hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

دوستان در مورد سيستمهاي ضد موشكي اسراييل صحبت ميكنند لازم به ذكر است كه اينها

همه از تاكتيكهاي تبليغات هاليوودي است . چون اگر به شهرك نشينها اطمينان را القا نكنند كه

ديگر در فلسطين اشغالي نمي ماندند مطمين باشيد اگر به اين حد تكنولوژي و فناوري كه مي

گويند رسيده بودند اول ايده نيل تا فرات رو عملي مي كردند خودشان هم نقاط ضعف را مي دانند

يكي همين مركاواها بود كه قبل از جنگ 33 روزه اگر من وشما هم تبليغات انها را باور مي كرديم

شايد به اين نتيجه مي رسيديم كه بايد هر تانك رو با يه شهاب 3 زد!!!!!! icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با نظر امپرور جان موافق هستم و باید تخصصی تر به جنگ رسانه ای علیه دشمنان رفت.

هر چند در یک اقدام سریع و چند دقیقه ای جز این نمیشود کرد ولی اگر دوستان متون مناسبی ارایه کنند در صفحه اول قرار خواهد گرفت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سعید جان جوکر برای نوشتن یک ورم اعلام آمادگی کرده بود . من پیشنهاد میدم عکسهای کودکان کشته شده غزه رو در سایز مناسب و سبک پخش کنیم مخصوصا اون عکس اول صفحه ورودی !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]وزیر خارجه مصر: سید حسن نصرالله مرتکب اشتباه بزرگی شد[/b]

احمد ابوالغیط وزیر خارجه مصر گفت: «سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله مرتکب اشتباه بزرگی شده و باعث شد [color=red]تا مصری‌ها در برابر وی ایستاده و با او مخالفت کنند».[/color]

به گزارش پرس.تی.وی ـ بیروت، ابوالغیط در مصاحبه با شبکه العربیه گفت: «مصر نقش میانجی را ایفا کرده و از استقرار منطقه دفاع می‌کند که این امر بیانگر قدرت مصر است. اين در حالیست که نیرویی در منطقه وجود دارد که می‌خواهد خاورمیانه را در اختیار ایران قرار دهد. ایران نیز تلاش دارد تا بیشترین حجم از منطقه عربی را در اختیار خود بگیرد تا به آمریکا بگوید که اگر در مورد هر موضوعی بخواهید مذاکره کنید، باید با ما صحبت کنید، زیرا ما در فلسطین، عراق و لبنان حضور داریم».

وزیر خارجه مصر در ادامه گفت: «دلیل قدرت گرفتن ایران در منطقه عربی به خاطر حمله عراق به کویت در سال 1991 و سپس اشغال عراق در سال 2003 است. کشورهای عربی نیز هرگز به شکل کنونی دچار دو دستگی نبودند و پس از ترور رفیق حریری نخست‌وزیر وقت لبنان بود که اختلافات تا این حد بالا گرفت».

وی خطاب به دبیرکل حزب‌الله گفت: «شما مرتکب اشتباه بزرگی شدید و این اشتباه باعث شد تا ملت مصر در برابر شما ایستاده و با شما مخالفت کند. ما شاهد بودیم که حتی گروه اخوان المسلمین با شما مخالفت کردند».

ابوالغیط گفت: «سید حسن نصرالله در واقع به ملت مصر اعلام جنگ کرد. ارتش و نیروهای مسلح در مصر اموری مقدس هستند و کسی تصور این را نمی‌تواند بکند که ارتش از خارج دستور بگیرد. سخنان دبیرکل حزب‌الله اهانت بزرگی به ارتش مصر بود».

وی از گروه‌های فلسطینی دعوت کرد تا دولت وحدت ملی تشکیل داده و به فکر منافع فلسطینیان باشند تا سپس از طریق مذاکره با اسراییل، کشور مستقل فلسطینی تشکیل شود.

ابوالغیط افزود: «چیزی به نام مقاومت در منطقه وجود ندارد بلکه این ظلمی است که به ملت فلسطین وارد می‌شود بطوریکه 400 فلسطینی جان خود را در مقابل 4 اسراییلی از دست داده‌اند. در جنگ اسراییل علیه لبنان نیز موضعگیری ما به همین شکل بود چرا که نتایج جنگ برای لبنان بسیار ویرانگر بود».

