aminmessi

شکارجانور قندهار/ به دام افتادن پهپاد جاسوسی پیشرفته آمریکا RQ170

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

گاهي اوقات مطالبي كه دوستان مينوسند خارج از حوصله اين تاپيك است . خواهشن مطلبي بنويسيد كه ارزش خواندن رو داشته باشه . احساسات خوبه . اما نه در يك سايت علمي و فني.
در اين سايت دوستان بايد مطالب علمي و فني بنويسند
ار مديران محترم هم ميخام كه به اين موضوع ترتيب اثر بدن.
قرار بر اينه كه دوستان كامنت هايي بدن كه بحث بر سر اين باشه كه هواگرد بدون سرنشين آمريكايي چيه ؟ شيوه فني هك شدنش چطوري بوده ؟ ما از اين كارمون چه استفاده هايي ميبريم؟ چطورشد كه ما به اين نقطه از قدرت رسيديم؟ چه مدتيه كه ما به اين قدرت دسترسي داريم ؟ تابحال ما از اين اقتدارمان چه استفاده هايي برده ايم ؟ منبعد بايد چه بكنيم ؟
و از اين دست مطالب. لطفا ديكه حرف فاقد ارزش علمي و فني نزنيد. يكي مياد توهم ميزنه و نكاتي تماما از سر توهم ترس از قدرت پوشالي آمريكا ميزنه كه آي آمريكا نكنه توي يوآي وي غنيميتي همچين گذاشته باشه و همچون گذاشته باشه..... يا اون يكي ميگه نكنه موقع بازكردن خرابش بكنيم و خسته بشه و از اين حرفاي ....... باباجون ما تو زمينه مهندسي معكوس و مهندسي قدرتي هستيم . كارشناسان ما آنقدر قدرت دارن كه دشمن از ايران مثل بز ميترسه ... اونا الان تو فكر اينن كه ايران تا بحال 10 ازش كپي كرده و و كپي هاشو نمايش ميده و اصليش رو داره مهندسي معكوس ميكنه . باباجون ما اينقدر فراوان تجهيزات ساخت داريم كه بي محابا هرآنچه بدست بياريم بلديم ازش كپي بكنيم و استفاده بكنيم . مسئولان ما نميتونن به ملت همه اين حرفها رو بگن . اما رقباي ما ميدونن ما چيكاره ايم و چي ساختيم و چي داريم ميسازيم و چي ميخايم بسازيم.
ملت عزيز ايران لزومي نداره شما نگران ايناش باشين . شما فقط شاد باشين و لذتشو ببرين. ناراحتي و غم و غصه مال دشمنان ماست . بگذاريد در غمشان بميزند. الان داشتم يك نشريه آمريكايي رو مطالعه ميكردم كه ميگفت اين هواپيما براي ايران حكم گنج رو داره. آما بازم ميخاست دل خودش رو خنك كنه ميگفت ايران تكنولوژيشو نداره كه از اين هواپيما استفاده كنه. منم گفتمدلتون رو به همين حرفاتون خوش كنين. همون ايراني كه تونست به عمق استراتژيك تكنولوژي شما نفوذ كنه و هواپيما سوپر تكنولوژي جاسوسي تون رو هك كنه . هموني كه حيدر كررارش تا اعماق نقاط شما نفوذ ميكنه و با اطلاعات ارزشمندش سالم برميگرده . همون ايراني بلده دانش شما رو رمز گشايي كنه و عليه خودتون ازش استفاده كنه. والشكر لله.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان این پهپادی که خیلی شبیه مال ما هست اما توی بال هاش یه شکستگی داره جلوش هم یه انتن اضافه داره اسمش چیه؟
در ضمن یه سوال دیگه این توری که جلوی هواکش موتور توی پهپاد ما هست تو بقیشون نیست؟ اخه یکی از دلایلی که میگن ماکته اینه که ما اون توری رو گذاشتیم جلوش تا موتور و.. پشتش دیده نشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تو خبرهاو گزارشهای تا قبل از این اتفاق امده بود که دانشمندان صنایع غول پیکر امریکا اکنون در صدد ساخت جنگنده بمب افکن بدون سرنشین هستند که بتواند همچون پهبادهای فعلیشان که ازمایشی در پاکستان وافغانستان به بهانه طالبان هر روز عده ای رابه خاک وخون میکشند در جنگهای تمام عیار ماموریت ایفاکنند یقینان تاکنون کارهای زیادی راهم انجام داده اند.مطمعن باشید این اتفاق ابی سرد بوده برروی رویاهای داغ انها وباعث میشه که بسیاری از کشتارهای ازمایشی دیگر در اینده کم شود.و احتمالا یک تجدید نظر کلی در بلند پروازی های اینده شون خواهند کرد که به نفع کل جامعه بشری خواهد بود. زمانی توی صحرای طبس میبایست اتفاقی بیفتد که انقلاب دوام و قوام بیابد کنون هم مصلحتی است که با این اتفاق سایه فتنه ای بزرگ از سر منطقه که نه بلکه دنیا کم شود انشا الله.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستانی که می تونن ، برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب رو ضبط کنند که اگه مطلب مهمی توش بیان شد، یک منبع داشته باشیم.
ممنون.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان نظرشون راجع به اون خطوط قمزی که کشیدم چیه؟ :mrgreen:
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/RQ-170-5%7E0.JPG[/img]

