bigbang

EMBRAER KC-390 رقیبی سر سخت برای C-130 Hercules

Recommended Posts

خط توليدش رو نگاه ميكني واقعا لذت ميبري از اينهمه نظم و تميزي ...

برزيل نمونه واقعي يك كشور از فرش به عرش رفته هست ...
  • Upvote 11
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از تاپیکتون :rose:

کلا 2.25 میلیارد خرج پروژه شده؟
دونه ای 50 میلیونم میخواد بفروشه؟

حیف نیست ایران دنبال همچین پروژه هایی نمیره! :sigh:

آقا یه سوال موتور اینو چه جوری میشه با سی 130 مقایسه کرد؟ اون توربوپراپه قدرتشو با توان تولیدیش به اسب بخار بیان میکنن اینیک رو توربوفنه با تراست تولیدی نشون میدن . icon_question

بعد هزینه نگهداری توربوفن بیشتره یا توربوپراپ ؟ :rose:
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کلا قسمت ما اینه که تا اخرعمر ارزو به دل ساخت این جور ادوات در داخل باشیم
ادم محیط کار رو می بینه لذت می بره واقعا
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='BattleMaster' timestamp='1408367657' post='402801']
خط توليدش رو نگاه ميكني واقعا لذت ميبري از اينهمه نظم و تميزي ...

برزيل نمونه واقعي يك كشور از فرش به عرش رفته هست ...
[/quote]
اصولا محصولاتی که با های تک سروکار دارن این تمیزی و نظم رو واقعا می طلبه وگرنه با اون پیچیدگی هایی که داره اصلا نمی شه کار کرد
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
در مجموع 7 کشور ، 68 فروند KC-390 در سال 2014 سفارش داده اند . شامل : آرژانتین 6 فروند – [color=#ff0000]برزیل 28 فروند[/color] – شیلی 6 فروند – کلمبیا 12 فروند – جمهوری چک 2 فروند و پرتقال 6 فروند . علاوه بر این [color=#ff0000]ارتش برزیل بیش از 100 فروند[/color] از این هواپیما را سفارش داده است .
[/quote]

[color=#ff0000]اون 28 تای اولی اگه مال ارتش نیست پس مال کجاست ؟[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ماهم اگر موتور هواپیمای 150 نفرمون کامل بشه میتونیم به همچین پروژهایی( دو موتوره) و حتی بزرگترش در کلاس کلوپ مستر فکر کنیم( چهار موتوره ) ......در ضمن خود هواپیمای 150 نفره هم اینطور که من شنیدم یه خانواده شامل 3 نوع جت میشه که 150 نفر تایپ اولشه تقریبا یه چیزی تو مایه های سری E جت بزریله منتها بومی چون نمونه بزریلی و حتی خود همین ترابری موتور / ایونیک/ ارابه فرود و......امریکایی و اروپاییه
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='arash666' timestamp='1408380161' post='402844']
[color=#ff0000]اون 28 تای اولی اگه مال ارتش نیست پس مال کجاست ؟[/color]
[/quote]
یک مقدار اشتباه جمله بندی بود منظور اینه که 28 فروند سفارش داده و برنامه ای هم داره برای به خدمت گرفتن 100 فروند از این هواپیما.
اصلاح شد. .ممنون از تیز بینی و تذکرتون ویرایش شده در توسط bigbang
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولی هرکولس هنوز سره چون 4 موتور داره و موتوراش جت نیست و پرنده مطمئن تریه !
  • Upvote 5
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قرار بود که آنتونوف 148 یا 158 ( به غیر مسافربری ) کارکرد مشابه ای برای ما داشته باشه !
گشت دریایی ، سوخترسان ، ترابری و شاید آواکس !
البته خود آنتونوف نمونه ازش تحت نام آنتونف 178 در دست توسعه دارد !
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Bowman' timestamp='1408368341' post='402804']
با تشکر از تاپیکتون :rose:

کلا 2.25 میلیارد خرج پروژه شده؟
دونه ای 50 میلیونم میخواد بفروشه؟

حیف نیست ایران دنبال همچین پروژه هایی نمیره! :sigh:

آقا یه سوال موتور اینو چه جوری میشه با سی 130 مقایسه کرد؟ اون توربوپراپه قدرتشو با توان تولیدیش به اسب بخار بیان میکنن اینیک رو توربوفنه با تراست تولیدی نشون میدن . icon_question

بعد هزینه نگهداری توربوفن بیشتره یا توربوپراپ ؟ :rose:
[/quote]
معمولا مقایسه بیشتر روی قابلیت های عملیاتی پرنده ها در یک کلاس انجام می شه و بعد قدرت موتور و مسایلی از این قبیل مطرح می شه . البته موتور های توربوفن به دلیل پیچیدگی بیشتر هزینه های نگهداری بیشتری هم دارند ولی به دلیل قیمت پایین تر هر فروند و قابلیت های بهتر جبران هزینه های تعمیر و نگهداری هم می شه .

