mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

این سر و صدای صبح امروز علیات فریبی است بیشتر به نظر. نیمه شب دیروز اسراییل تمام خبرنگارانش را از خواب بیدار کرد و به صف تا خبرسازی کنند. از ظرفیت چند رسانه مشهور امریکایی شامل سی بی اس و ای بی سی نیوز برای تولید منبع موثق مورد استناد خبرنگارانش استفاده کرد.

 

عملیات برای ما غریب نبود. تا به حال احتمالا چندین بار در ایران اتافق افتاده و حتی خسارات و تلفاتی هم داشته. ( از اون حادثه اول پارچین و انفجار مخازن گاز که به نظر میرسه اولین مورد جدی تست کوادها در ایران توسط مزدورانش بود تا بعدها صنایع موشکی نزدیک تهران، چند بار سوله های هسته ای و دفاعی اصفهان و تهران و ... )

 

نکته اینجاست ولی الان در حال یک بازی روانی هستند. این قطعا عملیات اصلی دشمن نیست ولی در چند سطح یک عملیات ترکیبی را قبل از حمله اصلی داره اجرا میکنه:

 

شرطی سازی و حساسیت زدایی از نیروهای پدافندی کشور

شناسایی واکنش پدافند توسط اقدامات مزدوران داخلی

خبرسازی و حساسیت زدایی از پیام های مقامات نظامی و سیاسی مبنی بر پاسخ به حمله ( با بی اعتبار سازی این سخنان توسط حملات ایذایی اینچنینی )

در صورت امکان و موفقیت این خرابکاری ها هدف قرار دادن و اجبار به تغییر موقعیت پدافندهای برد بلند مستقر در اصفهان و حتی هدف قرار دادنشون قبل از حمله اصلی

پوششی فریب آمیز با مشغول کردن اذهان برای حمله اصلی

و ...

 

نکته اینجاست هر چیزی باشه این یک حمله نبوده و نخواهد بود و باید اتفاقا مراقبت ها را بیشتر کرد. الان کاربران ایرانی مشغول توصیف و تمسخر این عملیات به عنوان حمله اصلی ( با خط دهی مستقیم خبرنگاران و رسانه های عبری/امریکایی ) هستند در حالیکه این رژیم احتمالا اینطور میخواد حمله اصلی خودش را برجسته تر کنه.

 

 

با امت اسراییل داخل ایران باید همان کرد که با خائنین در میدان نظامی میکنند. این سطح از خیانت و کثافت اینطور آشکار به نفع دشمنی که همین حالا باهاش در جنگ هستی در داخل کشور توسط این اذناب بی جیره و مواجب شدتی در حد خیانتی نیاز داره که داره میکنند.

 

گشت های حفاظتی در اطراف و داخل شهرها و ایست بازرسی ها باید به شدت افزایش پیدا بکنه. سوله ها و ویلاها و خانه باغ های خالی باید چند بار در طول هفته چک بشند در نزدیکی مقرهای نظامی و دفاعی و استراتژیک ( نیسان آبی یکی از وسایل نقلیه پرکاربرد و محبوب این رژیم بوده در تمام ترورها و خرابکاری های این چند سال، از ترور شهید فخری زاده تا خرابکاری تروریست های تجزیه طلب در اصفهان در دو مقطع و ... )

 

توجه کنیم رژیم با جنبش هرزه ها و فواحش که سال پیش شکل داد قدم به قدم از برخی ارزش های ملی اعتبار زدایی کرد تا بتونه به اصطلاح قبح خیانت ها را بریزه: از قبح شویی تجزیه طلبی تا خیانت به کشور و همکاری با دشمن.

 

صهیونیست ها در چند روز اخیر آگهی های استخدام مزدور و خرابکارشون را شدیدتر در استوری های اینستاگرام هم حتی کشوندند. با عنوان: اگر در مراکز استراتژیک و حیاتی ( انقدر قبح خیانت را شل کرده توسط عملیات رسانه ای پیوستش که برایزیرساختهای حیاتی یک کشور برای خیانت و خرابکاری راحت اگهی میده ) کار میکنید به ما پیام بدید.

