tiestoo

Members
  • تعداد محتوا

    28
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1

درباره tiestoo

  • رتبه حساب کاربری
    ??? ??????
  1. اين يعني همون انديشه منفعت طلبي ما كياوليستي. نه!!! نظام ما يك نظام ايدولوژيك است و بر اساس آرمانهايمان عمل مي كنيم نه منافع! ما هدف داريم وظيفه داريم ... بايد به وظيفه مان عمل كنيم و تكليفمان را انجام دهيم نه اينكه به فكر منافع خود باشيم كه در اين صورت بازيچه دست روس ها خواهيم شد همونگونه ه اتو اين سه چهار سال ما را بازي داده اند .... اين اصل آرماني امام بود.
  2. اي كاش واقعي بودند :|
  3. من چند روز پيش تو همين فكر بودم كه چرا اينجا قسمت روباتيك نداره!؟ در حالي كه ارتش آمريكا چه از پياده نظام گرفته چه تا بمب افكن ها داره به سمت روباتيزه شدن پيش ميره . يعني اينكه در اينده يه مشت روبات مي جنگند و ما ميشينيم دعواشونو مي بينيم! :|
  4. آقا سعید من و برادرم هردو با این حساب به سایت شما میاییم من دانشجوی کارشناسی صنایع هستم و برادرم کارشناسی ارشد مخابرات (سیستم) دارد و برای دکترا درس می خواند، آن فرد که اون(؟؟؟) در مورد نمی دونم چی ؟ با شما بحث کرده برادرم بوده که اتفاقا اطلاعاتش در مورد رادارها بسیار است و به جز مقالات زیادی که می خواند کتابهایی همچون آشنایی با سیستمهای راداری اسکولنیک و ...را هم خوانده در ضمن رشته اش هم مخابرات است و طبیعتا باید کتابهای (کارلسون و ...) که الان دارم می بینم!!! در کتابخانه اش است خوانده است ، پس قطعا اطلاعاتش در این زمینه از شما خیلی بیشتر است. ولی در مورد این سوالتون من هم می تونم جواب بدم. آقا سعید سطع مقطع راداری هیچ چیزی صفر نمی شود درست ولی از حدی کوچکتر باشد نیز دیگر برای هیچ راداری قابل شناسایی نیست. فرضا سطح مقطع جنگنده ای مثل بی 2 ده به توان منفی 5 باشد شما بگویید برای راداری که کمتر از (ده تا یک) را نمی تواند شناسایی کند چگونه می تواند آشکارسازی کند؟ آقای دانشمند ( که نمی دونم در کدام رشته تحصیلات دارید؟!!!) شما بگو! در ضمن جواب سوالتان را اگر شما رو با سواد حساب کرده باشد و عاقل حتما خواهد داد!
  5. شما از کجا میدانید که نمیتواند؟! icon_wink رادار پرقدرت Irbis-E با توان خروجی 20 کیلووات!!! icon_eek قادر است RCS صد سانتیمتر مربع را از فاصله 90 کیلومتری در حالت جستجوی افقی شناسایی کند. این RCS برابر است با سطح مقطع راداری اف22 در حالت بدون استفاده از پس سوز و بسته بودن دریچه های تسلیحات. جنگنده F-15C با رادار AESA هم قادر است اف22 را از صحنه نبرد خارج کند و تا یک دهه بعد عملا پنهانکاری اف22 برای آن برتری محسوب نخواهد شد. آقا سعید برام جالبه بدونم چجوری تا الان جنگنده F-22 وارد کارزار هوایی نشده توسط رادار Irbis-E(که اتفاقا برادر من اطلاعاتش درباره این رادار یک دایره المعرف است!) شناسایی شده است! همه اینها در حد حدس و گمان است و تا وقتی اثبات نشده نباید بیان شود و به دیگران نیز قبولانده شود! بهتر است اینگونه بگویید "ممکن است توسط رادار ...شناسایی شود" یا اگه واقعا از این جنگنده متنفرید و احساستون بر عقلتون غلبه کرده بگویید: "ای کاش که توسط ... شناسایی می شد"
  6. آمریکایی ها به تازگی موشک JASSM را که موشکی دوربرد و هوشمند و پنهانکار است را با موفقیت آزمایش کرده اند که موشکی هوا به سطح (AIR TO SURFACE) است و قصد دارند آن را بر روی این شاهین آسمانها نیز نصب کنند که آن را به یک بمب افکن بی رقیب هم تبدیل می کند. متاسفانه واژه استیلث(STEALTH) برای بعضی ها بیشتر جنبه شوخی دارد به طوریکه از داگ فایت F-22 با جنگنده های نسل 4 (4.5) می گویند و بعد در جنگ های کوتا برد طبق نظر اکثر دوستان روسی فدای این سایت این جنگنده روسی است که برنده می شود!(آن هم با شلیک موشک های کوتاه برد راداری یا حرارتی!!!!) اگر به سایت ها و فروم های روسی نیز سر بزنید می بینید که اسمی از F-22 نمی آورند چون جایگاه دیگری در دنیای امروز دارد. دوستان لطفا جنگنده ها را با جنگنده های هم نسل خود مقایسه کنید نه اینکه جنگنده نسل سه رو با چهار یا چهار رو با 5 مقایسه کنید که به دور از عاقلیت! است.
