Recommended Posts

جالبه که ترکیه مثل همیشه با ژست های آنچنانی در حالیکه همه از حملات ایران اطلاع داشتند مدام به طرق مختلف اعلام می کرد که : ما ولی بعد از ماه مبارک رمضان حمله می کنیم و در ماه مبارک این کار را به حرمت این ماه انجام نخواهیم داد و دائم روی این موضوع برای تاثیر گذاری حداقل بر روی مسلمانان عراق و شاید منطقه تاکید می کرد. ولی حالا می بینیم که بر خلاف تمام ژست هاش این حملات را که هم با تجاوز به آسمان عراق همراه بوده و هم احتمالا ابعاد وسیعی داشته (چون بمباران هوایی بوده) انجام داده و البته مثل همیشه کسی نیست که نگران این موضوع شده باشه بر خلاف حملات نقطه ای ایران..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]جالبه که ترکیه مثل همیشه با ژست های آنچنانی در حالیکه همه از حملات ایران اطلاع داشتند مدام به طرق مختلف اعلام می کرد که : ما ولی بعد از ماه مبارک رمضان حمله می کنیم و در ماه مبارک این کار را به حرمت این ماه انجام نخواهیم داد و دائم روی این موضوع برای تاثیر گذاری حداقل بر روی مسلمانان عراق و شاید منطقه تاکید می کرد. ولی حالا می بینیم که بر خلاف تمام ژست هاش این حملات را که هم با تجاوز به آسمان عراق همراه بوده و هم احتمالا ابعاد وسیعی داشته (چون بمباران هوایی بوده) انجام داده و البته مثل همیشه کسی نیست که نگران این موضوع شده باشه بر خلاف حملات نقطه ای ایران..[/quote]
عجب حرف خوبی زدی!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]بايد مراقب بود همين تركيه 1.5 ميليون ارمني رو به جرم ترك نبودن در پوشش جنگ جهاني اول به طرز وحشتناكي قتل عام كرد.نبايد اجازه داد تركها ايراني كشي(كردكشي)كنند.
من مطمپن هستم كه روزي همه كردستانها به ايران مي پيوندند.[/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به نظر من بهترین راه همون اعزام نیروهای تکاور و رنجر به اون منطقه با پشتیبانی مداوم بالگرهای هجومی ترابری و همینطور هواپیماهای بمب افکن و این کار باید توسط ایران عراق و ترکیه به صورت همزمان انجام بگیره که کارشون رو یک سره کنیم.[/quote]

استفاده از پهپاد ها خيلي مي تواند موثر واقع شود. مي توان با شناسايي كامل منطقه به وسيله پهپاد هم مناطق غير نظامي را مشخص كرد و هم مناطق تحت كنترل پ.ك.ك را. در اين نوع جنگ ها پهپاد ها مي توانند بهترين پشتيباني هوايي از نيروي زميني را به عمل بياورند و هم مانع از غافل گيري آنها شوند.معمولا گروهك هاي تروريستي بيشترين ضربه را از پهپاد ها مي خورند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کاربر محترم IranKurdTehran اینجا فروم جای این حرفها نیست ولی اونها نمی تونن کرد باشن کرد واقعی کرد واقعی حاضر نمیشه برای خوش رقصی جلوی سیا و موساد و اینتلجنس سرویس مردم خودش رو در قالب یه تفکر کمونیستی پوسیده قربانی کنه.
مهم هم نیست کردها کجا باشن مهم اینه مسلمان هستن و جزیی از تن واحد اسلام و باید همونجا به فکر ابادانی و پیشرفت باشن دیگه دوره تجزیه طلبی و .... طی شده .
در ضمن ترکیه که در حال کوبیدن کردهای ایران نیست .یه عده شورشی که دست بر قضا خودش هم پشت پرده یه کمک هایی بهشون رو می کنه داره می زنه.

در ضمن دوستان کمی بیشتر تامل کنیم شاید کمی برامون ملموس باشه که به هانه همین گروهک های پژاک و پ پ ک عملا دو کشور ایران و ترکیه دارن توی مرزها نیرو دپو می کنن و اگر نیم نگاهی به اوضاع فی مابین سوریه و ترکیه بندازیم می فهمین قضیه چیه.

