aryoreza

تاپیک جامع فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا)

Recommended Posts

همون حرف یعنی بازاریابی دیگه برادر نوژه! icon_wink

امید خان از ظلم کردن به کسی که یار و یاوری جز خدا ندارد بترس حال این موجود انسان باشه یا یه گربه یا مورچه ای که خیلی ها براحتی اون رو البته از روی غرض له میکنن! (حدیث از حضرت علی (ع) هست.)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]میگم نوژه جان الحمدلله نمیخوای که با پست برفرستی؟ نه؟ icon_wink
حالا سامان پیداش میشه میگه جنوبی ها چقدر خشنن!!
اصلا ارزش مدارن(5 میلیون)
[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سپهر جان اين معمولياش با پستش چند در مياد؟(با تخفيف دانشجويي icon_wink )

[quote]من عاشق اینم که گربه ها رو با تفنگ بزنم!! به نظر من هدف های متحرک خوبین!![/quote]

منم خيلي به اين كار علاقه دارم اما تو خونه نميذارن از اين كارا بكنم ميگن خوش يمن نيست و خرت رو ميگيره! :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بي خيال بليز جان

سعيد ناراحت ميشه. اگر ميخواي بهم پي ام بده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]امید خان از ظلم کردن به کسی که یار و یاوری جز خدا ندارد بترس حال این موجود انسان باشه یا یه گربه یا مورچه ای که خیلی ها براحتی اون رو البته از روی غرض له میکنن! (حدیث از حضرت علی (ع) هست.)
[/quote]

یار و یاور من کیه؟! تا حالا دو تا از جوجه ها به دست همین گربه ها خورده شدن!! ناکس برای این که حرص من رو در بیاره دل و رودشون رو آورده بود انداخته بود یه جای مشخص!! :|

دو تا شون رو هم خودم خوردم!! icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان تاپيك از بحث اصلي خودش خارج شده و رفته سراغ مرغ و خروس و جوجه و گربه.

بحث سر تربيت سگ پليس بود كه شگفتي هاي زيادي به همراه دارد...

راجع به موضوع اصلي سايت بحث كنيد...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مرد مومن اين تاپيك كلا تو انحراف.
فكر كنكم خط رو خط شده افتاديم رو خط محيط زيست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]مرد مومن اين تاپيك كلا تو انحراف.
فكر كنكم خط رو خط شده افتاديم رو خط محيط زيست.[/quote]

شما يه آبي به دست و صورتت بزن - يه چايي بخور بعد تاپيك رو دوباره مطالعه كن. icon_eek

ماه رمضان بهت خيلي فشار آورده :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنده سمند توانایی تحمل سرعتی معادل 260 کیلومتر رو هم داره! البته باید از ترمزهای EBFD استفاده بشه! که فکر می کنم در مدل سورن اینطور باشه؟! با این حال مطمئن نیستم!

راستی دوستان اون لامبورجینی ها (ما می گیم لامبورگینی ولی اصلش همون جینی است) اهدایی است و پلیس ایتالیا اینقدر پولدار نبوده! دوست دارم به سایر خودروهای پلیس ایتالیا هم یک نگاهی بندازید! مثل اینها!

[align=center][img]http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/11_01/ItalPoliceEPA_468x614.jpg[/img][/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این عکسی که گذاشتی مربوط به آلفارومئو (برند 90 ساله ایتالیایی)159 هستش . که یکی از مدلهای جدیدش با موتور 1700 سی سی (به طور تقریبی) میتونه 200 اسب بخار قدرت تولید کنه!! :mrgreen:

لامبو هم فقط واسه بزرگراها و آزادراههاست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تا اونجا که من می دونم پلیس ایران برای تعقیب و گریز هم اینقدر ها به ماشین گاز نمیده( به خصوص اگر صحبت سره راهنمایی رانندگی باشه) معمولا از هلی کوپتر استفاده می کنن
یا تو پاسگاه بعدی ماشینشو نگه می دارن ( اگه بهش مشکوک باشن تو مسیرش میخ می زارن ) راه رو می بندن یا با هلی کوپتر ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پس ايران خودرو بلده خودروي با كيفيت وامكانات خوب توليد كنه :mrgreen: فقط مي خواد جنس آشغال بده دست مردم :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالي

با سلام

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/File_23972_35455.jpg[/img]

[size=18][color=green]فرمانده نیروی انتظامی گفت :[/color][color=red] پلیس سایبری به زودی ایجاد می شود . [/color][/size]

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره جرایم رایانه ای و سایبری افزود : زیرساختهای ایجاد پلیس سایبری فراهم شده است تا پلیس در فضای مجازی نیز با قدرت بیشتری وارد عمل شود.