  7. دوست خوبم آدم خیلی شوخی هستید این جنگنده بهترین رهگیر و شکاری حال حاضر در جهان است که به جز قدرت مانور پذیری آن جنگنده ای پنهان کار است که قادر به شناسایی توسط رادارهای جنگنده ها و نیز حتی رادارهای زمینی نمی باشد، که بخواهد مورد قفل موشک ها قرار بگیرد. و در ضمن تنها جنگنده نسل 5 جهان نیز است. تا وقتی تکنولوژی استیلث برای کشورهای رقیب آشکار نشده این جنگنده (به عقیده تمامی اعضای فروم ها و سایته ی معتبر دنیا) به هیچ عنوان قادر یه شناسایی و هدف قرار گرفتن توسط موشک نیست. برادر من حسادت را لطفا کنار بگذارید و واقع بین باشید. وقتی فرمانده روسی(در سال 2008 روزنامه اعتماد ملی در خرداد ماه روز؟) به خاطر افزایش اختلاف قدرت نیروی هوایی آمریکا و روسیه به کرملین هشدار می دهد حتما این جنگنده در این هشدار نقش تعیین کننده ای داشته.
  8. cاولا این هواپیما از چه نوعی هستش؟ ما که خودمون اون موقع هواپیما نمی ساختیم پس باید نوعش معلوم باشه. اینکه C-130 باشه قطعیه؟ بعدشم بدون آنتن راداری چه جوری کار می کنه؟ هنوزم وجود داره یا از رده خارج شده؟
  9. be nazare man in navcheha besiyar ghavi hastan icon_cheesygrin
  10. آمريكاييها بهش ميگن The last card! يعني اينكه براي روز مباداست و TOP SECRET icon_cheesygrin
  11. مستر كركس استاد! دوست خوبم حالا خلبانان ايراني شدند كهنه و نا متخصص و شما شديد متخصص! oh_go_on اونا اگر با جنگنده هايي مثل سوخو 35 و f-16 پرواز نكردند ولي مطمپن باشيد به خاطر حرفه اي كه دارند مجبورند در زمينه آنها مطالعه كنند ، حداقل براي مشاوره هايي كه بايد بدهند... پس صد در صد اصلاعاتشون از شما بهتر است. تازه شما كه هنوز با گاري هم پرواز نكرده ايد! icon_cheesygrin در ضمن جنگنده F-22 , سوخو 35 اصلا در يك كلاس نيستند و نيز هم نسل هم! پس مقايسه آنها جوگيرانه ست و مختص اعضاي كمون اين سايت!، بهتر است بحث را به مقايسه سوخو35 و اف 18 بكشانيم.. icon_cheesygrin وگرنه اگر سري به فروم سايتهاي دنيا چه اروپايي چه آمريكاييو چيني و چه تركي!!!! و چه ژاپني !!!!!!! و حتي پاكستاني!!!! :x بزنيد خواهيد ديد كه نظرشان در مورد بهترين جنگنده رهگير جهان چيست! من تا اونجا كه ديدم سوخو 35 در بهترين جايي كه قرار گرفته بود چهارم بود!!! اونها قدرت مانور پذيري يورو فايتر رو هم بيشتر از هواپيماهاي سوخو35 مي دونستند!!!(حتي سوخو 35) http://club.cdfreaks.com/f1/chinese-discussion-su35-vs-f-22-a-60744/ http://www.pakistaniaviationforum.com/index.php?showtopic=2170&pid=14731&mode=threaded&show=&st=&#entry14731 http://www.jokeseveryday.com/clips/MuAPdCuCJBI.html http://www.loqu.com/su-35-vs-f-22-raptor/videos/scottrrr-48912 http://www.strategypage.com/militaryforums/6-16462.aspx http://www.worldaffairsboard.com/military-aviation/42731-second-best-air-air-fighter-4.html http://blog.flightstory.net/129/video-f-22-raptor-vs-su-37-vs-su-30-vs-eurofighter-typhoon/ http://www.patricksaviation.com/videos/alexandr/3196/ http://www.atfx.org/Su-35_Flanker_(Su-27M),EN,16,17,,.html تقريبا تمام دنيا جز شما!!! icon_cheesygrin اينم جمله معروف در اين سايتها! Su-35 