وی گفت: «دیدار با سیوی لیونی وزیر خارجه اسراییل قبل از جنگ اشتباه نبود. مذاکرات ما از پانزده روز قبل از جنگ تا آن زمان ادامه داشت و ما تلاش زیادی کردیم تا رهبران حماس به آتش‌بس خاتمه ندهند، چرا که نتیجه آن برخورد و جنگ خواهد بود. ما هنوز هم با حماس در تماس هستیم».

ابوالغیط تاکید کرد: «گذرگاه رفح از دومین روز شروع جنگ بر روی زخمی‌ها و کمک‌های انسانی باز است ولی این رهبران حماس بودند که با عبور و مرور از گذرگاه مخالفت کردند».

وی در پایان گفت: «حل و فصل به گونه‌ای نیست که جبهه جدیدی با اسراییل باز کنیم. نباید جبهه‌ای باز کرد که روش بستن آن مشخص نباشد. ما انتظار داریم تحرک عربی فعالی برای برقراری آتش‌بس در غزه صورت گیرد».

منبع : پرس تي وي

=====================================================================================

[b]رابرت فیسک تحلیلگر مشهور انگلیسی گفت: «نظام مصر بسیار ضعیف بود و روش برخورد آن با بحران غزه بیانگر ضعف این نظام است».[/b]

به گزارش پرس.تی.وی ـ بیروت، فيسک در مقاله‌ای در روزنامه انگلیسی ایندپندنت با حمله به مصر نوشت: «ناتوانی مصر در تعامل با مشکلات غزه بیانگر ناتوانی بیش از حد این کشور است. باید اعتراف کرد که مصر نمی‌تواند مرزهای خود را بدون اجازه آمریکا بر روی فلسطینیان باز کند و این بیانگر ضعف تمامی رهبران خاورمیانه است. هر رهبر عربی که با اسراییل قطع رابطه کند شاهد توقف کمک‌های نظامی و اقتصادی غرب خواهد بود. مصر نیز بدون این کمک‌ها بسیار فقیر می‌شود».

فیسک در ادامه نوشت: «این چگونگی برخورد مصر در موافقت با قتل عام مردم غزه نیست که ننگ‌آور است بلکه فساد ریشه‌دار در مصر است که باعث ننگ است، به گونه‌ای که تلاش برای رفاه حال مردم هیچ مفهومی ندارد».

فیسک فاش کرد که مصر تبدیل به کشوری شده که وظیفه اصلی آن حفظ امنیت حکمرانانش و ضربه زدن به مخالفان شده است. جوانان مصری به حکومت بی‌انتهای حسنی مبارک اعتراض دارند و این در حالیست که ممکن است مبارک حکومت را به فرزندش جمال تحویل دهد و این شرایط باعث ناامیدی مردم این کشور شده است. اکنون شرایط در مصر مانند غزه سیاه است و مردم مصر در محرومیت و بحران شبانه‌روزی زندگی می‌کنند».

در همین حال احمد ثابت استاد اقتصاد و علوم سیاسی در مورد سخنان فیسک نوشت: «سخنان وی کاملا صحیح است به گونه‌ای که مصر نمی‌تواند بدون اجازه واشنگتن، گذرگاه رفح را باز کند. مصر مانند پیرزنی شده که قادر به انجام امور شخصی خود نیست. دولت مصر نمی‌تواند با بحران‌ها در سطح داخلی یا عربی تعامل کند و در اوج ذلت و ضعف قرار دارد».

منبع : پرس تي وي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

          سعید جان جوکر برای نوشتن یک ورم اعلام آمادگی کرده بود . من پیشنهاد میدم عکسهای کودکان کشته شده غزه رو در سایز مناسب و سبک پخش کنیم مخصوصا اون عکس اول صفحه ورودی !

جان من هركاري ميكنيد فقط اون عكس اولي رو بيخيال شو!! icon_biggrin آدم اصلا طاقت ديدن نداره نتيجه عكس داد يهو ديدي! بقيه عكس ها خوبه...

