Recommended Posts

[quote]آقا چرا کسی به حرف من توجه نمیکنه؟

یه سر برید تو صفحه ی اول عصر ایران و ببینید چه خبره؟

این دیوانه ها دارند نقش سرباز جنگ روانی دشمن رو ایفا میکنند. icon_cheesygrin

یکی در میون همش تحریم ایران، ورشکستگی ایران ، حمله به ایران. . ...

اصلا یه ذره تدبیر و استراتژِی ندارند و هر چی به دستشون میاد میریزن تو سایت.

مثل احمق ها دارند ، بر علیه خودمون جنگ روانی راه میندازن.[/quote]

کاملا درسته به نظر من مأموریتشون همینه که جنگ روانی علیه خودی راه بیندازن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ايران بايد تو همچين موقعيت حساسي دست به يك مانور بزرگ تو دريا و هوا و ساحل بزنه

و يه سري سلاح جديد نمايش بده

و بازم تمرين بازرسي كشتي هاي دشمن رو انجام بده......تمرين مين گذاري بكنه.....نبايد اين حركت رو چه تبليغاتي و رواني باشه و چه جدي بي پاسخ گذاشت

مصر هم بره دست تو گردن اسراييل و امريكا بندازه.......خاك تو سرشون

به نظر در صورت جنگ بايد يه چند تايي موشك هم حواله ي مصر بشه.يا اينكه حداقل يكي از دولتمردا مصر رو تهديد كنه... icon_cheesygrin .همنيجوري نبايد از اين اقدام مصر گذشت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اتفاقا زمان خوبیه واسه اینکه دست از پا خطا کنند و همشون یکجا برن پیشه ماهی ها و کوسه ها ! اتفاقا دیشب چند تایی کوسه واسم ایمیل فرستادن و شدیدا تقاضای گوشت یهودی و امریکایی کردند ! گفتن خیلی گشنه شدنicon_cheesygrin icon_arrowd البته تو نامه ارسالیشون بعد از نام امریکایی و یهودی تو پرانتز نوشته بودن ( گوشت خوک ) !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اولا مراقب باش چطور صحبت میکنی و احترام خودت را حفظ کن icon_cheesygrin .من چه چیز را شروع کردم که شما اینگونه سینه چاک میدهی..به متن بالا توجه کن..من حرفی از امکانات ایران نزدم بلکه تنها وابستگی به نفت را مورد انتقاد قرار دادم .شما چرا مسئله امکانات بالقوه را به وابستگی به نفت ربط میدهی.نکته بعدی اینکه من به چه چیز گیر دادم و کجای حرف بنده خنده دار بوده icon_arrowd شما گویافرق بیان یک مشکل را با تضعیف یک کشور نمیفهمی که ایینقدر اسمان ریسمان به هم بافتی.من کجا ایران را با اعراب مقایسه کردم که اینجا نوشتی"و درکل با توجه به نبود منابع خدادادی در این کشورها بعد از نفت نمی شه برای اونها دنیای روشنی رو متصور بود و در اون زمان از این همه تسلیحات می تونن برای دفاع از خیمه هاشون و یا شهرهایی که تبدیل به شهر ارواح شدن و یا مراکز صنعتی که تعطیل هستن استفاده کنن".در ضمن من توانمندی های ایران را زیر سوال نبردم که شما برای من توانمندی های ایران را برشمردی و برای خودت سوال و جواب نوشتی.در ضمن منظورت از این 2 جمله چیست: :mrgreen:

[color=red]1.برادر من باز که شروع کردی واقعا این هم برات حضم شدنی نیست .
2.برادر من اگر می خوای بهما گیر بدی حداقل یه جوری گیر بده که باعث خنده بقیه نشی کدوم کشور و امکانات و....[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گزارش رسانه‌ها نشان‌مي‌دهد، ناوگاني متشکل از 12 کشتي جنگي امريکا و اسرائيل از کانال سوئز عبور کرده و از درياي سرخ به سوي اقيانوس هند در حرکت است.

به گزارش يونايتدپرس، اين ناوگان که شامل چندين ناو، ناوهواپيمابر امريکاي هري ترومن و همچنين يک زيردريايي اسرائيلي است، جمعه، با هماهنگي و مجوز دولت مصر از کانال سوئز عبور کرده است.

