mahdibaba

Members
  • تعداد محتوا

    13
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره mahdibaba

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    tehran

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

324 نمایش های پروفایل
  1. [b]در جواب به henaselakesan[/b] به نظر بنده جنابعالی با این تفکراتی که دارای احتمالا یا زردتشتی هستی یا بهایی البته این اسمایی که بردی یه چیزایی در موردشون شنیدی بهتر چند تا کتاب تاریخی خوب بخونی شهید نیاز نیست عرب باشه یا ترک یا به قول شما که فکر میکنید ایرانی فقط فارسه باید خدمتتون عرض کنم بهتر یه مطالعه ای در مورد شهدای جنگ اخیر خودمون یعنی همین دفاع مقدس داشته باشی تا ببینی آریو برزن کیه تا چه برسه در مورد کربلا و به قول شما شهدای عرب.
  2. دوستان عزیزم TAHA-SH و ghorbanifar از اینکه ناراحت شدید عذر می خواهم قصدم فقط خیر خواهی بود در ضمن عرض من بیشتر در مورد کسانی بود که کم نیستند و در این انجمن های اینترنتی شرکت می کنند و نظامی هم هستند و مسایل کاری خود را در اینترنت به اشتراک می گذارند و الا من قصد جسارت نداشتم بازهم معذرت. در ضمن صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
  3. سلام دوستان فرض کنید این مطالبی که میگید را با یک افسر اطلاعاتی دشمن در میان می گذارید چندتا مساله پیش میاد 1- اول اینکه از سطح تفکرات شما آگاهی پید میکنه 2- برخی از مسائل کاری بیان میشه و نیازهای اطلاعاتی دشمن برآورده میشه 3-این مسائل تاکتیکی و میتونه در صورت بیان شدن به صورت حیطه بندی شده و در سر کار در رشد کاری شما کمک شایان توجهی بکنه. در آخر معذرت می خواهم باعث مزاحمت کلامی شدم. لطفا حفاظت گفتار و نوشتار را رعایت کنید. والسلام.
  4. سلام دوستان خوبه که اطلاعات رد و بدل بشه ولی خواهش می کنم یه مقدار مراعات کنید در لو دادن برخی از اطلاعات کوچک همتون مهدی بابا
  5. ببخشید بچه ها میخواستم بدونم اطلاعاتی در زمینه چیدمان لایه های پدافندی و همچنین تاکتیک های پدافندی در کشورهای مختلف دنیا دارید و یا سایتی رو میشناسید که در مورد این مساله وجود داشته باشه.
  6. mahdibaba

    رادارهای آرایه فازی

    بچه ها میخواستم بدونم اطلاعاتی در زمینه چیدمان لایه های پدافندی و همچنین تاکتیک های پدافندی در کشورهای مختلف دنیا دارید و یا سایتی رو میشناسید که در مورد این مساله وجود داشته باشه.
  7. mahdibaba

    رادارهای آرایه فازی

    بر و بج میدونستید رادار تراک سیستم تور ام یک هم ارایه فازیه اون هم از نوع خفنش
  8. GRIPEN عزیز مجددا سلام اولا که شما لطف دارید ثانیا ایجاد تاپیک جدید حوصله میخواهد و اون هم از حوصله من کم حوصله خارجه ثالثا در بحث لامپهای خلاء که فرمودید میخواستم بگم عموما سیستمهای قبل از دهه هشت به این شکل تولید میشدند و بیشترشون هم تو ی محاسبات شون انالوگ بوده و در ضمن ضمخت تر بودند از اواسط دهه هشتاد به سمت دیجیتالیزه شدن و ظریف شدن و سریع تر محاسبه کردن رفتند که از سیستم های دیجتالی میشه به همین تور ام یک خودمون اشاره کرد. رابعا ببخشید من اینقدر بدون فعل وفاعل نوشتم.
  9. با سلام به دوست خوبم Gripen همانطور که میدانید رادار سیستم های پدافندی اهداف سریع را بهتر از اهداف کم سرعت مانند RPV ها تشخیص میدهند در ضمن موشکهای کروز که اکثرا به دلیل ماموریتی که دارند ابعاد بزرگتری دارند و راحتر توسط سیستمی مانند تور ام یک شکار میشوند و در مورد موشک مثل جسی باید عرض کنم که این موشک به دلیل شکل خاصی که دارد و سرعت پایین تر از محدوده تورام یک در صورت ورود به ارتفاع و برد مناسب قابل رهگیری و شکار است
  10. hadi222 جان شما سوالتو بپرس اگه چیزی در چنته داشتم تقدیم میکنم این جسی که شما میگید از لحاظ ابعاد بزرگتر از اون چیزی که تور میتونه تفکیک کنه و اگر اپراتور زیرکی داشته باشه در محدوده برد این سیستم میتونه راحت شکارش کنه در ظمن این کار خیلی کم اتفاق میافته که از فاصله دور بخوان این موشک شلیک کنن چون مسیر طولانی بر روی دقت آن اثر میگذارد.
  11. سلام خسته نباشید اکثر دوستان ایراد بزرگ سیستم تور ام یک را برد کوتاه ان میدانند و آن را از نظر قابلیت با هاوک مقایسه میکنند در صورتی که این سیستم در نوع عملکردی که دارد در دنیا بی نظیر میباشد و موبایل بودن آن و دقت در تفکیک اهداف و مبارزه با جنگ الکترونیک آن استثنایی است لازم به ذکر است این سیستم چند سال پیش در یک مانور مشترک با یک سیستم از فرانسه و یک سیستم از امریکا شرک کرد و نتیجه دو شلیک آن به سمت دو هدف مشخص شده 100 درصد انهدام بود در حالی که آمریکایی ها در مقابله با دو هدف خود 60 و فرانسوی ها 40 درصد موفق بودند در صورت سلامت سیستم احتمال برخورد با هدف موجود در محدوده انهدام بالای 95 درصد میباشد و مقایسه آن با سیستمی مانند هاوک مسخره به نظر میرسد در حالی که من معتقدم سام 6 های ایران به مراتب قوی تر و دقیق تر از هاوک عمل میکنند. دوست گرامی ارسال پست متوالی ممنوع است . Babakim1
  12. دوستان سلام من هم عضو جدید این انجمن هستم و اطلاعات خوبی در مورد تور ام یک ایران دارم اگر سوالی بود در خدمتم. البته میخواهم یک مساله رو به شما بگم و اون اینکه در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی از پدافند ایران خواهید شنید. البته از دوستان خواهش میکنم در صورت دسترسی به اطلاعات ارزشمند و طبقه بندی شده نظامی مربوط به کشور عزیزمون از بیان باز آنها خودداری کنید . ممنون و متشکر. به امید رشد و ترقی ایرانیان در همه زمینه ها.