امپرور مثل هميشه ايده ي خيلي خوب و كلي اي داد.. ايكاش كساني كه اينجا با دستگاه هاي اداري و اجرايي در ارتباط هستند اين ايده رو بگيرند و كساني هم كه امكانات سخت افزاري و دانش عمليشو دارند نه يك نفره بلكه تيمي و گروهي با مديريت و سرپرستي افراد مسلط به دانش رسانه و تبليغات اين كار هارو در وب سايت ها انجام بدهند.
سهشنبه در دومين همايش صادرات نرم افزار بوديم كه مسءول فن آوري اطلاعات رسانه هاي ديجيتال وزارت ارشاد ميگفت كه: ما ميتونيم از لحاظ تبليغات براي نرم افزارهاي ايراني و شركت هاي آنان در همه ي وب سايت هاي فارسي .. كمك و پشتيباني مادي و اجرايي كنيم . حالا همين كارو هم ميتونن براي جنگ نرم با اين اقدامات اسراييل انجام بدهند. براي وب سايت هاي داخل كشور به صورت رسمي . براي وب سايت هاي خارجي و همون سيستم رنكينگ موتورهاي جستجو به صورت پشتيباني غير مستقيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=red]نيروهاي امنيتي مصر دبيركل جماعت اخوان المسلمين را دستگير كردند[/color][/size]




به گزارش فارس، شبكه خبري الجزيره قطر در خبري فوري از دستگيري " محمود عزت" دبيركل جماعت اخوان المسلمين مصر خبر داد ولي به جزئيات بيشتر اين خبر اشاره اي نكرد.
اين در حالي است كه جماعت اخوان المسلمين مصر در پايگاه اينترنتي خود دستگيري محمود عزت دبيركل اين جماعت را تائيد كرد و اعلام داشت كه وي قصد داشته كه در تظاهرات اعتراض آميز در مركز قاهره مشاركت كند.
نيروهاي امنيتي مصر امروز از ورود نمازگزاران به مسجد "الفتح" محل برگزاري نماز جمعه اخوان المسلمين واقع در منطقه"الرميس"جلوگيري كردند.
منابع امنيتي مصر گزارش دادند كه پليس اين كشور حدود 200تظاهرات‌كننده را تاكنون دستگير كرده است و اين در حالي است كه پنج تن از تظاهرات كنندگان در درگيري با نيروهاي پليس زخمي شدند.
مسئولان امنيتي مصر اعلام كردند كه نيروهاي امنيتي اين كشور 20عضو جماعت اخوان المسلمين مصر را امروز كه خواستار برگزاري تظاهرات اعتراض آميز عليه تجاوز رژيم صهيونيستي به نوار غزه شده بود، دستگير كردند.
بازداشت اين افراد براي جلوگيري از برگزاري تظاهرات مردمي در محكوميت جنايتهاي رژيم صهيونيستي در غزه پس از اقامه نماز جمعه در شهرهاي مختلف مصر صورت گرفت.
نيروهاي امنيتي مصر روز گذشته هم 25تن از اعضاي اخوان المسلمين را در تظاهراتي كه در حمايت از ساكنان نوار غزه برگزار شده بود، بازداشت كردند.
نيروهاي امنيتي مصر به منظور جلوگيري از برگزاري هر نوع تظاهراتي پس از نماز جمعه در محكوميت تهاجم رژيم صهيونيستي به غزه، در خيابانهاي مختلف قاهره مستقر شدند. نيروهاي امنيتي مصر به تظاهركنندگان در دانشگاه "الازهر" هم اجازه ندادند از اين دانشگاه خارج شوند.
نيروهاي امنيتي مصر در اطراف اين دانشگاه تدابير امنيتي شديدي را اتخاذ كرد.
اين در حالي است كه در پي فراخوان بزرگ سيد حسن نصرالله از ملت مصر براي برگزاري تظاهرات ميليوني عليه دولت حسني مبارك به منظور گشودن گذرگاه‌هاي رفح، دولت مصر در سراسر اين كشور حالت آماده‌باش كامل اعلام كرده است.
سيد حسن نصرالله، دبيركل حزب‌الله لبنان در سخنان يكشنبه‌شب خود خطاب به ملت مسلمان مصر گفته بود: شما بايد ميليوني به خيابان‌ها برويد. اي مردم مصر، شما بايد گذرگاه رفح را با رفتن به خيابان‌ها باز كنيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]وی خطاب به دبیرکل حزب‌الله گفت: «شما مرتکب اشتباه بزرگی شدید و این اشتباه باعث شد تا ملت مصر در برابر شما ایستاده و با شما مخالفت کند. ما شاهد بودیم که حتی گروه اخوان المسلمین با شما مخالفت کردند». [/color]