[size=7]راهنماییتون میکنم،پهپادمون سالم سالمه،رو پای خودشم وایساده[/size] icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر ارابه ی فرود سالم و چرخ ها باز هستند و پرنده روی پاهای خودش ایستاده!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان نظرشون راجع به اون خطوط قمزی که کشیدم چیه؟ :mrgreen:
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/RQ-170-5%7E0.JPG[/img]

[size=7]راهنماییتون میکنم،پهپادمون سالم سالمه،رو پای خودشم وایساده[/size] icon_twisted[/quote]
ایول عرفان عجب نکته ای گرفتی !
ارابه سالمه ... سالمه !
‏ ‏
صحبت های سردار سلامی را از دست ندهید !

پی نوشت : سردار چقدر کلاس میگذارند برای آمریکایی ها ! دمت گرم !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سردار سلامی در حال حاضر دارن تو شبکه 2 صحبت می کنن که نکات خوبی هم دارن اشاره می کنن. امیدوارم از دوستان این برنامه رو ضبط کنن.

ایشون مدعیند که ما به لحاظ تکنولوژی پهپاد ، دومین کشور در دنیا هستیم.

ضمن اینکه از صحبت های ایشون برداشت میشه که ایران کنترل پهپاد آمریکایی رو بدست گرفتن ولی ایشون گفتن که نمی تونم درباره نحوه دستیابی به الگوریتم های نرم افزاری هدایت و کنترل این پهپاد صحبت کنم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دقت کردین ورودیه هوایه موتور مثل مال موتور F-117 مشبک هستش.البته توی نایت هاوک شبکه ریز و کاملا مسطحه ولی تو این برجسته و درشت تره.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/75/F-117_Front_View.jpg/800px-F-117_Front_View.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بازم چند تا نکته: icon_twisted

[b]آقا رضا [/b]بدنه این پهپاد کامل و یکئارچه ریخته گری شده و به هم وصل نشدن که بشه بازش کرد و دوباره بست.
اون بخش جای برش بالها و خالی کردن محتویاتش هست و همون طوری که واریور جان توضیح داد الان هر کدوم از قطعات به محل های تخصصی خودش رفته و در حال تحقیقات هست.
فکر سناریوی دانشمند کسی و... رو هم فراموش کنین باز کردن و جدا کردن قطعات رو واریور توضیح داد با دقت بالا و چک کل فرکانس ها انجام میشه و با دستگاه های اشعه ایکس و بعد مثلا دوربینها به صنایع ائتیک میره و لوازم الکترونیکی به صنایع خودش بالها به یه جای دیگه که هر کدوم از این مراکز ممکنه در استانی باشه و حتی اگر خدای ناکرده انفجاری باشه فقط بخشی از اون از بین میره نه کلش.
خیالتون هم راحت اون برش های بال یه نشانه برای اون وریها بود که ما دل و رودش هم ریختیم بیرون و کار خودمون رو کردیم و حالا گذاشتیم تا شما هم ببینین.ولی خوب معمولا این ئالس ها چون برای ما نیست ما نمی گیریم.

