Recommended Posts

[size=18]جنگنده های F-35 آمریکایی در راه ژاپن[/size]
به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، تجهیز و تقویت نیروی هوایی ژاپن، در گفتگوهای دوجانبه اخیر اندرو شاپیرو ، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور نظامی و سیاسی با هیدئو سوزوکی، از مقامات وزارت دفاع ژاپن مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از واشنگتن، مقامات آمریکا و ژاپن همچنین در باره تقویت همکاریهای دوجانبه در زمینه های فناوری دفاعی، برنامه ریزیهای مشترک و همچنین آموزش و تمرینات نظامی گفتگو کردند.

مقامات وزارت امور خارجه آمریکا همچنین بر تعهد واشنگتن در تقویت نیروی هوایی متحد ژاپنی خود به منظور مقابله با چالش های قرن بیست و یکم تاکید کردند.

قرار است جنگنده های اف-35 آمریکا، که از نسل پنجم جنگنده های چند منظوره این کشور است، تا سال دو هزار و شانزده جایگزین ناوگان هوایی فرسوده اف-4 ژاپن شود.

این درحالی است که لئون پانتا، وزیر دفاع آمریکا ماه گذشته در گفتگو با نائوکی تاناکا همتای ژاپنی خود، بدلیل کاهش هزینه های دولتی در آمریکا از تاخیر در تولید این جنگنده ها خبر داده بود.

هزینه ساخت چهل و دو فروند جنگنده اف-35 شامل هزینه های تعمیر و نگهداری آن ، بیش از بیست میلیارد و هشتصد میلیون دلار تخمین زده می شود.
منبع http://www.mashreghnews.ir/fa/news/101230/%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-f35-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]چهارمین زیردریایی اسرائیل در راه است + سند [/b]
به زودی اسرائیل زیردریایی سفارشی خود را از آلمان تحویل می گیرد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه القدس العربی به نقل از روزنامه اسرائیلی "یدیعوت آحرنوت" پنجشنبه 23 فوریه (4اسفند) خبر داد: «در اقدامی بی سابقه ارتش اسرائیل اجازه انتشار خبر و تصاویر زیردریایی نسل "دلفین" را به این روزنامه داد.»
یدیعوت آحرنوت افزود: «شرکت سازنده آلمانی "اچ دی دبلیو" (HDW) از اتمام ساخت این زیردریایی خبر داد. همچنین زیردریایی نسل دلفین که چهارمین زیردریایی اسرائیل می باشد، به زودی بعد از یک گردش آزمایشی در شهر "کیل" آلمان بعد از چند ماه به سمت سواحل اسرائیل روانه می شود.»
گزارش ها حاکی است بعد از اعتراض دولت آلمان نسبت به شهرک سازی های اسرائیل، به نظر می رسد "آنجلا مرکل" صدراعظم آلمان نسبت به قرارداد ششمین زیردریایی اسرائیل تجدید نظر کند. از سوی دیگر اسرائیل نگران آن است که آلمان ساخت زیردریایی را متوقف و یا زمان تحویل آن را عقب بیندازد.

منبع:
http://www.jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=62927&Serv=26

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آغاز رزمايش مشترک کره جنوبي و آمريکا

رزمایش مشترک کره جنوبی و آمریکا امروز دوشنبه به رغم تهدید کره شمالی در واکنش به این رزمایش آغاز شد. سخنگوی نظامی ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در سئول بدون اشاره به جزئیات، خبر آغاز این رزمایش را اعلام کرد. قرار است پس از این رزمایش که پیش بینی می شود تا نهم مارس ادامه داشته باشد رزمایشهای گسترده دریایی ، زمینی و هوایی دیگری برگزار شود ،‌ رزمایشهایی که تا سی ام آوریل ادامه خواهد یافت. به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول ، رسانه های رسمی کره شمالی روز یکشنبه گزارش دادند کیم جونگ اون رهبر جدید کره شمالی در آستانه برگزاری این رزمایش از یک یگان نظامی بازدید کرد که در نوامبر دو هزار و ده جزیره ای را در کره جنوبی بمباران کرده بود. بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی رهبر جدید این کشور گفت شرایط منطقه به گونه ای است که هر لحظه می توان به علت تحریکات غیرمسئولانه دشمن جنگی را به راه انداخت. پیونگ یانگ روز شنبه در آستانه برگزاری رزمایش مشترک کره جنوبی و آمریکا این رزمایش را نوعی اعلام جنگ تلویحی دانست و تهدید کرد در واکنش به این اقدام جنگی مقدس به راه خواهد انداخت.


