ali_64

تحلیل و پیگیری تحولات اسراییل

Recommended Posts

6 hours قبل , mehdipersian گفت:

حمله ی زمینی محدود به غزه

 

ارتش اسرائیل می‌گوید شب گذشته با نیروهای پیاده و تانک‌ها «حمله‌ای هدفمند» در شمال نوار غزه انجام داد. ارتش اسرائیل می‌گوید که سربازان بسیاری از شبه نظامیان، زیرساخت‌ها و مواضع پرتاب موشک‌های هدایت شونده ضد تانک را هدف قرار دادند. ارتش اسرائیل می گوید این حمله بخشی از آماده سازی زمینه برای حمله زمینی آینده است. 

جناب eshgali شنبه شب گفت احتمال داره امشب حمله بشه گفتم خیر حداقل یک هفته ای اسراییل زمان  نیاز داره  و البته خلب دلیلش هم واضح بود به همون دلایلی که گفتند مثل یک برنامه ریزی جامع برای یک حمله تمام عیار و یک آموزش تکمیلی به نیروها ، اجبار به خروج مردم از شمال غزه تا مثلا وجهه بین المللی رو  اندکی حفظ کنند،حل موضوع گروگانها ، زدن زیر ساختها و  البته از همه مهمتر اتمام آذوقه و خسته کردن روحی و بدنی  حماس و الان هم که نتانیاهو گفته زمان رو تعیین کرده.بنا بر رصد موقعیتی یگانها و ادوات  زرهی و نحوه این ورود و خروجها .. امروز که پنجشنبه هست احتمال قوی زمان حمله روز سه شنبه هفته آتی برآورد میشه و این آمد و شد زرهی برای تسهیل  این امر هستش. امیدوارم نیروهای حماس انشالله حواسشون باشه

  • Like 2
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هشدار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل :

IMG_20231026_193301_050.jpg

امیرعبداللهیان :

 

اگر نسل کشی در غزه ادامه یابد، حتی آمریکا از آتش جنگ در امان نخواهد بود.

اسرائیل متجاوز و اشغالگر است بر اساس قوانین بین المللی، فلسطینی ها حق مبارزه مسلحانه برای کسب استقلال و ایجاد کشور خود را دارند.

آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از کشتار حدود 7000 غیرنظامی در کمتر از 3 هفته در غزه و کرانه باختری حمایت می کنند.

ما به آمریکا می گوییم اگر عملیات نسل کشی در غزه ادامه پیدا کند، کنار نمی ایستیم و تماشا نخواهیم کرد.

رهبران حماس آماده آزادی زندانیان غیرنظامی و تحویل آنها به تهران هستند و آمادگی دارند در این زمینه با قطر و ترکیه تلاش کنند و جهان باید از آزادی 6000 اسیر فلسطینی حمایت کند.
وستانیوز

 

پ. ن:عکس در یکی از دانشگاه های ایران گرفته شده:

IMG_20231025_131710_913~01.jpg

ویرایش شده در توسط mehdipersian
  • Like 1
  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نقل قول

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود اعتمادی به آمارهای فلسطین درباره شهدای غزه ندارد عقب‌نشینی کرد. 

 

کارشون از وقاحت و دروغ و تکذیب به جایی رسیده که بالکل چیزی که در برابر چشم همه داره رخ میده را هم منکر میشند.

 

این ناشی از دو چیز هست:

 

اول نژادپرستی عمیق باطنی غرب که زیر پوست شعارهای رنگارنگ طی سالیان دراز پنهان کرده و توحشی که هنوز از دوران تاریک قرون وسطی و جنایت های نژآدپرستانه این رژیم ها در طول تاریخ و جنگ های جهانی و کشتار و استعمار و نسل کشی های وسیع در سرتاسر جهان ذیل این استعمارها و مستعمرات باقی مونده.

 

دوم رسانه که طی همین سالیان تونسته غرب را از یکی از وحشی ترین و نژادپرست ترین و جنایتکارترین ( بنا به آمار مستند و موجود ) گونه های بشری! تبدیل کنه درست به متضادش یعنی کسی که پرچم حقوق انسان ها و کرامت و حمایت از "نفوس" انسان ها را با شعارهای شیکی چون اعدام ممنوع و حقوق انسان ها به دست گرفته و در مقابل کشته شدن فرضا یک مجرم جهان را بهم میدوزه و اشک تمساح میریزه و درست در همون لحظه در برابر کشتار 3000 کودک و 7000 غیرنظامی از زن و مرد و بچه گرفته تا زخمی و بیمار میگه و ترغیب میکنه تازه بیشتر هم باید بکشیم.

