salar1989

"خفه کن" های سیستم GPS ، بهترين راه مقابله با حمله آمريکا

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

دستگاه روسی مورد نظر کارایی خود را در نبرد واقعی پس داد و اینکه آمریکا سایتهای جمینگ ماهواره ای را نابود کرد قضیه دیگری است. میتوان با متحرک کردن سایتهای جمینگ تا میزان زیادی از تلفات خودی کاست و با برخورداری از شبکه راداری پیش اخطار غیرفعال میتوان دستگاههای جمینگ را زمانی فعال کرد که با حمله دشمن مواجه باشیم و در نتیجه باز هم کار دشمن در یافتن و انهدام سایتهای جمینگ سختتر شده و تلفات ما کاهش میابد. اگر به بازی Crisis دقت کرده باشید تو یه مرحله کره شمالی یک سایت جمینگ جی پی اس داره و جی پی اس شما کار نمیکنه که باید اون سایت رو منهدم کنید. این یعنی آمریکائیها متوجه خطر دستگاههای مذکور شده اند و سعی در یافتن راههای مقابله و یک جنگ روانی برای ناکارامد نشان دادن این دستگاهها دارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درضمن باید خاطرنشان کنم که قدرت پدافندی و موشکی عراق اصلا با ایران قابل مقایسه نبود! و درضمن تا اونجایی که من اطلاع دارم لیزرهای کور کننده ماهواره (اونهایی که الان در خدمت وزارت دفاع هست!). خیلی کاراتر از این دستگاه های روسی هستند! که شناساییشون هم کار سختی نیست! البته دیگه خداییش بستگی به استتار داره! ترکیب دستگاههای جم کننده و لیزرهای کور کننده واقعا می تونه دردسر ساز باشه! چون عملا شناسایی دستگاه ها با ماهواره غیر ممکن می شه! icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در زمانی که یادواره شهیدان و امیران ارتش در مشهد برگزار شد روزنامه خراسان ضمیمه ای به نام ارتش نماد غیرت ایرانی چاپ کرد و در ان با فرماندهان نیروی زمینی ارتش گفته گو کرده بود. فرمانده سابق ستاد مشترک کل ارتش ایران توانایی مقابله با موشک های کروز را دارا می باشد. متخصصان ارتش توانسته اند به فناوری سیستم های ضد کروز دست پیدا کنند و هم اکنون ارتش ایران اماده مقابله با جنگنده ها و موشک های دشمن متجاوز است. این فرمانده در گفته های خود گفته بود که نیروی هوایی ایران این توانایی را دارد که جنگنده های دشمن را قبل از رسیدن به اسمان ایران شناسایی و منهدم سازد. همچنین ایشان افزوده بودند که : اینها فقط گوشه کوچکی از توان نظامی ایران است دشمن توانسته بود به 20 درصد توانایی های ما پی ببرد و تصمیمات اخیر گرفته شده دشمن درباره ایران بر اساس همین مقدار اطلاعات بوده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دستگاه روسی مورد نظر کارایی خود را در نبرد واقعی پس داد و اینکه آمریکا سایتهای جمینگ ماهواره ای را نابود کرد قضیه دیگری است. میتوان با متحرک کردن سایتهای جمینگ تا میزان زیادی از تلفات خودی کاست و با برخورداری از شبکه راداری پیش اخطار غیرفعال میتوان دستگاههای جمینگ را زمانی فعال کرد که با حمله دشمن مواجه باشیم و در نتیجه باز هم کار دشمن در یافتن و انهدام سایتهای جمینگ سختتر شده و تلفات ما کاهش میابد.

اگر به بازی Crisis دقت کرده باشید تو یه مرحله کره شمالی یک سایت جمینگ جی پی اس داره و جی پی اس شما کار نمیکنه که باید اون سایت رو منهدم کنید. این یعنی آمریکائیها متوجه خطر دستگاههای مذکور شده اند و سعی در یافتن راههای مقابله و یک جنگ روانی برای ناکارامد نشان دادن این دستگاهها دارند.


کرایسس یک شبیه ساز واقعی جنگ نیروهای زمینی بود ..... اگر سر درجه ی سخت از لباس های نانوی اون استفاده نمی کردید ............. فاتحه
به دوستان این بازی رو پیشنهاد می کنم ........ ولی همیشه به یاد داشته بازی که یک بازی ...... یک بازی تبلیغاتی ............
در ضمن موضوع فعلا ابن هست که این وسایل رو داریم ......... مطمئنا ما در جنگ تلفات می دیم ..... ولی باید خیلی کم این تلفات رو بدیم .......... این سیستم هم برای جنگنده های امریکایی که به استفاده از جی پی اس عادت کردن درد سر ساز می تونه باشه .............. باید برای مقابله با این دشمنان قدر از روش های گوناگون در سطح وسیع استفاده کرد ................