اما شاید قضیه این باشه که ترکیه می خواست با باز کردن پای پ پ ک به جنگ با ایران ایران رو مشغول درگیری کنه و به شکلی بخشی از توان سیاسی و نظامی ایران رو مشغول به خودش کنه که بتونن فشار بیشتری روی سوریه اعمال کنن و امروز با فشارهای مضاعف امریکا عملا هنوز مشخصه که قرار نیست این فشارها به این اسونی تمام بشه.
و کمی اگر بیشتر دقت کنیم مواضع سران پ پ ک در مورد حمله ایران به پژاک متوجه میشین این اواخر اونها داشتن کم کم سر اسلحه رو بر می گردوندن طرف ما اما حساب اینجا رو نکرده بودن که یکی از قویترین مهرهاشون از معادله حذف بشه اما حالا ترکیه برای حفظ آبرو هم شده می خواد یه حرکتی کرده باشه.
نا سلامتی ضایع هست که ایران یکی ازمهره های اصلی این گروهک رو در زمان کوتاهی گرفته و اونها سی ساله دارن دور خودشون می چرخن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]فوري
جنگنده هاي تركيه بار ديگر شمال عراق را بمباران كردند [/size]

آنكارا - جنگنده بمب افكن هاي تركيه پنجشنبه شب در ادامه عمليات شب گذشته خود عليه مواضع سازمان تروريستي 'پ.ك.ك' در شمال عراق، امشب نيز بار ديگر پايگاههاي تروريستها در قنديل و زاپ را بمباران كردند.
به گزارش ايرنا، خبر شروع دوباره حمله جنگنده هاي ارتش تركيه به شمال عراق، لحظاتي پيش با 'كد فوري' توسط شبكه هاي خبري تركيه منتشر شد.
هنوز ستاد فرماندهي ارتش تركيه در اين زمينه اطلاعيه اي صادر نكرده، ولي شبكه خبري 'ان.تي.وي' از دياربكر گزارش داد كه جنگنده هاي اف 16 نيروي هوايي ارتش تركيه ساعت 23 به وقت محلي و 30 دقيه بامداد به وقت تهران از پايگاه نيروي هوايي در اين شهر به سوي شمال عراق به پرواز درآمدند.
ديشب و سحرگاه امروز نيز شماري از جنگنده هاي ارتش تركيه هدف هايي را در شمال عراق بمباران كردند.
ستاد فرماندهي ارتش تركيه امروز صبح اعلام كرد، در عمليات چهارشنبه شب برون مرزي جنگنده هاي نيروي هوايي تركيه 60 هدف در شمال عراق بمباران شد و نيروي زميني ارتش تركيه نيز با توپخانه 168 هدف را در فراسوي مرز تركيه در اين منطقه زير آتش سنگين قرار داد.
صبح روز گذشته به هنگام عبور كاروان نظاميان از جاده ارتباطي حكاري - چكورجا در مثلت مرزهاي ايران، عراق و تركيه، چهار انفجار پي درپي ناشي از مين گذاري در جاده صورت گرفت و به دنبال آن تروريستهاي پ.ك.ك با خمپاره و سلاحهاي سنگين، نيروهاي تركيه را هدف قرار دادند كه در اين حمله 10 تن از نيروهاي ارتش تركيه كشته و 14 تن ديگر زخمي شدند.
به تازگي 'پ.ك.ك ' بر شدت حملات خود عليه نيروهاي دولتي تركيه افزوده است، به طوري كه هر روز گزارش هايي از درگيري هاي جديد در مناطق كردنشين تركيه منتشر مي شود.
افزايش تلفات نيروهاي دولتي واكنش هاي گسترده اي را در جامعه تركيه داشته است. تلفات يك ماهه ارتش تركيه بيش از 38 نفر اعلام شده است.
'رجب طيب اردوغان' نخست وزير تركيه امروز در واكنشي تند به تلفات سنگين نيروهاي دولتي تركيه گفت: ديگر كارد به استخوان رسيده و جايي براي سخن گفتن نمانده است.
اردوغان با اين سخنان خود اشاره اي به اتخاذ تدابير ساختار شكن عليه 'پ.ك.ك' داشت كه عمليات برون مرزي ارتش تركيه در واقع اولين گام اين كشور در اين مسير ارزيابي مي شود.
عمليات برون مرزي نيوري هوايي تركيه بعد از يك وقفه نسبتا طولاني و در پي تشديد حملات 'پ.ك.ك' عليه نيروهاي ارتش و افزايش تلفات نيروهاي دولتي تركيه آغاز شده است.