 

عملیات اصلی صهیونیستها یک عملیات چند وجهی با سردمداری مزدوران داخلی خودش خواهد بود. خرابکاری های فنی و انسانی و جاسوسی و ابزاری و حتی اجتماعی با پیوست حمله اصلی.

 

اطلاعیه امنیت سایبری برای اطلاع دادن هرگونه فعالیت حمایت آمیز از دشمن صهیونیستی ( مزدوران بالقوه ) به نهادهای مربوطه در راستای خنثی سازی چنین تهدیدهایی است.

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم ا...

 

همزمان به حمله ریزپهپادی ارتش عبری ، یک کروز ناشناس در عراق سقوط کرده یا ساقط شده ... منبع شلیک هنوز مشخص نیست ، تعداد شلیک شده هم معلوم نشده ... 

 

photo_2024-04-19_12-08-24.jpg

 

photo_2024-04-19_12-40-34.jpg

 

photo_2024-04-19_12-40-27.jpg photo_2024-04-19_12-39-57.jpg

 

photo_2024-04-19_12-39-43.jpg photo_2024-04-19_12-08-38.jpg

 

photo_2024-04-19_12-38-44.jpg

 

 

photo_2024-04-19_12-08-19.jpg photo_2024-04-19_12-08-29.jpg

 

photo_2024-04-19_12-08-48.jpg photo_2024-04-19_12-40-09.jpg

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم ا...

 

به احتمال زیاد موشک دوم ..

 

photo_2024-04-19_13-31-00.jpg

 

photo_2024-04-19_13-31-01.jpg

 

photo_2024-04-19_13-30-58.jpg photo_2024-04-19_13-30-55.jpg

 

photo_2024-04-19_13-30-49.jpg photo_2024-04-19_13-30-52.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خیلی مشکوکه.

 

توجه داشته باشیم دیشب به نظر در عملیات اصلی سایتهای پدافندی جنوب سوریه مورد هدف قرار گرفتند. به چه منظور؟ هموار کردن مسیر حمله از جنوب سوریه به سمت عراق و ایران؟

  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
51 minutes قبل , MR9 گفت:

بسم ا...

 

به احتمال زیاد موشک دوم ..

 

 

 

این نگاه بدبینانه و با ارفاق به دشمن هست:

 

رسانه های عبری بقایای یافت شده در عراق را یک پرتابه جدید عنوان میکنند که تا حالا استفاده نشده. در حقیقت یک حامل که بعد از پرتاب از هواپیما، پرتابه ی کوچکتری از خود را پس از مدتی رها میکنه و به هدف میرسه.

 

حالا رویدادهای دیشب را کنار هم بزاری. زدن پدافند جنوب سوریه، شنیده شدن صداهایی در آسمان عراق و بعد درگیری پدافند اصفهان.

 

اگر تحلیل یک سویه ای بخواهیم داشته باشیم صهیونیستها عملا یک تیر هشدار شلیک کردند با یک سلاح جدید و از اونجا که این پرتابه ار پدافند غرب کشور ( شاید مسیر بسیار متفاوت تر و پیچیده تر بوده. فرضا صدای تبریز را هم در نظر بگیریم یک مسیر پیچیده از یک پرتابه یا دو پرتابه ) عبور کرده و به مرکز کشور رسیده یعنی دشمن هشداری مبنی بر این امر داده که توان حملات دورایستای موثر به سایتهای هسته ای حتی مرکز کشور را بدون در خطر انداختن پرنده هاش داره با سلاحی ناشناخته.

 

این فرضیه را باید جدی گرفت. البته همچنان عامل بازدارنده پاسخ متقابل بوده که دست دشمن را میبنده والا پدافند طبیعی است که در هر حمله ای درصدی موفقیت میتونه کسب کنه ولی در این مورد عبور از حلقه های پدافندی به راحتی و در امان بودن جنگنده های دشمن یک قدرتنمایی هشدارآمیز هست که نیازه سلاح جدید شناخته بشه و تحلیل بشه که چه مشخصاتی داره و طی چه عملیاتی پرتاب شده شاید بشه براش راه حلی پیدا کرد.

