Recommended Posts

سلام


بهتر بود مي نوشتيد
ارتش اسرائیل مانورهای [b]ضد پارتیزانی [/b]را آغاز می کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فیلمهای اموزش اینها رو من دارم - تو همین تاپیک قرار می دهم - تمرین و مانور مسخره ای انجام می دهند !!! یکجور تبلیغ و جنگ روانی است فقط !

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/IDF_Prepares_for_Guerilla_Warfare%5B15-04-33%5D.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/IDF_Prepares_for_Guerilla_Warfare%5B15-04-38%5D.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/IDF_Prepares_for_Guerilla_Warfare%5B15-04-40%5D.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/IDF_Prepares_for_Guerilla_Warfare%5B15-04-27%5D.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/IDF_Prepares_for_Guerilla_Warfare%5B15-04-25%5D.JPG[/img]

لینک دانلود ( حجم 32 مگابایت ) :

http://www.xlpar.com/bwwu3p0d31tq/IDF_Prepares_for_Guerilla_Warfare.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بزار اینقدر مانور بزارن تا جونشون در بره که وعده خدا برای بار دوم بنی اسرائیل حقه و تخطی نداره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]روسیه و آمریکا کارگروه مشترک دفاعی تشکیل می دهند [/b]

سخنگوی وزیر دفاع روسیه از تشکیل کارگروه مشترکی در مورد روابط دفاعی در توافق وزرای دفاع روسیه و آمریکا در واشنگتن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایتارتاس، "ایرینا کووالچوک" گفت: آناتولی سردیوکف وزیر دفاع روسیه و رابرت گیتس همتای آمریکایی وی در خاتمه مذاکرات خود در واشنگتن دو مدرک امضا و بر اساس این توافق دو طرف اوضاع و چشم‌اندازهای توسعه همکاری دفاعی روسیه و ایالات متحده را بررسی کردند.

این سخنگو افزود: تفاهمنامه مربوط به همکاری دو وزارتخانه و همچنین اعلامیه مشترکی در خصوص تشکیل کارگروه روسیه و آمریکا در مورد روابط دفاعی امضا شده است.

وی گفت: وزرا همچنین اموری چون مبادله تجربه در زمینه اصلاح نیروهای مسلح دو کشور، مسائل ثبات راهبردی، پدافند ضد موشکی، جریان تصویب قرارداد تسلیحات تهاجمی راهبردی، اصلاحات و تغییر شکل ساختار نیروهای نظامی، اولویت های سیاست نظامی و امنیت ملی، شفافیت و تقویت اعتماد به خاطر بهبود تفاهم متقابل، امنیت منطقه ای و جهانی، هشدارها و تهدیدهای جدید، همکاری در زمینه منافع مشترک و تعامل در مبارزه با دزدی دریایی را بررسی نمودند.

سخنگوی وزیر دفاع روسیه افزود: بررسی برخی امور امنیت منطقه‌ ای و از جمله اوضاع افغانستان، آسیای مرکزی و قفقاز از دیگر موارد مطرح بین دو طرف بوده است. پیش بینی شده است که این کارگروه بررسی مسائل مربوط به اصلاحات نظامی و ایجاد شفافیت در سیاست نظامی آمریکا و روسیه را بر عهده بگیرد.

وزیر دفاع روسیه طی کنفرانسی مطبوعاتی بعد از مذاکرات اعلام کرد: "تحولات در ارتش ها که در حال حاضر در روسیه و آمریکا رخ می دهد گسترده نیستند. اما این تغییرات جهت ایجاد ارتشی مدرن و امروزی و ارتش قرن بیست و یکم بسیاری ضروری است".

به گزارش مهر، موضوع اصلی مذاکرات میان وزرای دفاع روسیه و آمریکا تحولات نظامی و همچنین راه ها توسعه همکاری های نظامی میان دو کشور بود. در پایان این دیدار بیانیه مشترکی صادر و یک یادداشت همکاری امضا شد که جایگزین سند مشابه منعقد شده در سال 1993 شد.