 

این چیزی هست که وقاحت آشکار جهان و تعفن زیر پوست اروپا و غرب شیک را بیرون میریزه.

 

نقل قول

وزارت خارجه آمریکا امروز پنج‌شنبه مدعی شد که «ما معتقد نیستیم که اسرائیل عمداً غیرنظامیان در غزه را هدف قرار می‌دهد. ما مخالف هرگونه مجازات دسته‌جمعی هستیم و معتقد نیستیم که این اتفاق در غزه در حال رخ‌دادن است.

 

با بمب نقطه زن دقیقا ساختمان های کاملا مسکونی را بزنی و جلوی چشم دوربین خیابانی که بچه ها در حال بازی هستند را با بمب های چندین تنی را با خاک یکسان کنی و بعد هم بگی معتقد نیستیم که عمدا میزنه!

 

مدام داریم از کلمه وقاحت استفاده میکنیم ولی واقعا نارسااست این کلمه. واقعا کاربردی نداره در برابر این حجم از رذالت.

 

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 2
  • Upvote 6
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
7 hours قبل , oldmagina گفت:

متن سخنرانی دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای رئیس،

 

از جنابعالی به خاطر برگزاری نشست ویژه اضطراری مجمع عمومی‌برای بررسی تحولات اخیر فلسطین تشکر می‌کنم.

 

 

 

منبع

 

سلام

سخنانی مستدل، منطقی، جامع و کامل. و البته مثل روز روشن و حقیقت محض. در برابر تاریکی دروغ های بزرگ و آشکار صهیونیستها و غرب.

 

 

  • Like 2
  • Upvote 6
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسمه تعالی

 

با سلام

 

photo_2023-10-27_03-36-41.jpg

 

 سیل جدیدی از موشک‌های مقاومت بار دیگر مناطق مرکزی فلسطین را هدف قرار داد و بر اساس تصاویر و ویدیوهای منتشر شده تعداد قابل توجهی از موشک‌ها با موفقیت به اهداف خود اصابت کردند

 

=====================================================

 

رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات نظامی این کشور می‌گویند که با کمک صهیونیست‌ها در حال طراحی عملیاتی هستند که طی آن قرار است برای نابودی تونل‌های مقاومت فلسطین در غزه از گاز اعصاب استفاده شود. باید گفت که دست مقاومت فلسطین برای پاسخگویی بسته نیست و بهترین پاسخ در تاسیسات شیمیایی حیفا در شمال داده می‌شود. علاوه بر این ده‌ها کارخانه شیمیایی در سراسر فلسطین با استفاده از پهپادهای آتش‌زا و موشک‌های دقیق هدف‌های مشروعی برای مقاومت هستند. رژیم صهیونیستی عرضه جنگ رو در رو و مستقیم با فلسطینی‌ها را ندارد و همانگونه که این روزها دارد از آسمان بمب بر سر مردم بی‌گناه می‌ریزد دنبال راهی است تا شاید بتواند به شیوه‌های غیر انسانی مانند همین بمباران‌های وحشیانه، عملیاتی را در غزه انجام دهد. این را هم باید تاکید کنم که مقاومت در غزه حتی به تجهیزات خاص برای مقابله با سلاح شیمیایی هم مجهز است. یک منبع مطلع چند روز پیش به من گفته بود که رژیم صهیونیستی حتی دنبال یک خرابکاری شیمیایی در اطراف غزه است تا آن را به مقاومت فلسطین نسبت دهد و مظلوم نمایی کند... و حالا مشخص شده که صهیونیست‌ها چقدر ضعیف و ناتوان هستند‌.

 

=========≠====≠≠

 

کمتر از ۲۴ ساعت پس از صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا که گفته بود این کشور از نیروهایش در غرب آسیا دفاع خواهد کرد و به حملات صورت گرفته به پایگاه‌هایش در منطقه پاسخ می‌دهد، برای چهارمین بار پایگاه‌های غیرقانونی ارتش تروریستی آمریکا در منطقه هدف حمله قرار گرفت. در طول شبانه روز گذشته پایگاه‌های الشدادی، خراب الجیر، عین الاسد و حالا هم خبر رسیده که پایگاه حریر در نزدیکی فرودگاه شهر اربیل در شمال عراق هدف حملات موشکی مقاومت عراق قرار گرفته است.