وی همچنین درباره برخی سرقت ها از طریق دستگاههای خودپرداز که سوال خبرنگاری دیگری بود گفت : در گذشته زاغ ‌زنی و زورگیری در بانک‌ ها صورت می‌گرفت ، اما اکنون زاغ ‌زنی الکترونیکی نیز وجود دارد ، به طوری که مجرمان با نصب دوربین ‌های ظریفی در عابر بانک‌ها رمز کارت افراد را بر می‌ دارند و با سرقت کارت عابر بانک این افراد از حساب انها سرقت می کنند .

وی افزود: این در حالی است که هکرهایی نیز تلاش می کنند با ورود به سیستم‌ های بانکی اعمال مجرمانه خود را انجام دهند بر همین اساس نیروی انتظامی طی همکاری که با بانک ها داشته از آنان خواسته است تا سیستم های خود را ارتقا دهند تا از چنین سرقت هایی جلوگیری شود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره سیستم‌ های جامع اطلاعاتی برای برخورد با مجرمان اقتصادی نیز گفت : این طرح ممکن است در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اجرا شود ، البته نیروی انتظامی با تاخیر به عضویت این ستاد در آمده است و پلیس بانک اطلاعاتی مجرمان خود را دارد و در صورت تقویت بخش پلیس مجازی می‌تواند با جدیت بیشتری با جرایم اقتصادی و پولشویی برخورد کند.

وی افزود : امروزه یکی از مشکلات ما فقدان زیر ساخت‌ های اساسی در موسسات اقتصادی و تجاری کشور است که به همین دلیل وقتی مالیات بر ارزش افزوده اجرا می شود برخی صنف ها در مقابل ان مقاومت می کنند .

سردار احمدی مقدم گفت : بهتر بود دولت همان موقع عقب نشینی نمی کرد چون گروه هایی همیشه مقاومت می کنند و اتفاقا صنف هایی مقاومت می کنند که کمترین مالیات بر ارزش افزوده را می پردازند و مبارزه می‌کنند تا شفافیت مالی به وجود نیاید.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به این سوال که دیوان عدالت اداری اقدام پلیس و وزارت بهداشت را در جمع آوری قلیان ها قانونی اعلام کرده ، اکنون برنامه نیروی انتظامی در این خصوص چیست، گفت: رئیس ستاد مبارزه با مواد دخانی، وزیر بهداشت است و نیروی انتظامی تنها عضوی از این ستاد است بر همین اساس وزارت بهداشت می تواند هر تصمیمی را که می خواهد بگیرد.

وی افزود : نیروی انتظامی در این خصوص نمی خواهد تجربیات گذشته را دوباره تکرار کند چون در گذشته طرح برخورد با قلیان ها با قاطعیت کامل در کشور اجرا شد .

سردار احمدی مقدم گفت : حتی3 میلیارد تومان هزینه برای اجرای آن به ناجا پرداخت شد اما پس از مدتی از آغاز آن، اجرای این طرح با دستور وزارت کشور لغو شد که این اقدام درستی نبود.

وی با بیان اینکه اکنون برای جمع آوری قلیان ها پیشنهادی نداریم افزود : اما درخصوص مبارزه با قاچاق مواد دخانی که جزو وظایف پلیس است به شدت برخورد می کنیم و معتقدیم که نباید اجازه داد سیاستها به سمتی پیش رود که دخانیات نیز قاچاقی شود زیرا عواقب این موضوع بسیار وخیم تر است.

وی اضافه کرد : زمانی که موضوعی به سمت قاچاق شدن می رود آسیب های آن بسیار افزایش می یابد و باید تلاش کنیم برای برخورد با قلیان بیشتر به سمت کارهای فرهنگی برویم .