طرفین همچنین به مسائلی چون سپر ضد موشکی و پیمان کاهش تسلیحات تهاجمی استراتژیکی پرداخته و برنامه های آینده را بررسی نمودند. سردیکف در پنتاگون تاکید کرد که هیئت روسیه و وزرای دفاع دو کشور به طور مشروح به بررسی مسائلی که در برابر نیروهای مسلح روسیه و آمریکا قرار گرفته اند پرداختند.

وی ابراز امیدواری کرد که این گفتگو برای هر دو کشور مفید واقع شود و دیدار وی از آمریکا تحرکی جدی به توسعه همکاری های میان وزارتخانه های دفاع دو کشور بدهد. رئیس پنتاگون نیز به نوبه خود تاکید کرد که سازمان های نظامی دو کشور در جریان تحولات نیروهای مسلح با مسائل مشابهی برخورد کرده اند.

وی افزود : "من و سردیکف تلاش زیادی برای اجرای تحولاتی گسترده انجام می دهیم که در عین اینکه خوشآیند نبوده اما برای وزارتخانه های دفاع دو کشور لازمند".

در سند همکاری های نظامی میان دو کشور گفته می شود: "جهت تامین اجرای موثر برنامه ها و نقشه هایی که در خصوص همکاری های نظامی و دفاعی و همچنین برگزاری رزمایش ها وجود دارند نمایندگان نیروهای مسلح آمریکا و روسیه سالانه برنامه کاری تنظیم کرده که توسط رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به تائید خواهد رسید".

در این سند تاکید شده است: "همکاری میان طرفین می تواند به اشکال زیر عملی شود: تبادل دیدار مسئولین سطوح مختلف، رایزنی و مذاکرات، مانورهای مشترک، بازی و تمرینات نظامی، ورود کشتی ها به بنادر طرف مقابل، انجام برنامه های ویژه تمرین و آموزشی، کنفرانس و سمینارهای تخصصی".

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1152580

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالي

با سلام

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/78118403%7E1.jpg[/img]

خبرگزاري آريا - کميته روابط خارجي سناي امريکا ، پيمان کاهش تسليحات استراتژيک با روسيه را تصويب کرد .


به گزارش خبرگزاري آريا، کميته روابط خارجي امريکا ديروز(پنجشنبه) با 14 راي مثبت در مقابل 4 راي منفي ، پيمان کاهش تسليحات استراتژيک ، استارت را تصويب کرد .
باراک اوباما رئيس جمهوري امريکا و دميتري مدودف رئيس جمهوري روسيه در آوريل گذشته پيمان کاهش تسليحات استراتژيک را در شهر پراگ پايتخت جمهوري چک ، امضا کردند .
اين پيمان هر يک از دو کشور را متعهد مي کند تعداد کلاهک هاي هسته اي استراتژيک خود را به 1550 کلاهک يعني سي درصد کمتر از سقفي که قبلا تعيين شده بود ، کاهش دهند .
در اين پيمان به دو طرف اجازه داده مي شود تا هفتصد موشک بالستيک داشته باشند .

روسيه و آمريکا در مجموع 95 درصد سلاح هاي اتمي جهان را در اختيار دارند .

منبع: [url=http://www.aryanews.com/Lct/fa-ir/News/20100917/20100917103544203.htm]آریا نیوز[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی

با سلام

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Yakhont001.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/808252099%7E0.jpg[/img]
[color=red]موشک کروز سوپرسونیک P-800 Yakhont [/color]