 

=======================================

 

سومین شکست کماندوهای صهیونیستی برای ورود به نوار غزه

سومین تلاش برای ورود به غزه نیروهای کوماندویی رژیم صهیونیستی سعی کردند از محور بیت حانون در شمال و همچنین شرق غزه وارد این مناطق شوند اما این تلاش با مقاومت شدید و کمین نیروهای مقاومت مواجه شده و درگیری‌های شدیدی میان طرفین درگرفت.

آنگونه که از خبر خبرگزاری‌ها و حملات توپخانه‌ای برمی‌آید هم اکنون برخی رسانه‌های عبری از قطع ارتباط نیروی صهیونیستی ویژه با مرکز فرماندهی خود خبر می‌دهند.  همچنین برخی اخبار تایید نشده مربوط به اسارت یک نظامی اسرائیلی در این حمله منتشر شده است.

همچنین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در حال انجام حملات سنگینی به مناطق درگیری‌ها برای ایجاد پوشش هوایی برای عقب نشینی نیروهای ویژه است. با همه این احوال رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز ورود زمینی به غزه ندارد و برای این کار گفته شده که از کمک مستشاران آمریکایی نیز استفاده خواهد کرد اگر خبر اسارت نظامی صهیونیستی درست باشد حملات بعدی برای این رژیم فاجعه بار است.

 

=======================================================

 

 

https://uupload.ir/view/video_v6bn.mp4/

 

icon_arrowu محل اصابت یکی از موشک‌های مقاومت و به هم ریختگی صهیونیست‌ها از حجم خسارتی که وارد کرده است. اگر باریکه نیم وجبی غزه که در محاصره بوده و ۸۰ درصد راکت‌هایش دست ساز بوده فقط اندکی دسترسی به موشک‌های قدرتمند داشتند آن وقت قیافه صهیونیست‌ها دیدن داشت. غربی‌ها هرچه در انبارهایشان داشتند ابتدا جارو کرده و به اوکراین فرستادند و حالا هم دارند همین‌ها را روانه سرزمین‌های اشغالی می‌کنند تا شاید قوی‌ترین!! ارتش تنها دموکراسی! در خاورمیانه از شکست در برابر غزه در محاصره و تحریم شده فرار کند... اما مقاومت در غزه همچنان از همه توان موشکی‌اش استفاده نکرده و به شکل عجیبی در این زمینه صبوری می‌کند. این موضوع به دو دلیل صورت می‌گیرد: نخست آگاهی از طولانی شدن جنگ و دوم نیز انتظار برای تضعیف سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی. برآوردها نشان می‌دهد که در روزهای آینده و با گسترش دامنه جنگ گنبد آهنین با مشکلات عدیده‌ای روبرو شود که شاید یکی از آنها کاهش تعداد موشک‌های تامیر باشد و مورد دوم نیز استهلاک این سامانه که نیاز به تعمیرات فوری دارد.

 

@syriankhabar

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

https://uupload.ir/view/video_2023-10-27_03-53-31_00d4.mp4/

امشب. اصابت راکتها به تلاویو

 

https://uupload.ir/view/video_o5to.mp4/

سیل راکتها به سوی تلاوبو و جلسه نتانیابو

خودکشی تامیرهای آبکش آهنین هم مشخص هست

 

 

یا علی مدد.

  • Like 3
  • Upvote 8
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بر 16 مهر 1402 در 23:37 , Navard گفت:

 

رونمایی مقاومت غزه از پهپاد الزواری

 

https://aparat.com/v/1ZpkY

 

بنظر می رسد پهپاد الزواری نسخه ای بزرگتر از پهپاد ژوبین در خدمت ایران است. پهپاد ژوبین هم خود یک نسخه ایرانی از پهپاد وارمیت ساخت لهستان است. قابل پیشبینی است که با توجه به بزرگتر بودن نسخه فلسطینی برد بیشتر و سرجنگی سنگین تر در آن استفاده شده باشد. حداکثر وزن برخاست نمونه لهستانی 5.7 کیلوگرم و برد عملیاتی آن 80 کیلومتر و مداومت پروازی آن 60 دقیقه می باشد .

