشحال کننده ای بود. به امید سرفرازی ایران اسلامی icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با قابليت منهدم كردن انواع هواپيما و موشك‌ها؛

توپ تمام اتوماتيك 35 ميلي‌متري به توليد انبوه رسيد

خط توليد توپ پدافند هوايي تمام اتوماتيك 35 م.م با قابليت هدف قرار دادن انواع هواپيما، بالگرد و موشك‌ها با حضور وزير دفاع كشورمان افتتاح شد.

تصویر

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، توپ پدافند هوايي 35 م. م به سامانه كنترل آتش و سيستم‌هاي راداري پيشرفته مجهز بوده و در رديف جنگ‌افزارهاي برد كوتاه است كه با حجم آتش بسيار بالاي خود قادر است اهداف مختلف هوايي اعم از هواپيما، بالگرد و انواع موشك‌ها را هدف قرار دهد.
در مراسم افتتاح اين جنگ‌افزار كه در سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع برگزار شد، سردار نجار با قدرداني از دست‌اندركاران اين پروژه مهم و پيچيده، بومي‌سازي تجهيزات و اداوات مورد نياز نيروهاي مسلح را از راهبردهاي اصلي وزارت دفاع برشمرد.
وزير دفاع، سرعت، دقت و كيفيت را سه مولفه مهم در راه‌اندازي اين خط توليد دانست و گفت: عدم امكان تامين اين سامانه از سوي كشورهاي صاحب تكنولوژي، متخصصان وزارت دفاع را مصمم كرد با تكيه بر استعداد و خلاقيت‌هاي خود در مدت زمان كوتاهي نمونه آزمايشي آن را توليد و پس از انجام موفق تست‌هاي عملكردي،‌ به حول و قوه الهي امروز شاهد راه‌اندازي خط توليد انبوه اين محصول پدافندي باشيم.
وي اين موفقيت‌ها را مرهون روحيه عاشورايي، تفكر بسيجي، دانش و بينش توأم با تعهد، اخلاص و ايمان نخبگان و متخصصان صنايع دفاعي وزارت ذكر كرد و افزود: فرزندان رشيد ملت ايران در وزارت دفاع با الهام از شعار محوري، "هيهات منا الذله"‌ امام حسين (ع)، موفق شده‌اند حلقه‌هاي وابستگي را يكي پس از ديگري بگسلند و در عرصه‌ علم و فناوري هر روز دستاورد جديد و پيروزي درخشاني را براي ايران اسلامي به ارمغان آوردند.
نجار در پايان تاكيد كرد: وحدت و انسجام ملي، پيشرفت‌هاي شگرف صنايع دفاعي، آمادگي مردم و نيروهاي مسلح،‌ اقتدار ملي و توان بازدارندگي را به نحو چشمگيري افزايش داده است و بايد با حفظ، تعميق و گسترش اين عناصر، آيه شريفه «ترهبون به عدو الله و عدوكم» را به معناي واقعي تحقق بخشيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا خبر خوشحال کننده ای بود .. واقعا باید یه خسته نباشید به این مهندسین گفت ::: دستتون درد نکنه .... فکر کنم این جوابی خوبی به سؤال من بود که از آقا سعید در مورد چگونگی انهدام موشک ها و هواپیما های جنگنده بود .... ممنون icon_cheesygrin :mrgreen: :evil: :| :x icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این خبر خیلی قدیمیه! منتهی نمی دونم چرا الان منتشر شده؟! یک مدل هم برای ناوها طراحی شده بود که برد خیلی خوبی داشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب قرار نیست که همه چی رو یه دفعه رو کنند! شاید همین توپ ده سال قبل ساخته شده باشه ولی الان که به مرحله تولید رسید اعلام کردن. تو همه کشورها اینچنین است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من ایران تا حالا فکر کنم بمب اتم هم ساخته . :| :x چون ببینید ایران یک دفعه ای توی این پنج تا سه سال گذشته داره پیشرفت های زیادی می کنه چرا ؟؟؟؟؟// ممکن ایران بعد از جنگ داشته بر روی این صنعت تمرکز می کرده و ممکنه در همون سال ها یک چیز هایی ساخته باشه که الان داره رو می کنه مثلا ببینید در عرض یک سال ایران چند تا موشکی بالستیک رو کرد . شهاب1 و 2 و 3 و عاشورا و موشک های زلزال و ..... از کجا معلوم شهاب 5 و 6 نساخته باشه . icon_cheesygrin :mrgreen: :evil:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين توپ نمونه ي ارتقا يافته ي توپ 35 م.م SKY GUARD است.اين سامانه با موشكهاي CROTALE فرانسوي كه از طريق چين در اختيار ايران قرار گرفتند هماهنگ شده و توانايي درگيري با اهداف هوايي ارتفاع پايين و موشكهاي كروز را دارد.در مورد بهسازيهاي انجام شده بايد به نصب سامانه ي هدفگيري پيشرفته ي بصري علاوه بر رادار هدفگيري اشاره كرد. از اين سلاح ميتوان براي دفاع از ناوها (همانطور كه Lich عزيز گفت) دفاع از مراكز نظامي و غير نظامي حساس و كاروانهاي نظامي درحال حركت استفاده كرد. توليد اين سلاح در حفاظت از نيروگاههاي اتمي ايران (در برابر موشكهاي كروز ) گام مهمي محسوب ميشود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

برادران عزیز هر وقت حرف از فیلم می زنند من از خودم بی خود می شم و تا فیلم اون رو پیدا نکنم ول نمی کنم این هم فیلم مربوط به ساخت و تولید و راه اندازی خط تولید این توپ ضد هوایی که از شبکه ی خبر پخش شد ..... icon_cool icon_cool icon_cool  

http://www.youtube.com/watch?v=jNS6zTqUSso

موفق باشید .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته هميشه قويتر شدن سيستم دفاع هوايي اميدواركننده است. ولي توجه كنيد كه توپهاي ضد هوايي هميشه آخرين جز خط دفاع هوايي و در واقع كم اثرترين آنها است. در جنگ اول خليج فارس بيش از 3000 قبضه توپ (يعني بيشتر از كل ضد هوايي هاي آنوقت كل ايران) در كاليبرهاي مختلف فقط از بغداد محافظت ميكردند كه ديديد عملا هيچ كاري نكردند. شايد در مقابل فانتوم هاي ايراني موثر بودند و در در جنگهاي جديد فقط اثر ايذايي دارند. در ضمن بر ضد موشكهاي كروز بيشتر يك رادار قوي و نواخت بالا موثر است تا يك كاليبر بالا. كه البته نواخت 1100 بالا نيست. چون نواخت شيلكا با تكنولوژي 30 سال پيش از اين بالاتر است(به خاطر كاليبر پايين تر) هر چند منم قبول دارم داشتنش بهتر از نداشتن است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سماوت توپي بسيارقوي و100٪ساخت داخل هستش وهمين الان هم چندعدددرنقاط حساس ايران جاسازي شده به علت پرتاب گلوله بيش از1000دردقيقه فرصتي بسياركم براي هدف روبرويي ايجادميسازد كه اين توپ داراي هدايت ماهواري اي است ون خودم عكس ماهواره آنراداشتم ولي حيف پاك كردم. سماوات الان احتمالا داراي هدايت تلوزيوني شده كه اين امريك گلوله باران بي امان ولي100٪هدف داررابه وجود مي آورد بااميدبه توفيق روزافزون ملت ودولت ايران.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.