Recommended Posts

خبرگزاري فارس: دبير دوم سفارت آمريكا در بغداد طي گزارشي مستند، از بخشي از جنايات سركرده گروهك تروريستي منافقين در تسويه حساب‌هاي خونين و كشتار همكاران خود، تجاوز به زنان حاضر در پادگان اشرف، مسموم‌سازي و اعدام ده‌ها تن از اعضاي بريده اين گروهك پرده برداشت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد، دبير دوم سفارت آمريكا در بغداد معروف به "ويليام" در بخش‌هاي سوم و چهارم گزارش طولاني خود درباره وضعيت موجود منافقين در عراق كه براي دولت آمريكا تهيه شده است، از خشونت‌‌هاي شديد "مسعود رجوي" سركرده گروهك تروريستي منافقين و تسويه حساب‌هاي خونين وي پرده برداشته است.
اين مقام آمريكايي كه به مدت 9 ماه، اسناد و پرونده‌هاي گروهك منافقين در عراق را مورد مطالعه و بازبيني قرار داده و خود نيز از مسؤولان مرتبط با مسائل پادگان اشرف بوده است، در گزارش خود مي‌نويسد: مسعود رجوي مانند "ملك فاروق" پادشاه سابق مصر حتي به زنان همكار خود نيز رحم نمي‌كند.
در بخش ديگري از اين گزارش آمده است: رجوي روابط جنسي گسترده‌اي با افراد نظامي، سياسي و دفتري زن اين گروهك داشته است و دستور عقيم‌سازي برخي از آنان را نيز صادر كرده بود.
وي در اين گزارش يادآور شده است كه خود شاهد ديدن فيلم‌هايي از اعترافات اين زنان بوده ‌است.
دبير دوم سفارت آمريكا در بغداد همچنين متذكر شده است كه رجوي براي دست‌يافتن به برخي از زنان و بانوان در اين سازمان، همسران آنها را به مأموريت‌هاي مرگ‌بار مي فرستاد و به شيوه "ناپلئون" زنان آنها را تصاحب مي‌كرد و در اسناد موجود در پادگان اشرف نيز به اين موضوع بر مي‌خوريم كه تعدادي از مرگ‌هاي اعضاي اين گروهك تصادفي نبوده بلكه از قبل برنامه‌ريزي شده است.
"ويليام" در اين گزارش طولاني خود به سه مورد مرگ اينچنيني اشاره مي‌كند و مي‌نويسد: اعترافات برخي از اعضاي اين گروهك نشان مي‌دهد رجوي در 19 مورد از مرگ‌ها دخالت و دستور مستقيم صادر كرده است.
اين مقام آمريكايي در بخش ديگري از گزاش خود به مسموم سازي اعضاي اين گروهك نيز اشاره مي‌كند و مي‌نويسد: رجوي در چندين مورد دستور تسويه حساب خونين و مرگ خاموش برخي از دوستان و همكاران خود را با مسموم سازي آنها صادر كرده است.
وي افزوده است: اكنون براي آمريكا روشن است كه سركرده منافقين در بيش از 44 مورد مرگ‌هاي مشكوك همكاران خود دخالت داشته و با دستور او آنان به قتل رسيده‌اند و در گزارش‌هاي ساختگي از مرگ آنان با عنوان تصادف و يا بيماري نام برده شده است.
در ادامه اين گزاش با اشاره به سرخوردگي نيروهاي موجود منافقين در عراق يادآور شده است كه منافقين فاقد هرگونه منفعتي براي دولت آمريكا در صحنه كنوني عراق هستند.
دبير دوم سفارت آمريكا در بغداد در بخش ديگري از گزارش خود آورده است: اغلب نيروهاي منافقين دچار بيماري‌هاي خطرناك رواني هستند و امكان خودكشي و يا آسيب رساندن به همكاران خود را دارند.
همچنين مقامات امنيتي عراق تأكيد مي‌كنند كه آمريكايي‌ها به افرادي دست يافته‌اند كه در بازجويي‌هاي خود فاش كرده‌اند، سركرده جنايتكار منافقين در ترور و مرگ برخي از ايرانيان مقيم خارج از كشور و در اروپا و همچنين برخي از اعضاي بريده منافقين نيز دست داشته است و در اين راه از حمايت سفارتخانه‌هاي رژيم ديكتاتور صدام و تشكيلات امنيتي او برخوردار بوده‌اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسرائيل بر اين باور است كه اگر باراك اوباما در متحد كردن جامعه بين‌المللي بر سر يك خط مشي سياسي واحد موفق شود، شانس گفت‌وگو با ايران وجود خواهد داشت.

