Recommended Posts

خبرگزاري فارس: مديرعامل موسسه فرهنگي و هنري شاهد گفت: سريال شهيد بابايي با عنوان «شوق پرواز» آبان ماه جاري آماده پخش مي‌شود.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/A0858396.jpg[/img]

به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، ناصر دهقاني بعد‌از‌ظهر امروز در جلسه شوراي اداري استان قزوين كه در بيت شهيد بابايي برگزار شد، اظهار داشت: قبل از اينكه ساخت سريال شهيد بابايي با عنوان «شوق پرواز» را آغاز كنيم تصورمان اين بود كه ظرف مدت شش ماه كار به پايان مي‌رسد.
وي ادامه داد: زماني كه كار ساخت اين مجموعه آغاز شد، سيل گسترده‌اي از خاطرات و يادها از سوي دوستان و خانواده شهيد به سمت فيلمنامه‌نويس، كارگردان و بازيگران اين مجموعه روانه شد كه بيش از آنچه از قبل جمع‌آوري كرده بوديم به كار اضافه شد.
مديرعامل موسسه فرهنگي و هنري شاهد اضافه كرد: تصور ما در ابتدا اين بود كه اين سريال در 12 قسمت ساخته شود ولي با توجه به تعداد خاطرات، قسمت‌هاي سريال به بيش از 25 قسمت افزايش يافت و بسياري از خاطراتي كه نقل شد همه درس و الگويي براي نسل جديد است.
وي عنوان داشت: مدت زمان فيلمبرداري مجموعه شوق پرواز بيش از يك سال به طول انجاميد و هرچه پيش مي‌رفتيم سرمايه‌گذاري بيشتري نيز صورت گرفت و دقت در ساخت و لوكيشن‌ها انجام ‌شد و فيلمبرداري اين مجموعه در تير ماه امسال به پايان رسيد.
دهقاني اعلام كرد: ما طي دوره يكساله به صورت فشرده در مكان‌هاي متعددي در شهر قزوين فيلمبرداري داشتيم و از تهران، اصفهان، تبريز، بوشهر، دزفول، شيراز و هرجا كه شهيد قدمش را گذاشته و يادي از ايشان بود، چشمپوشي نكرديم.
وي تصريح كرد: در توليد سريال شهيد بابايي از عناصر حرفه‌اي در سينما و تلويزيون استفاده شده و با اتمام فيلمبرداري به سريال فاخري رسيده‌ايم كه هرچند ممكن است در شأن شهيد نتواند ابراز وجود كند ولي سعي شد به بهترين وجه ممكن عمل كنيم.
مديرعامل موسسه فرهنگي و هنري شاهد خاطر‌نشان كرد: در حال حاضر تدوين اوليه مجموعه شوق پرواز به پايان رسيده است و در مرحله صداگذاري و موسيقي است كه دو تا سه ماه نيز اين كار زمان نياز دارد و در آبان ماه آماده پخش مي‌شود.
وي يادآور شد: كار اين مجموعه در دو تا سه مقطع به دليل مشكلات مالي متوقف شد ولي با توجه به عنايت شهيد، كمك‌هاي مالي صورت گرفت و كار ساخته شد.
دهقاني تأكيد كرد: طي يك سال فيلمبرداري مجموعه شوق پرواز، مردم و مسئولان شهر قزوين با ما همكاري خوبي داشتند كه جاي بسي تشكر است و استاندار، شوراي شهر و شهردار در بحث مالي به اين مجموعه كمك‌هايي را داشتند كه در واقع هركسي به كار كمك كرد، خود بهره برد.
وي با اشاره به حضور بازيگران مختلف در اين مجموعه افزود: بازيگري تحت فشارهاي صنفي وارد اين كار شد و ممكن بود از سوي برخي از هم‌صنفي‌هاي خود كه علاقه كمتري به حوزه شهيد و شهادت دارند، مورد شماتت قرار گيرند ولي عاشقانه وارد كار شدند.
در ادامه همسر شهيد بابايي بيان داشت: خدا را شاكر هستيم كه هر ساله شوراي اداري استان در سالروز شهادت عباس بابايي در بيت اين شهيد برگزار مي‌شود و شهداي زيادي رفتند تا ما امروز در آسايش و راحتي باشيم و اين وظيفه ما را سنگين مي‌كند.
صديقه حكمت با اشاره به مشكلات جوانان و لزوم سرمايه‌گذاري در راستاي رفع اين مشكلات گفت: لازم است مديران توجه ويژه‌اي براي رفع مشكلات جوانان به ويژه در حوزه اشتغال داشته باشند و در اين خصوص سرمايه‌گذاري كنند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905140605