 

پ ن: در کل این زد و خودر برای ما خیر هست. ما داریم مچ دشمنی را بازمیکنیم که سال ها در حال برنامه ریزی حمله غافلگیرانه به مرکز کشور خصوصا هست.

 

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 1
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هم اکنون, alala گفت:

یعنی دشمن هشداری مبنی بر این امر داده که توان حملات دورایستای موثر به سایتهای هسته ای حتی مرکز کشور را بدون در خطر انداختن پرنده هاش داره با سلاحی ناشناخته.

 

بسم ا..

این را از حدود یک هفته قبل در بروزرسانی به دوستان هشدار داده بودیم ( در پاسخ به این مساله که طرف مقابل گزینه های محدودی دارد ) . خطر پذیری ورود جتهای رزمی دشمن به داخل بسیار بالاست درنتیجه از گزینه کم خطرتری مثل حملات دورایستا استفاده می کند ... ولی اینکه چرا این موشکهای نرسیدند یا اصلا این موشکها به قصد ما شلیک شده و اینکه چرا سرنگون شدند و آیا تعداد بیشتری هست که در خاک ما ساقط شده باشند هنوز اطلاعات دقیقی نداریم ولی به نظر یک تلاش مشترک بین عوامل داخلی و اسراییل باشدبدون اینکه مستنداتی برای  ارائه وجود داشته باشد .

  • Like 1
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

موشک‌هایی که هرگز به هدف نرسیدند

تحولات جهان اسلام 

Israel-missile-attack-FA-1536x778.jpg

بررسی‌تصاویر منتشر شده از بقایای دو موشک در منطقه العزیزیه در استان واسط و بقایای یک موشک دیگر در منطقه اللطیفیه در اطراف بغداد نشان می‌دهد که موشکهای مذکور یا از نوع موشک‌های اسرائیلی بالستیک هواپرتاب راکس (ROCKS ALBM) و یا موشکی شبیه به آن مانند موشک بالستیک بلک اسپارو (Black Sparrow) هستند و یا بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها و نبود سرجنگی در تصاویر و وجود بوستر موشکها این احتمال تقویت میشود که از موشک بلو اسپارو (Blue Sparrow) استفاده شده است.

موشک راکس نوع جدیدی از موشکهای هوا به سطح اسرائیلی است که در طراحی بدنه و مشخصات، مشابهت زیادی به موشک بلک اسپارو اسرائیلی دارد و از تکنولوژی به‌کار رفته در بمبهای هواپرتاب سری اسپایس (SPICE) نیز بهره میبرد. موشک بلو اسپارو هم یکی از موشکهای شبیه ساز بالستیک سری موشکهای اسپارو است که در صورت نیاز میتواند به کلاهک جنگی مجهز شود.

بر اساس اطلاعات موجود، برد موشک راکس بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود. جنگنده های F15 و یا F16 اسرائیلی قابلیت حمل این موشک را دارا هستند. اطلاعاتی در خصوص میزان برد بلو اسپارو وجود ندارد ولی میتواند بردی حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را برای آن تخمین زد.

Sparrow-missiles.jpg

 

( بر اساس اطلاعات فعلی مقاله جالبی است در لینک ذیل مطالعه فرمایید )

https://iswnews.com/117200/موشکهایی-که-هرگز-به-هدف-نرسیدند؛-شب-گ/

 

  • Like 2
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم ا...