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی از مراجع تقلید از برخورد پلیس با بدحجابی ابراز نگرانی کرده اند و معتقدند ناجا در موضوع برخورد با

بدحجابی پس از حوادث انتخابات سال گذشته سیاسی کاری می کند گفت : من با اکثر مراجع تقلید ملاقات حضوری دارم و اطلاع ندارم که کدام مرجع تقلید اظهار نگرانی کرده است و تاکنون هم این موضوع را نشنیده‌ام که کسی ناجا را متهم به سیاسی کاری کند .

وی افزود : نیروی انتظامی وظایفی دارد که این وظایف محدودیت هایی را نیز به دنبال دارد و باید به آن وظایف در چارچوب قانون عمل کرد ولی اجرای این وظایف نیازی به ایجاد هیاهو ندارد.

سردار احمدی مقدم گفت : البته حوادث سال گذشته در بسیاری از ماموریت های نیروی انتظامی تاثیرگذار بود اما دلیل نیروی انتظامی در برخورد با مسئله حجاب، سیاسی کاری نیست بلکه مسئولیت این امر برعهده وزارت کشور قرار گرفته است و ما در چهارچوب دستور العمل اقدام می کنیم.

وی افزود : نیروی انتظامی در این موضوع بیش از سهم و توان خود وارد عرصه شد بر همین اساس باید تلاش کنیم با پشت صحنه تولید مفاسد و این ناهنجاریها برخورد کنیم .

فرمانده نیروی انتظامی گفت: البته با ظواهر نیز باید برخورد کرد اما برخورد با افرادی که مانکن درست و یا خانه فساد ایجاد می کنند بسیار مهم تر از برخورد با افرادی است که به این خانه های فساد مراجعه می کنند.

وی افزود : البته خانواده‌ها و مردم را هم باید در این زمینه آگاه کرد ، چون ممکن است افرادی از سر غفلت این مسایل را رعایت نکنند که باید ارشاد شوند که این موضوع هدف اولیه گشت ارشاد بود.

سردار احمدی مقدم گفت : در جمع‌بندی که داشتیم و آن گونه که در برخی از رسانه‌ها عنوان شد موضوع بدحجابی در چند گروه دسته‌بندی شد که پلیس هم با این گروه‌ها برخورد می‌کند .

وی افزود : این گروهها شامل مانکن‌ها، زنان خیابانی و کسانی که برای نشان دادن مخالفت خود پوشش بدی دارند ، می شود.

احمدی مقدم گفت : زمانی که پلیس بیش از ظرفیت خود وارد عمل می‌شود به عملکرد ان انتقاداتی وارد می شود و زمانی که به میزان ظرفیت خود عمل می‌کند باز هم متهم می‌شود.

وی افزود : البته برخورد با بدحجابی به کار فرهنگی بیشتری نیاز دارد .

فرمانده نیروی انتظامی درباره دستگاه‌های استراق سمع نیز گفت : اصل بکارگیری این گونه دستگاه‌ ها غیرقانونی است و هیچ کس حق ندارد به حریم شخصی کسی وارد شود، نیروی انتظامی نیز تلاش می کند تا اسرار زندگی مردم فاش نشود و حتی در بسیاری از پرونده ها به خانواده افراد نیز اعلام نمی کنیم تا حفظ اسرار شود.

منبع: [url=http://www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=248817]واحد مرکزی خبر[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آخرین نیوز: این روزها دامنه ضرب و شتم های افراد بیگناهی که گاهی تا مرز کشتن نیز پیش می رود باعث آزردگی و رنجش افکار عمومی شده به ویژه که جرم این افراد مضروب نیز چیزی نیست جز دفاع از حریم ها. حریم اخلاقی، حریم اجتماعی، حریم امنیت، حریم سلامت و دهها حریم دیگر!. پیش تر ها نیز خبرهای جسته و گریخته ای از مدافعان حریم سلامت و بهداشت مانند پرستاران داشتیم که بی رحمانه مورد آماج دشنه های تیز همراهان بیمار قرار گرفته و رنج معلولیت را به جان خریدند.