 

IMG_20231008_232419.jpg

 

 

 

IMG_20231027_152436_317.jpg

 

پهپاد ژوبین در رزمایش آبان ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش ایران

ویرایش شده در توسط Navard
  • Like 2
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, Navard گفت:

 

پهپاد ژوبین در رزمایش آبان ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش ایران

 

سلام

البته به نظر از ژوبین به عنوان بمب بالدار هجومی نام برده میشه توسط خود ارتش یا رسانه ها به نقل از ارتش. به نظر نمیرسه یک کیت ( شامل بال - سر دوربین دار و دم و موتور ) باشه. پس شاید همون پهپاد صحیح تر باشه.

 

پ ن: سوئیچ بلید وطنی و ژوبین با توجه به ابعاد و البته کاربردها نمونه های خوبی میتونند برای حزب الله و حماس باشند اگر مسیر مناسبی برای انتقال پیدا بشه برای حماس خصوصا.

 

  • Like 4
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بنظر من با توجه به حمله زمینی اسراییل حزبالله باید به حملاتش شدت بده و شروع کنه به حملات محدود موشکی نظر شخص بنده اینکه بهترین دفاع در این زمان حمله هست (توجه داشته باشیم که تا همین جاهم حزب الله با اسراییل وارد جنگ شده و دو طرف باهم درگیر هستن).. تا هزینه درخوری به اسراییل وارد نشه این رژیم حالا حالا ها به سمت اتش بست نمیره البته این روش مخالفانی داره و برخی از دوستان هنوز زود میدوند این نوع برخورد رو ولی توجه داشته باشید هیچ جنگی تا ابد ادامه دار نیست این جنگ هم بلاخره به صلح و اتش بس ختم میشه در هر صورت و با هر روشی که جلو بریم  اما اینکه شما میتونی با اقدامی این تایم رو کوتاه تر کنی تا هزینه و تلفات کمتری بدی یا در مقابل تلفاتی از طرف مقابل هم بگیری تا در اینده براش درس عبرتی بشه برای ماجراجویی های بعدی، اینهم موضوعی مهم و قابل توجه ای هست و اتفاقا حدسمم بر اینکه حزبالله در روزهای اینده وارد این مرحله خواهد شد

  • Like 1
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 minute قبل , 00amir گفت:

بنظر من با توجه به حمله زمینی اسراییل حزبالله باید به حملاتش شدت بده و شروع کنه به حملات محدود موشکی نظر شخص بنده اینکه بهترین دفاع در این زمان حمله هست (توجه داشته باشیم که تا همین جاهم حزب الله با اسراییل وارد جنگ شده و دو طرف باهم درگیر هستن).. تا هزینه درخوری به اسراییل وارد نشه این رژیم حالا حالا ها به سمت اتش بست نمیره البته این روش مخالفانی داره و برخی از دوستان هنوز زود میدوند این نوع برخورد رو ولی توجه داشته باشید هیچ جنگی تا ابد ادامه دار نیست این جنگ هم بلاخره به صلح و اتش بس ختم میشه در هر صورت و با هر روشی که جلو بریم  اما اینکه شما میتونی با اقدامی این تایم رو کوتاه تر کنی تا هزینه و تلفات کمتری بدی یا در مقابل تلفاتی از طرف مقابل هم بگیری تا در اینده براش درس عبرتی بشه برای ماجراجویی های بعدی، اینهم موضوعی مهم و قابل توجه ای هست و اتفاقا حدسمم بر اینکه حزبالله در روزهای اینده وارد این مرحله خواهد شد

حزب الله مهمترین نیروی نیابتی ماست و برای رسیدن به این توانایی که داره کلی براش وقت و هزینه مادی و معنوی صرف شده این بسیج نیروی عظیمی که اسراییل سازمان دهی کرده بعلاوه حمایت عملی آمریکا و دول غربی و حتی اعراب جز به مسلخ بردن حزب الله نیست .اگر نهایتا تصمیم بر دخالت گرفته بشه کل جبهه مقاومت اعم از حزب الله و یمن و سوریه با حمایت کامل ما باید وارد عمل بشن

