Recommended Posts

[quote]اگه اسد تو سوریه بر اثر انقلاب کنار گذاشته بشه مطمئن باشین اسرائیل بدون درنگ به جنوب لبنان حمله میکنه و بعد از مدتی با توجه به عدم امکان بازسازی و تجهیز حزب الله توسط ایران وضعیت فوق العاده وخیم میشه....[/quote]

قطعا در درگیری های آخرالزمانی سوریه و کلا منطقه شامات بین نیروهای باطل دست به دست میشه. و نیروهای باطل، خود یکدیگر را نابود میکنند. اما به فرموده معصوم(ع) ، شیعیان از این اتفاقات در امانند. خدا پشت و پناه و نگهبان این انقلاب و همچنین شیعیان لبنان می باشد. (اینایی که گفتم اخبار آخرالزمانی بود و نه تحلیل بر اساس روشهای سیاسی معمول)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تقدير دمشق از همكاري مردم براي شناسايي عوامل حوادث درعا

خبرگزار فارس: يك مقام مسئول سوري با تاكيد بر دخالت بيگانگان در ناآرامي‌هاي اخير در سوريه از همكاري مردم با نيروهاي امنيتي براي شناسايي عاملان اين حوادث تقدير كرد.

يك مقام مسئول به خبرگزاري سوريه (سانا) اعلام كرد كه بامداد امروز يك گروه مسلح ناشناس به سرنشينان يك آمبولانس حمله كرد و سه نفر از سرنشينان آن را كشت.

اين مقام مسئول كه خواست نامش فاش نشود تصريح كرد: بر اثر اين حمله كه نزديك مسجد جامع العمري در شهر درعا انجام شد، يك پزشك، يك امدادگر و يك راننده آمبولانس به شهادت رسيدند.

بنا بر اعلام اين مقام، نيروهاي امنيتي بلافاصله با اين گروه مقابله كردند و موفق شدند شماري از آنان را مجروح و تعدادي را بازداشت كنند كه يكي از نيروهاي امنيتي نيز جان خود را از دست داد.

اين مقام رسمي تصريح كرد كه مردم در حال همكاري با نيروهاي امنيتي هستند تا افراد اين گروه بازداشت شوند و تحت محاكمه قرار بگيرند.

سانا به نقل از اين مقام آگاه افزود: اين گروه مسلح قصد كشتن، ترساندن و ارعاب مردم و خرابكاري و آتش‎سوزي در تاسيسات دولتي و خصوصي در درعا را دارد.

بنا بر اين گزارش، اين گروه مسلح به ذخيره سازي سلاح در مسجد جامع العمري اقدام كرده است و با گروگان گيري كودكان، آنان را سپر خود قرار داده است.

خبرگزاري فرانسه نيز در اين خصوص اعلام كرد كه در پي اين اقدام خشونت‌بار در درعا، 4 نفر جان خود را از دست‌داده‌اند.

در همين حال اين مقام سوري با اشاره به فضاسازي رسانه‎هاي خارجي، تصريح كرد كه رسانه‎هاي غربي تلاش مي كنند با نشر اكاذيب و دروغ مردم سوريه را تحريك كنند.

بنا بر اين گزارش، تلويزيون سوريه نيز تصاويري از سلاح‎هاي انبار شده اين گروه مسلح در مسجد العمري به نمايش گذاشت كه در آن سلاح هايي مانند كلاشينكف، كلت كمري، صندوق‎هاي نارنجك دستي و مقاديري پول ديده مي‌شود.

منبع: [url=http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001030252]فارس[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

حالا مثلا این سوری ها برای ما چه سودی داشتن که می گن لا ایران !؟

کلا من از بشار اسد خوشم نمیاد ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]حالا مثلا این سوری ها برای ما چه سودی داشتن که می گن لا ایران !؟
[/quote]
اگر سوريه نبود ايران هم نبود ! اگر ايران نبود سوريه هم نبود !!!!!

