bufango

Members
  • تعداد محتوا

    8
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره bufango

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. bufango

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    مثل اینکه پلاک ماشین پرایدی که این چند تا جوون سوارش بودند مال یه آردی بوده !! یعنی احتمال برنامه ریزی شده بودن قتل این پهلوانمون هم هست .!!
  2. [quote] 1. بر فرض كه حمله صورت گرفت ... چقدر ميتونيم جلوشونو بگيريم ، يا چقدر به اهدافشون ميرسن ؟؟ البته بايد در نظر داشت كه اهدافشون تماما زير زمين و در استحكامات قرار دارن ! به اين ترتيب ، به نظرتون ، حمله چند درصد موفقيت آميز خواهد بود ؟ 2. بعد از حمله ، بر فرض كه تا يك ماه تمام شهر هاي اسرائيل و تمام پايگاه هاي آمريكا تو منطقه رو موشك بارون كنيم ، آمريكا هم زيرساخت هاي ما رو بمب و موشك بارون ميكنه ، قدم بعدي چيه ؟ برايند و نتيجه نهايي چي خواهد بود ؟ يا در واقع جنگ به كجا بايد برسه كه تموم بشه ؟ [/quote] به نظرم سوالای Waffen-SS سوالات اصلی ای هستند که دوستان بهتره با جواب به اونا تاپیکو پیش ببرند . واقعا برا خودمم سواله خاتمه جنگ چطوره ؟
  3. اگه این دستگاه بخواد به عنوان یه هاب عمل کنه و بقیه وسائل بهش وصل بشن حالا مثلا با وایرلس پیداکردن محلش نباید زیاد سخت باشه . درسته ؟؟ شاید اطلاعات رد و بدل شده رو نفهمند ولی محلشو که میشه پیدا کرد ؟ پس این همه مانور دادن روش برا چیه ؟
  4. bufango

    تانک اصلی میدان نبرد تی-80

    فوق العاده بود آخر کلیپ رو هم با شلیک در حال پرواز تموم کردند . ممنون کلنل .
  5. تو عکس آخری پشت نفربر اون 2 تا خودروی زرهی چی هستند ؟
  6. aminmessi می خواستم نقل قول کنم که نشد. منظورم این بود که خبر زنده بودن عماد مغنیه حتما دروغه آخه چه نفعی برا حزب الله داره این دروغ رو بگه که ترور یکی از فرماندهان ارشدش موفق بوده ؟؟ این که کاملا به ضررش بوده .
  7. این جور طرح های مقطعی به جز بعد تبلیغاتی ارزش دیگه ای نداره . مثل طرح مبارزه با فروشندگان مواد مخدر آخه این طرح چند روزه چه کمکی می تونه بکنه . تغییری ایجاد شده ؟
  8. ادعاي این معارض سوری شهادت عماد مغنیه، از فرمانده‌هان برجسته حزب الله نیز داستانی ساختگی است و اصلاً چنین قضیه‌ای در کار نبوده است![quote] یعنی همه دروغ می گفتن و خبر کلا دروغ بوده ؟ !!!!!!!!!!!!
  9. oldmagina ممنون از زحمتی که می کشی . اگه همراه توضیحاتت عکس مرتبطی مثلا شکل ضایعات پوستی و شبیه این بزاری که عالی میشه