  • Like 3
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
24 minutes قبل , scorpion57 گفت:

حزب الله مهمترین نیروی نیابتی ماست و برای رسیدن به این توانایی که داره کلی براش وقت و هزینه مادی و معنوی صرف شده این بسیج نیروی عظیمی که اسراییل سازمان دهی کرده بعلاوه حمایت عملی آمریکا و دول غربی و حتی اعراب جز به مسلخ بردن حزب الله نیست .اگر نهایتا تصمیم بر دخالت گرفته بشه کل جبهه مقاومت اعم از حزب الله و یمن و سوریه با حمایت کامل ما باید وارد عمل بشن

سلام یمن که همین الان داره با موشک و پهپاد به اسراییل حمله میکنه حزبالله هم بر روی زمین با اسراییل درگیر شده البته بصورت محدود.. حمایت امریکا و غرب از اسراییل هم همیشگی هست و خواهد بود چیزی عوض نمیشه در این مورد..  حزبالله اولین بار نیست که داره با اسراییل درگیر میشه اتفاقا الان شرایطش بهتر هم هست چون اسراییل داره در چند جبهه میجنگه ضمن اینکه اگر اسراییل واقعا قصدش نابودی حماس باشه و به هدفش برسه یا اون بشدت تضعیف کنه این خودش حزبالله رو بشدت در خطر قرار میده 

  • Like 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هم اکنون, 00amir گفت:

سلام یمن که همین الان داره با موشک و پهپاد به اسراییل حمله میکنه حزبالله هم بر روی زمین با اسراییل درگیر شده البته بصورت محدود.. حمایت امریکا و غرب از اسراییل هم همیشگی هست و خواهد بود چیزی عوض نمیشه در این مورد..  حزبالله اولین بار نیست که داره با اسراییل درگیر میشه اتفاقا الان شرایطش بهتر هم هست چون اسراییل داره در چند جبهه میجنگه ضمن اینکه اگر اسراییل واقعا قصدش نابودی حماس باشه و به هدفش برسه یا اون بشدت تضعیف کنه این خودش حزبالله رو بشدت در خطر قرار میده 

این حجم از بسبج نیرو از طرف اسراییل و حمایت جهانی ازش رو بیاد ندارم.الان به قول دوستان ضربات پینگ پونگی ست.ولی نظرم اینه قرار به حمله گسترده باشه حزب الله به تنهایی اقدام نمی کنه 

  • Like 1
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسمه تعالی

 

با سلام

 

 فوری | صدای شدید تیربار ها در شمال

 

====================================

 

فوری | نتانیاهو آغاز عملیات زمین را اعلام کرد

 

=====================================================

 

|فوری | امیرعبداللهیان هم اکنون در دیدار با دبیرکل سازمان ملل: هم اکنون با توجه به حملات و نسل کشی صهیونیست ها به من اعلام کردند حزب الله لبنان آماده فسار دادن ماشه است. این وظیفه شماست تا به جنگ پایان دهید.

 

============================================================

 

فوری | نیروهای مقاومت با موشک هدایت شونده یک تانک ارتش صهیونیستی را منهدم کرده اند

 

 یک تانک اسرائیلی در بیت حانون منهدم شد.

 

=====================================================================

 

 فوری | موشک بدر 3 با کلاهکی 250 کیلوگرمی از تمام رینگ های پدافندی اسرائیل عبور کرد و با موفقیت به عسقلان اشغالی خورد

 

==================================================================

 

حماس اعلام بسیج عمومی کرد

 

 

@sahyoon_nist

=====================================================

 

تا این لحظه چند تانک مرکاوای صهیونیست‌ها توسط رزمندگان مقاومت در شمال غزه هدف قرار گرفته است. یکی از تانک‌ها به شکل کامل منهدم شده است. این در حالی است که هر جنبنده‌ای با بمب‌های هزار پوندی هدف قرار می‌گیرد.

 

@syriankhabar

 

===========================================================

 

عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی حماس: اگر نتانیاهو تصمیم بگیرد امشب از راه زمینی وارد غزه شود، مقاومت کاملا آماده است.

 

=====================================================

 

سخنگوی پنتاگون: ما بخشی از هیچ عملیات زمینی انجام شده توسط اسرائیل نیستیم.