سوريه تنها کشور عرب بود که علارغم همسايگي با عراق و جهان بيني مشترک (حزب بعث) به ايران در زمان جنگ کمک کرد, از قطع کردن صادرات نفت عراق از طريق خاک سوريه تا خريد تسليحات براي ايران تا کمک کمک هاي اطلاعاتي و نظامي در زمان جنگ . بدون سوريه در همان سالهاي اوليه جنگ ما جنگ رو باخته بوديم اون هم به طرزي فجيع.....
و بعدا حمايت از ايران در برابر بقيه اعراب و دور زدن تحريم هاي ايران و رساندن کمک هاي ايران به حزب الله , بدون سوريه سلاحي وجود نداره که حزب الله در لبنان بخواد وجود داشته باشه !
البته سوريه عاشق چشم و ابروي ما نبوده و حسابي ما رو دوشيده ! منتها اگر سوريه رو از دست بديم اونوقت سرنوشت ما هم کاملا قابل پيش بيني خواهد بود ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]رسانه های مخالف جمهوری اسلامی: شعار "لا حزب الله لا ایران" هزاران تن از معترضان سوری!!![/quote]
این شعار واقعا داده شده خود من شنیدم ای کاش اسلام را اینقدر فدای بازیهای سیاسی نمی کردیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این شعار واقعا داده شده خود من شنیدم ای کاش اسلام را اینقدر فدای بازیهای سیاسی نمی کردیم.[/quote]
ببخشید چطور اسلام فدای بازی های سیاسی شده؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue][size=18]نگاهی به تاریخ انقلاب‌های بحرین [/size][/color]

اگر بخواهیم نگاهی به ریشه‌های انقلاب‌ و اعتراضات جاری در بحرین داشته باشیم باید به تاریخ اعتراضات و انقلاب‌های این کشور در دهه‌های پیش نگاهی بیاندازیم که اساسا با موقعیت جغرافیایی و ساختار جمعیتی‌‌-‌طایفه‌ای بحرین ارتباط پیدا می‌کند و در هر دوره از تاریخ شاهد تغییر و تحولاتی در نحوه بیان اعتراضات و درخواست‌ها و نحوه رویارویی یا پاسخگویی حکومت با آن بود.

[b]* اعتراضات سال 1922 به قانون مالیات[/b]

اما اگر بخواهیم به تاریخ جنبش‌های اعتراض آمیز نوین بحرین نگاهی داشته باشیم، باید به سال 1922 بازگردیم که این کشور شاهد اعتراضات مردمی برای لغو قانونی بود که در آن زمان به "قانون مالیات " معروف بود و بر اساس آن حاکم وقت کشور بحرین بر تمام افراد بالای 16 سال ساکن بحرین مالیات فرض کرده بود. این اعتراضات با دخالت انگلیس و پاسخ به درخواست مردم پایان داده شد.

[b]* اعتراضات دهه 30 و درخواست تشکیل پارلمان[/b]

پس از آن و در دهه 30 قرن بیست تحرکات مردمی گسترده‌ای در بحرین آغاز شد که عموما خواستار تشکیل پارلمان و شوارهای منتخب محلی و بومی و سندیکاهای کارگری جهت گفتگو و مذاکره با شرکت‌های نفت برای بالا بردن سطح دستمزد کارگران بومی شاغل در این شرکت‌ها بود.

[b]* پس از استقلال و اعتراضات سال 1971[/b]

پس از استقلال بحرین در سال 1971 این کشور وارد مرحله جدیدی شد و اولین دوره انتخابات پارلمان و شوراهای شهرها در سال 1973 در این کشور برگزار شد، اما پارلمان به سرعت و پس از بروز اختلافاتی با حکومت منحل گردید و این سرآغاز بروز اعتراضاتی مردمی برای کاستن از نفوذ پادشاه در پارلمان گردید.

[b]* تداوم اعتراضات در دهه 80[/b]

در طول دهه هشتاد درخواست‌ اصلاحات که زمانی با سرکوب و زمانی با مذاکره و گفتگو توسط حکومت وقت پاسخ داده می‌شد،‌ بدون دستیابی به نتیجه‌ای ادامه یافت و سرانجام حکومت راه غلبه بر این اعتراضات را در ایجاد تفرقه میان شیعیان و سنی‌ها یافت و اقدام به نزدیک ساختن سنی‌ها به مراکز قدرت و دور نمودن شیعیان از آنها نمود.

[b]* اعتراضات دهه 90 و درخواست مشارکت سیاسی[/b]

در آغاز دهه نود و مشخصا در سال 1992 روند اعتراضات و درخواست‌ها جهت حضور در عرصه سیاسی و پارلمانی کشور توسط نیروهای معارض تشدید شد و معارضان خواستار تشکیل سازمان‌ها و سندیکاهایی در بحرین شدند و درخواستی به این مضمون برای دولت حاکم وقت ارسال نمودند که با سرکوب معارضان و بازداشت امضا کنندگان درخواست مواجه شد.
اعتراضات مشابهی به سبک و سیاق اعتراضات و درخواست‌های سال 1992 در سال 1994 نیز صورت گرفت که آن نیز به فرجامی مشابه فرجام اعتراضات پیشین دچار شد.