جف اشتنبرگ از هفته نامه Executive Intelligence Review ، چاپ واشنگتن، در گفت‌و‌گو با شبکه پرس تي‌وي خبرحرکت ناوگان نظامي وزارت دفاع امريکا را تاييد کرد.

اين ناوگان، بزرگترين ناوگان نظامي امريکايي است که سال جاري (2010) راه اين مسير آبي پيش گرفته است. مقصد دقيق اين کاروان نظامي تاکنون اعلام نشده است، اما برخي منابع مي‌گويند اين کشتي‌ها به سوي خليج فارس در حرکتند.

دولت مصر همچنين تدابير امنيتي ويژه‌اي را براي عبور ايمن اين کشتي‌ها از کانال سوئز اتخاذ کرده است؛ به همين علت تردد همه کشتي‌هاي تجاري و مسافربري در اين مسير متوقف شده و گشتي‌هاي مصري درامتداد کانال استقرار يافته‌اند.

گروه‌هاي منتقد دولت در مصر با اشاره به شرايط پرتنش کنوني منطقه و به ويژه حمله اخير اسرائيل به کاروان کمک‌هاي بين‌المللي براي مردم غزه، با عبور اين ناوگان مخالفت کرده‌اند.

http://www.presstv.ir/detail.fa.aspx?id=131215§ionid=351021503

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آب خليج فارس براي حضور طولاني مدت زيردريايي هاي بزرگ مناسب نيست. ضمن اينكه فكر نمي كنم اسراپيلي ها معمولا اينقدر خطر كنن كه بيان تو لونه شير. احتمالا جاي مابين درياي هند و عمان پرسه خواهند زند. كه اونم بيشتر نمايشيه وگرنه اصلا يه زيردريايي ميخواد چه بكنه icon_cheesygrin
حضور ناوگان آمريكا نيزعلاوه بر اينكه چيز چندان غيرعادي نيست (چون بالاخره ناوهاي موجود هم كه از زمان جنگ خليج كه اينجا نبودن و دوره ماموريت محدود دارن) البته تعدادشون يه كم بيشتر از معموله كه اونم احتمالا همونطور كه يكي از بچه ها اشاره داشت بي ارتباط به تصويب قطنامه و صد البته پاسخ ايران نيست. در كل به نظر من خبري نيست و نبايد چندان در جامعه روي اين خبر مانور داد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]سردار نقدي:ناوها در حال حاضر آسيب‌پذيرترين سلاح‌هاي دنيا هستند

نقدي در پاسخ به اين سوال كه در بعضي از اخبار از حركت 8 ناو آ‌مريكايي و يك ناو اسراييلي از كانال سوئز به سمت خليج فارس خبر داده مي‌شود، موضع شما چيست؟ گفت: هميشه حداقل صد تا ناو آن‌ها در خليج فارس بوده و تا حالا هيچ غلطي نكرده‌اند و نمي‌توانند بكنند، [color=red]ما روزي كه هيچ موشكي نداشتيم با يك قايق فيبرگلاسيك به جنگ ناو هواپيمابر آمريكا رفتيم و بالگردشان را ساقط كرديم[/color]. آن روزي كه با حركت ناوها مردم را مي‌ترساندند گذشته است، ناوها الان آسيب‌پذيرترين سلاح‌هاي دنيا هستند. [/b]

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1561078

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]حداقل صد تا ناو آن‌ها در خليج فارس بوده[/quote]

اینم از اون حرفاست!؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به هر حال نگران كننده است.........چه نمايشي باشن و چه حركتشون جدي باشه

خدا به خير بگذرونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حرکت این ناوگان یا به منظور جایگزینی با ناوهای فعلی هست یا هم برای تقویت قوا و لزوما نه در خلیج فارس برای بازرسی از کشتیهای ایران در دریای ایران یا اقیانوس هند.