 

پ.ن: بزدلهای آدم نما.....

 

===========================================

 

پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه بار دیگر هدف حملات راکتی مقاومت قرار گرفت.

 

============================================================

 

 فوری | منابع مطبوعاتی: شلیک موشک های ضد تانک به سمت خودروهای ارتش اشغالگر در نزدیکی حصار جدایی در شمال نوار غزه

 

============================================================

 

 فوری | المیادین: ۵ سرباز اسرائیلی در تله انفجاری شرق غزه کشته شدن و یک تانک هم منهدم شد.

 

==============================================================

 

 گزارشات اولیه از هدف قرار گرفتن پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر

 

 براساس گزارشات دریافتی پدافند آمریکایی در میدان نفتی العمر تلاش کرده است چندین پهپاد را سرنگون کند که ناکام مانده و پهپادها به اهداف خود اصابت کرده‌اند

 

======================================================

 

 انفجار در پایگاه "اشغالگران آمریکایی" در منطقه خراب الجیر در حومه حسکه سوریه

 

============================================================

 

https://uupload.ir/view/video_2023-10-27_23-30-45_2569.mp4/

 

icon_arrowuلحظه شلیک کورنت روسی بسوی تانک ارتش اسرائیل در کنار دیوار حائل

 

============================================================

 

حماس:تمام مردم ما در کل فلسطین سلاح به دست بگیرند،وقت مبارزه با فرزندان یهود است.

 

=====================================================

 

 منبع میدانی از درگیری در مرز: ارتش اسرائیلی راهی برای نفوذ ندارد تاکنون ۳ تانک تلاش کردند نفوذ کنند که یکی از آنها کاملا منهدم و دو تانک دیگر زمین گیر شدند.

 

===============================================

 

امیرعبداللهیان: دست مقاومت روی ماشه است

وزیر خارجه در گفت‌وگو با رادیو ملی آمریکا: سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی کاملا فروپاشیده. الان فقط ماشین جنگی اسرائیل کار می‌کند و فرماندهی و مدیریتشان با آمریکاست.

به‌خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل، منطقه به یک بشکه باروت تبدیل شده است.

با رهبران مقاومت لبنان و فلسطین هم گفت‌وگو کردم. من برداشت خودم را از حرف‌ها و برنامه‌های آن‌ها گفتم. دستشان روی ماشه است. خیلی قوی‌تر و عمیق‌تر و قوی‌تر از آنچه تا الان دیده‌ایم.

 

=========================================================

 

نخست وزیر اسکاتلند:چند کودک در غزه باید کشته شود، تا دنیا بگوید جنگ بس است!

 

============================================================

 

حماس: به سمت خطوط تماس حرکت کنید

شیخ طلال الباز از رهبران جنبش حماس در یک پیام تصویری گفت: به میدان‌ها بروید. به سمت خطوط تماس حرکت کنید. بگذارید به دشمن در مقابل جنایتهایش درس عبرت بدهیم.

 

======================================================================

 

فوری
منابع عبری از برخورد پهپاد انتحاری به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر می دهند

 

=================================================================

 

صابرین نیوز: گزارش های اولیه از شلیک موشک های بالستیک از یمن به سرزمین های اشغالی!

 

==========================================================

 

گزارش‌هایی از شلیک راکت از سوریه به سرزمین‌های اشغالی

 

====================================================

 

سخنگوی ارتش اسرائیل به ABC News گفت: عملیات گسترده ای که اکنون در غزه در حال انجام است یک تهاجم زمینی رسمی نیست.

 

پ.ن: بزدلها از ترس حزب الله اینگونه میخواهید فریبکاری کنید؟!

حزب الله هوشیار است و مقاومت دست به ماشه.چنانچه تشخیص دهد رسمی و غیر رسمی نمیشناسد....

 

=========================================================================

 

 حمله با پهپاد و موشک به پایگاه میدانی العمر و فرودگاه خراب الجیر در شرق سوریه.

 

============================================================

 

 منابع روسی: ارتش سوریه در صورت تشدید تنش‌ها قصد دارد به اسرائیل حمله کند.

 

=================================================================

 

ارتش دشمن صهیونیستی برای تخلیه مجروحان نیروهای ویژه ارتش اسرائیل پس از متحمل شدن خسارات سنگین در هنگام تلاش برای ورود به غزه از شرق، هلیکوپترها را به محل اعزام کرد.