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام

اينا براي زنده نگه داشتن اون ملعون هر كاري كردند ولي موفق نشدند و نميشوند بلكه مورد تمسخر ما شدند

كما سه ساله دست كمي از مرگ نداره

به هر حال اين قوم

در آيات نوراني و حقيقت گوي قرآن به اهل كتاب تشبيه شدن كه در آيات 75 تا 86

سوره مباركه آل عمران وصف حال آنان آمده از حلال دانستن مال غير يهود گرفته تا تحريف كتابشان به روز و اينكه هيچ ديني غير از اسلام پذيرفته نيست و اينكه همه پيامبران الهي در مقام يكسان هستند و هيچ يك به ديگري برتري ندارد


به هر حال مفسر انگليسي شبكه خبر درباره اين قوم گفته بود كه اول آنان قصد عزيمت و تشكيل كشور در آمريكا را داشتند كه آمريكاييها اجازه پياده شدنشان از كشتي را هم ندادند چه برسد به اسكان در آنجا كه متاسفانه با بي ع.ر.ض.گ.ي اعراب اونا به فلسطين رفتند و آنجا را سرزمين موعود انتخاب كردند به قول خودشان


در هر صورت خداوند قسم ياد كردند كه آنان را به جهنم بيفكنند و اين وعده الهي حق است و محقق خواهد شد در آينده نزديك انشا، الله



شارون هم رفت به درك مثل بقيه ستمكاران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آرشیوهای ملی انگلیس به تازگی سندی را در خصوص بیگانگان فضایی که به مدت بیش از 60 سال به دستور وینستون چرچیل، نخست وزیر انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم محرمانه نگه داشته بودند را منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این اسناد نشان می دهد که وینستون چرچیل نخست وزیر انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم احتمال وجود "یوفو" را پنهان کرده بود.

بیش از نیم قرن است که بسیاری از شهروندان انگلیسی تائید می کنند که اشیای اسرارآمیز و حتی موجودات فضایی را در حومه های سرسبز انگلیس دیده اند به طوری که رویت بشقاب پرنده ها در انگلیس به یک خبر عادی رسانه ها تبدیل شده است.

اکنون این اسناد منتشر شده نشان می دهد در طول جنگ جهانی دوم تیم یک هواپیمای بمب افکن نیروی هوایی سلطتنی که بر روی سواحل شرقی کشور کمی دورتر از کانال مانش پرواز می کرد گزارش داد که در کنار یک شیء اسرار آمیز که بدون هیچ صدایی پرواز می کرد قرار گرفته است.

این ماجرا و گزارشات مشابه دیگری در یک مجموعه از اسناد وزارت دفاع انگلیس گردآوری شده و به آرشیو ملی سپرده شده اند.

خلبانان نظامی انگلیس در آن زمان علاقه کمی به صحبت در خصوص موضوعاتی از این دست داشتند به ویژه اینکه تصور می کردند چرچیل تمایلی به شنیدن درباره یوفوها ندارد.

پس از اعلام این گزارش، چرچیل دستور داد که تمام این اسناد به دو دلیل اصلی ترس از "تشویش اذهان عمومی" و "ایجاد تزلزل در ایمان به کلیسا" محرمانه شوند.

این دستور چرچیل را یک دانشمند که نوه یک مقام بلند پایه در دولت آن زمان بود تائید کرده است. این سیاستمدار در نامه ای که برای نوه خود به جا گذاشته است فاش می کند که در جلسه فوق محرمانه ای که با حضور چرچیل و آیزنهاور رئیس جمهور وقت آمریکا برگزار شده بود شرکت داشته است. این جلسه کمی پس از برخورد نزدیک هواپیمای بمب افکن انگلیسی و یوفو تشکیل شده بود.