[b]* سرکوب خشونت آمیز اعتراضات دهه 90[/b]

اعتراضات دهه 90 که تا سال 1999 ادامه داشت، به شدت توسط رژیم بحرین سرکوب شد و این سرکوب را باید جزو خشونت آمیزترین سرکوب‌های صورت گرفته توسط رژیم بحرین تلقی کرد،‌ بگونه‌ای که اکثر رهبران جریان معارض بحرین بازداشت و تظاهرات مردم این کشور که یک هفته کامل ادامه داشت، به خاک و خون کشیده شد و در اثر آن ده‌ها تن کشته و مجروح و ده‌ها منزل تخریب و به آتش کشیده شد.

[b]* به قدرت رسیدن "حمد بن عیسی " و دادن وعده‌های دروغین[/b]

پس از این که "حمد بن عیسی آل خلیفه " در پی مرگ پدرش در سال 1999 در بحرین به قدرت رسید، بحرین شاهد دوره‌ای گذرا و موقت از آرامش بود، چون حمد قول انجام برخی اصلاحات از جمله آزادی زندانیان سیاسی را داده بود.
اما وقتی مردم بحرین دریافتند، این وعده‌ها وعده‌های دروغینی بیش نیستند، اوضاع کشور دوباره ملتهب گردید و بر این اساس معارضان بحرینی انتخابات سال 2002 را تحریم کردند.
تحریم انتخابات توسط برخی از گروه‌های معارض در دوره‌های بعدی یعنی 2006 و 2010 نیز ادامه یافت.

[b]* اعتراضات اخیر بحرین[/b]

درپی تغییر و تحولات جاری در جهان عرب که با سقوط رژیم "مبارک " و "بن علی " در مصر و تونس همراه بود، کشور بحرین نیز از 14 فوریه سالجاری شاهد بروز دور جدیدی از اعتراضات بود که طی آن ملت معترض بحرین خواستار سرنگونی رژیم "آل خلیفه " و انحلال پارلمان و دولت در این کشور هستند.

[b]* شکل گیری انقلاب 14 فوریه[/b]

انقلاب 14 فوریه بحرین با برگزاری تظاهراتی در میدان اللؤلؤة در منامه پایتخت این کشور به دعوت جنبش "جوانان 14 فوریه " آغاز شد و به سرعت موج اعتراضات سراسر کشور ا فراگرفت.

[b]* کشتار 17 فوریه و به خاک و خون کشیده شدن معترضان[/b]

سپیده دم روز 17 فوریه نظامیان بحرینی جهت سرکوب تظاهر کنندگان و به اصطلاح پایان دادن به اعتراضات مردمی به اعتصاب کنندگان میدان اللؤلؤة یورش بردند که درپی آن سه شهروند بحرینی کشته و ده‌ها تن زخمی شدند و موجب گردید در اعتراض به این تجاوز ارتش فردای آن روز در شهرهای مختلف بحرین تظاهرات اعتراض آمیز برگزار شود که با برخورد خشونت بار نیروهای امنیتی بار دیگر ده‌ها معترض کشته و زخمی شوند.

[b]* برگزاری بزرگترین راهپیمایی اعتراض آمیز تاریخ بحرین[/b]

در 22 فوریه بزرگترین راهپیمایی‌ اعتراض آمیز تاریخ بحرین که خواستار اصلاحات سیاسی در این کشور بود، برگزار شد که رهآورد آن تن دادن پادشاه بحرین به آزاد سازی زندانیان سیاسی بود.

[b]* تلاش جهت فرونشاندن خشم مردم[/b]

در 25 فوریه پادشاه بحرین در اقدامی برای فرونشاندن خشم مردم 4 وزیر دولت را برکنار و برخی از زندانیان سیاسی را آزاد کرد و 25 درصد از بدهی‌های مسکن شهروندان را بخشید و شورای همکاری خلیج فارس نیز قول دادن کمک میلیاردها دلاری به پادشاه بحرین را داد، اما تمام این اقدامات نتوانست خشم مردم بحرین را فرو بنشاند.