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
داشتن سيستم هاي رزرو و پشتيباني (كه مخفي و غير فعال هستند تا زماني كه وارد عمليات بشند) براي اين سيستم ها هم ميتونه يكي ديگه از راهكارهاي مقابله باشه براي وقتي كه خود اين سايت ها مورد هدف قرار ميگيرند. icon_cool توي مناطق مهم و استراتژيك كه ديگه زدنشون حتميه و هدف شماره 1 هستند ميشه هيچ رو در بايستي اي نكرد و اين تجهيزات رو نزديك همين محل ها قرار داد..اينجوري اين تجهيزات ميتونن از مزاياي پدافند هاي تور هم كه به تعداد كافي براي حفاظت از اون نقاط وجود دارند ..استفاده كنند. --- الان اينو گفتم برام سوال پيش آمد.. اگر اين اختلال گرا در كنار سيستم هاي تور يا انواع سام قرار بگيره...كار اونا رو مختل ميكنه؟ يا فقط توي جي پي اس آمريكا اختلال ايجاد ميكنه؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه به روند پیشرفت جنگ افزارهای آمریکایی دقت کنیم می بینیم که آنها هر روز بیشتر به GPS وابسته می شن به نظر می رسه این یکی از نقاط ضعف اساسی آمریکاست که باید خوب روش کار کنیم یه جا خوندم که عراق در جنگ قبلی 6 دستگاه اخلالگر GPS را استفاده کرد که همشون در دو روز اول منهدم شدند. این نشون می ده که آمریکاییها نسبت به استفاده از دستگاهها خیلی حساس بودن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگه به روند پیشرفت جنگ افزارهای آمریکایی دقت کنیم می بینیم که آنها هر روز بیشتر به GPS وابسته می شن به نظر می رسه این یکی از نقاط ضعف اساسی آمریکاست که باید خوب روش کار کنیم
یه جا خوندم که عراق در جنگ قبلی 6 دستگاه اخلالگر GPS را استفاده کرد که همشون در دو روز اول منهدم شدند. این نشون می ده که آمریکاییها نسبت به استفاده از دستگاهها خیلی حساس بودن.[/quote]

البته در دو روز اول نبود! این سامانه ها تا چند روز اول جنگ مشکلات بسیاری برای آمریکایی ها بوجود آورد بدین ترتیب تیم ضد پدافندی آمریکایی ها که الان اسمش دقیقا یادم نیست! اومدند تمام تلاش خودشون رو برای نابود کردن این سامانه ها بکار گرفتند و با توجه به تعداد ناکافی این سامانه ها و عدم پشتیبانی هوایی کافی از آنها دست آخر منهدم شدند و کار آمریکایی ها بسیار آسان شد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بهترین راهکار برای مقابله با توان الکترونیکی امریکا ، ترتیب دادن یک انفجار حداقل 1 مگاتنی در ارتفاع بالا (خارج از جو) هست !

همه میدونن که امریکا بدون ماهواره هاش درست مثل گاومیش بدون چشمه !

قول میدم با چنین انفجاری تا شعاع چندین هزار کیلومتری هیچ ماهواره ای در هیچ مداری سالم نمی مونه ! شاید بگید با این کار عملآ چراغ سبز برای حمله گسترده تر بهشون دادیم ولی خوب به قول معروف اب که از سر گذشت ، چه یک وجب چه صد وجب !

در ضمن کلی هم برامون ابهت میاره و به عنوان اولین کشوری که نظریه جنگ ستارگان رو به مرحله اجرا دراورد شناخته خواهیم شد !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب پی سی خور عزیز این کاری که شما می فرمایید مستلزم داشتن حداقل یک بمب هسته ای است! و ما هم که داریم اعلام می کنیم بدنبال چنین چیزی نیستیم.
درباره اجرا کننده جنگ ستارگان باید بگم که خیلی از دوستان تصور نادرستی از این سیستم دارند، این سامانه جنگ ستارگان در حقیقت برای هدف قرار دادن موشک های بالستیک طراحی شده و در اصل سلاح تهاجمی نیست! یا حداقل تا رسیدن به اون مرحله فاصله بسیاری داره! و حتی در همان سپر موشکیش هم می لنگه! به هرحال اگر چنین چیزی اجرا بشه در حقیقت تمام این سامانه حتی در صورت کارایی نابود خواهد شد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.