یه مورد دیگه هم یادتون باشه هک شدن گوگل و مرورگر فایرفاکس یادتون هست؟

در مورد گلاید کردنش هم قبلا توضیح دادم این شکل بدنه ناپایداری ذاتی بالایی دارن و بدون بودن سیستم کنترل رایانه ای تقریبا ابدا نمی تونن تعادلشون رو حفظ و ئرواز کنن حتی در نمونه های سرنشین دار.
و اگر سیستم های اون از کار بیفته به دلیل شکل خاص ایرودینامیکی به سرعت دماغه ئایین میاد و عین پیکان به طرف زمین شیرجه میره.در ضمن خیلی زود هم به استال میرسه و بدون موتور تقریبا با بودن سیستم رایانه ای هم زیاد نمی تونه گلاید کنه.

[b]جناب اس اس[/b] توضیحات و منابع کافی بهتون دادم اگر نیاز بود بگین چند منبع سیستم عامل هم معرفی کنم بد نیست.

فقط جناب اس اس یکی از ساده ترین مفاهیم در این پرنده ها این هست که همیشه از یک مسیر نرن تا راحت شناسایی نشن و با این روش مسیر پرواز شما نمیشه این پهبادها رو شناسایی کرد.

[b]جناب اولد مگینا [/b]صفحه11 من توضیح کامل روش شما رو با تمام جزئیات دادم می تونید ببینید.
جناب گرین ای عزیز در این پهبادها سیستم اینرسیایی به همراه جی پی اس هست و اگر شما سیستم جی پی اس رو مختل کنین(حالا نمی گم خودتون بهش القا کنین مسیر رو) در این صورت کل هدایت از بین میره و سیستم اینرسیایی هم تکیه بر همین سیستممکانیابی جهانی داره.
برای همین در صفحاتی که ما و دوستان از چند سال پیش در مورد مباحث استراتژیک و برخورد احتمالی نظامی آمریکا مطرح می کردیم مختل کردن این سیستم و آواکس های اونها بود که می بینیم تقریبا خیلی بیشتر از اونی که ما می گفتیم و انتظار داشتیم توان داریم و مسیر دهی هم می کنیم.
قطب نمای عادی بر اساس میدان مغناطیسی کار می کنه دوست عزیز و اگر توی کار با قطبنما دیده باشین میگین حتی باید 1 متر از کلاه آهنی و هر وسیله فلزی دور باشه تا مسیر رو دقیق نشون بده و حدودا باید 30 تا 50 متر از دکل های برق و و 20 متر از ماشین و.....
با این تفاسیر اگر شما کمی اختلال و جنگ الکترونکی روی یه قطب نما بندازین کلا مختل میشه و با این کار حتی اگر هواگرد بخواد متکی به نقشه ضبط شده اینرسیایی و قطب نما کار کنه(البته دقت خیلی کمی داره) باز کلا مختل میشه چون قطبنما هم جم شده و مسیر درست رو نمیده.

با این تعاریف به این نتیجه میرسیم که یا روش القا مسیر به جی پی اس اینقدر عالی بوده که هواگرد متوجه نشده سیستم داره از طرف ما کنترل میشه و بعد دستور فرود داده شده و یا کلا از این بدتر سیستم هدایتی با اقدامات دیگه ای هک شده که باز وضعیت برای آمریکا اسف بار هست.

سیستم های تصویری و تطبیقی و رادار ارتفاع سنج و ... رو هم میشه به راحتی هم سوزوند و هم مختل کرد.دروبین های ائتیکی رو با بیم لیزر و رادارها رو با جمینگ و یا تمرکز چند مرکز ارسال روی اونها که به دلیل فشار بیش از حد کل اون قطعه الکترونکی می سوزه.

[b]لست وار[/b] عزیز خیلی دقت بالایی داشت .

