zed

ترور مشکوک استاد فیزیک هسته ای دانشگاه تهران

Recommended Posts

[align=justify]مسعود محمدی استاد متعهد و انقلابی دانشگاه تهران صبح امروز در اقدام تروریستی عناصر ضد انقلاب و استکبار به شهادت رسید.

به گزارش رجانیوز بر اساس اطلاعات اولیه استاد محمدی هنگام خروج از منزلش در منطقه قیطریه تهران در انفجار یک بمب کنترل از راه دور به شهادت رسید. این بمب گذاري در سطل آشغال مقابل منزلش صورت گرفته بود.

مسعود محمدی استاد فیزیک هسته ای دانشگاه تهران بوده است. برخی منابع آگاه ترور وی را مرتبط با پرونده هسته ای ایران می دانند.

دستگاه های امنیتی و انتظامی بررسی این حادثه تروریستی و شناسایی عوامل آن را آغاز کرده اند.

اخبار تکميلي متعاقبا منعکس خواهد شد

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=42751[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]خبرگزاري فارس: سرپرست دادسراي امور جنايي تهران جزئيات جديدي از ترور استاد دانشگاه تهران را اعلام كرد.

فخرالدين جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: در ساعت 8:05 دقيقه صبح امروز خبر انفجار به قاضي كشيك تهران اعلام شده است.
وي ادامه داد: پس از اعلام اين خبر به اتفاق شاملو، بازپرس شعبه يك دادسراي امور جنايي و حيدري، بازپرس شعبه 10 اين دادسرا به محل حادثه اعزام شديم.
جعفرزاده افزود: پس از حضور در محل حادثه و در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد انفجار حدود ساعت 7:58 صبح امروز اتفاق افتاده است.
وي گفت: بمب منفجرشده در يك موتورسيكلت جاسازي شده و به فاصله يك متري از در ورودي منزل استاد مسعود علي‌محمدي از اساتيد دانشگاه تهران به يك درخت بسته شده بود.
سرپرست دادسراي امور جنايي تهران ادامه داد: همچنين بررسي‌‌ها نشان مي‌دهد اين بمب از فاصله بسيار نزديك با اين استاد دانشگاه و بوسيله كنترل از راه دور منفجر شده است.
بررسي‌هاي خبرنگار فارس حاكي از آن است كه استاد علي‌محمدي در همان لحظات اوليه انفجار به شهادت رسيده است و در حال حاضر پيكر او به پزشكي قانوني منتقل شده است.

لينك خبر : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810220564[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدا لعنت کنه هر چی منافقه!!
نمی تونیم یه روز هم سرمون رو بی دغدغه رو زمین بزاریم!

مسعود جون یادت میاد حرف از صحبتهای سردار صفوی می زدی؟! حرف های جدیدش رو هم خوندی؟! اگه نخوندی برو بخون تا بدونی ریشه ی این اتفاقات کجاست!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ریشه این اتفاقات که معلومه امید جان! نیازی به خوندن نداره!
وقتی دودستگی در جامعه پیش بیاد راه و جاده برای منافقین فرصت طلب هموار میشه تا هر کاری بکنن :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين استاد باسابقه و متعهد كشورمان که اولین دکترای فارغ التحصیل داخل ایران در این رشته از دانشگاه شریف بوده، ساعت 8 و 30 دقيقه صبح امروز، به هنگام بیرون آمدن از منزلش در منطقه قیطریه تهران توسط يك بمب كنترل از راه دور كه در يك موتورسيكلت و يا سطل آشغال در نزديكي آن، جاسازي شده بود، كشته شد.
صبح امروز، پروفسور مسعود علي‌محمدي، از استادان فیزیک نظری دانشگاه تهران، جلوی منزلش ترور شد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، اين استاد باسابقه و متعهد كشورمان که اولین دکترای فارغ التحصیل داخل ایران در این رشته از دانشگاه شریف بوده، قبل از ساعت 8 صبح امروز، به هنگام بیرون آمدن از منزلش در منطقه قیطریه تهران توسط يك بمب كنترل از راه دور كه در يك موتورسيكلت و يا سطل آشغال در نزديكي آن، جاسازي شده بود، كشته شد.