[b]* اشغال بحرین بواسطه نیروهای نظامی عربستان و سپر جزیره[/b]

در 14 مارس نیروهای سپر جزیره به درخواست پادشاه بحرین برای حفظ منافع استراتژیک این کشور وارد بحرین شدند که به شدت توسط معارضان بحرینی محکوم شد. این نیروها به محض ورود به کشور به معترضان بحرینی حمله برده و ده‌ها تن از شهروندان بحرینی را کشته و مجروح کردند.

[url=http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=35622]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=24]ارسال يك ميليون پيامك از اسرائيل براي تحريك سوري‎ها به اغتشاش[/size]

خبرگزاري فارس: يك مقام رسمي سوريه فاش كرد تاكنون بيش از يك ميليون پيام كوتاه از خارج سوريه كه منبع آن اسرائيل شناسايي شده است، به مردم سوريه ارسال شده و آنان را به اغتشاش فراخوانده است.

به گزارش فارس، يك مقام رسمي به خبرگزاري سوريه (سانا) اعلام كرد كه «بيش از يك ميليون پيام كوتاه از خارج سوريه به مردم ارسال شده است كه منبع بيشتر آنها اسرائيل است».

اين مقام رسمي كه خواست نامش فاش نشود، تاكيد كرد كه محتواي پيامك‎ها مردم سوريه را به اغتشاش فراخوانده است.

بنا بر اين گزارش در اين پيامك‎ها از مردم خواسته شده است تا از مساجد به عنوان جايي براي آغاز اغتشاش‎ها استفاده كنند.

در همين خصوص و در پي ناآرامي‌هاي چند روز پيش در شهر درعاي سوريه، يك گروه مسلح ناشناس بامداد امروز به يك آمبولانس در شهر درعاي سوريه حمله كرد كه به كشته شدن تعدادي منتهي شد.

پس از اين حادثه سوريه اعلام كرد كه دستهاي خارجي و از جمله يك گروه ناشناس مسلح در پشت پرده اين ناآرامي‎ها قرار دارد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001030251

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]
[color=darkred][b]تقدير الوفاق بحرين از حمايت رهبر ايران از انقلاب‌هاي مردمي[/b][/color]

[color=blue]عضو شوراي مشورتي جمعيت ملي - اسلامي الوفاق بحرين از مواضع جمهوري اسلامي ايران و آيت الله خامنه اي در حمايت از انقلاب هاي مردمي براي رهايي از سلطه حكام ظالم، قدرداني كرد.[/color]

به گزارش فارس، "ابراهيم المدهون " در گفتگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: مواضع اصولي جمهوري اسلامي ايران ناشي از احساس اسلامي آن مبني بر واجب بودن ياري ملت هاي مظلوم صرف نظر از گرايش هاي مذهبي و طايفه اي است.

المدهون همچنين از اقدام برخي ها براي ايجاد اختلافات و تحريكات طايفه اي در بحرين و تلاش آنها براي تفاوت قايل شدن بين انقلاب هاي مردمي تونس و مصر با انقلاب بحرين انتقاد كرد.

عضو شوراي مشورتي جمعيت ملي - اسلامي الوفاق بحرين، از رژيم هاي سركوبگر كه حقوق ملت ها و خواست مشروع آنها را براي آزادي و زندگي با عزت و كرامت ناديده مي گيرند؛ انتقاد كرد.

وي گفت: سركوب و تضييع حقوق مشروع ملت ها مسايلي است كه هم اكنون در بحرين در حال وقوع است به طوري كه رژيم حاكم با كمك نيروهاي بيگانه مبادرت به سركوب ملت مي كند.

المدهون اتهام طايفه اي بودن انقلاب بحرين را رد كرد و افزود: اينگونه اتهامات با هدف تضعيف انقلاب صورت مي گيرد در حالي كه انقلاب بحرين انقلابي مردمي است و همه گروه هاي مدني اعم از سني و شيعه براي تحقق خواسته هاي مشروع مورد نظر همه مردم و نه طايفه خاص در آن شركت دارند.