 

نمونه استاندارد یک سایت اس-300 ایرانی 

tehran_s-300.jpg

 

اگر مبناء عکس فوق باشد ، شیوه چینش دو رادار و لانچرها را میشود بررسی کرد 

 

4-20-2024_5-36-32_PM.jpg 4-20-2024_5-36-52_PM.jpg

 

تصویر بعد و قبل ( راست به چپ )  ادعایی از هدف قرار دادن موضع رادار 

 

 

4-20-2024_5-37-28_PM.jpg 4-20-2024_5-37-13_PM.jpg

 

تصویر بعد و قبل از موضع استقرار لانچر 

 

https://aparat.com/v/6kySK

 

پی نوشت :  دوستان اگر تغییری را تشخیص می دند با این کیفیت متعجب کننده ، آن تشریح کنند 

 با توجه به سابقه ای که از اکانتهای غربی در ارائه تصاویر با کیفیت خوب در جنگ اوکراین برای تایید اصابت کروزهای اوکراینی به سامانه های دفاع هوایی ارتش روسیه داریم ، این نوع ارائه سند برای تایید چنین مساله ای یک مقداری تعجب برانگیز هست .. 

  • Like 1
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
39 minutes قبل , MR9 گفت:

4-20-2024_5-36-32_PM.jpg 4-20-2024_5-36-52_PM.jpg

 

تصویر بعد و قبل ( راست به چپ )  ادعایی از هدف قرار دادن موضع رادار 

 

 

39 minutes قبل , MR9 گفت:

  دوستان اگر تغییری را تشخیص می دند با این کیفیت متعجب کننده ، آن تشریح کنند 

 با توجه به سابقه ای که از اکانتهای غربی در ارائه تصاویر با کیفیت خوب در جنگ اوکراین برای تایید اصابت کروزهای اوکراینی به سامانه های دفاع هوایی ارتش روسیه داریم ، این نوع ارائه سند برای تایید چنین مساله ای یک مقداری تعجب برانگیز هست .. 

سلام -وضوح تصاویر به صورت عمدی کاهش پیدا کرده تا واقعیت در ابهام قرار بگیرد و ضعف خودشان آشکار نشود اگر این تصویر واقعی باشد و بر فرض اصابتی هم صورت گرفته باشد رادار آسیب مختصری  در حد و اندازه اصابت یک کوادانتحاری دیده است اگر این فرضیات درست باشد و کواد انتحاری تا این اندازه توانسته نفوذ کند باید یک رینگ امنیتی جدید و بزرگتر برای پایگاهها و تجهیزات پدافندی تعریف کرد یا در صورت امکان یک چیزی مثل چتر ژنرال روسها روی تجهیزات قرار دادکه مانع از برخورد اینچنین شود 

ویرایش شده در توسط MF44
  • Like 2
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این تصویر برش هم خورده. در تصویر کامل رادار جلویی هم مثل لانچرها سر جای خودش نیست. مسئله اینجاست این تصویر آیا انتخابی است؟ یعنی حین جا به جایی سامانه گرفته شده و چیزی که ثبت کرده در عکس انتخابی منتشر شده زمانی بوده که اجزا همه منتقل شدند و رادار مرکزی هم در حال انتقال تغییر موقعیتی داشته؟ چیزی که به نظر دیده میشه رادار میانی تغییر موقعیت داده. یعنی خودروی حامل یک چرخش از سمت چپ به سمت راست داشته. به موقعیت وکی شکل محل استقرار و زوایای برخورد خودروی رادار با اون دقت کنید و به قول دوستمون چرا تصاویر دوم عمدا و به شکل واضحی دچار افت کیفیت هستند؟

 

تغییری ک در ویدئوی مقایسه ای سعی داره القا کنه را ما در جزء پایین منطقه حفاظت شده رادار هم میبینیم. این یعنی هدف قرار گرفتن اون نقطه سفید رنگ هم؟ در حالیکه به نظر میرسه این تغییر اجزا در همه اجزای موجود در عکس وجود داره.

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نیویورک تایمز و چند جای دیگه گزارش دادن تصاویر ماهواره ای رو دیدن که رادار سامانه S-300 در حمله اسرائیل منهدم شده.

 

نقل قول

The Israeli attack on an Iranian air base in Isfahan hit a crucial part of an air defense system, a New York Times analysis of satellite imagery found.

Images showed that the precision attack at the Eighth Shekari Air Base damaged or destroyed the “flap-lid” radar, which is used in S-300 air defense systems to track incoming targets.