شيمون پرز، رئيس‌جمهور اسرائيل كه براي سفري وارد واشنگتن شده است، اعلام كرد كه بسته به جو سياسي جديد جهان و عوامل اقتصادي به وي‍ژه سقوط قيمت نفت، ممكن است با دشمن ديرينه و رقيب سنتي خود بر سر ميز مذاكره بنشيند.

اين سياتمدار كه تابستان امسال وارد هشتاد و پنجمين سال زندگي خود شد، به روزنامه «تايمز» گفت كه اميدوار است اسرائيل در دوران حيات وي با همسايگان عرب خود به صلح دست يابد و حتي پيش‌بيني كرد كه ممكن است روزي به دمشق و رياض سفر كند.

«تايمز» ادامه داد: بدون شك، اين پيام پرز مورد حمله بسياري از بازيگران عرصه سياست در خاورميانه قرار خواهد گرفت. هيچ رهبر اسرائيلي تاكنون ديد مثبتي نسبت به ايران نداشته است، چراكه برنامه اتمي‌اش و حمايت آن از گروه‌هاي نظامي، به عنوان يكي از تهديدهاي يك كشور يهودي به شمار مي‌رود.

اما پرز تأكيد كرد كه موقعيت‌هاي جديدي در منطقه ايجاد شده است و دعوت خود به كنفرانس اديان در نيويورك در هفته گذشته را كه توسط ملك عبدالله انجام شده بود، نمونه‌اي از اين موقعيت‌ها دانست.

نخست‌وزير سابق اسرائيل گفت: اگر سياست واحدي در مورد ايران اجرا شود و قيمت نفت باز هم كاهش يابد، آنگاه بايد با در نظر گفتن واقعيت‌هاي كنوني، ايران نيز در محاسبات دخيل شود.

وي افزود: تا زماني كه ايران سه شرط را رعايت نكند، پيشرفتي حاصل نخواهد شد: توقف برنامه اتمي جنجالي و برنامه موشك‌هاي دوربرد اين كشور، قطع حمايت از گروه‌هاي نظامي مانند حماس و حزب‌الله و توقف استفاده از تروريسم.

اين گزارش مي‌افزايد: اظهارنظرهاي وي همزمان با تجديدنظر گسترده در سياست‌هاي آمريكا درباره روابط با ايران است.
«باراك اوباما»، رئيس‌جمهور آينده آمريكا نيز اعلام كرده كه آماده گفت‌وگوي مستقيم با تهران است و حتي صحبت‌هايي از بازگشايي دفتر حافظ منافع آمريكا در تهران در ميان است.

پرز همچنين ابراز اميدواري كرد كه اسرائيل بتواند درباره بلندي‌هاي جولان با سوريه كه در جريان جنگ شش روزه در سال 1967 به اشغال اسرائيل درآمد، به صلح برسد.
پرز با تأييد ادامه گفت‌وگوها با دمشق گفت: «من بر اين باورم كه اسرائيل آماده صلح با سوريه و پرداخت هزينه‌هاي آن است»، اما هشدار داد كه دولت بشار اسد بايد در برابر اين كار، حمايت خود را از گروه‌هاي حماس و حزب‌الله قطع كند.
«تابناک»

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایران از احتمال حمله نظامی به دزدان دریایی در خلیج عدن خبر داده است.

حسن قشقاوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه چهارم آذر، درباره احتمال حمله نظامی کشورش به دزدادن دریایی گفت: "ما همه گزینه‌‏های مناسب را روی میز داریم."

آقای قشقاوی که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد گفت این که کدام گزینه انتخاب و به چه صورتی اعمال شود، بعدا مشخص خواهد شد.

یک روز پیش از این، علی طاهری، معاون وزیر راه ایران هم گفته بود کشورش توان لازم و امکانات کافی را برای برخورد با دزدان دریایی دارد.

ایران روز ۲۸ آبان، خبر ربوده شدن یک فروند کشتی باری عازم این کشور را در آبهای ساحلی سومالی تایید کرده بود.

منبع : خبرگزاري بي بي سي


( جالبه . اگر قراره چنين حمله اي صورت بگيره خيلي خوب مي شه آمادگي ايران در اين حمله رو ارزيابي كرد )‌

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همشون سر وته یک کرباسن ...
همین کشور خودمو مگه با عوض شدن رئیس جمهوری سیاست های منطقه ای و خارجی تغییر می کنه ؟؟؟؟؟
به هر حال دشمنی آمریکا و ایران خیلی عمیق تر از این حرف هاست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رادیو اسراییل: ای کاش گالری افتخارات بوش با حمله به ایران تکمیل می شد!