[size=18][color=darkred]خبرگزاري آريا- آناتولي سردوکوف وزير دفاع روسيه در واشنگتن گفت که مسکو قرار است سوريه را به موشک هاي کروز P-800 Yakhont مجهز کند .[/color][/size]
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري فرانسه ، خبرگزاري ايتارتاس روسيه به نقل از سردوکوف خبر داد ، روسيه براساس قراردادي که در سال 2007 با سوريه امضا کرده است ، اين کشور را به موشک هاي کروز P-800 Yakhont مجهز خواهد کرد .
وزير دفاع روسيه گفت : مسکو به مفاد اين قرارداد پايبند بوده و آن را به طور کامل اجرا خواهد کرد .
سردوکوف در سفر اخير خود به واشنگتن که با هدف گسترش روابط نظامي روسيه و آمريکا انجام گرفت ، اين موضوع را تاييد کرده است .
فروش سلاح از روسيه به سوريه و همکاري هسته اي مسکو با دمشق ( که متحد تهران است) به ابراز نگراني آمريکا و اسرائيل منجر شده و واهمه ها را در خصوص اينکه اين سلاح ها در اختيار گروه شبه نظامي حزب الله لبنان قرار گيرد ، افزايش داده است .
اين در حالي است که سردوکوف اين واهمه ها را بي اساس خوانده است .
وي گفت : آمريکا و اسرائيل از ما درخواست نکردند که سوريه را به موشک هاي کروز P-800 Yakhont مجهز نکنيم ؛ بنابراين نگراني آنها در خصوص اينکه اين سلاح ها در اختيار تروريست ها قرار خواهد گرفت ، بي اساس است .
وزير دفاع روسيه همچنين خواستار حل اختلافات در خصوص معاهده نيروهاي متعارف اروپا شد .
اين پيمان كه در سال 1990 به امضا رسيد و در سال 1999 اصلاح شد ، محدوديت ‌هاي دقيقي بر استقرار نيروها و تسليحات سنگين از ساحل آتلانتيک تا كوه‌هاي اورال روسيه اعمال مي ‌كند . اين موافقت‌نامه كمک كرد بن بست جنگ سرد حل شود .
اين در حالي است که روسيه از اين معاهده جنگ سرد كه براي نيروها و تسليحات در سراسر اروپا محدوديت ايجاد مي ‌كرد ، خارج شد اما وعده داد كه هيچ برنامه فوري براي سازماندهي تشكيلات عظيم نظامي وجود ندارد .
وزير دفاع روسيه با اشاره به اينکه اين معاهده بايد با واقعيات امروز تطبيق داده شده و براساس آن به روز شود افزود : حتي شرکاي آمريکايي ما مي دانند که نمي توان با معاهده نيروهاي متعارف اروپا به شکل قديمي آن کار کرد .
وي گفت که معاهده نيروهاي متعارف اروپا مرده و بايد نسخه جديدي از آن تهيه کرد .
كشورهاي عضو ناتو مي ‌گويند كه آنها نمي توانند نسخه‌ سال 1999 اين معاهده را امضا كنند به دليل اين كه حضور نيروهاي روسيه در جمهوري هاي اتحاد جماهير شوروي سابق يعني گرجستان و مولداوي ، اين معاهده را نقض مي ‌كند ولي مسكو اين ادعا را رد مي ‌كند .
انتظار مي رود اين موضوع در صورت شرکت روسيه در نشست ناتو در ليسبون که قرار است ماه نوامبر برگزار شود ، مورد بررسي قرار گيرد .

منبع:
[url=http://www.aryanews.com/Lct/fa-ir/News/20100917/20100917122852828.htm]آریانیوز[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]60 میلیارد دلار خرید تسلیحاتی عربستان از ا یالات متحده آمریکا[/color]


مسئول بلندپایه در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد وزارت دفاع آمریکا به‌زودی کنگره را از قرارداد تسلیحاتی احتمالی با عربستان سعودی به ارزش 60 میلیارد دلار آگاه خواهد کرد.


این مسئول افزود انتظار می‌رود ریاض در ابتدا به پرداخت 30میلیارد دلار متعهد شود.

وی افزود این قرارداد تسلیحاتی شامل فروش 84 فروند جنگنده «اف 15» جدید، نوسازی70 فروند جنگنده «اف 15»، فروش 70 فروند بالگرد آپاچی، 72 فروند بالگرد بلاک هاوک و36 فروند بالگرد لیتل برد است.