بنا بر اين گزارش، هم‌‌اکنون نهادهاي امنيتي، در حال بررسي موضوع، كشف زواياي ديگر و یافتن سرنخ‌های احتمالی در مورد عوامل اين انفجار تروريستي هستند.


گفتنی است، با توجه به نوع عمليات و همچنین تهدیدات پیشین سرویس‌های امنیتی و تروریستی وابسته به آمریکا و صهیونیست‌ها، احتمالا اين ترور با جهت دهی این سرویس‌ها و به دست عوامل منافقين و يا عناصر وابسته به رژيم صهيونيستي انجام گرفته است.



شایان ذکر است این دانشمند هسته‌ای ایرانی، تاکنون بیش از 200 مقاله علمی و تخصصی در حوزه فیزیک نظری و هسته‌ای در محافل معتبر جهانی ارائه کرده بود.

لينك خبر : http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=80918

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدا بیامرزتش
دوحالت داره
یا کار مجاهدین(منافقین) خلق هست
یا گروهک تکاوران تندر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

الان که خبر رو شنیدم یاد بحثی که چند ماه قبل با دوستان داشتیم افتادم. ... به ترور روی می آورند ...

خداوند ایشان را رحمت کند و خودش کمک کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ترور استاد برجسته فيزيك نوترون دانشگاه تهران رو تسليت مي گم
كار موساد و سيا هست
اوضاع فعلي و جو متشنج هم بهترين فضا براي انجام چنين ماموريت هايست
اون دوتا موتور سوار هم با توجه به انفجار بمب از طريق كنترل از راه دور حتما اجير شده بوند آنهم از طريق چند رابط!
اين سبك انفجارها مدتيه در عراق و پاكستان و...هم ديده ميشه!
--------------------------------------------------------------
هر وقت نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي غفلت و ضعفي از خودشون نشان دهند ديگران حتما استفاده خواهند كرد
كه با توجه به عملكرد اين نهادها در چند ماه اخير چندان هم عجيب نيست :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا چرا ربطش دادند به قضیه هسته ای !

حتمآ دو روز دیگه اسراییل ادعا میکنه که ما دانشمندان هسته ای ایران رو ترور کردیم ! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري فارس: سيد محمدكاظم منظورالاجداد از شاگردان استاد مسعود علي‌محمدي،‌ به ذكر ويژگي‌هاي علمي و خصوصيات اخلاقي و اعتقادي وي پرداخت.