مقامات مصری در تلاش زیاد هستند تا ارامش رو با همان روش چماق و هویج به مردم تزریق کنند.
که با بستن مسجد محل برگزاری نماز جمعه که اهمیت زیادی برای اعراب داره عملا نشون دادند در این تلاش ناموفق بودند. حتی بر فرض محال هم اگر اخوان المسلمین هم مخالفت کنه ، خطاب سید حسن نصر الله مردم و ارتشیان مصر بود نه اخوان المسلمین. این جماعت ( اخوان...) ارتباط تنگاتنگی با رهبران حماس داره و این مخالفت بسیار بعید به نظر میرسه.



[color=red] ابوالغیط تاکید کرد: «گذرگاه رفح از دومین روز شروع جنگ بر روی زخمی‌ها و کمک‌های انسانی باز است ولی این رهبران حماس بودند که با عبور و مرور از گذرگاه مخالفت کردند».
[/color]



ببخشید. اشتباه از جانب ما بود. احتملا ایشون پذیرای مجروحین اسرائیلی بودند و به خاطر شباهت ظاهری با فلسطینیان اشتباه گرفتند :oops: icon_biggrin


[quote]رابرت فیسک تحلیلگر مشهور انگلیسی گفت: «نظام مصر بسیار ضعیف بود و روش برخورد آن با بحران غزه بیانگر ضعف این نظام است». [/quote]


[color=blue]امیدوارم رسانه های غربی در حال تند کردن اتش اختلافات نباشند. پرسیدند روباه تخم میگزارد یا بچه میزاید. گفتند از این دم بریده هر انچه که بگی برمیاد. کاش دولتمردان غربی و رسانه های وابسته لحظه ای مسلمانان رو به حال خویش رها میکردند.
این روزنامه و یکی دو روزنامه دیگر نقش زیادی در اختلافات قومی قبلیه ای در هند و پاکستان داشتند. برای چی ؟ بخاطر مقالات و نظرات مختلف خودشان که هر بار به له و علیه یک گروه مطلبی چاپ میکردن.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]با نظر امپرور جان موافق هستم و باید تخصصی تر به جنگ رسانه ای علیه دشمنان اسلام رفت.

هر چند در یک اقدام سریع و چند دقیقه ای جز این نمیشود کرد ولی اگر دوستان متون مناسبی ارایه کنند در صفحه اول قرار خواهد گرفت.[/quote]

سايت ها و وبلاگ هاي ايراني در حال ساخت بمب گوگلي براي كلمه Gaza (غزه) هستند تا کاربران جهان را به سمت سایت www.gaza.ir هدایت کنند.
البته در حال حاضر به نظر می رسه به علت ترافیک زیاد موقتا این سایت برای من باز نمیشه.
این سایت خیلی جالب را هم که از غزه حمایت می کنه از دست ندین:
http://whats-happening.net/index.htm

این هم توضیحاتش:
مدير سازمان ملي جوانان استان اصفهان بيان داشت: اين سايت در كشور به آدرس www.ghaze.ir و در سايت‌هاي جهاني با نام www.whats-happening.net شناخته مي‌شود و به سه زبان عربي، انگليسي و فارسي در اختيار كاربران قرار داده شده است.

وي تصريح كرد: پنج گزينه شامل متن كامل بيانات مقام معظم رهبري در محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي، عكس‌هايي از جنايات هولناك رژيم صهيونيسم، كليپ ويديويي از وضع موجود در غزه، گزينه اي به منظور محكوم كردن جنايات اين رژيم و بازي انيميشن در اين سايت طراحي شده است.
صدري گفت: كاربران با ورود به سايت غزه مي‌توانند گزينه "جنايات در غزه را متوقف كنيد" را انتخاب و متن اعتراض خود را نسبت به اقدامات اسرائيل به جهانيان اعلام كنند.

وي با بيان اينكه استفاده از بازي انيميشني در سايت غزه بر جذابيت اين فضاي مجازي افزوده است اظهار داشت: كاربران با كليك روي گزينه " شما هم سنگ بزنيد" مي توانند بازي خود را آغاز كنند، در اين بازي يك نوجوان فلسطيني به سرباز اسرائيلي كه قصد تيراندازي به او را دارد سنگ پرتاب مي‌كند.