The Times used several satellite images in its analysis; the location of the damaged area was first pointed out on the social media platform X by Aurora Intel, and the findings have also been confirmed by a former U.S. government imagery analyst, Chris Biggers.

The radar is typically surrounded by several vehicles, including four trucks carrying missiles. Before the strike, the missiles were seen positioned next to the radar. After the strike, they had been moved and did not appear visibly damaged. It was not clear why the missiles had been moved. However, the fact that they appear undamaged indicated that the attack had a very precise target, according to Mr. Biggers.

Image

 

An aerial view of an air-defense system in 2021. An air defense system at the air base in Isfahan in October 2021. The radar system is on a mound in the middle, and four missile launchers are visible on the left.Credit...Maxar Technologies, via Google Earth

Other areas of the air base and adjacent airport also appeared to be undamaged. The precision of the strike, deep within Iran and with several sensitive sites close by, suggested Israel chose the specific and narrow target, the air defense system.

According to the Missile Defense Project of the Washington think tank Center for Strategic and International Studies, Iran has acquired Russian-made S-300 air defense systems to deter Israeli and other airstrikes.

 Christoph Koettl and Christiaan Triebert

 

https://www.nytimes.com/live/2024/04/20/world/israel-iran-gaza-war-news/satellite-imagery-shows-that-a-precision-attack-damaged-an-air-defense-system-at-an-iranian-base?smid=url-share

 

نمی دونم اینا که میگن "The Times used several satellite images in its analysis" دارن درباره چند تا تصویر ماهواره ای SAR حرف میزنن یا غیر از اون تصاویر ماهواره ای کیفیت بالا غیر SAR هم موجوده که بشه با قطعیت گفت چی شده، اینجور که به نظر میاد تصاویر ماهواره ای غیر SAR هم هست یه ماهواره ایرباس صبح روز حمله گرفته (مطمئن نیستم این ماهواره غیر SAR باشه چک کنید)

 

do.php?imgf=org-c1666e94c7051.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آقایان من به شما می گم قسمتی از اس ۳۰۰ زدن،این من و این هم شما نه با پهباد بلکه با یک موشک از آسمان سوریه و عراق!این بماند برای روزی که سندها کم کم رو می شه،رادار هم آسیب جدی دیده،شاید هم خوب نشه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
37 minutes قبل , SardarJangal گفت:

نیویورک تایمز و چند جای دیگه گزارش دادن تصاویر ماهواره ای رو دیدن که رادار سامانه S-300 در حمله اسرائیل منهدم شده.

 

 

تمام حرف ما هم همین هست ... به جای این پلیس بازی ها ... مثل اوکراین یک تصویر بدند بیرون که زدیم رادار منهدم کردیم یا به آن آسیب وارد شده ..  واشنگتن پست ، نیویورک تایمز ، جروزالم پست ، و بقیه مثل روندی که در اوکراین هست و تانکها و جنازه های روسی را با دقت شمارش می کنند ، این یک قلم را هم منتشر کنند ...

اگر مشخص بشود که رادار را زدند ، پس احتمالا باید منتظر واکنش ایران باشند یک احتمال این هست که در پیش گرفتن روند ابهام ناشی از عدم وجود پیش بینی از ماهیت  پاسخ ایران باشد برای همین مسیر فعلی را ادامه میدند تا اخبار از صدر خارج بشود تا درزمانی که حساسیت کمتری باشد ، داده های بیشتری را منتشر کنند 

اگر هم مشخص بشود که نزدند که این همه تبلیغات ندارد ... 

 

4-20-2024_5-36-32_PM.jpg 4-20-2024_11-46-36_PM.jpg

  

 

  • Like 1
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, SardarJangal گفت:

نیویورک تایمز و چند جای دیگه گزارش دادن تصاویر ماهواره ای رو دیدن که رادار سامانه S-300 در حمله اسرائیل منهدم شده.

