امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

طرح جدید بالگرد بویینگ !

EXpEI.jpg

 

شرکت بویینگ با نمایش تصویر گرافیکی از  نمونه اولیه بالگرد خود ورود به رقابت هواگرد شناسایی/ تهاجمی آینده ارتش امریکا را رسمی کرد. به نظر میرسد این بالگرد جدید طرح نهایی شرکت بویینگ برای این رقابت باشد. بالگرد شرکت بویینگ برای پاسخگویی به الزامات ارتش طراحی شده است در حالی که با تغییر فناوری ها و مأموریت ها، قابلیت پیشرفت نیز خواهد داشت. این بالگرد جدید دارای دو کابین ماژولار است که اجزای داخلی آن مانند نمایشگرها و تجهیزات مورد نیاز میتواند بسته به نیاز ارتش امریکا تغییر کند. این بالگرد دارای یک موتور (نامشخص) و روتور  اصلی تکی شش پره است. شین اوپنشو مدیر برنامه هواگرد شناسایی/ تهاجمی آینده بویینگ گفت : "ما به ارتش گوش داده ایم، تمام گزینه های مختلف را ارزیابی  و طراحی خود را بهینه کرده ایم تا هواگرد مناسب برای تحقق نیازهای ارتش فراهم کنیم. ما در حال ارائه هواگرد بسیار معتبر ، پایدار و انعطاف پذیر با تمرکز بر ایمنی و جنگ آینده هستیم. "  شرکت بویینگ مشخصات فنی درباره این بالگرد جدید را هنوز منتشر نکرده است.ی کی از رقبای اصلی شرکت بویینگ در  رقابت هواگرد شناسایی/ تهاجمی آینده ارتش امریکا  شرکت بل با هواگرد بل 360 است.

  • Upvote 14

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
3 hours قبل , Navard گفت:

روزنه ای بسوی  آینده هوانوردی از پنجره شرکت بل 

 

ممنون از شما 

این طرح را 50 سال قبل آلمانها داشتن حتی تونسته بودن نمونه هایی هم بسازند

Dornier Do 31 - Wikipedia

  • Like 1
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نام خدا

انتخاب موتور Honeywell توسط سیکورسکی (لاکید مارتین) و بوئینگ برای بالگرد DEFIANT X

 

76386_sikorskyboeingdefiantxinflightcsikorsky_jpeg_970318.jpg

 

Honeywell انتخاب شده است تا موتور توربوشفت HTS7500 جدید خود را به عنوان قدرتدهنده هلیکوپتر لاکهید مارتین سیکورسکی – بوئینگ DEFIANT X، که در حال حاضر مدعی برنده شدن در رقابت هواپیماهای تهاجمی دوربرد آینده ارتش ایالات متحده (FLRAA) است، ارائه دهد.

موتور توربوشفت HTS7500 جدید ترین و پیشرفته‌ترین مدل از خانواده موتور های نظامی Honeywell، شامل موتور T55 که به مدت 60 سال ناوگان نیرودهنده ناوگان H-47 بود، است. HTS7500، همانند T55، موتور بسیار قابل اعتمادی است که برای محیط های سخت و ایمن نگه داشتن نیرو های نظامی طراحی شده است. HTS7500 آمادگی رزمی را بهبود می بخشد و فراتر از نیاز های قدرت و مصرف سوخت ماموریت هاست. موتور جدید با یک سامانه کنترل مدرن عرضه می شود که امکان گردش کاملا ایمن داده های موتور را فراهم می کند. این سامانه کنترل، قابلیت های عملیاتی را بهبود می بخشد، هزینه های چرخه عمر را کاهش می دهد، و وضعیت سلامت موتور را از طریق نقشه راه دیجیتال خود تضمین می کند.

 

AeroBT-HTS7500-Engine-content-img.jpg

موتور توربوشفت HTS7500 جدید بهترین نسبت قدرت به وزن و ارزش کلی را در این کلاس موتور های توربوشفت بالگرد های نظامی دارد.

Dave Marinick، رئیس سامانه های موتور و قدرت Honeywell Aerospace، در اینباره گفت: "این موتور براساس معماری اثبات شده در نبرد T55 ساخته شده، اما HTS7500 عملکرد، اطمینان پذیری و بهره وری موتور را به سطح کاملا جدیدی می رساند. ساختار مشابه موتور ها برای نگه داری عالی است زیرا می توان از ابزار و تمرینات فعلی استفاده کرد. با این حال، HTS7500 در بحث عملکرد 42 درصد قوی تر از T55-GA-714A است و در کلاس موتور هایی با این مقدار اسب بخار، کمترین وزن کلی را دارد."

Ricky Freeman، رئیس بخش دفاع و فضای Honeywell Aerospace، گفت: "ما به تمرکز ارتش ایالات متحده بر مدرن سازی و عملیات های چند دامنه ای متعهدیم، و انتخاب جدید تکنولوژی موتور های Honeywell برای DEFIANT X ثابت کننده تعهد ماست. HTS7500 تمام نیاز های تیم لاکهید مارتین سیکورسکی – بوئینگ و ارتش را برآورده می کند و ما از اینکه می توانیم نقشی در آینده برخاست عمودی برای مشتریان ارتش و تیم DEFIANT داشته باشیم، هیجان زده ایم."

DEFIANT X سریع ترین و مانورپذیر ترین بالگرد تهاجمی در تاریخ خواهد بود. این بالگرد می تواند 2 برابر سریع و طولانی تر از Black Hawk پرواز کند و هم اکنون در حال آزمایش شدن در محیط رزمی دیجیتالی است، و همچنان به اثبات برد و بقا پذیری بی مانند خو ادامه می دهد.

FLRAA در سال 2019 توسط ارتش ایالات متحده آغاز شد تا با توسعه یک بالگرد کاربردی از سال 2030 جایگزین سیکورسکی UH-60 Black Hawk شود. بلک هاوک در دهه های 1960 و 1970 توسعه داده شد و در سال 1976 توسط ارتش ایالات متحده انتخاب گشت. FLRAA ارائه دهنده نسل بعدی قابلیت ها برای ارتش ایالات دهنده برای دهه ها خواهد بود و HTS7500 ساخته شده تا اطمینان پذیری و مدت زمان روی بال در سطح جهانی را برای نسل بعدی هواپیما ها ارائه دهد.

 

 مشخصات موتور HTS7500:

طول: 1.3 متر

ارتفاع: 0.8 متر

قدرت: 7500 اسب بخار (SHP)

دور موتور: 15000 دور بر دقیقه

 

 

منبع

  • Like 1
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.