احمد فیاض در قدس نوشت: اولین روز هفته(۲۱\۳\۹۰) را در حالی آغاز کردم که مطابق همیشه می بایستی از بزرگراه میثاق مشهد روانه روزمرگی هایم می شدم اما ناگهان با دیدن جمعیتی و خودروی پلیسی بنا بر کنجکاوی خبرنگاری در حاشیه بزرگراه متوقف شدم. ابتدا به تصور تصادف قصد گذر داشتم اما دیدن پیکر مجروح و غرق به خون مامور نیروی انتظامی باعث شد تا حس ششمم بگوید خبری است از آن خبرها!. همزمان آمبولانس اورژانس نیز از راه رسید و آن مامور وظیفه شناس بیهوش بلافاصله بر تخت قرار گرفت و میهمان ناخوانده اتاقک فلزی آمبولانس شد. سئوالاتم شروع شد اما پاسخ آن همان و بهت و حیرت بی حد و حصر منهم همان!. خدایا! چه می شنوم!. یک مجرم زندانی فراری در حالیکه بر دستانش دست بند و بر پاهایش پابند نصب شده در حین انتقال به زندان با غافلگیری؛ ناگهان به مامور زحمتکش ناجا بنام «وحید اندیش» حمله ور شده و در نهایت قساوت و شقاوت با ضربات قفل فرمان و دیگر سلاح های سرد به قصد به شهادت رساندن به وی حمله ور شده تا بلکه بتواند بگریزد و بازهم مخل امنیت جامعه شود. زیاده خواهی تا کجا؟!. مگر جرم این مامور ساعی که حافظ حریم امنیت ماست چیست؟!. خانواده وی چه گناهی کرده اند؟!. هر چند که بنا بر فرموده سرگرد محمدی فرمانده کلانتری کاظم آباد مشهد هر لحظه آماده شهادتیم.

علی ایحال هوشیاری شهروندان عبوری از بزرگراه میثاق باعث می شود تا این مجرم فراری در اجرای نقشه شوم خود ناکام بماند و با سر رسیدن به موقع ماموران کلانتری قاسم آباد و کاظم آباد مشهد مجددا دستگیر شود. جالب آنکه این مجرم فراری بنام «ا.ج» که به اتهام حمل و نقل مواد مخدر در زندان بسر می برده پس از مرخصی که بر اساس رافت اسلامی شامل حالش شده از بازگشت به زندان خود داری می نماید که با تصمیم قاضی زندان توسط ماموران کلانتری کاظم آباد دستگیر و صبح دیروز در معیت این مامور شریف جهت گذراندن ادامه مجازات عازم زندان می شود که این حادثه تلخ رخ می دهد. . هنگامیکه در کلانتری از این محکوم فراری انگیزه اش را می پرسم چنین می گوید: مدت ۷ ماه از دوران حبسم به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر مانده است و پس از سپری شدن دوران مرخصی هنگامیکه مراجعه ننمودم توسط ماموران کلانتری کاظم آباد دستگیر شدم». وی که لباس هایش نیز خون آلود است ادامه می دهد:« در حالیکه به همراه آقای وحید اندیش، افسر کلانتری کاظم آباد، با دست بند و پابند عازم زندان بودم بخاطر اینکه معتاد به مواد مخدر و کریستالی می باشم و از خماری بستوه آمده دچار جنون شده و در حالیکه متوجه رفتارم نبودم بصورت ناگهانی با وارد آوردن ضربات متوالی و بهره گیری از قفل فرمان به این مامور حمله ور شده بگونه ای که وی بیهوش شد و در حالیکه قصد فرار داشتم توسط مردم دستگیر شدم.

پس از اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس این مامور وظیفه شناس بخاطر شدت صدمات وارده به بیمارستان اعزام می شود اما نکته جالب دیگر هم اینکه شهروندان خشمگین حاضر در صحنه که احساساتشان از این رفتار غیرانسانی بشدت جریحه دار شده بود هنگام انتقال مجرم به خودروی پلیس قصد کتک زدنش رو داشتند که با دخالت و دعوت به آرامش توسط سروان ایلخانی معاون کلانتری کاظم آباد مشهد از اقدام خود منصرف شدند.

[b][color=darkred]عكسهاي ماموره زخمي:[/color][/b]
http://up.vatandownload.com/images/xr9bu4ppso6py1dp5z0.jpg

http://up.vatandownload.com/images/nwy8pto1w2mryltqp84u.jpg

http://up.vatandownload.com/images/eq20ssekpf426wqzu08.jpg

http://up.vatandownload.com/images/x2b7r0nfcoiqc56se02z.jpg

[url=http://www.akharinnews.com/content/view/30182/36/]منبع[/url]

[color=green]
منتقل شد به کاربران سایت

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.