Mamadistaism

Members
  • تعداد محتوا

    21
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های Mamadistaism

  1. بسم الله دیروز علاوه بر حمله اسرائیل به سوریه و ترور شهید سید رضی، امریکایی ها هم به سه تا از مقر های کتائب حزب الله توی عراق حمله کردن و یه نیروی حشدالشعبی شهید شد، امریکایی ها این حمله رو در جواب حمله مقاومت به فرودگاه اربیل اعلام کردن که باعث زخمی شدن چندتا از نیروهاشون شد. اما بنظر میرسه بعد از اینکه مقاومت طرح اتش بس اسرائیل رو نپذیرفته دارن سطح تنش رو توی جبهه های مختلف بالا میبرن تا کم بیاریم، از این منظر احتمالا توی یمن هم دست به یسری حملات به لانچر های اماده شلیک موشک/پهپاد میزنن و تعدادی از متخصیصن یمنی رو شهید میکنن. در مقابل دشمن و با این پیش فرض که این تحلیل صحیحه باید جواب هر حمله رو توی همون جبهه و با سطحی بالاتر داد تا ابتکار عمل بصورت کلی توی دست ما باشه و البته قبل از شروع کردن به پاسخ دادن به حمله های دشمن باید برای گام های بعدی نقشه های متعددی داشت! این یه تحلیله و ممکنه از اساس غلط باشه
  2. سلام ، توربوفن سبک رو هم ساختیم(جهش۷۰۰) فقط توربوفن سنگین مونده...
  3. سلام ، احتمالا زیر سامانه ها رو تست می کنن برای قرار دادنش روی / توی یه بال پرنده بزرگ تر و البته دارای موتور جهش700
  4. پاکستان هم مشتریه؟ پرچمش اونجا چیکار میکنه؟
  5. در مورد جنگ اوکراین از اول هم من فکر می کردم روسیه کاری رو کرده که امریکا ارزوشو داشت در مورد اقتصاد واقعا داغونمون هم عرض کنم که ز چه نالی؟از ماست که بر ماست. مشکل اصلی اقتصاد ایران خود حکومت ایرانه نه امریکا، البته که تحریم ها خیلی اذیت می کنن ولی تنها عامل و حتی مهم ترین عامل نیستن حرفتون در مورد اقتصاد رو که خوندم یاد اون توجیه جناب ظریف افتادم به این مضمون که «خروج امریکا از برجام ابروی امریکا رو برد»در حالی که نه هدف از برجام بردن ابروی امریکا بود و نه هدف امریکا از تحریم ها تضعیف اقتصاد ایران ، هدف تحریم ها مردم و حکومت ایران بودند و هستند ، به هدفشون رسیدن یا خواهند رسید؟ فکر نمی کنم ، شاید اگر مدت زمان دوره ریاست جمهوری در ایران بیشتر بود... در مورد اتحادیه عبری عربی هم که پیغام هاشون رو توی رسانه ها میبینید، حتی اگر دروغ بگن هم اونقدر دستمون بازه و قوی هستیم که امریکا نمی تونه راحت یه گوشه دنیا بشینه و ... فاصله ی اقتصادی و علمی هم که فعلا داره کم میشه نه زیاد حالا شاید امریکایی ها بلایی سر چین بیارن و این وضعیت رو برعکس کنن، بعید نیست پ.ن:یک روز یک کشور عربی رو برای نابود کردن ایران تحریک به جنگ کردن ولی امروز مجبورن یک اتحادیه عبری ، عربی ،غربی ایجاد کنن!!!
  6. یه جوری می گید «از رومون رد میشن»که انگار تا حالا داشتن تلاش می کردن ایران رو اباد کنن! برادر اینا چهل و چند ساله توی سربالایی رد شدن از روی ایران گیر کردن و هی دارن دنده عوض می کنن...
  7. واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعای سالیوان:https://www.farsnews.ir/news/14010421000668/کنعانی-همکاری-ایران-و-روسیه-در-حوزه-فناوری‌های-نوین-به-قبل-از-جنگ یا منظورشون این بوده که قبل از جنگ اوکراین به روسیه پهپاد دادیم و یا اینکه فقط کمک تکنولوژیک کردیم ، احتمال اولی بیشتره چون فناوری های نوین رو در مقابل پهپاد به کار بردن
  8. بسم ا... توی این فیلم دوتا از مشکلای این سامانه مشخصه اول اینکه توی همه جهات نمی تونه کار کنه و دوم هم اینکه باید مدتی روی هدف قفل باشه تا نابودش کنه مشکل دوم توی بخش نابود کردن پهپاد مشخص تره که فیلم رو برش زدن تا این مسئله به چشم نیاد. این برای سامانه ای که قراره با سوارم مقابله کنه خیلی بده...