رادیو اسراییل از رییس جمهور منتخب آمریکا خواست همانند دولت جرج بوش از باز کردن دفتر حافظ منافع کشورش در ایران خودداری کند و دوست نزدیک این رژیم باقی بماند.

به گزارش عصرایران ، در حالی که رایس اعلام کرد برای رایزنی به منظور باز کردن دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران دیر شده و دولت اوباما باید پیگیر این قضیه باشد، رادیو اسراییل در بخش انگلیسی خود از این تصمیم استقبال و آنرا به حرف شنوی دولت بوش تفسیر کرد.

این رادیو افزود: دولت بوش از جمله بهترین دولت هایی است که تاکنون با اسراییل همکاری داشته زیرا با وجود شرایط مساعد برای مذاکره با ایران، اقدام به این کار نکرد.

رادیوی مذکور با مناسب توصیف کردن حمله آمریکا به افغانستان و عراق تصریح کرد: از بهترین تحرکات تاریخ نظامی آمریکا، حمله به این دو کشور بود که ریشه تروریست خشکانده خواهد شد اما اگر آنها به ایران نیز حمله و این کشور را تسخیر می کردند، اسراییل می توانست نفس راحتی بکشد.

این رادیو که طوری از حمله تسخیر ایران صحبت می کرد که گویی آنها قصد در اختیار گرفتن خیابان روبه رویی خود را دارند افزود: حمله به ایران و نتیجه گرفتن از آن بهتر و مناسب تر از تسخیر عراق بود و ای کاش بوش گالری افتخاراتش را اینگونه تکمیل می کرد. اما به هر حال باراک اوباما باید از بوش درس بگیرد و بدون آنکه به ایران نزدیک شود، سناریوی ناتمام او را جامه عمل بپوشاند.

منبع:عصر ايران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بايد به اسراييل گفت : زرشك!!!!

دوستان مطمن باشيد اگر بوش مي توانست قطعا به ما حمله مي كرد و اگر حمله نكرده در واقع نتوانسته !!!! نه اينكه نخواسته!!!!اسرايل هم كوچكتر از اين حرفها است .كشوري كه به شيوه پادگاني اداره مي شود و هنوز مرز مشخص ندارد قطعا به جنگ همه كشورهاي منطقه و علي الخصوص ايران آمده و دشمن است .اين موضوع را همه حتي ملي گرايان هم مي دانند .پس اگر جرات حمله دارد شروع كند تا نتيجه آنرا ببيند!!!البته مسولين و ديپلماتهاي ما هم بايد از دادن هر گونه بهانه براي توجيه افكار عمومي جهان از سوي اسرايل بپرهيزند و كار را جوري جلو ببرند تا او شروع كند و بعد ما مي دانيم واين نيمچه كشور!!!!انشاالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببینید دوستان . خوب توجه کنید .


نه بوش و نه اسرائیل نمی خواستند و نمی تونستند حمله کنند . و همه ی این حرف ها و که نمی دونم در تاریخ فلان به ایران حمله می کنیم و این ها همش تو خالی از آب در اومد و در 8 سال حکومت بوش فهمیدیم که همه ی اینها جنگ روانی بود .

اگر هم این ها جنگ روانی نبود و واقعا می خواستند حمله کنند حداکثر باید بعد از پیروزی در جنگ 8 ساله حمله می کردند و حالا نه تنها ایران اسلامی به یک ابر قدرت منطقه تبدیل شده بلکه همین آمریکا هم اکنون در بحران عظیم اقتصادی گیر افتاده نه تنها آمریکا بلکه کور های غربی به چنین روزی در افتادند . با این اوصاف و وقتی یکی دو سه سال پیش شروع به تصویب قطعنامه کردند تا هم اکنون ایران رو از غرب دور تر و دور تر کردند بنابراین درصد بسیار بسیار کمی از این بحران اقتصادی به ایران اومده . اگرچه مشکل بزرگ دیگه ای هم که هست همون قیمت نفت هست که پرزیدنت احمدی نژاد گفت که با بشکه 5 دلاری هم می توانیم مملکت را اداره کنیم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چرا می خواستند حمله کنند اما نتوانستند که حمله کنند.