 

 

https://www.nytimes.com/live/2024/04/20/world/israel-iran-gaza-war-news/satellite-imagery-shows-that-a-precision-attack-damaged-an-air-defense-system-at-an-iranian-base?smid=url-share

 

نمی دونم اینا که میگن "The Times used several satellite images in its analysis" دارن درباره چند تا تصویر ماهواره ای SAR حرف میزنن یا غیر از اون تصاویر ماهواره ای کیفیت بالا غیر SAR هم موجوده که بشه با قطعیت گفت چی شده، اینجور که به نظر میاد تصاویر ماهواره ای غیر SAR هم هست یه ماهواره ایرباس صبح روز حمله گرفته (مطمئن نیستم این ماهواره غیر SAR باشه چک کنید)

 

 

 

سلام

البته گفته اسیب دیده نه منهدم شده.

 

به هر حال ما قبلا شاهد بودیم کمترین واقعه در ایران توسط چندین و چند شرکت به ظاهر خصوصی ماهواره ای تصاویر فول اچ دیش بیرون میومد. در این مورد هم منتظر میمونیم.

 

ولی نکته ای که وجود داره همین تصاویر هم اثبات میکنه برخورد موشکی در کار نبوده. اصولا به قول دوستان سر جنگی بدون مواد منفجره هم طبق ادعاشون که تازه از عراق به خاک ایران وارد شده باشه ( و من عنوان کردم طبیعتا چنین سر جنگی ای باید حداقل ابعادی برای حمل سوخت داشته باشه که بتونه این مسیر را بعد از جدایش از حامل طی کنه ) همون انرژی جنبشیش میتونه علاوه بر انهدام کامل ( و نه دمیج که اونم طبق تصاویری که خودشون منتشر کردند طبیعتا نمیدونستند ادعای دیگه ای جز دمیج کنند ) سامانه تغییراتی هم روی رمپ ها و خاکریز و زمین ایجاد کنه که نکرده در تصویر به نظر.

 

خلاصه حتی بر فرض اگر همه این ادعاها را هم قبول کنیم. با توجه به مکان حادثه چیز عجیبی نیست حملات ریزپرنده ها و ا سیب پذیری سامانهها ولی چیزی که با قطعیت میشه گفت این پاسخ در برابر حمله ایران چیزی جز توصیف بن گویر نداره: بی خاصیت. حالا دیگه چسباندن عملیات پیچیده و سلاح سری و پیام که اره ما هر وقت بخوایم میزنیم ( مگر ما غیر از این فکر میکردیم؟ روز قبلش فرمانده حفاظت تاسیسات هست های فرضض را بر اسیب رساندن بر تاسیسات طی حمله گذاشته بود که گفت دکترین را عوض میکنیم دیگه ) پر رنگ کردن روایتی است که کار را از بی خاصیتی یکم فراتر ببره.

 

به نظرم لااقل در میلیتاری ما میدونیم در هر تهاجمی به هر حال پدافند صفر عمل کنه یا 100 نهایتا با قدرت هجومی دشمن ما اسیب خواهیم داشت. همونطور که روسیه داشت، همونطور که امریکا و سعودی داشتند و نهایتا دیدیم صهیونیستها با کمک نیمی از جهان و منطقه داشتند. کم و زیادش دیگه به تفاوت تکنولوژی و پولی هست که پای سامانه ها ریخته میشه. همین امروز هدیه 26 میلیارد دلاری ایالات متحده تقدیم سیستم های دفاعی صهیونیستها شد. بودجه کل چندین سال دفاعی ما.

 

 

  • Like 2
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
5 hours قبل , MR9 گفت:

بسم ا...

 

نمونه استاندارد یک سایت اس-300 ایرانی 

 

 

 

 

 

جالبه همین مقایسه را دقیق بشیم. تغییری که در رادار دیده میشه در تصایر بعد دقیقا در ژنراتور پایین هم دیده میشه. یعنی ژنراتور هم هدف بوده؟ که به نظر نبوده. پس تغییر تصاویر ایا طبیعی به خاطر تفاوت دو نوع تصویر نیست؟

  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.