  9. بسم ا... در مورد حضور مهاجر۶در اتیوپی باید عرض کنم اینها هدیه هایی بودند برای اثبات اینکه ایران از تیگرای حمایت نمیکند ، چون دولت این کشور ایران رو به حمایت از شورشی ها متهم کرده بود وزارت دفاع چند مهاجر۶ به اونها هدیه داد تا این اتهام رفع بشه.
  10. سلام، به نظرم دو حمله بوده یکی ساعت یک و پنج دقیقه و یکی ساعت یک و بیست دقیقه، این ویلا که هدف هم نبوده ساعت یک و پنج دقیقه خورد، اون یکی هدف احتمالا توی محدوده شهری هست برای همین هم اون مسؤل کرد میگفت ایران مناطق غیر نظامی رو زده و البته برای ویلا هم می گفتن زمین خالی!!!! در مورد خسارت باید توی رسانه ها سکوت کنیم تا اونها حسابی بتازونن که اره خبری نبوده و وقتی تصاویر ماهواره ای بیرون اومد برگ برنده رو روکنیم و چه میشه اگر تصاویر برای ماهواره نور باشه، بعد از تصاویر ماهواره ای باید اسناد و امار کشته ها رو هم منتشر کنیم.(البته این حالت مطلوبه و خیلی به عملی شدنش امیدی نیست)
  11. وزارت خارجه آمریکا در ادامه مدعی شد که «هیچ خسارت مالی یا تلفات جانی در هیچ یک از تأسیسات دولتی آمریکا مشاهده نشده است و این حادثه توسط دولت عراق و دولت منطقه کردستان در حال بررسی است».......... به احتمال بالا ایران برای از دست ندادن رابطه با عراق و تحت فشار نگرفتن حشد مسؤلیت حمله رو قبول نمی کنه و همه چیز رو تکذیب می کنه.
  12. سفارت اوکراین در ترکیه از این کشور در خواست کمک کرده ، بگذریم از اینکه تا تصمیم غرب معلوم نشه ترک ها هر بیانیه رو قبل از انتشار هفت هشت باری میخونن تا یه وقت براشون بد نشه اما بنظرتون اگر غرب بخواد جواب محکمی بده ترک ها مقابل روسیه می ایستن؟(منظورم از جواب محکم تحریم گسترده به سبک تحریم های ایرانه!!) طولانی تر شدن جنگ به نفع ماست یا به ضرر ما؟ خودم فکر می کنم اگر جنگ طولانی بشه ( که البته شیوه حمله روس ها نشون میده می خوان قضیه رو سریع جمع کنن) ممکنه چین برای حمله به تایوان و اسرائیل برای حمله به نطنز( مخصوصا اگر مذاکرات به خاطر شرایط جدید دنیا گره بخوره یا حتی قطع بشه) تحریک بشن. الهام و رجب ممکنه بخوان رویا هاشون رو تعبیر کنن ، باید اماده باشیم ( یا شاید هم بشیم)برای اینکه زندگی شون رو به کابوس بی پایان تبدیل کنیم.( که البته این هم رویای ما میلیتاریست هاست!) ممکنه روس ها فقط دنبال ایجاد یک منطقه حائل ( جمهوری های روس تبار) بین خودشون و اوکراین (ناتو) باشن؟ به جنگ جهانی سوم نزدیک میشم؟؟؟؟ توی تحلیل هامون یه نکته رو فراموش نکنیم ، ممکنه دلیل درگیر نشدن اوکراینی ها این باشه که اجازه بدن روس ها کامل وارد تله بشن و اونوقت گروه های چریکی شروع کنن به تلفات گرفتن ، اگر سرباز های پوتین ( عبارت عمدی) وارد مناطقی که بیشتر تحت نفوذ تفکر غربیه * بشن احتمال این مسئله بیشتر هم میشه. خصوصا که کمک های غرب بیشتر سلاح های سبک مناسب جنگ چریکی بودن و احتمالا در اینده هم اگر قرار بر کمک نظامی باشه همینطور... * : وظعیت فرهنگی روسیه طوریه که احتمالا فقط خود پوتین تحت نفوذ فرهنگی تمدن غیر متمدن(!!!!) غرب نیست!!! منظورم از مناطق تحت نفوذ غرب مناطقیه که طرفدار های روسیه توشون حضور ندارن.