سيدمحمد كاظم منظور الاجداد از شاگردان استاد مسعود علي محمدي كه صبح امروز از سوي گروهك‌هاي ضد انقلاب ترور شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، در خصوص ويژگي‌هاي علمي و اخلاقي استادش گفت: استاد علي محمدي مدرك كارشناسي خود را در رشته فيزيك از دانشگاه شيراز دريافت كردند و در دوران تحصيل در دانشگاه شيراز در دفتر انجمن اسلامي اين دانشگاه فعاليت داشتند.
وي افزود: استاد علي محمدي با شروع جنگ تحميلي و دوران دفاع مقدس تا سال 82 با سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همكاري داشته و پس از آن مدرك كارشناسي ارشد و دكتراي خود را در رشته فيزيك با گرايش ذرات بنيادي از دانشگاه صنعتي شريف دريافت كردند.
منظور‌الاجداد با تاكيد بر اينكه اين استاد برجسته داراي رتبه استادتمامي بوده خاطرنشان كرد: وي بسيار وقت‌شناس بود و هميشه سر ساعت مقرر در كلاس‌هاي درس خود حاضر مي شد و كلاس درس اين استاد برجسته از ساير كلاس‌ها در اين دانشكده شلوغ بود و دانشجويان اين رشته از مباحث علمي ايشان استفاده‌هاي لازم را مي‌بردند.
دانشجوي استاد علي‌محمدي در ادامه تصريح كرد: وي از مباحثي كه در دانشكده فيزيك دانشگاه تهران مطرح و به دانشجويان تدريس مي‌كرد، مبحث كوانتوم در رشته كارشناسي بود.
وي افزود: وي از اساتيد برجسته اين رشته بود و نه تنها دانشجويان وي بلكه ساير دانشجوي اين رشته به رتبه علمي ايشان واقف بوده و از آن تمجيد مي‌كردند.
منظورالاجداد تاكيد كرد: از ديگر سوابق استاد علي محمدي مي‌توان به رياست دانشكده فيزيك دانشگاه تهران و معاون پژوهشي پرديس علوم دانشگاه تهران اشاره كرد.
وي افزود: اين استاد سخت‌كوش در جشنواره خوارزمي دو سال قبل به همراه يكي از اساتيد دانشگاه الازهرا طرحي را ارائه كردند كه آن طرح در آن سال جزو طرح‌هاي برتر جشنواره خوارزمي شناخته شد.
منظو‌رالاجداد در خصوص سوابق سياسي اين استاد دانشگاه گفت: وي از فعالان دفتر انجمن اسلامي دانشگاه شيراز و به نظام اسلامي و ولايت فقيه بسيار پايبند بود همچنانكه هفته گذشته با فعالان دانشجويي دانشكده فيزيك جلسه‌‌اي را برگزار كرده و تاكيد کرده که در شرايط موجود كشور تنها راه برون رفت از مشكلات بحث و گفتگوي دانشجويي در فضاي دانشگاه در چارچوب قانون اساسي و نظام جمهوري اسلامي است.

لينك خبر : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810220835

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرنامه دانشجويان ايران: دكتر مسعود علي محمدي استاد فيزيك دانشگاه تهران كه صبح امروز توسط عوامل ضد انقلاب ترور شده است، از جمله اساتيدي است كه به رغم فشار شديد حاميان موسوي نامه ي موهن خطاب به رهبري را امضا نكرده بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران» اين استاد فيزيك كه از دانشمندان هسته اي كشور بوده است به شدت به رفتار برخي گروه هاي سياسي ساختار شكن در حوادث بعد از انتخابات انتقاد داشته است.

نامه ي چند تن از حاميان موسوي كه براي انتقام از 16 آذر تاريخي 88 دانشجويان صادر شده بود قبل از انتشار در رسانه هاي داخلي در سايت ها و تلويزيون هاي خارج از كشور سر در آورد.

شهيد دكتر علي محمدي اين نامه را با وجود فشار زياد حاميان موسوي امضا نكرده است.

هفته گذشته به دلیل وقایع پس از انتخابات، وی از نمایندگان تشکل های دانشجویی در خواست تشکیل جلسه ای داد و اولین جمله وی در این جلسه این بود که "ما به عنوان کسانی که به نظام و انقلاب معتقد هستیم، فعالیت می کنیم و تلاش ما بایدبر طرف کردن اختلافات باشد".

بر اساس برخي گزارش ها مسعود علی محمدی دانشمند ارشد هسته ای که صبح امروز مقابل منزل خود ترور شد، در سال 64 مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه شیراز دریافت کرد.

وی در دانشگاه شیراز از فعالان دانشجويي بود. پس از آن در سال 67 در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شد. وی سپس در سال 71 مدرک دکترای خود را با گرایش فیزیک ذرات بنیادی از همین دانشگاه دریافت کرد و با درجه استاد تمامی به تدریس در دانشگاه ها پرداخت. وی همزمان با دفاع مقدس در عرصه های علمی با سپاه پاسداران همکاری می کرد.دکتر علی محمدی عضو هیات علمی پردیس علوم دانشگاه تهران بود. سابقه ریاست دانشکده فیزیک و معاون پژوهشی پردیس علوم دانشگاه تهران بود.