منبع: خبرگزاري فارس
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9001030249

----------------------------------------------------------------------


[color=darkred]احزاب مخالف در يمن:
[b]ديكتاتور يمن فقط 9 كيلومتر مربع را در كنترل دارد[/b][/color]

[color=blue]گروه‌ها و احزاب مخالف زير مجموعه تشكل "ديدار مشترك " در يمن بر لزوم رفتن علي عبدالله صالح ديكتاتور اين كشور تاكيد كردند و گفتند كه او هم اكنون فقط بر 9 كيلومتر مربع در شهر "صنعاء " پايتخت اين كشور كنترل دارد.[/color]

به گزارش فارس، "محمد قحطان " در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: ديگر سخن درباره باقي ماندن عبدالله صالح در قدرت يا پيشنهاداتش براي حل بحران با توجه به كشتار وحشيانه جمعه گذشته رژيم يمن بي معني است و ديگر گوش شنوايي براي شنيدن حرف‌هاي او وجود ندارد و تنها راه پيش پايش، رفتن است.

وي افزود: عبدالله صالح مي تواند كنار رود و به عنوان يك شهروند يمني باقي بماند و مردم و مخالفان به مبارزه مسالمت آميز خود پايبند هستند و اگر خود عبدالله صالح كنار نرود؛ وي را مجبور به اين كار خواهند كرد.

قحطان گفت: ارتش يمن به قانون اساسي متعهد مي‌ماند؛ قانون اساسي كه بر محافظت ارتش از همه اقشار مردم تاكيد مي كند اما عبدالله صالح تلاش مي كند كه اين كار ارتش را كودتاي نظامي وانمود كند.

قحطان به عبدالله صالح و خانواده و اطرافياش درباره ارتكاب هرگونه حماقت و اعمال خشونت بيشتر عليه مردم هشدار داد و گفت: عبدالله صالح تنها بر 9 كيلومتر مربع در اطراف كاخ رياست جمهوري كنترل دارد و اين منطقه را پر از سلاح هاي خطرناكي كرده است كه امروز با آن تهديد مي كند زمين را زيرپاي مردم به آتش خواهد كشيد.

وي با بيان اينكه جنگ داخلي در يمن روي نخواهد داد، پيش بيني كرد كه مردم يمن روز جمعه به سمت كاخ رياست جمهوري در شهر صنعاء به طور مسالمت آميز تظاهرات كنند تا از اين طريق به او براي كناره‌گيري از قدرت فشار بياورند.

منبع: خبرگزاري فارس
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9001030254

[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]این شعار واقعا داده شده خود من شنیدم ای کاش اسلام را اینقدر فدای بازیهای سیاسی نمی کردیم.[/quote]
ببخشید چطور اسلام فدای بازی های سیاسی شده؟[/quote]


دین اسلام سیاسی ترین دین است و برای فراگیر شدن ( هم در سیاست و هم در اقتصاد و هم در سینما و ..... ) از سیاست نا گسستنی است .