  13. اگر امروز این تهدید رو به حساب نیاریم و فردا وسط مذاکرات اجرایی بشه قطعا امتیازات بیشتر و بدتری رو باید بدیم ، از طرفی در موضوع مهمی مثل هسته ای باید هر تهدیدی رو درنظر بگیریم از زلزله ۱۰ریشتری تا حمله همه جانبه ی ناتو، روسیه و چین تا فرونشست زمین ......اگر امروز به این تهدیدات فکر نکنیم موقع وقوعشون برای فکر کردن وقت نداریم! اگر امروز این تهدید رو برطرف کنیم دیگه مجبور نمیشیم به خاطرشون امتیاز بدیم وقتی این مطلب شما رو خوندم یاد نبرد شمشیر قدس افتادم و خبری که رسانه های سگیونیست به طور هماهنگ در مورد شروع پیشروی زمینی ارتششون منتشر کردن و خداروشکر مقاومت توی تله نیافتاد ، ان شاء ا... فرماندهان ما هم دست از خوندن نشنال اینترست بردارن و توی تله نیفتن.به نظرم برای اینکه این تاپیک هم مثل تاپیک نبرد رسانه امید افرین و انگیزه زا بشه ، بهتره کارهایی که دشمن می تونه انجام بده و راه مقابله با اون ها رو بررسی کنیم. مثلا برای مقابله با حمله هوایی باید پدافند کوتاه برد اطراف مکان های مهم رو طوری که دشمن نفهمه تقویت کنیم ..............احساس میکنم دوستان به این نکته توجه نمی کنن که همه تاسیسات هسته ای ما زیر زمین نیستن و بعضی هاشون درمقابل پرتابه های ضد زره هم ضعیف ان چه برسه به کروز های هوا پرتاب! و البته که احتمالا تاخیر ما برای شروع مذاکره برای جبران خرابکاری های گذشته است.
  14. سلام ، حتی اگر تمام گفته های شما هم درست باشه ، بهتر نیست از حالا خودمون رو برای روزی که رژیم سگیونیستی میتونه بهمون حمله کنه اماده کنیم؟؟؟
  15. یک بار دیگه تغییراتی که گفتین رو بخونین ، بنظرتون بهتر نیست یه پهپاد جدید طراحی کنیم؟ در مورد اینکه چرا مهاجر۶ رو طراحی کردن ، اصلا چرا هنوز با پهپاد هایی که زمان جنگ ازشون استفاده می کردیم کارهامون رو راه نمیندازیم؟ حرفی که شما زدید مثل این میمونه که بگیم چرا وقتی شاهد۱۲۹ رو داشتیم پهپاد غزه (شاهد۱۴۹) رو طراحی کردن؟ از طرفی همه مسئله این نیست که شما طراحی رو ایرودینامیک تر کنید ، قطعا هرقدر طراحی پیچیده تر بشه هزینه تعمیر و نگهداری هم بیشتر میشه. در مورد فروش هم اکثر مشتری های ما وضع مالیشون از خودمون بدتره!
  16. سلام، فلسفه طراحی بیرق دار و مهاجر۶ متفاوته ، tb2 ساخته شده تا پرچم دار (بیرق دار یا بیرقدار) ترک ها باشه و مهاجر۶ساخته شده تا یه پهپاد ارزون برای عملیات های گشت مرزی و در کل عملیات های کم خطر تر باشه. بیرقدار برای ترکیه کاری رو می کنه که سیمرغ قراره برای ما بکنه. علت ناراضی بودن اتیوپی هم احتمالا بی تجربه بودنشون توی خریده پهپاده. یعنی برای داشتن اپشن های دنا پلاس پراید خریدن!!
  17. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بسیاری از روزنامه‌های ترکیه، امروز در عکس و تیتر صفحه نخست،افزایش آمار بیکاری را برجسته کرده‌اند. روزنامه جمهوریت از نزدیک شدن تعداد بیکاران به 10 میلون نفر نوشت و روزنامه های سوزجو و ینی چاغ از افزایش 275 هزار نفری بیکاران در یک ماه گفتند. لینک خبر:https://tn.ai/2518495