[url=http://beta.iribnews.ir/VMK/Body.aspx?id=1432380]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا اینا به کنار، دو تا بالگرد به هم خودن! مگه کور بودن؟ لابد اینا هم مثل تایتانیک قطب نما نداشتن :mrgreen:
شایدم خلبانا آهنگ گوش میدادن هواسشون پرت شده...
دور از شوخی ، چطور میشه خلبان هایی که اینقدر آموزش می بینند ، اینطوری با هم برخورد کنند؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]حالا اینا به کنار، دو تا بالگرد به هم خودن! مگه کور بودن؟ لابد اینا هم مثل تایتانیک قطب نما نداشتن :mrgreen:
شایدم خلبانا آهنگ گوش میدادن هواسشون پرت شده...
دور از شوخی ، چطور میشه خلبان هایی که اینقدر آموزش می بینند ، اینطوری با هم برخورد کنند؟![/quote]

ساعت 8 شب بوده یعنی هوای تاریک.رزمایش هم بوده یعنی عدم استفاده از چراغ های چشمک زن و هشدار دهنده.به احتمال سکوت رادیویی هم بوده پس...بوم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان فکر کنم این رزمایش که دارند برگزار می کنند شبیه سازی حمله به ایران هست و در منطقه ای هست که شباهت زیادی به سواحل ایران و تنگه هرمز داره!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اولا از کشته شدن [b]انسانی[/b] نباید خوشحال شد چون تو رزمایش ماهم ....[/quote]
انسان! یعنی سربازای امریکایی انسانند؟ کارایی که تو افغانستان میکنند کارهایی هست که از انسان سر میزنه؟
اینا از کفتار کثیفترند. باید همشون رو کشت و جنازه هاشون رو ریخت جلو لاشخورها.

[quote]حالا اینا به کنار، دو تا بالگرد به هم خودن! مگه کور بودن؟ لابد اینا هم مثل تایتانیک قطب نما نداشتن :mrgreen:
شایدم خلبانا آهنگ گوش میدادن هواسشون پرت شده...
دور از شوخی ، چطور میشه خلبان هایی که اینقدر آموزش می بینند ، اینطوری با هم برخورد کنند؟![/quote]
کور نبودند. یحتمل مست بودند. این پدر نامعلوم ها نوشیدن آب رو که بلد نیستند. فقط مسکرات.
در آخر:
به درک سیاه که مردند :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]در حین رزمایشی آموزشی صورت گرفت

[b]کشته شدن ۷ تفنگدار دریایی آمریکا در سانحه برخورد بالگرد[/b]
خبرگزاری فارس: برخورد دو بالگرد نظامی آمریکا طی رزمایشی آموزشی در ایالت آریزونا، منجر به کشته شدن ۷ تفنگدار دریایی این کشور شد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "تی آر تی" ترکیه، یک مقام مسئول در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «۷ تفنگدار دریایی در سانحه برخورد دو بالگرد در حین رزمایشی آموزشی در ایالت آریزونا واقع در جنوب غربی آمریکا کشته شدند.»

بنا بر اعلام این مقام مسئول، این سانحه هوایی حوالی ساعت ۸ شب گذشته طی رزمایشی آموزشی در نزدیکی شهر یوما رخ داد.

بر اساس این گزارش، تحقیقات برای مشخص شدن علت این سانحه هوایی هم‌اکنون در جریان است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901204000963

[color=red]خبر منتقل شد....نصير![/color][/quote]

جناب نصير واقعا بنده اهميت اين خبر رو درك نكردم. ميشه توضيح بديد كه هم فوري زديد و هم خودتون انتقالش داديد فوري؟!
اين هم يك سانحه است. بشر جايز و ممكن الخطاست. چه ايراني باشه چه امريكايي. چه تو رزمايش باشه چه تو جنگ. منتها پذيرش اين خطا خيلي حرفه. سخنگوي رزمايش نيومد بگه اصلا هيچ اتفاقي نيفتاده و ما تكذيب ميكنيم و ما به همه اهداف از پيش تعيين شده دست پيدا كرديم؟؟؟؟؟!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]نوسازی ایستگاه رادار سوریه توسط روسیه [/size]
به گزارش مشرق، فارس به نقل از پورتال خبری اسرائیلی «دبکا فایل» نوشت: روسیه ایستگاه رادار «جبل الحراء» واقع در جنوب سوریه را نوسازی کرده است.

بر اساس اطلاعات این نشریه، بدین ترتیب روسیه امکان آن را پیدا کرده اس تا با سرعت و دقت بیشتری در خصوص امکان حمله نظامی احتمالی از سوی اسرائیل و یا آمریکا به سوریه، ایران و یا حزب الله لبنان هشدار بدهد.

این نشریه اسرئیلی نوشته است: تا قبل از نوسازی، حوزه تحت پوشش این ایستگاه رادار تنها مناطق شمالی اسرائیل، از جمله تل آویو، شمال اردن و بخش غربی خاک عراق بود. ولی بعد از نوسازی ایستگاه رادار «جبل الحراء» که توسط روسیه در این منطقه حساس مرزی ساخته و تجهیز شده، قادر است تا تمامی خاک اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی فلسطین)، همچنین شمال عربستان سعودی را هم تحت پوشش خود قرار دهد.