در طول این چند سال سردمداری نئومحافظه کاران آمریکایی بارها قرار بر حمله بود و هر بار به دلایل متعدد کنسل شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر عزیز سلام
اگر به خبرهای خارجی دقت بیشتری بکنی گالری بوش پر از افتخارات هست. هنوز هزاران عملیاتی که بدستور بوش محرمانه انجام شده سری میباشد.
نسل کشی در دارفور . حمله به شیعیان یمن. اخلال در کشورهای افریقایی و ده ها کودتایی که در قاره سیاه اتفاق افتاده همگی جز این البوم افتخارات هست.
متاسفانه در منطقه فقط اخبار ایران و مشکل نیروگاه هسته ای و کمکهای خیالی ایران به تروریستهای جهان در صدر اخبار خبرگزاریهای خارجی قرار دارد.
اگر یه حساب سرانگشتی بفرمائید باید سالانه صدها میلیارد دلار ما برای اشوب در تمام دنیا خرج کرده باشیم و در مقابل امریکا و هم پیمانانش در صدد بازگرداندن ارامش به جهان هستند... :mrgreen:

جنگ رسانه ای برعلیه کشور عزیزمان ایران بشدت دنبال میشود. مراقب باشید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مصاحبه با موسسه تاريخ‌نگار آمريكايي "استوري كر"

[size=18]جرج بوش: من غرق گناهم... خدا مرا ببخشد[/size]

[align=center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/A0146199.jpg[/img][/align]

خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور آمريكا پس از دو دوره 4 ساله رياست‌جمهوري آمريكا و برافروختن آتش چند جنگ خانمان‌سوز مثل جنگ افغانستان و عراق، در مصاحبه‌اي با يك سازمان تاريخ‌نگار آمريكايي، اعتراف كرد " غرق گناه است و از خدا مي‌خواهد كه او را ببخشد".