این مسئول اضافه کرد آمریکا و عربستان سعودی همچنین درباره قراردادی تسلیحاتی دریایی که شاید ارزش آن به 30 میلیارد دلار برسد گفت‌و گو می‌کنند اما زمان آن هنوز مشخص نشده است.

http://aftabnews.ir/vdcirvazut1auu2.cbct.html[hr]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یعنی چی این موشک که خیلی پیشرفته هست :mrgreen: به ایران میگ و اس-۳۰۰ نمیدن به سوریه که دوست ایران میدن! اگه بفروشن که توازن قوا به هم میخوره و نیروی دریایی اسرایل میشه کشک

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به به مبارکه بنده هم به نوبه خودم دستیابی ایران به این قاتل خوناشام ناو ها تبریک می گم (فکر کنم دوستان منظور بنده رو بهتر می دونند)

[quote]یعنی چی این موشک که خیلی پیشرفته هست Exclamation به ایران میگ و اس-۳۰۰ نمیدن به سوریه که دوست ایران میدن! اگه بفروشن که توازن قوا به هم میخوره و نیروی دریایی اسرایل میشه کشک
[/quote]
خوشگلم نازکم (مگه مهد کودکه :mrgreen: ) ایران هم میگ داره (حالا چه فرقی داره دیگه 21 همون 31 که 2 جاش با 3 عوض شده مگه نه؟) ولی جدا از شوخی ایران روسیه کاراشونو جلو روی برادران امریکا یی وصهیون که نمی کنند ( اگه امریکایی ها از کارای ما اطلاع تام داشتند ........

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبر خوشحال كننده ايه...............به هر حال سوريه متحد ما و حزب الله است.........و سلاح اونا مي تونه در خدمت ما هم باشه :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اصولا فروش تسليحات يا براي جنگ هست يا جلوگيري از جنگ (ايجاد موازنه) ..



تهديدات سوريه بعنوان متحد روسيه فقط از جانب اسراييل نيست . سواحل اين كشور ميتونه مورد تهاجم غرب قرار بگيره و روسيه هم نميخواد اون بندرگاههاي سوري كه مكان پهلوگرفتن كشتي هاي نظاميش هستند نا امن ببينه ! ..


اين كه چيز خاصي نيست ! روسيه قبلا هم اسكندر پانتزير و ميگ 31 به سوريه فروخته ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]جت جنگنده در شرق روسيه سقوط کرد [/b]
يك فروند هواپيماي جنگنده سوخو - ‪ ۲۷‬صبح امروز دوشنبه در منطقهپريموريه در خاوردور روسيه سقوط كرد.
به گزارش ايرنا از مسكو، وزارت دفاع روسيه اعلام كرد، اين هواپيماي جنگنده به هنگام پرواز در فروودگاه نظامي وازد ويژه گا در نزديكي شهر اوسورسك در منطقه پريموريه در خاوردور روسيه سقوط كرد.
اين منبع افزود: دو خلبان اين هواپيما با استفاده از چتر ، نجات يافتند.
وزارت دفاع روسيه افزود: اين هواپيما پس از انجام تعميرات اساسي در حال پرواز آزمايشي بود كه دقايقي پس از پرواز در اطراف فرودگاه سقوط كرد

http://beta.iribnews.ir/VMK/Body.aspx?id=835314

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این چند تا نکته داره یکی اینکه روسها وقتی اینجوری در ملع عام به سوریه موشک و سلاح پیشرفته میدن معلومه در خفا چه کار می کنن و در مورد ما هم سیاست یکی به میخ و یکی به نعل رویش گرفتن و زیر زیر یه کارهایی می کنن.
اما در مرحله بعد خاصیت این موضوع در اینه که این سلاح ها برای فهمیدن فناوری به ایران میاد و ممکنه تا چند ووقت دیگه نسخه ایرانی اون هم بیاد توی بازار :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چند تا عکس میزارم که ممکه ساختگی باشن
[img]http://www.armybase.us/wp-content/uploads/2009/10/U.S.-Armys-High-Energy-Laser-Technology-Demonstrator-HEL-TD.JPG[/img]

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20081116072327/starwars/images/e/e1/Planet_Defender.jpg

این فکر کنم خودش باشه

http://www.jeffhead.com/images/laserphalanx.jpg


[color=green]در صورت نداشتن اکانت گالری فقط لینک مربوطه را بگذارید

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.