مدير سازمان ملي جوانان استان اصفهان افزود: در پايان تعداد سنگ‌هايي كه به سمت سرباز اسرائيلي پرتاب شده است نشان داده مي‌شود، همچنين نرم‌افزاري تهيه شده كه براساس آن تعداد سنگ‌هايي كه در سراسر جهان به سمت سرباز اسرائيلي پرتاب مي شود را شمارش كرده و اعلام مي‌كند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
میگم یکی نیست بتونه اثبات کنه که این بی پدر مصری دروغ می گه و گذرگاه بسته هستش؟؟؟ icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=red]بزرگترين پايگاه هوائي رژيم صهيونيستي هدف موشكهاي مقاومت قرار گرفت[/color][/size]


گردانهاي القسام با صدور بيانيه اي كه نسخه اي از آن در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفت، اعلام كردند كه اين نخستين بار است كه مقاومت فلسطين توانسته است بزرگترين پايگاه هوائي "حتسريم" رژيم صهيونيستي را كه باند پرواز هواپيماهاي اين رژيم براي بمباران غزه بود، هدف موشكهاي گراد قرار دهد.
در اين بيانيه همچنين گردانهاي القسام تهديد كردند كه با آغاز سال جديد ميلادي، رژيم صهيونيستي با حوادث پيش بيني نشده اي مواجه خواهد شد اما اشاره اي به ماهيت و نوع اين حوادث نشده است.
گفتني است، گروههاي مقاومت فلسطين در پاسخ به جنايات تازه رژيم صهيونيستي كه به شهادت بيش از 435 فلسطيني منجر شده است، همچنان شهركهاي صهيونيستي در جنوب اين رژيم به ويژه بئرالسبع، اشدود و عسقلان را هدف موشكهاي مقاومت قرار داده اند كه تاكنون تعدادي زيادي صهيونيست كشته و زخمي شده اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري فارس: خبرگزاري آسوشتيدپرس در گزارشي با اشاره به حملات مداوم رژيم صهيونيستي به مراكز حماس حتي درمانگاه‌ها و مساجد نوشت: «با همه اين حملات هوايي، حماس نشانه‌اي از ناپايداري و تزلزل از خود نشان نداده است.»

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آسوسيتدپرس، اسرائيلي‌ها بطور مرتب قلمرو حماس را هدف قرار مي‌دهند، دفاتر دولتي، مجتمع‌هاي امنيتي، فرماندهان حتي درمانگاه‌ها، مساجد و مراكز مالي را هدف مي‌گيرند اما سران اسلام‌گراي غزه نشانه‌اي از تزلزل در برابر اين حملات از خود نشان نداده‌اند.
اسرائيلي‌ها همچنان مي‌گويند كه حماس داراي هزاران راكت است. تلويزيون و راديوي حماس همچنان به پخش برنامه‌هاي ادامه مي‌دهند و گزارش‌هاي براي تقويت روحيه جنگي پخش مي‌كنند. سران نظامي و سياسي حماس از سنگرهاي خود با هم در ارتباط مخابراتي هستند. نيروهاي پليس غزه نيز براي جلوگيري از نابساماني اجتماعي مشغول گشت هستند.»
در اين گزارش به نقل از "احمد يوسف" يكي از سخنگويان حماس آمده است: «رژيم صهيونيستي ساختمان‌ها را از بين برده اما حماس هنوز اينجا است. نگراني درباره وجود حماس در كار نيست حتي اگر آنها همه غزه را نابود كنند چرا كه ما جزو مردم هستيم.»
در اين گزارش آمده است: «حيات حماس به اين امر بستگي دارد كه اسرائيل تا چه اندازه تمايل دارد براي رسيدن به هدف اعلامي خود يعني جلوگيري از توان حماس در پرتاب موشك به شهرك‌هاي اسرائيلي پيش‌ برود. هزاران سرباز در مرز غزه متمركز شده و منتظر دستور حمله هستند.»
به گزارش اين خبرگزاري، اين در حالي است كه اسرائيل كه نيروهايش را در سال 2005 بعد از 38 سال اشغال از غزه عقب برد اعلام كرده قصد اشغال منطقه را ندارد. معني اين امر آن است كه حماس مي‌تواند صاحب قدرت باشد.
در اين گزارش با ادامه محاصره نوار غزه توسط رژيم صهيونيستي و مصر آمده است: «طرحي از سوي مصر و آمريكا تدوين شده كه گشايش گذرگاه‌هاي مرزي به نوار غزه را به تسلط محمود عباس، رئيس تشكيلات خودگردان بر غزه منوط مي‌كند.»
در اين گزارش با اشاره به اين كه حماس ممكن است با نابودي زيرساخت‌ها در نوار غزه به دنبال معامله با عباس هستند، آمده است: «تاكنون حماس مقاوم نشان داده است.»
به نوشته آسوشيتدپرس، از زمان آغاز حمالت، مبارزان فلسطيني 400 موشك شليك كرده‌اند و اهدافي را در مركز اسرائيل هدف قرار داده‌اند.»