به گزارش فارس، "جرج بوش" كه به اذعان بسياري از كارشناسان و بسياري از نظرسنجي‌ها بدترين رئيس‌جمهور آمريكا از ابتدا تاكنون است در مصاحبه‌اي با سازمان تاريخ‌نگاري صوتي آمريكا "استوري كر" تصريح كرد، دوست دارد مردم جهان از او در مقام كسي ياد كنند كه 50 ميليون انسان را آزاد كرده و در تحقق صلح ياري كرده است.
جرج بوش رئيس‌جمهور آمريكا كسي است كه به بهانه حوادث 11 سپتامبر سال 2001 - كه به اذعان بسياري از كارشناسان سنارويي از پيش طراحي شده بود تا مقدمات حمله به خاورميانه آماده شود - به افغانستان و عراق لشكركشي كرد و مردم اين دو كشور را به خاك و خون كشيد و حال كه خود را در آستانه جدايي از كاخ سفيد مي‌بيند ادعا مي‌كند 50 ميليون انسان جهان را آزاد كرده است.
بنا بر گزارش خبرگزاري مصري «الشرق الاوسط»، رئيس جمهور آمريكا در مصاحبه‌اي با سازمان "استوري كر" كه اين مصاحبه را "دورو بوش" خواهر جرج بوش به نمايندگي از سازمان مذكور با برادر خود انجام داده است، گفت "پس از رسيدن به منصب رياست‌جمهوري آمريكا، عادت كرده است هر روز به انجيل مراجعه كند زيرا آرامش را در ايمان يافته است و ايمان نيز به انسان قدرت مي‌بخشد".
جرج بوش رئيس‌جمهور آمريكا كه با نگاهي به 8 سال رياست‌جمهوري خود دو جنگ عراق و افغانستان را خونين‌ترين مراحل رياست خود مي‌بيند در اين مصاحبه تصريح كرد "به خوبي درك مي‌كند كه انساني است كه غرق گناه است و از خدا مي‌خواهد كه او را ببخشد".
بنا بر اين گزارش، بوش در اين مصاحبه ادعا كرده است "آنچه از پدرش به ارث برده است «عشق بي‌ دريغ» است كه به واسطه آن توانسته است در دنياي سياست فعال باشد بي‌آنكه اصول خود را زير پا بگذارد.
بنابراين بايد خدا را سپاس گفت كه جرج بوش، "عشق بي‌دريغ" را از پدر خود به ارث برده است زيرا اگر چيزي غير از آن به او رسيده بود آنگاه خدا مي‌دانست چه بر روزگار مردم جهان به ويژه مردم خاورميانه مي‌آمد. علاوه بر اين تنها عشق بي‌دريغي كه در اين 8 سال از جرج بوش ديده شد، عشق بي‌دريغ او به رژيم‌صهيونيستي بود كه علاوه بر جنايت روزانه به مردم فلسطين، مردم شهر غزه را نزديك به دو سال در محاصره كامل غذايي، دارويي، سوختي و ديگر موارد زندگي اوليه قرار داده است.
با نگاهي به دوره 8 ساله بوش همچنين مي‌توان به اصول آمريكايي و اصول جرج بوشي نيز پي برد زيرا بوش در اين دوره به واسطه عشق و ايمان خود هرگز اصول خود را براي خاطر سياست زير پا نگذاشته است.
خبرگزاري الشرق الاوسط در گزارش خود به نقل از موسسه تاريخ‌نگار "استوري كر" افزود: جرج بوش در اين مصاحبه همكاران خود را در جهان سياست به پايبندي به ايمان و عقيده در سطحي كلي سفارش مي‌كند.
چهل و سومين رئيس‌جمهور آمريكا كه به دليل عملكرد 8 ساله خود در جنگ‌افروزي و حمايت سرسختانه خود از رژيم‌صهيونيستي در نوع خود بي‌نظير است تصريح كرده است كه "وي هيچ‌گاه روح خود را به دنياي سياست نفروخته است و كاخ سفيد را با همان اصول و عقايدي ترك خواهد كرد كه با همان عقايد پا به آنجا گذاشته بود".
جرج بوش در اين مصاحبه مدعي شده است كه "وي مردم را براي اينكه به يكديگر خدمت كنند، بسيج كرده و مبارزه با بيماري ايدز و مالاريا را در مناطقي مانند آفريقا رهبري كرده است.
حقيقت اين است كه زماني كه جرج بوش سخن از آفريقا مي‌كند، ناخودآگاه بيماري‌اي به نام "بحران دارفور" به ذهن خطور مي‌كند. منطقه‌اي كه در جنوب سودان يكي از منابع غني نفت و گاز به شمار مي‌رود و شورشيان اين منطقه به حمايت غرب و در راس آن رژيم‌صهيونيستي و آمريكا با دولت مركزي اين كشور در حال نبرد هستند.
جرج بوش در اين مصاحبه همچنين گفت، "وي در دوران رياست جمهوري خود سالخوردگان را در رسيدن به دارو و درمان مناسب ياري كرده و به آنچه براي مردم آمريكا وعده داده بود عمل كرده است.
اين در حالي است كه بيماران و سالخوردگان نوار غزه اكنون در هولوكاستي واقعي به دست نيروهاي رژيم‌صهيونيستي كه از حمايت بي‌چون و چراي جرج بوش برخوردارند، در نبود دارو و حتي برق دستگاه‌هاي پزشكي بيمارستان‌هاي شهر غزه جان خود را از دست مي‌دهند.
جرج بوش در تاريخ 20 ژانويه پست رياست‌جمهوري آمريكا را با تمام بدبختي‌ها و مصيبت‌هاي به جا گذاشته در 8 سال رياست‌جمهوري خود در آمريكا و جهان به "باراك اوباما" كه در انتخابات رياست‌جمهوري 4 نوامبر گذشته به پيروزي رسيد، تحويل خواهد داد و به تاريخ خواهد پيوست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
توبه گرگ مرگه
باز ببينن چه كلكي ميخواد سوار كنه :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بنا بر گزارش خبرگزاري مصري «الشرق الاوسط»، رئيس جمهور آمريكا در مصاحبه‌اي با سازمان "استوري كر" كه اين مصاحبه را "دورو بوش" خواهر جرج بوش به نمايندگي از سازمان مذكور با برادر خود انجام داده است[/quote]

بدبخت روش نشده به كسي بگه گناهكارم به خواهرش گفته

از همينجا ميشه فهميد كه مرديكه دوباره ميخواد آمريكاييها رو خام كنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بیچاره احتمالا از اینکه نتونسته خدمت مفیدی به صهیونیست ها بکنه طلب بخشش میکنه لعنت الله علیه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ناراحت نباشید دوستان
با پرداخت چند دلار به صندوق اعانه کلیسا و اعتراف به گناهان در حضور کشیش احتمالا بخشیده و در [color=red]جهنم [/color]جاودان جای خواهد گرفت .

اگر این ادم بخشیده بشه یا نشه هیچ وقت و هیچ کس توان بازگرداندن دنیا رو به روزهای که بوش بر سر کار نیامده بود را ندارد. جواب این همه ستم فقط خدا میدهد و بس.انشاالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.