BM first flew, ... great plane but its Raptor food. the F-22 pilots r not dumb ... :mrgreen: :oops: :x در ضمن در رهگيري امروزه ديگر آيروديناميك پرواز اهميت اول را ندارد. و اين استيلث بودن و سيتمهاي الكترونيك پرواز است كه حرف آخر رو مي زنه. در ضمن آمريكاي ها قصد دارند f-22 هاي خود را مجهز به موشك استيلث!!!! JASSM كنند كه آخرين ميخ قدرت بر برتري هوايي اين شاهين آسمانهاست. در ضمن در خرداد ماه امسال در خبري در روزنامه اعتماد خواندم كه يكي از فرماندهان ارشد نيروي هوايي روسيه به كرملين به خاطر بيشتر شدن اختلاف قدرت نيروي هوايي اين كشور با آمريكا هشدار داده بود، و آن را ناشي از نبود برنامه صحيح و عدم سرمايه گذاري كافي دانسته بود. به اونها پيشنهاد مي كنم براي بيشتر شدن روحيه شان و افزايش اعتماد به نفسشون سري به اين سايت بزنند! :!: در ضمن ژاپني ها به سوخو 35 مي گوين فوگيا (ماهي اي كه هنگام ترسيدن خودش را باد مي كند)!!!!!!! يعني طبل تو خالي... با تشكر از عضو ضد آمريكايي و غير واقع بين اين سايت مستر كركس! راستي ديروز ‌BBC نشون داد كه هفت تا از جنگنده هاي روسي كه احتمالا سوخو 27 بودند توسط ضد هوايي گرجي ها سقط شدند كه روسها چهار تاشون رو تاييد كردند!!! :o
  12. من با آقا مصطفی کاملا موافقم. بعضی دوستان جوری درباره قطع وابستگی به نفت در زمان جنگ می نویسند که انگار کار یک روز دو روز است.گویا نمی دانند که الان بیش از 15 ساله که سیاستهای کلان دولتهای روی کار آمده این بوده ولی نه تنها تا به حال موفق نبوده بلکه در سه سال اخیر هم این وابستگی بیشتر هم شده! بارها گفتم و باز هم می گویم اگر جنگی رخ دهد آمریکا صد در صد تنها نخواهد بود و غیر ممکن است که پای کشورهای منطقه هم به این جنگ کشیده نشود چون به طور غیر مستقیم صد در صد و به طور مستقیم به احتمال بسیار زیاد از این جنگ خسارات جبران ناپذیری خواهند دید و مطمئنا به سمت قدرت قویتر کشیده خواهند شد. در ضمن جنگ آمریکا با ایران با جنگ اسراییل و حزب الله فرق خواهد داشت، چون جنگ اسراییل با لبنان نبود بلکه با چریک های حزب الله بود و در ضمن یک جنگ تمام عیار هم نبود وگرنه اسراییل به راحتی قدرت نابودی کامل شهر هایی مثل بیروت و ... دارد، ولی هدف اسراییل نابودی حزب الله بود و واضح است که اگر بخواهی به مردم آسیب نرسد و یک گروه چریکی رو که شیوه مبارزه اش بین مردمیست نابود کنی موفق نخواهی بود. ایران قدرت آسیب وارد کردن به آمریکا و مهمتر از آن کشورهای منطقه را دارد ولی در این جنگ نابرابر مرگ آخر از آن ما خواهد و ایران نابود می شود حال چه ما زنده باشیم چه مرده.(تصور نداشته باشید که با نابود شدن مثلا بیست تا ناوش جنگ را رها کند، بلکه احتمالا این کار او را در استفاده هرچه بیشتر از سلاحهای نامتعارف سوق خواهد داد.) خب اگر هممون به ایران خیلی علاقه داریم و همگی وطن پرستیم و فدایی که صد در صد اینطور است، همگی با هم میمیریم!(شهید میشیم)
  13. آقا سعيد اصولا هفت تا اكانت دارم و از كافي نت هم آپ مي كنم. كدومشو مي خوان حذف كنند؟! icon_cheesygrin icon_cheesygrin
  14. همين روسها تمامي نيازهاي جنگي عراق رو بر طرف مي كردند، فرانسوي ها نيروي هواييشو و اعراب پول هاي مورد نيازشو. نامرد ها... icon_cheesygrin