http://www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30526244

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان عرض کردم که نمیشه از هلی کوپتر زیاد استفاده کرد برای همین بود می بینید که راحت می زننشون.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا این ترکهام شورش و در آوردن

اینا چرا واسه ی ما شاخ و شونه میکشن؟!!
خوب دقت می کرد می فهمید که هیچ وقت به اتحادیه اروپا راش نمی دن ، تا کی می خواد باج سیاسی و اقتصادی و کوفت و زهر مار بده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]در سیاست نظامی یک سری عملیات داریم که بهش می گن زمین سوخته! البته کاملا غیر انسانیه! و حتی اگر اینکارو بکنیم یعنی کلا دیگه در حال جنگ رسمی با کردستان عراق هستیم! زمین سوخته کلا به نابود کردن هرچیزی که دست دشمن ممکنه بهش برسه می گند! می خواد زمین زراعی باشه می خواهد منحرف کردن آب یک رودخانه باشه و...

البته در شرایط کنون بخاطر اینکه به مردم بیگناه اسیب نرسه فکر می کنم با شناسایی موقعیت پژاک و پ.پ.ک اگر از بمب های خوشه ای و ناپالم (!) استفاده کرد انسانی تره!! اگر منظور از توپخانه اون تصاویری که من توی اینترنت دیدم بود هیچ فایده ای نداره!!! اونها بیشتر شبیه خمپاره بود تا توپخانه! بمباران مداوم اهداف زمینی با بمب های 2000 پوندی و سقوط آزاد و ایجاد کردن رعب و وحشت در بین دشمن یکی از اهداف اصلی باید باشه! باید توجه داشت دشمن از شیوه پارتیزانی استفاده می کنه و روند کلاسیک زمینی برای مقابله مناسب نیست! همین کارو ترکیه داره می کنه و ماهانه 30 40 نفر کشته می ده!

بمباران باید اینقدر ادامه داشته باشه تا کوهستان قندیل کاملا صاف بشه!!! از عوامل جلوگیری می شه به مین گزاری و مجهز کردن مرزبانان به تجهیزات دید در شب هم اشاره کرد![/quote]

سلام ، این صاف کردن کوهستان رو خوب اومدی ....

فکر کنم ما هم باید خط مرزیمون رو صاف کنیم و چندین پایگاه مرزی مستحکم بزنیم ( به همراه فنس کشی ) .... تازه قاچاق کالا هم کمتر می شه ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته قابل توجه اینکه زمین سوخته کار هر کشوری نیست ... !

اسراییل اگر امریکا مدام بهش تزریق مهمات نمیکرد توان نابودی ش به نصف تقلیل می یافت اونم با خرج تمام مهمات ذخیره ش !

ضمن اینکه شما به جنگ همه چیز میتونی بری الا : طبیعت

طبیعت شکست ناپذیر هست و رمز قدرت اکراد هم همیشه همین بوده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]البته قابل توجه اینکه زمین سوخته کار هر کشوری نیست ... !

اسراییل اگر امریکا مدام بهش تزریق مهمات نمیکرد توان نابودی ش به نصف تقلیل می یافت اونم با خرج تمام مهمات ذخیره ش !

