ali_64

تحلیل و پیگیری تحولات اسراییل

Recommended Posts

تصاویر دردناکی از حملات تروریستی صهیونیست ها پخش شده که نمیشه اینجا منتشرش کرد. حجم جنایت یهودی ها علیه زنان و کودکان فلسطینی خیلی زیاد هست.

 

احتمالا یکی از دلایلی که صهیونیست ها نیروگاه برق غزه را زدند و چندین خبرنگار را تا الان کشتند همین هست. 

 

 

  • Like 5
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

توضیحاتی در رابطه با راکت بدر ۳ جهاد اسلامی فلسطین

 

 

 

  • Like 3
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 مرکز ابوالفضل و استفاده از تجربیات داعش،؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
6 minutes قبل , bmosavi گفت:

 مرکز ابوالفضل و استفاده از تجربیات داعش،؟

 

سلام ، آقا توی پناهگاه اینترنت هم دارین ؟

  • Like 5
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
7 minutes قبل , 951 گفت:

 

سلام ، آقا توی پناهگاه اینترنت هم دارین ؟

اکثر پناهگاه ها انتن gsm و 2g دارند بر روی ساختمان که سیم از انتن تا زیرزمین امده و یک مودم سرویس میدهد. برای اینترنت نیست البته.B)

  • Like 2
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

گزیده اخبار جنگ غزه

 

1 - لحظه انهدام سربازان اسرائیلی توسط حزب الله لبنان :

حزب الله لبنان امروز چندین سربازان اسرائیلی را به تلافی شهادت رزمندگانش، با موشک ضدزره هدف قرار داد. لحظات انهدام این سربازان صهیونیست و مجموعه تصاویر از تبادل آتش پراکنده پس از آن را در ادامه می‌بینید.

لینک ویدئو :

https://www.tabnak.ir/fa/news/1198096/لحظه-انهدام-سربازان-اسرائیلی-توسط-حزب-الله-لبنان

 

 

2 - لحظه بمباران غزه با موشک هدایت شونده لیزری :

صهیونیست‌ها در پنجمین روز رویارویی نظامی با مقاومت فلسطین، غزه را با موشک‌های هدایت شونده لیزری هدف قرار دادند. لحظات اثابت این موشک‌ها و همچنین ابعاد فاجعه حملات امروز را در این ویدیو می‌بینید.

لینک ویدئو :

https://www.tabnak.ir/fa/news/1198099/لحظه-بمباران-غزه-با-موشک-هدایت-شونده-لیزری

 

 

3 - انهدام پایگاه حماس با سامانه آمریکایی :

ارتش اسرائیل می گوید که برای اولین بار از سال 2006، از سامانه راکت‌انداز چندگانه ام 270 آمریکا | M270 MLRS برای هدف قرار دادن یک پایگاه حماس در نوار غزه استفاده کرده است. لحظات استفاده از این سامانه و انهدام این پایگاه را می‌بینید.
لینک ویدئو :
 
 
4 - فرودگاه بن‌گوریون تعطیل شد :
منابع خبری رژیم صهیونیستی از تعطیلی فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو بر اثر حمله راکتی مقاومت اسلامی فلسطین خبر دادند.
لینک تکمیلی خبر :
 
 
5 - رونمایی از راکت‌های چهار متری حماس :
همزمان با افزایش حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حماس از راکت‌های چهار متری با کلاهک‌های سنگین رونمایی کرد؛ راکت‌هایی که اگر از کمند سامانه گنبد آهنین عبور کنند، با توجه به کلاهک‌های سنگین‌شن حجم خساراتی که به اسرائیل خواهند زد، قابل مقایسه با راکت‌های کوچک نیست. این موشک‌ها را می‌بینید.
لینک ویدئو :
 

https://www.tabnak.ir/fa/news/1198088/رونمایی-از-راکت‌های-چهار-متری-حماس

 

 

6 - آمادگی ایران برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه :

وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه سه‌شنبه در ادامه تماس ها و رایزنی های تلفنی با همتایان خود و برخی مقامات سازمان های بین المللی، با اقای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد تحولات فلسطین گفتگو و تبادل نظر کرد.

لینک تکمیلی خبر :

https://www.tabnak.ir/fa/news/1198082/آمادگی-ایران-برای-ارسال-کمک‌های-انسان‌دوستانه-به-غزه

 

 

 

7 - لحظات به آتش کشیدن اسرائیل با پهپاد :

مقاومت فلسطین تصاویر دور تازه حمله پهپادهای انتحاری فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده است. لحظات پرتاب این پهپادها از منجنیق و به آتش کشیدن اسرائیل با این پهپادها را می‌بینید.

لینک ویدئو :

https://www.tabnak.ir/fa/news/1198079/لحظات-به-آتش-کشیدن-اسرائیل-با-پهپاد

 

 

8 - لحظه به رگبار بستن غیر نظامیان فلسطینی توسط اسرائیلی‌ها :

صهیونیست‌ها رویه وحشیانه‌ای در پیش گرفته‌اند و به راحتی فلسطینی‌ها را به رگبار می‌بندند. در همین زمینه سربازان اسرائیلی امروز در یک پست ایست بازرسی، یک فلسطینی را به سادگی هدف گلوله قرار دادند و کشتند. لحظات به رگبار بستن این فلسطینی را از چند زاویه می‌بینید.