 

=======================================================

 

فوری | ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر از ئست دادن چند تانک و خودرو تا به این لحظه 40 قلاده زخمی و کشته داده |

 عملیات تهاجم زمینی تبدیل به عملیات امدادی برای نیروهای گیر افتاده شده.

 

============================================================

 

شنیده‌ شدن صدای انفجار در بندر ایلات، جنوب سرزمین های اشغالی

 

========================================================

 

آکسیوس: تصمیم گسترش حملۀ زمینی دیشب گرفته شد

پایگاه خبری آکسیوس نوشته: ۲ مقام اسرائیلی گفتند که تصمیم «گسترش» عملیات زمینی در غزه توسط کابینۀ جنگی اسرائیل دیشب پس از اینکه مذاکرات آزادی احتمالی گروگان‌ها به بن‌بست رسید، گرفته شد.

 

===================================================

 

 منابع عبری: صدای انفجاری بزرگ در ایلات به گوش رسیده است

 

==========================================================

 

فوری | تایید شده | دهها پهپاد از یمن به سمت اسرائیل پرتاب شد | ایلات و تل اویو هدف قرار گرفتند

 

============================================================

 

فوری|زمین گیر شدن تانک‌های اسراییل توسط رزمندگان مقاومت در شمال غزه

 همزمان با آغاز تحرکات اولیه زمینی محدود ارتش اسرائیل در شمال نوار غزه، منابع فلسطینی شامگاه جمعه از زمین گیر شدن تانک‌های دشمن توسط گروه‌های مقاومت در بیت حانون و اردوگاه بریج خبر می‌دهند.

به نوشته وبگاه فلسطینی ، هم‌اکنون تانک‌های این رژیم با عملیات تاکتیکی موفق رزمندگان مقاومت فلسطینی در شمال غزه از پیشروی محدود به بیت حانون و اردوگاه بریج باز مانده‌اند.

 

=============================================================

 

photo_2023-10-27_23-56-50.jpg

 

فوری | تایید ورود انصارالله یمن به جنگ با صهیونیست ها | icon_arrowuپست یک کلمه‌ای دقایقی قبل عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله: ایلات

 

===================================================

 

فوری | رسانه های غربی‌ عنوان می کنند پیامی از ایران مخابره شده است مبنی بر اینکه:‌ دکمه فشار داده شده است، درگیری در خاورمیانه به نقطه بی بازگشتی رسیده است

 

@sahyoon_nist

 

یا علی مدد

  • Like 2
  • Upvote 4
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 minute قبل , scorpion57 گفت:

این حجم از بسبج نیرو از طرف اسراییل و حمایت جهانی ازش رو بیاد ندارم.الان به قول دوستان ضربات پینگ پونگی ست.ولی نظرم اینه قرار به حمله گسترده باشه حزب الله به تنهایی اقدام نمی کنه 

سلام حمایت جهانی همیشه از اسراییل شده اما بصورت پنهان تر اما ایندفعه با توجه به حمله اولیه حماس دستشون برای علنی کردن و بازی های رسانه ای بازتر شده.. در مورد اسراییل بله ضعف اقتصادی ما و مقاومت و ضربه اولیه ای که دریافت کرده باعث شده این بار جدی تر پا به میدان بزاره اما مقاومت میتونه با حملات محدود  موشکی اسراییل رو برای پایان دادن به این جنگ تحت فشار بزاره

  • Like 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
19 minutes قبل , najaf47 گفت:

 

فوری | تایید شده | دهها پهپاد از یمن به سمت اسرائیل پرتاب شد | ایلات و تل اویو هدف قرار گرفتند 

 

فوری | رسانه های غربی‌ عنوان می کنند پیامی از ایران مخابره شده است مبنی بر اینکه:‌ دکمه فشار داده شده است، درگیری در خاورمیانه به نقطه بی بازگشتی رسیده است

 

@sahyoon_nist

 

یا علی مدد

سلام تشکر بابت زحماتتون و ارسال اخبار در مورد خبر اولی که باز گو گردم از طرف شما ایا  جزییاتی هم منتشر شده از تعداد اصابت و یا رهگیری ها در مورد خبر دوم هم منبع خبری معتبر بوده یا نه 

  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.