بعد از نظر قبلیم به این هم فکر می کردم شاید ئوشوندن زیر وسیله به دلیل سر در گمی دشمن بوده تا نفهمن هواگرد چطور به دام افتاده آیا ارابه باز شده یا نه؟
اگر ارابه باز نشده باشه در این صورت میشه کار سیستم القا جی ئی اس بوده باشه و با ارتفاع مجازی سازی ولی اگر ارابه باز شده باشه برای دشمن یعنی واویلا چراکه یعنی واقعا کنترل رو در دست گرفتن .
حالا من فکر می کنم این موضوع رو گذاشتن برای کمی بعدتر .
اما موضوعی که به ذهنم رسید اینکه فکر می کنم ارابه فرود اینقدر بلند نباشه و هواگرد روی چیزی هست تا این رو القا کنه که ارابه شکسته و یا باز نشده و یا هواگرد اسیب هایی داشته که یه پایه زیرش قرار دادن.

اما به نظر هواگرد کاملا سالم باشه و ارابه هم باز شده باشه و اون آسیب هم شاید رضا جان درست میگه جای برخورد چیزی در حال انتقال باشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان کسانی که براشون فراهم هست لینک دانلود برنامه ویژه خبری رو بذارند
متشکرم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از کجا معلوم ارابه فرود سالم باشه صرف باز بودن دریچش که نمیشه گفت ارابه فرودهم سالمه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]گفتگوي ويژه خبري را مشاهده كردم.
اول، تسلط سردار سلامي واقعا تحسين برانگيز است. اجرشان با آقا امام حسين (ع)
دوم، برداشت بنده از سخنان ايشان اين است كه[b] نه ما و نه دشمنان تقريبا چيزي از قدرت نظامي ايران نمي دانيم و نمي دانند.[/b]
تسلط و توانايي نيرو هاي مسلح ما مافوق تصور است. چه باور بكنيم و چه نكنيم، به تدريج در عرصه عمل به اثبات خواهد رسيد.
****************
[color=darkred]
اجمالی/ سردار سلامی خبر داد:
[b]دستیابی ایران به ساخت پهپاد رادارگریز با توانایی ده‌ها ساعت مداومت پرواز[/b][/color]

[color=darkblue]جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران دومین کشور در حوزه فناوری‌های هواپیماهای بدون سرنشین است،گفت: ما پهپاد رادارگریزی داریم که توانایی مداومت پروازی ده‌ها ساعته دارد.[/color]
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه که به منظور تشریح دستاورد اخیر جمهوری اسلامی ایران در کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری صحبت می‌کرد با بیان اینکه ایران جزء چند کشور معدود برتر جهان در حوزه فناوری‌های هواپیماهای بدون سرنشین است تصریح کرد: ما مدرنترین سیستم‌های هدایت، کنترل، اسکن و کاوش هواپیمای بدون سرنشین را در اختیار داریم.
سلامی با بیان اینکه امروز فناوری رادارگریزی در جمهوری اسلامی ایران بومی شده است تصریح کرد: در حقیقت باید گفت: کشور ما دومین کشور در حوزه فناوری‌های هواپیماهای بدون سرنشین است.

وی خاطرنشان کرد: ما هواپیمای رادارگریزی داریم که از فناوری بومی و کامل استیلز (رادار گریزی) بهره‌مند بوده و توسط دقیق‌ترین سامانه‌ها تست شده و قابلیت ده‌ها ساعت پرواز مداوم را دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در این هواپیما سیستم‌های هدایت و کنترل و نیز نرم‌افزارهای بسیار دقیقی به کار گرفته شده است.

سلامی همچنین گفت: جمهوری اسلامی ایران پرنده‌های بدون سرنشین و دست‌پرتاب با جثه‌های کوچک و نیز هواپیماهای رادارگریز با کنترل دقیق دارد که می‌توانند بخوبی ماموریت کشف و جمع‌آوری اطلاعات را انجام دهند.

مشروح این گفت‌وگو متعاقبا منتشر می‌شود.

[color=olive]90/09/19[/color]
منبع: خبرگزاری فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900919001454
[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سردار یه حرفی تایید کرد که من حدس زدم چه طوری هواپیمای استیلث ردیابی کردن
ولی باید به قدرت فناوری احسنت گفت خدا شکر کرد به این همه توانایی که در جوانان خودمون هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.