بر اساس این اطلاعات، روسیه با استفاده از مجموعه ایستگاه‌های رادار موجود در خاک سوریه و لبنان به راحتی قادر خواهد بود تا از محل استقرار دقیق کشتی‌ها و هواپیماهای آمریکایی و اسرائیلی در بخش دریای مدیترانه، از جمله در سواحل یونان و قبرس هم اطلاع پیدا کند.

پورتال خبری «دبکا فایل» نوسازی این ایستگاه رادار توسط روسیه را بخاطر تشدید وخامت اوضاع و مقابله بیشتر بین اسرائیل و ایران و همچنین ادامه حمایت مقامات مسکو از دولت بشار اسد و تجهیز نظامی سوریه ارزیابی کرده است.

روسیه پیش از این دو بار با استفاده از حق وتوی خود در شورای امنیت سازمان ملل مانع از تصویب قطعنامه محکوم کننده اقدامات دولت سوریه در مقابله با مخالفان در این کشور شده است و مخالف اعمال تحریم‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی علیه مقامات دمشق است و به همکاری‌های نظامی خود با این کشور ادامه می‌دهد.
منبع http://www.mashreghnews.ir/fa/news/102320/%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اوووووووووو
بچه ها چقد موضوع رو گندش کردن
دوتا کور خوردن بهم ،تمام
خوب به درک، نیازی نیست تاپیک انقد بزرگ شه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] به گزارش پرس تي‌وي، نيروي هوايي امريکا قرارداد چند ميليون دلاري خرید هواپيماهاي جنگنده از برزيل را لغو کرده است.[/b]

نيروي هوايي امريکا اعلام کرد، قرارداد ۳۵۵ ميليون دلاري خريد جنگنده‌هاي سوپرتوکانو A-۲۹ را با شرکت برزيلي امبرائر به دليل آن چه که واشنگتن از آن به عنوان نبودن اسناد و مدارک کافي نام برد، لغو کرده است.

مايکل دانلي، فرمانده نيروي هوايي امريکا روز سه شنبه اعلام کرد:" از آن جايي که درباره اين قرارداد هنوز اختلافاتي وجود دارد. من فقط مي‌توانم بگويم که مدير هيات اجرايي نيروي هوايي از اسناد ارائه شده از شرکت برنده شده در مزايده، رضايت ندارد."

شرکت امنيتي و دفاعي برزيلي امبرائر و شرکت امريکايي سيرا نوادا در دسامبر ۲۰۱۱ ميلادي قرداد ساخت اين جنگنده‌ها را امضا کرده بودند.

شرکت امريکايي مزايده دهنده بيچ کرافت وابسته به شرکت گلدمن ساچز نيز به دليل خارج شدن از روند مزايده، اين شرکت برزيلي را به فساد متهم و از آن شکايت کرده است.

جنگنده‌هاي سوپر توکانو اي ۲۹ ساخت شرکت امبرائر برزيل قرار بود در برنامه حمايت هوايي سبک امريکا براي پيش‌برد برنامه‌هاي شناسايي و مراقبت هوايي و عمليات سبک پشتيباني عمدتا در افغانستان مورد استفاده قرار گيرد.


[url=http://www.presstv.ir/detail.fa/229207.html]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] عربستان قرارداد خرید 73 خودروی زرهی را با فرانسه امضا کرد [/b]

رئیس گروه صنعتی "نکستر" فرانسه از امضای قراردادی برای فروش خودروهای زرهی به سعودی ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، "فلیپ بورتن" رئیس هئیت مدیره گروه صنعتی نکستر فرانسه از امضا قراردادی برای فروش 73 خودروی زرهی به عربستان سعودی خبر داد.

وی افزود: ما هفته گذشته قرار داد فروش 73 خودروی آرافیس را امضا کرده ایم و این تنها قراردادی است که فعلا اجرایی شده است اما مذاکرات برای برآورده کردن نیازهای جدید در جریان است.

شایان ذکر است که این خودروهای زرهی وزنی معادل یازده تن دارند و در برابر بمبهای دست ساز مصون هستند.

[url=http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1547812]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برد : 290 کیلومتر

یعنی اگه از مرز شلیک کنند صاف میخوره وسط اسلام آباد !!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين موشك با اين سرعت نمي تونه براي اهداف زميني مورد استفاده قرار بگيره ... كروز هاي آمريكايي كه براي حمله هاي زميني استفاده مي شوند سرعت هاي زير صوت دارند ... اگه اشتباه مي كنم دوستان سخن بنده را تصحيح كنند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.