nasirirani

با اقدامات پيچيده اطلاعاتي؛سربازان گمنام امام زمان (عج) دیپلمات ایرانی را آزاد کردند

Recommended Posts

[b]وزیر اطلاعات اعلام کرد : سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی موفقیت‌آمیز دیپلمات ایرانی ربوده شده در پیشاور پاکستان را به میهن اسلامی بازگرداندند.[/b]

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام حیدر مصلحی در نشستی خبری گفت : موساد و سیستم اطلاعاتی آمریکا از گروه رباینده حشمت‌الله عطارزاده حمایت می‌کردند.

وی با پیچیده خواندن عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازی عطارزاده، گفت: این عملیات سیستم اطلاعاتی آمریکا و موساد را متحیر کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه کشورها و نهادهایی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند ، در کشورهای اسلامی حضور یافته‌اند، به کشورهای منطقه هشدار داد: این مدعیان دفاع از حقوق بشر موجب ناامنی در منطقه شده‌اند.

مصلحی افزود: استکبار، آمریکا، موساد و سیستم‌های اطلاعاتی اروپا به بهانه‌های واهی در منطقه حضور یافته‌اند و این حضور جز دامن زدن به ناامنی ، فایده‌ای نداشته است.

وی با اشاره به اینکه عطارزاده آبان 1387 در پیشاور پاکستان به دست گروهی مسلح ربوده شده بود ، افزود: این گروه مسلح که جمهوری اسلامی به هیچ یک از خواسته‌های آن برای آزاد کردن عطارزاده تن نداد، مورد حمایت آمریکا و موساد بود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه سیستم‌های اطلاعاتی کشورهای همکار با دستگاه‌های اطلاعاتی فرامنطقه‌ای نمی‌توانند اقدامی برای مقابله با موساد یا سیستم‌های جاسوسی مشابه آن انجام دهند ، افزود : پس از ربوده شدن عطارزاده از پاکستان درخواست کردیم برای آزادسازی این دیپلمات ایرانی اقدام کند، اما به دلیل اینکه چنین اتفاقی نیفتاد، وزارت اطلاعات به این سمت رفت که خودش عطارزاده را آزاد کند.

مصلحی گفت: در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی که در زمان مناسب جزئیات بیشتری از آن در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد، این دیپلمات ایرانی آزاد شد .

وزیر اطلاعات تاکید کرد : پیچیدگی این عملیات به حدی بوده که سیستم اطلاعاتی آمریکا و موساد را متحیر کرده است.

وی ادامه داد: برادران وزارت اطلاعات با این عملیات پیچیده موفق شدند عطارزاده را به میهن اسلامی بازگردانند.

وزیر اطلاعات با ابراز تاسف از همراهی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه با دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت مقابل توطئه‌ها و ترفندهای اطلاعاتی این دستگاه‌ها می‌ایستد و آنها را خنثی می‌کند.

مصلحی با تاکید بر اشراف دستگاه اطلاعاتی ایران بر نظام‌های اطلاعاتی فعال در منطقه گفت : کشورهای منطقه و دستگاه امنیتی آنها هشیار باشند که سیستم‌های اطلاعاتی بیگانه به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و برخی دیگر از کشورهای اروپایی حاضر در منطقه قصد خیر ندارند.

وی با تاکید بر اینکه قصد دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه ایجاد ناامنی در منطقه است، گفت: در حالی که اختلافات مذهبی در آمریکا و اروپا بسیار زیاد است ، دستگاه‌های اطلاعاتی آنها در منطقه ما برادرکشی به راه انداخته‌اند.


http://iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=218396

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دستشون درد نکنه ، کم کم داریم به اوج اقتدار امنیتی و عملیاتی برون مرزی میرسیم.[/quote]