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري فارس: رژيم صهيونيستي به منظور هراس‌افكني بين مردم و كاهش كنترل حماس بر نوار غزه با مردم اين منطقه تماس‌هاي تلفني برقرار كرده و آنها را تهديد به بمباران مي‌كند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگليسي "تايمز"، به هنگام بمباران نوار غزه ارتش رژيم صهيونيستي در راستاي جنگ رواني خود و هراس افكني‌ بين ساكنان غزه اقدام به برقراري تماس‌هاي تلفني با مردم كرده و به آن‌ها در پيام‌هاي مختلف گفته است: آماده بمباران باشيد.
بر اساس اين گزارش، تماس‌هاي تلفني از اين قبيل اين روزها در نوار غزه رايج شده است كه نوعي جنگ رواني براي به هم زدن كنترل حماس بر غزه است.
"ليندا القيس"، ميكروبيولوژيست ساكن غزه گفت: اين‌ها همه جنگ‌هاي رواني بوده و براي هراس‌افكني بين مردم به كار مي‌روند.
اين در شرايطي است كه سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي از اظهار نظر در اين باره امتناع كرده است.
نكته‌اي كه در اين پيام‌ها وجود دارد اين است كه در آن هيچ پيشنهادي براي يافتن پناهگاه و راه نجات ارائه نمي‌شود و هدف صرف آن ايجاد وحشت بين مردم بيگناه است.
استفاده از شيوه‌هاي وحشيانه و همه‌جانبه در حملات عليه مردم بيگناه نوار غزه در شرايطي است كه سران كشورهاي عربي سكوت ننگيني را اختيار كرده‌اند.
سران مصر نه تنها مرزها و گذرگاه را به روي زخمي‌شدگان و مردم غزه بسته‌اند بلكه در نهايت بي‌انصافي و ناجوانمردي از مبارزان فلسطيني خواسته‌اند به حملات راكتي خود عليه رژيم صهيونيستي پايان دهند.
اين درخواست رهبران مصر در شرايطي است كه حملات ارتش صهيونيست‌ها به نوار غزه بيش از 420 شهيد بر جا گذاشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- شهدا 431 تن و زخمیها 2280 نفر
- خالد مشعل: در صورت حمله زمینی شما هم به سرنوشت "شالیت" مبتلا میشوید
- تا کنون فقط 67 زخمی از گذرگاه رفح وارد مصر شده اند و به 3 هواپیمای کمکهای قطری اجازه تخلیه محموله داده نشد!!


. فیلم فرار وزیر اسرائیلی از موشکهای حماس
http://tabnak.ir/files/fa/news/1387/10/11/22217_940.wmv
. یک جنگنده اسرائیل بر فراز غزه
http://www.aljazeera.net/mritems/images/2009/1/1/1_882330_1_59.jpg
. اگر از دوستان کسی میتونه این بمبهای گوگلی رو راه بندازه کار بزرگی کرده
.[b] یه پیشنهاد[/b] آیا برای دوستان ممکنه که از طریق خرید کلمه و با قیمت خیلی خیلی کم بعضی کلمات رو خریداری کنن و اونها رو به سایت غزه وصل کنن؟!icon_biggrin

[color=red]ببخشید همش لینکه
دوستان در صورت لزوم به گالری منتقل کنن[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از هواپيماي امدادرساني قطري تا آتش زدن فروشگاه‌هاي صهيونيستي
حمله به مراكز تجاري و اداري صهيونيست‌ها در سراسر جهان آغاز شده و در نخستين اقدامات، دانمارك و هلند شاهد آتش‌سوزي‌هايي در مراكز تجاري وابسته به صهيونيست‌ها بوده‌اند... رئيس هيأت امور فلسطين قطر اعلام كرد: سه فروند هواپيماي كمك‌رساني قطر براي كمك به غزه رهسپار [size=24]فرودگاه تل آويو [/size] icon_biggrin شده‌اند.