ضمن اینکه شما به جنگ همه چیز میتونی بری الا : طبیعت

طبیعت شکست ناپذیر هست و رمز قدرت اکراد هم همیشه همین بوده[/quote]

موافقم
چون اگه نگاه کنین هیچ ارتشی در منطقه وشاید در جهان نتونسته به صورت زمینی کوهستان های قندیل رو فتح کنه.(نه سپاه و نه ترکیه)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزیز چطور می خواین توی یه منطقه به بزرگی قندیل تاکتیک زمین سوخته به کار بگیرین و چقدر مهمات و هزینه می خواد.
در ضمن این تاکتیک تنها و تنها در مورد نیروهای کلاسیک و اونهایی که در یک منطقه و موضع دارن پدافند می کنن کارایی داره نه دربرابر عده ای چریک که اصلا معلوم نیست کجا باشن و کجا میرن.در ضمن اونها بخش غربیشون عراق هست و هر فشار مضاعفی اونها رو به فرار وادار می کنه و حالا شما هی این کوه ها رو بزن عملا تاثیر نداره جز تاثیر روانی.

دوست عزیز برخی از این نقاط مرزی پر از پوشش گیاهی و درخت بلوط هست و اگر تنها 20 متر ازدهمراهتون عقب بمونید گم می شید .
و فنس کشی هم خرجش تنها یه انبر هست .
راه اینه که یا کل خط مرزی رو سنگر کرد و یه میدان مین و سیم خاردار ایجاد کرد و توی سنگرها سرباز گذاشت که تقریبا باید نصفی از توان ارتش کشور رو مامور این کار کنیم و یا با تکنولوژی جدید این کار رو بکنیم.

اما فکر می کنم راه ترکیبی بهتر باشه باید 50 تا100 متر از پوشش گیاهی صفر مرزی رو قطع و یک میدان مین و سیم خاردار ایجاد کرد و سپس سنگرهای کمتری میشه گذاشت و از دوربین ها و تجهیزات جدید برای کنترل استفاده کرد و راه دیگه نا امنی خود منطقه باید باشه باید گروه های نیرو ویژه رو با انواع تجهیزات جدید مسلح و اونها رو توی منطقه برای کمین پخش کرد در این صورت بعد از مدتی این گروهک ها عملا توان عملیات رو از دست میدن چون توان جذب محدودی هم دارن ولی کل این کارها تا زمانی که همزمان کار فرهنگی و مخصوصا اقتصادی نکنیم هیچ فایده ای نداره جز مشغول کردن نیروهای نظامی خودمون.
بدبختانه این گروهک ها در داخل هم بعضا پشتیبانی دارن و این به اونها اجازه میده خیلی کارها بکنن ما باید ریشه این پشتیبانی رو هر چند محدود هست بخشکونیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کشته شدن دو نظامی ارتش ترکیه در حمله گروه تروریستی پ ک ک

خبرگزاری فارس: در حمله عده ای از اعضای گروه تروریستی پ ک ک به یک پاسگاه در استان سیرت ترکیه دو نظامی کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.


به گزارش فارس، کانال تی آر تی ترکیه با اعلام این خبر تصریح کرد که در ادامه درگیری های آغاز شده بین نیروهای مسلح ترکیه با گروه تروریستی پ ک ک، در حمله عده ای از اعضای این گروه به یک پاسگاه ژاندارمری در شهرستان اروه در استان سیرت که با راکت و سلاح های اتوماتیک صورت گرفت دو نظامی منجمله یک افسر ژاندارمری کشته و چهار سرباز دیگر نیز زخمی شدند.
در درگیری آغاز شده بین طرفین همچنین دو تن از تروریست ها نیز کشته شدند.
بنا به این گزارش همزمان با این حمله مسلحانه که شب گذشته صورت گرفت، عده ای دیگر از اعضای گروه تروریستی پ ک ک به یک پاسگاه دیگر در شهرستان پرواری در همین استان حمله کردند.
ارتش ترکیه متعاقب این حمله ها منطقه را تحت محاصره قرار داده و با هلی کوپتر و نیروهای پیاده به تعقیب تروریست ها پرداخته است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900528155149

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام خدمت اساتيد محترم
ايا ميشودگفت كه سپاه بطور كامل پژاك را از خاك ايران بيرون و ان را سركوب كرده؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب شد این مهدی 42 اخراج شد
وگرنه آنچنان از این پستش که هیچکی نتونسته قندیلو فتح کنه حرصم گرفت که یه لحظه... :lol:
البته به کوری چشمش،سپاه قندیل رو فتح کرد،بعدش هم با توپ از بالای قندیل مواضع پژاک(دوستاش!) رو توی کردستان عراق زد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.