به گفته دانشجویان وی بسیار سخت کوش و وقت شناس بود و کلاس های او جزو پر جمعیت ترین کلاس های دانشکده بود و علت آن سطح علمی بالای این استاد و رابطه خوب او با دانشجویان بود.
http://iusnews.org/news/37-1/5779------2--------.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]با ارسال بیانیه ای به "العربية.نت" :
[b][color=red]گروهي ناشناخته مسؤلیت ترور دانشمند اتمی در تهران را برعهده گرفت![/color]
[/b][/align]

یک گروه ناشناخته ایرانی بنام "جبهه آزادی ایران" با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به "العربية.نت" ارسال شد ، ترور مسعود علی محمدی دانشمند هسته ای ایرانی را که بامداد امروز سه شنبه 12-1-2010 در پی انفجار یک بمب در تهران به قتل رسید بر عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است عناصر این گروه "امروز ساعت هفت ونیم صبح مسعود علی محمدی نائب رئیس دانشگاه تهران" را ترور کردند. بیانیه یادشده مقتول را متهم ساخت " اسامی اساتید و دانشجویانی که در راهپیمائی بر ضد رژیم .. شرکت کرده اند را در اختیار نیروی انتظامی" قرار داده است .

شایان ذکر است که رهبران معترضان به نتایج انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری در ایران همواره مخالفت خود با بکارگیری خشونت برای رسیدن به اهداف را رد کرده اند ودر مقابل مقامات این کشور را متهم می کنند که با تحریک اقدامات خشونت آمیز تلاش دارند فضای لازم برای سرکوب اعتراضات ایجاد کنند.

از سوی دیگر مقامات ایرانی اعلام داشتند انگیزه بمبگذاری درفاطمیه تهران بر ضد مسعود علی محمدی در دست بررسی است .

منابع رسانه ای ایران به نقل از مهدی محمدی فر مقام بلند پایه وزارت کشور اعلام داشتند که قرباني ظاهرا یک استاد پنجاه ساله دانشگاه تهران بوده که ساعت هشت صبح امروز بر اثر انفجار نزديک خانه اش کشته شده است.

بر اساس اطلاعات اولیه انفجار ناشی از بستن یک موتورسیکلت بمبگذاری شده مقابل خانه قربانی بوده است.

شبکه ماهواره اي انگليسي زبان پرس تي وي پيشتر در خبري فوري اعلام کرده بود يک استاد دانشگاه بر اثر انفجار بمبي که از راه دور کنترل مي شده کشته شده است.

اين شبکه تلويزيوني دولتي قرباني را مسعود محمدي استاد دانشگاه تهران معرفي و اعلام کرد وي بر اثر انفجار موتورسيکلت بمبگذاري شده نزديک خانه اش در منطقه اي در شمال تهران کشته شده است.

سایت اينترنتي راديو و تلويزيون دولتي ايران نیز اعلام کرد مسعود محمدي که از اساتيد متعهد و انقلابي دانشگاه تهران بوده که صبح امروز در اقدام تروريستي عناصر ضد انقلاب و قدرت هاي استکباري به شهادت رسيده است.

در همین حال خبرگزاري دولتی ايرنا نيز اعلام کرد هنوز تعداد کشته شدگان انفجار مشخص نيست، اين به آن معناست که احتمال مي رود تعداد قربانيان بیش از از يک نفر باشد.

حسن هانی زاده کارشناس امور ایران در مصاحبه با تلویزیون العربیه در اینباره گفت ، دستگاه امنیتی ایران درحال بررسی علل انفجار است ، وی پیش بینی کرد که بیانیه ای توضیحی درباره انفجار منتشر شود ،وی چنین اقدامی را در پایتخت ایران بی سابقه دانست وتاکید نمود قربانی یک استاد دانشگاهی است که به هیچ گروه ویا جریان سیاسی وابستگی نداشت وهدف انفجار را متزلزل کردن آرامش وامنیت در کشور قلمداد کرد .

http://www.alarabiya.net/articles/2010/01/12/97092.html

[color=red][b]خوب پس معلوم شد که کار اراذل و اوباش موسوی و کروبیه![/b][/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.