در حال حاضر آمریکا 18 ناو جنگی در خلیج فارس دارد که با این تعداد میشود 29 ناو که این تعداد ناو از ناوگان مدیترانه کم شدن و اونجا توازن قوا به نفع رقبای آمریکا منجمله ترکیه و روسیه و سوریه تغییر کرده که برای طولانی مدت نمیتونند این وضع رو حفظ کنند و مجبور هستند این خلاء رو پر کنند با کاستن از ناوهای فعلی در خلیج فارس و فرستادن اونها به مدیترانه.

درباره زیردریایی ادعایی اسرائیل هم مطمئن باشید حتی اگر خبر صحت داشته باشد وارد حریم آبی ایران نخواهد شد و بنابراین شناسایی نمیشود و یک سایه تهدید خواهد بود که زیردریایی ما در منطقه حضور دارد. خوب این که کاری نداره! ما هم فردا ادعا کنیم یک زیردریایی ایران به سمت اسرائیل حرکت کرده تا تحرکات این کشور را علیه ناوگان های کمک به غزه کنترل کنیم. بعد بیان چند ماه کاوش کنند و چیزی پیدا نکنند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/submarine%7E0.jpg[/img]
پنتاگون با استفاده از فناوری لیزر آبی موفق شده است خط ارتباطی با پهنای باند بالا را بین زیردریایی های خود برقرار کند.

زیردریایی‌ها نقش مهمی در نبردهای دریایی دارند. آنها می‌توانند پنهان از چشم دشمن در اعماق چند صد متری آب حرکت کنند و آنها را غافلگیر کنند. همه این‌ها به خاطر وجود محیط آب است که مانع از انتشار مناسب امواج الکترومغناطیسی می‌شود. اما این محیط آب هم‌چنین مانع از برقراری ارتباط مناسب بین زیردریایی‌های خودی می‌شود.

به‌تازگی، وزارت دفاع ایالات متحده موفق شده است لیزر آبی‌رنگی را تولید کند که مشکل ارتباطی بین زیردریایی‌ها را برطرف کند. مدت‌ها است که دانشمندان می‌دانند لیزر آبی می‌تواند به‌راحتی در آب منتشر شود، اما تلاش آزمایشگاه‌های نظامی در سراسر جهان برای تولید این لیزر و سازگاری آن با زیردریایی به شکست انجامیده است.

اما آژانس پروژه‌های تحقیقاتی وزارت دفاع ایالات متحده، دارپا، موفق شده است علاوه بر تولید لیزرهای آبی‌رنگ فشرده، آنتن‌های دریافت‌کننده‌ای نیز بسازد که با استفاده از فیل*ترهای مناسب، صرفا پرتوهای با طول‌موج لیزر آبی را دریافت کند و عملکرد آنتن را بهبود بخشد. قرار است با به‌کارگیری گسترده این ابزار در کشتی‌ها و زیردریایی‌ها، خط ارتباطی پرپهنا بین زیردریایی‌ها برقرار شود.

لینک
http://www.khabaronline.ir/news-15560.aspx

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه اتفاقا . دیگه رزمایش امر عادی شده . وقتشه یک سلاح جدیدی که همه رو تو شوک واداره در خلیج فارس رونمایی بشه .

اگر قراره رزمایشی هم برگزار بشه باید با همکاری کامل سپاه و ارتش و در حجم های بسیار زیاد باشه تا واقعا بشه کمی از این جنگ روانی دشمن کاست .

حرف بسیار زیبایی بود :

ناو های آمریکا موقعی میان در خلیج فارس که قراره جنگی رخ نده .

راستش از موقعی که من 8 سالم بود یادمه پدرم می شست با رادیوی کوچیکش اون هم رادیو لندن حدود 12 13 سال پیش بود که هر شب بابام می گفت فردا آمریکا قراره حمله کنه . الان بعد از این همه سال و این همه تهدید ......... لا الله الا الله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اما با تمام اين حرف ها و اينكه شايد براي بازرسي كشتي ها فرستاده شده يا جنگ رواني اما با اين سياستي كه ما در پيش گرفتيم و اينكه ان ها دنبال بهانه هستن من كه بوي جنگ رو استشمام ميكنم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هيچ جنگي اتفاق نمي افته ... !


فقط اميدوارم كه كشتي ارسال كمك به غزه پس از ورود ناوگان ايالات متحده به منطقه حتما راهي بشه ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.