"دیوید کلارک" مولف کتاب "فایلهای یوفو" و یکی از معروفترین یوفوشناسان دنیا در این خصوص اظهار داشت: "حتی اگر این داستان پس از دو یا سه دست به ما رسیده باشد می تواند حقیقت داشته باشد. می دانیم که چرچیل علاقه زیادی به یوفوها داشت. در حقیقت وی اولین سیاستمداری بود که دستور تجسس درباره یوفوها را به پارلمان انگلیس داد."

در سال 1912 تعداد زیادی از اشیای پرنده ناشناخته ای در دریای جنوب شرقی انگلیس رویت شدند. چرچیل از یک نماینده پرسید: "آیا یک کشتی هوایی آلمانی بود؟" و این نماینده با تردید پاسخ داد: "ظاهرا نه."

اسناد وزارت دفاع انگلیس به خصوص فاش می کنند که 60 سال قبل اشیای اسرارآمیز بسیاری در انگلیس رویت شده اند و به همین دلیل لندن به طور جدی مسئله یوفوها را مورد بررسی قرار داد.

وزارت دفاع یک بخش ویژه "یوفو" داشت که آن را برای ناشناخته ماندن با عنوان Sec/As 2 معرفی می کرد.

این اداره (حداقل به صورت رسمی) سال گذشته تعطیل شد. 18 سندی که در روزهای اخیر منتشر شده اند در راستای پروژه سه ساله بازکردن آرشیوهای وزارت دفاع و آرشیوهای ملی انگلیس از حالت محرمانه خارج شده اند.

براساس گزارش ABC NEWS، در این اسناد آمده است که در سال 1974 بسیاری از مردم درباره نور غیرقابل توضیحی در آسمان حرف می زدند که فرضیه پرواز یک یوفو را در آسمان ولز مطرح می کرد.

همچنین سند دیگری که به تازگی منتشر شده مربوط به رویت یک شیء سه گوش در "چسشایر" است. سندی مربوط به سال 1995 نیز از یک شیء نقره ای رنگ شبیه به یک بشقاب که پرتوهای نور را به طرف خاک ساطع می کرد صحبت می کند.

در این آرشیو همچنین طراحیهایی از موجودات فضایی در اشکال و ابعاد مختلف نیز وجود دارد که به استناد شاهدان عینی به تصویر در آمده اند.

همچنین سند دیگری مربوط به پارک کردن یک دیسک پرنده بر روی پشت بام خانه یک وزیر سابق دولت انگلیس به نام "مایکل هوارد" است.

در پرونده دیگری که مربوط به سال 1995 است، یک خلبان نظامی نقل می کند درحال نشستن روی باند فرودگاه منچستر تقریبا با یک یوفو تصادف کرده است.

همچنین یک شهروند انگلیسی شهادت داده است که یک شیء بزرگ 20 برابر یک زمین فوتبال را دیده است.

به گزارش مهر، این اسناد نشان می دهد که 1996 سالی بوده است که بیشترین گزارشات مربوط به رویت اشیای ناشناخته به ثبت رسیده اند به طوری که در این سال بیش از 600 نشانه از یوفوها گزارش شد.

باوجود این نباید از یاد برد که سال 96 سال موفقیت بزرگ سریال تلویزیونی علمی تخیلی " X-Files" بوده است.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1129012

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
والا ما آخرش هم نفهمیدیم چی شد؟امریکا و انگلیس اینا رو میسازند؟برای جاسوسی ازشون استفاده میشه؟چی شد بالاخره
البته من با چشم های خودم هم تو زاهدان یدونه از اینارو ساعت 12 ظهر دیدم که با فاصله ی کمی داشت پرواز میکرد که وقتی از روی خونمون رد شد تموم در دیوار و پنجره ها شروع به لرزیدن کرد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام.
تو اين 3 سال كما هم توي جهنم بوده!!!!
جز اينجا جاي ديگه اي نداشته كه بره!!!!
خداوند روح شهيدان صبرا و شتيلا رو از روح خبيث اين قاتل در آرامش نگه داره ان شاالله!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] هر حال مفسر انگليسي شبكه خبر درباره اين قوم گفته بود كه اول آنان قصد عزيمت و تشكيل كشور در آمريكا را داشتند كه آمريكاييها اجازه پياده شدنشان از كشتي را هم ندادند چه برسد به اسكان در آنجا كه متاسفانه با بي ع.ر.ض.گ.ي اعراب اونا به فلسطين رفتند و آنجا را سرزمين موعود انتخاب كردند به قول خودشان [/quote]