لینک ویدئو :

https://www.tabnak.ir/fa/news/1198069/لحظه-به-رگبار-بستن-فلسطینی-توسط-اسرائیلی‌ها

 

 

9 -  هاآرتص: ما اکنون خواهان تبادل اسرا هستیم :

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در سرمقاله خود خواستار انجام ماموریت فوری دشمن صهیونیستی شد که همان بازگرداندن اسرای صهیونیستی در بند جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه است.

لینک تکمیلی خبر :

https://www.tabnak.ir/fa/news/1198068/هاآرتص-ما-اکنون-خواهان-تبادل-اسرا-هستیم

 

 

10 - لحظه فرود سربازان مقاومت در کنسرتی در اسرائیل :

تصاویر تازه‌ای از لحظه فرود سربازان مقاومت با پارگلایدر در کنسرتی در اسرائیل منتشر شده که نشان می‌دهد صهیونیست‌ها متوجه نیستند چه چیزی انتظارشان را می‌کشد. بزرگراه مرگ دقیقاً در همین نقطه شکل می‌گیرد. این لحظات را در ادامه می‌بینید.

لینک ویدئو :

https://www.tabnak.ir/fa/news/1198053/لحظه-فرود-سربازان-مقاومت-در-کنسرتی-در-اسرائیل

 

 

  • Like 7
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
12 minutes قبل , bmosavi گفت:

اکثر پناهگاه ها انتن gsm و 2g دارند بر روی ساختمان که سیم از انتن تا زیرزمین امده و یک مودم سرویس میدهد. برای اینترنت نیست البته.B)

 

یه زمانی در دانشگاه خیلی دنبال طرح پناهگاه های اسرائیلی بودم اما هیچ اطلاعات قابل اتکا و مستندی از طراحیشون نبود . طبق شنیده ها پناهگاه ها ی بسیار خوب و مجهزی در اونجا ساخته شده و میتونه بعنوان الگو استفاده بشه برای دیگر کشورها .

  • Like 5
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

استفاده از پلیکان و نصب کردن منورهای نوری در پاهای ان به وسیله ی لبنان. :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عزیزان ( اول از همه خودمو خطاب قرار میدم) یه وقت اگه خیال برتون داشت که اسرائیل و سردرمدارانش بویی از انسانیت بردن و میشه ذره ای در مقابلشون کرنش کرد این تصویر رو مرور کنید. هشدار: تصویر دلخراشیه و به عزیزانی که نمی تونن تحمل کنن توصیه می کنم مرورش نکنن

 

photo-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3-%DB%B1%DB%B0-%DB%B1%DB%B1-%DB%B2%DB%B1-%DB%B0%DB%B3-%DB%B3%DB%B4.jpg

 

این تاثیر بمباران با بمب فسفریه که تا گوشت و استخوون فرد مواجهه یافته رو می سوزونه.

پ.ن: 

من نسبت به نبود آزادی و چشم انداز مثبت اجتماعی، اقتصادی و توسعه ای در کشورم معترضم و معتقدم روش حکومت داری در مملکت ما در فرم بدی قرار داره و باید 100 درصد تغییر کنه ولی از اونور نمی تونم موجودات انسان نمایی رو تایید کنم که هیچ خط قرمز اخلاقی و انسانی ندارن و عین آب خوردن 75 ساله یه عده بدبخت رو قتل عام می کنن و همزمان ادعای حقوق بشر دارن .همین بلایی که سر فلسطینی ها میارن فردا روزی ممکنه سر ما بیاد چه توسط اونها و چه جیره خورهاشون. این هشداریه که در عین داشتن تکثر در افکار و عقاید که خیلی هم خوبه و می تونه منجر به بارش افکار و هم افزایی بشه، وحدت داشته باشیم و امیدمون به همچین هیولاهایی نباشه که زندگی شون در یک عبارت خلاصه شده "استانداردهای دوگانه" یعنی اخلاق و انصاف  خوبه ولی برای همسایه و برای کشورهای مظلوم به ما که می رسه مشکلی نداره می تونیم بکشیم و تجاوز کنیم و هتک حرمت و منابع سرزمین های مورد علاقمونو چپاول کنیم و فریاد حقوق بشر و آزادی طلبی ما گوش فلک رو کر کنه. واقعا نمی تونم هموطن هایی که در این نبرد چه از سر عقیده و چه لجبازی از اسرائیل حمایت میکنن رو درک کنم. واقعا خیال می کنید همچین کشوری و حامیانش فردا روزی چشم به پیشرفت و توسعه ما دارن و برای رسیدن به اون به ما کمک می کنن؟

 

 

ویرایش شده در توسط aminf14
  • Like 2
  • Upvote 9
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دیگه چه خبر؟

- مهم‌ترین خبر این ۲۴ ساعت گذشته، شایعه حمله گسترده حزب‌الله به ر.ص بود. به شدت ترسیده بودن و به در و دیوار می‌خوردن برای فرار (خب تو که نمی‌تونی چرا قوپی میایی؟). کل ر.ص شده بود هشدار حمله هوایی. توییتر منسوب به حزب‌الله (نمی‌دونم اصلی ی یا نه) توییت زده بود که فارسل علیهم طیرا ابابیل. یک ساعت بعد مشخص شد که حمله‌ای نبوده. اول گفتن هک شده. بعد گفتن که به مرغابی‌ها قطعه‌ای وصل کردن که باعث فریب سامانه‌های هشدار شده بوده.