سرويس بين‌الملل «تابناك» ـ رئيس هيأت امور فلسطين قطر اعلام كرد: سه فروند هواپيماي كمك‌رساني قطر براي كمك به غزه رهسپار فرودگاه تل آويو شده‌اند.

وي افزود: اسرائيل توافق كرده كه اين محموله را به غزه بفرستد و مقامات بشردوستانه اسرائيل اعلام آمادگي كرده‌اند كه فرودگاه، بندر و هر گذرگاهي كه قطر درخواست كند، در اختيار اين كشور قرار دهد تا محموله‌هاي كمك را اسرائيل تحويل گرفته و به غزه بفرستد.

«الشيخ» در عين حال تصريح كرد: از رسيدن اين سه فروند به فرودگاه «بن گوريون»، اطلاعي در دست نداريم!

يك مقام مسئول در دولت خودگردان هم گفت: اين نخستين بار است كه قرار ارسال كمك‌ها از سوي يك كشور عربي به صورت هوايي است و تاكنون فرستادن كمك‌ها از طريق رفح انجام مي‌شد.

از سوي ديگر، «سي.ان.ان» نوشته است كه حمله به مراكز تجاري و اداري صهيونيست‌ها در سراسر جهان آغاز شده و در نخستين اقدامات، دانمارك و هلند شاهد آتش‌سوزي‌هايي در مراكز تجاري وابسته به صهيونيست‌ها بوده‌اند.



«فيستر گارد»، سخنگوي پليس دانمارك از مجروح شدن شاغلان در مركز تجاري يهوديان در شهر «اوديسه»، واقع در مركز دانمارك خبر داد و از اين‌ كه سومين شهر بزرگ اسكانديناوي مورد هجوم قرار گرفته، اظهار شگفتي كرد.

[size=24]گزارش‌هاي تكميلي، حاكي از آن است كه مهاجمان پس از حمله به اين مركز تجاري فرياد زدند: «عيدتان مبارك»![/size][size=18]نظرات كاربران:[/size]
▪ مقامات بشر دوستانه اسرائیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟▪
ظاهرا اسرائيل آنچنان قدرت دارد كه عيد مسيحيان عالم را زهر مار كند و ككش هم نگزدو انوقت شيوخ عريض و طويل قطر هم از طريق فرودگاهي كه هواپيما هاي جنگي دشمن پرواز مي كنند كمك به مردم غزه را پياده كنندمي بينيد چه دنياي شير تو شيري ست
بهار▪
بلكه به غيرت سران عرب بر خورد.▪
جالب است از یک سود مردم را به رگبار می ندند و برای کسب وجهه با همکاری یک کشور عربی کمک به همان مردم می فرستند تا در جهان هم وجهه بهدست بیاورند و هم ادعای نظامی بودن مقرهای مورد اصابت را جا بیاندازند▪
نکته مهم : ارسال کمک برای مسلمین به فرودگاه اسرائیل ؟!؟! واقعا قطریها در حماقت دست را بر کلیه سران عرب بسته اند !!!!!▪
خبر در عین جالبناکی حکایت از ساده لوحی در حد اعلای این مسئول قطری دارد !!! قرار شده اسرائیل کمکها را به غزه برساند !!!
حالا ما باید بخندیم یا شدیدا بگرییم▪
رهسپار فرودگاه تل آويو شده‌اند?▪
دست همه اتان درد نکند ما این جا جز آه وناله کاری نمی توانیم به کنیم حداقل شماها که به مراکز صهیونیستی دسترسی دارید پدرشان را دربیارید ماهم ازطریق اینترنت به حسابشان می رسیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا منو ببخشید این لینک رو میذارم اما برای اثبات خوش گذرانی های رییس جنبش خودگردان فلسطین لینک می زارم هرکی می خواد نگاه نکنه
icon_biggrin :oops:
[url]http://tbn0.google.com/images?q=tbn:7oHzJRXNJ5Au-M:http://bp2.blogger.com/_PiyIihFMyFY/Rx-ulzdOWaI/AAAAAAAAAI4/QdfvWDj7UfU/s320/%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B2%D9%86.bmp[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.