[quote name='Sami1993' timestamp='1408390356' post='402869']
قرار بود که آنتونوف 148 یا 158 ( به غیر مسافربری ) کارکرد مشابه ای برای ما داشته باشه !
گشت دریایی ، سوخترسان ، ترابری و شاید آواکس !
البته خود آنتونوف نمونه ازش تحت نام آنتونف 178 در دست توسعه دارد !
[/quote]
فکر کنم با این اتفاقاتی که توی اکراین افتاده و دولت غرب گرایی که سر کار اومده احتمالا اینم منتفی می شه .
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=#0000ff][size=5][font=tahoma,geneva,sans-serif]ایا در این هواپیما قطعات آمریکایی به کار رفته؟ منظورم اینه که به ما هم می فروشن؟[/font][/size][/color]
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='bigbang' timestamp='1408390882' post='402870']
معمولا مقایسه بیشتر روی قابلیت های عملیاتی پرنده ها در یک کلاس انجام می شه و بعد قدرت موتور و مسایلی از این قبیل مطرح می شه . البته موتور های توربوفن به دلیل پیچیدگی بیشتر هزینه های نگهداری بیشتری هم دارند ولی به دلیل قیمت پایین تر هر فروند و قابلیت های بهتر جبران هزینه های تعمیر و نگهداری هم می شه .


فکر کنم با این اتفاقاتی که توی اکراین افتاده و دولت غرب گرایی که سر کار اومده احتمالا اینم منتفی می شه .
[/quote]

شما سر کیسه رو شل کن و کمی هم زرنگ باش و منافع ملی رو در نظر بگیر ، اوکراینی ها هم به راه میاند .

مشکل ما این شده که فلان جناح سیاسی می گه اگه مثلا در زمان روی قدرت بودن جناح رقیب کشور به دستاوردی برسه ، به پای اون جناح نوشته می شه و سر ما بی کلاه می مونه ، بنابراین میاد تمام هم و غمش رو می گذاره تا کار به نتیجه نرسه ... منافع ملی هم در حکم مترسک سر خرمن رو داره که هیکی ازش نمی ترسه !!!
  • Upvote 5
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Mohebbi' timestamp='1408433034' post='402910']
[color=#0000ff][size=5][font=tahoma,geneva,sans-serif]ایا در این هواپیما قطعات آمریکایی به کار رفته؟ منظورم اینه که به ما هم می فروشن؟[/font][/size][/color]
[/quote]
بله در این هواپیما هم قطعات امریکایی زیاد به کار رفته توی این تصویر شرکای ساخت این هواپیما مشخص شد ه
[IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10274/embraer-brazil-defence.jpg[/IMG]

[quote name='blender' timestamp='1408436486' post='402920']
شما سر کیسه رو شل کن و کمی هم زرنگ باش و منافع ملی رو در نظر بگیر ، اوکراینی ها هم به راه میاند .

مشکل ما این شده که فلان جناح سیاسی می گه اگه مثلا در زمان روی قدرت بودن جناح رقیب کشور به دستاوردی برسه ، به پای اون جناح نوشته می شه و سر ما بی کلاه می مونه ، بنابراین میاد تمام هم و غمش رو می گذاره تا کار به نتیجه نرسه ... منافع ملی هم در حکم مترسک سر خرمن رو داره که هیکی ازش نمی ترسه !!!
[/quote]
بله بخشی از صحبت های شما رو قبول دارم ولی توی ای اوضاع بی پولی نمی شه سر کیسه رو شل کرد و بعضی از تکنولوژی ها رو به هر قیمتی نمی زارن به دستمون برسه حتی اگر همه داخلیا متفق القول باشن نمونه بارزش هم اس 300 هست .
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Bowman' timestamp='1408368341' post='402804']
با تشکر از تاپیکتون :rose:

کلا 2.25 میلیارد خرج پروژه شده؟
دونه ای 50 میلیونم میخواد بفروشه؟

حیف نیست ایران دنبال همچین پروژه هایی نمیره! :sigh:

آقا یه سوال موتور اینو چه جوری میشه با سی 130 مقایسه کرد؟ اون توربوپراپه قدرتشو با توان تولیدیش به اسب بخار بیان میکنن اینیک رو توربوفنه با تراست تولیدی نشون میدن . icon_question

بعد هزینه نگهداری توربوفن بیشتره یا توربوپراپ ؟ :rose:
[/quote]

مساله اینجاست که اینا موتور رو آماده میخرن. موتورش با ایرباس یکیه
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لطفا وارد سیستم شوید برای ارسال نظر

شما قادر خواهید بود بعد از ورود به سیستم این نظر را ترک نمایید



ورود به سیستم