- حزب‌الله صبح دیروز ویدئوی زدن دو سرباز صهیونیستی رو منتشر کرد. با کورنت  زدنشون. در واقع حملات پینگ‌پونگی بین حزب‌الله و ر.ص ادامه داشت تا داستان مرغابیا (:D) اتفاق افتاد. باید منتظر امروز باشیم ببینیم در ادامه چه می‌شه.

- حماس از تسلیحات جدید رونمایی کرد و به کارشون بست. موشک جدید بدر ۳ با سر جنگی سنگین‌تر.

- دیروز روز تکذیب بود. شایعه‌ای که برای حماس ساختن تا جنایاتشون رو توجیه کنن مبنی بر سر بریدن ۴۰ کودک کلا تکذیب شد و کسی هم گردن نمی‌گیره! رسانه‌های غربی شایعات ارتش ر.ص رو منتشر می‌کنن و جنایاتشون رو سانسور. حالا هر اسمی به خون‌شورها می‌خواید بدید. دختری که گفتن توسط حماس بهش تجاوز شده و کشته شده و برهنه شده مشخص شد نه کشته شده نه بهش تجاوز شده نه برهنه شده. زنده‌ست!

- در مورد کشته شدن افراد غیرمسلح در فستیوال موسیقی هم یک فیلم منتشر شده که نشون می‌ده پلیس در حالی که بین این افراد هست در حال درگیری با نیروهای مقاومت هست. حالا روی این مسئله هم تشکیک شده.

- نیروگاه غزه از کار افتاد و دیگه سوخت نداره. این کار باعث مرگ بیشتر بیمارها و زخمی‌ها می‌شه.

- حماس به راکت‌باران و حمله زمینی ادامه داد. دیروز گستره حمله موشکی-راکتی رو گسترش دادن و به حیفا و اطراف اون حمله کردن. ر.ص هم همچنان در حال بمباران هست. از بمب‌های ممنوعه فسفری هم استفاده می‌کنه همچنان. کلا دستش بازه و کسی جلودارش نیست.

- مقاومت اعلام کرد که عملیات در کرانه باختری هم شروع می‌شه. دیشب در نقاط مختلفی از کرانه باختری عملیات انجام شد.

- ر.ص دانشگاه غزه رو هم ویران کرد.

- گفته شده ر.ص رکورد شکسته:  طی ۹۶ ساعت ۳۲۶ کودک فلسطینی شهید شدن!

- گزارشی از تیراندازی در دیمونا (مشخص نشد داخل نیروگاه باشه) منتشر شد که مشخص نشد داستان چی بوده.

- خبری بیرون اومد که قطر هم گفته اگر حمله به غزه متوقف نشه، شیر گازو می‌بندم!

- انصارالله یمن پوسترهایی با محتوای تهدیدآمیز منتشر کرده. اصلا معلوم نیست منظورشون چی هست! تهدید یا عزم جدی برای ورود به نبرد.

- مصر همچنان گذرگاه رفح رو باز نمی‌کنه. گفته شده بالای ۲۰۰ هزار فلسطینی بی‌خانمان شدن. جایی گفته شده بود که مصر پذیرفتن آواره‌ها در ازای بخشیده شدن بدهی به ر.ص رو هم نپذیرفته.

 دیروز اولین هواپیمای حامل مهمات آمریکایی در اسقاطیل فرود آمد.

- پروازهای فرودگاه بن‌گوریون دیروز به دلیل حملات مقاومت تعلیق شد. البته مجددا برقرار شد (نمی‌دونم این وضعیت چقدر ادامه داشته)

- یک ویدئو پخش شد که البته مال روز اول جنگ هست. بچه‌های مقاومت یک مادر و بچه رو قبل از ورود به غزه آزاد کردن.

- گفته شده تا به حال ۵ محله در نوار غزه با خاک یکسان شده. شمار کشته‌های ر.ص ۱۳۰۰ نفر و زخمی‌ها ۳۳۰۰ و اسرا ۲۰۰ نفر اعلام شده. کشته‌های ارتش ر.ص ۲۲۰ نفر اعلام شده. مقاومت بیش از ۶۰۰۰ موشک زده و شهدا به ۱۱۰۰ نفر و زخمی‌ها به ۵۴۰۰ نفر رسیدن. (آمار مال همین الان نیست).

ویرایش شده در توسط EshqAli
  • Like 5
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.