تازه كجاشو ديدي برادر! برادران پاكستاني مي گند بچه هاي اطلاعات در زير آب كردن سر رهبر سپاه صحابه‌ (سازمان تروريستي كه دشمن درجه يك شيعيان هست و توسط عربستان سعودي حمايت مي شه) هم دست داشتند! البته اين خبر توسط ايران تاييد و يا تكذيب نشد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدا ميدونه اين بنده خدا ها چه سختي ها كه نكشيدن ! ...
اون هم توي تعطيلات عيد كه همه دارن تفريح ميكنند مثل من كه ميرم بادبادك باد ميكنم . اينا توي اين كشورهاي همسايه چه سختي ها ميكشن تا امنيت رو به كشور برگردونند ولي بهترين هديه اي كه كشور ميتونست به خانواده اين ديپلمات بده برگردوندنش توي اين ايام بود ...


خدا اجر كبير به اين سربازان امام زمان و حافظان ملت عنايت كند ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]نصیر جان یه چیزی یادت رفت !!!

لینک خبرررررررر .[/quote]

ممنون واريو جان :oops:

خدا رحم كرد سعيد نبود وگرنه ........!!! icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا جای تبریک داره،
و البته چه با معنا و بجاست نام سربازان گمنام که با وجود کمترین سر و صدا و تبلیغات و حتی گاهی بی مهری ها ولی همچنان مصمم و بی ادعا در تامین امنیت این سرزمین و مردمانش میکوشند،سربلند باشند همیشه....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جای تبریک و دست مریزاد گفتن داره، انشاءا... دستگاه امنیتی ایران راه کسب اقتدار رو به همین شکل طی کنه و اجازه نده که امنیت ملی و منافع ایران در داخل و خارج از طرف طیفهای مختلف (ولی همسو) ضربه بخوره.

به امید بازگشت وزارت اطلاعات به اقتدار گذشته خودش (اقتدار پیش از توطئه قتلهای زنجیره ای).

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
و چه غم‌انگيزه كه عده‌اي سياسي فريب خورده و يا مغرض، خطاب به حضرت‌ روح‌الله، اينچنين سربازهاي گمنام امام زمان (عج) رو خطاب قرار بدن :

[quote]شنيده شد فرموده ايد فلاني مرا شاه و اطلاعات مرا ساواك شاه فرض كرده است البته حضرتعالي را شاه فرض نمي كنم [color=red]ولي جنايات اطلاعات شما و زندانهاي شما روي شاه و ساواك را سفيد كرده است.[/color] من اين جمله را با اطلاع دقيق مي گويم.[/quote]
به گونه‌اي كه مرحوم سيد احمد خميني، در رنجنامه‌ي خويش، اينگونه به ايشان پاسخ دهد :

[quote]آيا برادران بسيار خوبمان در اطلاعات و زندانها مانند حضرات حجج اسلام ري شهري، فلاحيان، رازيني، نيري، پورمحمدي، رئيسي، و بسياري ديگر از همين افرد خوب يعني برادران مبارزي كه به قول امام همه گونه ناسزا را از ساده انديشان موجه تحمل مي كنند و خم به ابرو نمي آروند، از تيمسار نصيري، تيمسار مقدم، ثابتي، منوچهري، حسيني، كمالي و ديگر شكنجه گران شاه در ساير شهرستانها بدترند؟ آيا آقايان روي ايادي شاه را سفيد كرده اند؟ آيا مديركل هاي اطلاعات و رؤساي ادرات اطلاعات و مسئولين دادگاه هاي انقلابي و زندانها كه كثيري از آنان روحانيون پاك باخته اي هستند كه جانشان را كف دستشان گذاشته اند و از امنيت و آسايش اين مردم و مملكت دفاع مي كنند از مديركل هاي ساواك شاه بدترند؟ آيا فرزندان امام زمان در اطلاعات و دادستانيها و زندانها مانند كسانيند كه از خائن ترين و كثيف ترين افراد جامعه طاغوت انتخاب مي شدند؟
آيا آقا مهدي هاشمي اين همه ارزش داشت كه شما چشم از بديهي ترين مسائل بپوشيد و خود را تا اين اندازه به ورطه سقوط بكشانيد آيا بچه هاي اطلاعات اكثر قريب به اتفاقشان از فرزندان متدين افراد اين جامعه نيستند؟ شما در آخرت جواب اين سؤال را داريد؟ آيا واقعاً از اين گونه حرفها و قضاوتها پشيمان نشده ايد؟ انشاءالله كه شده ايد.
امام در جواب نامه آقاي ري شهري در مورد طيف مهدي هاشمي در تاريخ 66/4/16 مي فرمايند:

"با تشكر از زحمات اعضاء محترم وزارت اطلاعات، اين سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالي فرجه كه در جنگ با ايادي استكبار در داخل كشور صدمات بسياري ديده اند و از طعن و لعن ضد انقلاب و اغفال شده ها نرنجيده و وظيفه اسلامي ميهني خود را انجام مي دهند، با شرايط وزير محترم اطلاعات آقاي ري شهري موافقت مي نمايم انشاءالله خداوند به همه شما توفيق بيشتر عنايت فرمايد. "
روح الله الموسوي الخميني
حضرت آيت الله:
صميمانه از شما مي خواهم سؤال كنم: [color=red]چه دستي در كار بود تا شما را از امام تا اين حد جدا كرد كه شما اطلاعات و مسئولان زندانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را از ساواكيهاي شاه بدتر مي دانيد ولي امام آنها را سربازان گمنام امام زمان عليه السلام مي نامند؟[/color] آيا غير از اين است كه شما افرادي را كه به اقرار خودشان تمام اوصاف زشت مثل شيطان، لاابالي، مجسمه شر و فساد، حيله گر، توطئه گر، رياكار و قدرت طلب، غيرمتدين، منحرف، معيوب، آلوده به گناه و بسياري ديگر از اين اوصاف دارا بوده اند متقي، متدين، مدير، مدبري مي دانيد كه از بچگي بزرگشان كرده ايد و از همه خصوصياتشان مطلعيد و ايشان را خوب مي شناسيد و الحق هم كه چقدر خوب شناختيد!! ولي امام با تيزهوشي مخصوص خود او را شناخت و بعد هم معلوم شد كه شناخت امام چقدر مبتني بر واقعيات و حقايق بوده و شناخت شما چقدر با ساده انديشي همراه بوده است و متأسفانه اعتماد شما به اين افرادـ كه تعدادشان هم در بيت شما كم نيست ـ موجب گشت چنين اطلاعات مغرضانه و بي اساسي به شما داده شود تا شما سربازان امام زمان عليه السلام را از ساواكيهاي شاه بدتر بدانيد. [/quote]

و چه غم‌انگيزتر بود، هنگامي كه مدعيان پيروي از خط امام و شناخت امام و بازگشت به راه امام، پيرو چنين فردي بودن و غم‌انگيزتر از آن اينكه همين سخنان، عيناً 20 سال بعد و از زبان ساده‌لوحان و مغرضان سياسي جديد، تكرار شد!!

=========================

ببخشيد! يادم نبود قراره ديگه سخني از افشاگري (بخوانيد حرف) سياسي نباشه!

با تشكر از سربازان گمنام حضرت ولي عصر (عج) كه در برقراري آرامش در كشور عزيزمون، لحظه‌اي آرامش ندارن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منم به نوبه خودم اين موفقيت بزرگ رو به رهبر انقلاب و تمامي ملت ايران تبريك ميگم و از خداوند ارزوي سلامتي و موفقيت براشون دارم.

البته خبرهايي كه شنيده ميشه درصد كمي از زحمات اين عزيزان هست و شايد ما از 1% هم خبر نداشته باشيم !
به اميد روزي كه هيچ كشوري نگاه خصمانه اي به اين اب و خاك نداشته باشه.انشاالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.