دریا با آب دهن سگ نجس نمی شه

حالا چند نفر بگن لا حزب الله

چه در داخل چه در خارج

این انسان نما ها کارشان فحاشی است !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ببخشید چطور اسلام فدای بازی های سیاسی شده؟[/quote]
منظور منو نگرفتین ...
من نگفتم اسلام از سیاست جداست ظاهر الامر قیام مردم سوریه تفاوتی با سایر قیام های منطقه ندارد درست نیست چون سوریه متحد ماست خون مسلمانانی که آنجا ریخته شده را محکوم نکنیم. صدا و سیما هیچ خبری از سوریه منتشر نمی کند با این اسلام یک بام و دو هوای بعضی ها و سیاست خارجی دوگانه نمی توان واقعا حرفی زد.
سکوت در برابر کشتار مسلمانان چین و ... icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کلا اوضاع سوریه آرومه آقا من همین یکی دو ماه پیش رفتم زیارت بی بی زینب کلی عکس از آقای دکتر و بشار اسد وسید حسن میفروختن اونم نه زینبیه و... چون بنده یک دوست سوری دارم بنده رو مهمون خودش کرد تو یکی از شهرای سوریه!اصلا من تعجب کرده بودم از محبوبیت ما بین سوریها icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]ببخشید چطور اسلام فدای بازی های سیاسی شده؟[/quote]
منظور منو نگرفتین ...
من نگفتم اسلام از سیاست جداست ظاهر الامر قیام مردم سوریه تفاوتی با سایر قیام های منطقه ندارد درست نیست چون سوریه متحد ماست خون مسلمانانی که آنجا ریخته شده را محکوم نکنیم. صدا و سیما هیچ خبری از سوریه منتشر نمی کند با این اسلام یک بام و دو هوای بعضی ها و سیاست خارجی دوگانه نمی توان واقعا حرفی زد.
سکوت در برابر کشتار مسلمانان چین و ... icon_wink[/quote]
یه فرق اساسی هست بین قیام های کشور های عربی و سوریه
قیام های کشور های عربی ضد امریکایی هستن و هدفمند هستن و کاملا به ضرر منافع رژیم صهیونیستی و امریکا
اغتشاشات سوریه ضد اسلامی و بی هدف هستن که فقط و فقط ایجاد شده و سازماندهی شده توسط امریکا و رژیم صهیونیستی هستن که خواستن از جو متشنج کشور های دیگه عربی در سوریه به نفع خودشون بهره ببرن و هم اینکه در قدرت ایران با ایجاد آشوب در کشور متحد ایران ضعف ایجاد کنند و هم این دیدگاه رو در کشور هایی که در حال انقلاب و گرایش به سمت ایران هستن که دوستی با ایران نتیجه اش مثل سوریه خواهد بود. چون ایران بعد از انقلاب های مصر و کشور های دیگه عربی که در حال وقوع هست در حال گسترش قدرت و گرفتن جای امریکا هست
امریکا و رژیم صهیونیستی با این انقلاب ها در خاور میانه و افریقا به اندازه یک دهم گذشته هم نفوذ سیاسی و نظامی در منطقه رو هم نخواهند داشت خوب طبیعی هست به تحریک بعضی افراد نادان و گسیل کردن گروه های تروریستی خودشون در سوریه اقدام کنند چون راه دیگه ای ندارند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]ببخشید چطور اسلام فدای بازی های سیاسی شده؟[/quote]
منظور منو نگرفتین ...
من نگفتم اسلام از سیاست جداست ظاهر الامر قیام مردم سوریه تفاوتی با سایر قیام های منطقه ندارد درست نیست چون سوریه متحد ماست خون مسلمانانی که آنجا ریخته شده را محکوم نکنیم. صدا و سیما هیچ خبری از سوریه منتشر نمی کند با این اسلام یک بام و دو هوای بعضی ها و سیاست خارجی دوگانه نمی توان واقعا حرفی زد.
سکوت در برابر کشتار مسلمانان چین و ... icon_wink[/quote]
ببخشید، اجازه کمی مخالفت می دهید؟

چطور حرکت تو سوریه با بقیه فرقی نداره که امریکا تو اونجا ها از حکام و حاکمیت دفاع میکنه و اینجا از اغتشاش؟ اونجا نیرو های امنیتی مردم رو می کشن و اینجا گروههای ناشناس تا به اعتراضات شدت بدن که اونا هم با همکاری مردم دستگیر شدند

راجع به چین هم باید دونکته رو یاد آور بشیم و اون اینه که تا قبل از ورود دولت چین به منازعه هان و اویغور ها نسبت کشته ها 1 به 5 بود یعنی 5 برابر چینی بیشتر کشته شده بودو نکته دوم اینه که خط اسلام امریکایی برای ما سندیت نداره و اجتماع نقیضین هاست

اون خانم نماینده چینی بهمراه دالایی لاما به دست بوس رییس جمهور امریکا رفتن

اگر اینجوری باشه تو انگلیس و فرانسه این دو دولت NGO هایی رو راه اندازی کردند بنام انجمن همجنس بازان مسلمان!!!!!

حالا موضع ما راجع به این مثلا مسلمانان چیه؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر کشوری بتونه به مردمش بقبولونه که دشمن خارجی دارن کمتر از این قیام ها آسیب می بینه. دو کشوری هم که سه سوت سرنگون شدن، مصر و تونس دشمن خارجی ای که مردم اون کشور بپذیرن نداشتند یا به عبارتی دولت اون کشور همراه با دشمنی بود که مردم پذیرفته بودند (اسراییل و آمریکا). به میزانی که دشمن خارجی برای مردم باور پذیر باشه کار انقلاب سخت تره و دست دولت برای مهار و حتی سرکوب بازتر مثلا توی عربستان چون ایران و تفکر شیعی رو مدت هاست دشمن معرفی کردن کار سخت میشه، حتی در لیبی چون قذافی تونسته دشمن خارجی رو تصویر کنه بخشی از مردم رو با خودش همراه کرده و کار به جنگ و سرکوب خیابانی کشید. سوریه هم به علت اشغال سرزمینش توسط اسراییل تا حدی همین حالت رو داره. البته به این معنی نیست که اصلا هرج و مرج و سرنگونی بشار ممکن نیست ولی کار دشوار تری است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.