دليلش مشخصه!
صهينوسيم جهاني مخصوصا اومد يه عده يهودي اواره و گدا گشنه را تو دل سرزمين مسلمين اسكان داد و كشور يهوديان را ايجاد كرد تا تمام توجه و تمركز مسلمين به اسراييل جذب بشه و همه فكر كنن تنها راه براي مبارزه با صهيونيسم فقط باينه كه بايد اسراييل را نابود كرد در حاليكه صهيونيسم جهاني واقعا جهانيه و همه جا هست از امريكا و انگليس بگيريد تا هر جاي ديگه..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سر کاریه !
بر فرض هم اگر باشه به ما که کاری نداره و از دایره قدرت و خلقت خدا هم خارج نیست
والسلام

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سر کاریه !
بر فرض هم اگر باشه به ما که کاری نداره و از دایره قدرت و خلقت خدا هم خارج نیست
والسلام[/quote]


کاملا حرفت منطقیه ، ولی بنظر من این یکجور جنگ روانی برای مغلوب کردن کشورهای دیگه هست.

من نمی دونم تو کل دنیا این ها فقط تونستند یه بشقاب پرنده رو از نزدیک ببینند ، یا یه خلبانشون در کنارش پرواز بکنه. ؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مورد اين وسايل اغراق شده و يجورايي چون مردم علاقه دارند گفته ها و شنيده ها رو يك كلاغ چهل كلاغ كنند ! چاشني تخيلات هم اضافه شده ...


http://military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9734

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]والا ما آخرش هم نفهمیدیم چی شد؟امریکا و انگلیس اینا رو میسازند؟برای جاسوسی ازشون استفاده میشه؟چی شد بالاخره
البته من با چشم های خودم هم تو زاهدان یدونه از اینارو ساعت 12 ظهر دیدم که با فاصله ی کمی داشت پرواز میکرد که وقتی از روی خونمون رد شد تموم در دیوار و پنجره ها شروع به لرزیدن کرد[/quote]


عجیب 12 ظهر بشقاب پرنده دیدید ؟ icon_wink

احتمالا این نبود : icon_cheesygrin

[url=http://military-war.persiangig.com/image/military.ir/video/UFO%20in%20Bushehr.mp4]لینک دانلود فیلم پرواز بشقاب پرنده بر فراز آسمان مستند ![/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]والا ما آخرش هم نفهمیدیم چی شد؟امریکا و انگلیس اینا رو میسازند؟برای جاسوسی ازشون استفاده میشه؟چی شد بالاخره
البته من با چشم های خودم هم تو زاهدان یدونه از اینارو ساعت 12 ظهر دیدم که با فاصله ی کمی داشت پرواز میکرد که وقتی از روی خونمون رد شد تموم در دیوار و پنجره ها شروع به لرزیدن کرد[/quote]


عجیب 12 ظهر بشقاب پرنده دیدید ؟ icon_wink

احتمالا این نبود : icon_cheesygrin

[url=http://military-war.persiangig.com/image/military.ir/video/UFO%20in%20Bushehr.mp4]لینک دانلود فیلم پرواز بشقاب پرنده بر فراز آسمان مستند ![/url][/quote]


این فیلم مربوط به هائیتی بوده که تو فضای نت ایرانی معروف شده به بوشهر.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به به از همین حالا به ایشون عرض می کنم : wellcome to hell icon_cheesygrin icon_wink icon_eek :cry:
(قابل توجه تمامی مبتلایان به جنون نسل کشی) :cry:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام به همگي

من هم مثل همه شما خوشحاليم را از شنيدن اين خبر اعلام مي كنم و با تمام وجود به همه تبريك مي گم . شيريني كه نميشه داد ! به همه شما عزيزان گل تقديم مي كنم. icon_cheesygrin icon_wink icon_eek :cry: :cry: :silly: :rose: :rose: :rose: :rose:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه نه دوستان اشتباه نکنید من فیلم ندیدم اون چندتا بشقاب پرنده ای هم که میگفتند توو بوشهره رو هم نمیگم با چشم های خودم دیدم من با پسر عموم تو اتاقم بودیم که جفتمون دیدیمش ولی مال حدود 2 سال پیش

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.