hm3467

Members
  • تعداد محتوا

    9
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره hm3467

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. آقا ما داریم عقب می افتیم اگه این سلاح ها واقعا وجود داشته باشن و جزء توهمات فانتزی یه عده آدم احمق تشنه قدرت نباشن! باید برای مقابله با اونها یه کاری کنیم به نظر میرسه فیلم های علمی تخیلی به واقعیت دارن می پیوندند. راستی جالبه هرچیزی که تو فیلم ها و کتاب ها رویا بوده کم کم به واقعیت تبدیل شده مثل "بیست هزار فرسنگ زیر دریا"=زیر دریایی یا سفر به ماه ژول ورن و ... فقط کافیه برای تکمیل عریضه یه سفری هم به مرکز زمین داشته باشیم و یه چندتا تخم دایناسور با خودمون بیاریم!! .... اصلا میخوایین خودمون این کار و بکنیم ؟من پایه ام!!!!
  2. [quote]ولی برای جنگنده و کلاً هواپیما آلیاژ متفاوت تر هست و همچنان نیاز به واردات داریم (بچه های متالوژی واردترن تو این زمینه) . حالا اگه فولاد با آلیاژ خاص بره تو لیست تحریم چه اتفاقی میفته؟ [/quote] هیچی خودمون بهترش و میسازیم! این که کاری نداره!! نمیشه از آلیاژی که تو بدنه موشک های بالستیک استفاده میشه تو هوا پیما استفاده کنیم؟اصلا ما آلیاژ بدنه موشکهامون و خودمون میسازیم یا وارد میکنیم؟
  3. hm3467

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    [quote]سردار سرلشكر غلامعلي رشيد جانشين رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، با اشاره به خبر سرنگوني دو فروند هواپيماي بيگانه در خليج فارس توسط سپاه پاسداران تاكيد كرد: به طور قطع اين هواپيماها كه سردار حاجي‌زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه گفته‌اند، سقوط كرده و هم اينك در اختيار ما قرار دارند. [/quote] اگه این هواپیماها تو آب افتاده باشن چه جوری رفتن اونا رو به دست آوردن؟یعنی با غواص؟اگه از ارتفاع بالا افتاده باشن که دیگه چیزی ازشون نمیمونه [quote]رشيد تاكيد كرد: البته بايد بگويم كه اين هواپيماها بيرون از فضاي جمهوري اسلامي ايران يعني بيرون از FIR ما در خليج فارس توسط اقدام پدافندي نيروي هوايي سپاه ساقط شدند. [/quote] دمشون گرم این FIR یعنی چی؟ببخشید سواد نداریم!!! [quote] رشيد همچنين در پاسخ به اين سؤال كه شنيده شده است روس‌ها درخواست خريد بقاياي هواپيماهاي ساقط شده آمريكايي را از ايران داشته‌اند، گفت: البته روس‌ها در زمينه هواپيماهاي بدون سرنشين از آمريكا و حتي رژيم غاصب صهيونيستي عقب‌تر هستند و بعيد نيست بخواهند تلاش كنند تا آخرين تكنولوژي هواپيماهاي بدون سرنشين را كه از فناوري بالايي برخوردار هستند به دست بياورند، اما بنده در اين خصوص مطلبي نشنيده‌ام. [/quote] اگه درست باشه که روسها بیجا کردن چنین درخواستی کردن اون هم با اون رفتاراشون! راستی مگه ساختن پهپاد سخت تر از ساختن جنگنده است که روسها نمیتونن پهپاد پیشرفته بسازن؟
  4. بسی لذت بردیم از این بمب!!! آیا کشور های همسایه توان تولید چنین بمبی رو دارن ؟مثلا ترکیه؟
  5. [quote][quote]نيروي دريايي روسيه هم داره خفن ميشه[/quote] همین جوریش خفن ! نیروی دریایی روسیه دومین نیروی دریایی جهان میباشد که 170 هزار نفر نیرو دارد. این نیرو از 93 زیردریایی مختلف ، یک ناو هواپیمابر ، 5 رزمناو ، 17 ناوشکن ، 15 ناو محافظ ، 55 کشتی گشت ساحلی ، 95 کشتی گشت نزدیک ساحلی ، 10 کشتی آبی- خاکی و ... استفاده میکنه ![/quote] حتما بزرگترین نیروی دریایی دنیا هم آمریکاست میشه لطفا یه آمار هم از تجهیزات اونا بدین؟
  6. hm3467

    اخبار برتر نظامی

    [quote]دوست عزیز hm3467 اگر به عکس هواپیما و مطلب من [quote] بزرگترین هواپیمای مسافری که تا کنون ساخته شده ، بیرون آشیانه ای در تولوز فرانسه جا گرفته ، بدون اینکه حتی یک ساعت پرواز کرده باشد. (ایرباس A340 ) [/quote] دقت کنید من حرفی از A380 نزدم !! [/quote] آوووو درسته حق با شماست من اشتباه کردم می بخشید.... (چرا من توجه نکردم!!؟؟؟ )...حالا برای جبران یه شعر که فکر میکنم از فردوسی باشه و زیاد با مطلب تاپیک بی ربط نباشه میگم: [color=red]ویرایش شد . 00Amin [/color]
  7. hm3467

    اخبار برتر نظامی

    [quote][b]نکته ای رو جایی میخوندم گفتم شاید بد نباشه دوستان هم ببینن بی ربط به موضوع اعراب و تکنولوژی نیست ![/b] بزرگترین هواپیمای مسافری که تا کنون ساخته شده ، بیرون آشیانه ای در تولوز فرانسه جا گرفته ، بدون اینکه حتی یک ساعت پرواز کرده باشد. (ایرباس A340 ) [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/1%7E172.jpg[/img] خدمه پرواز ابوظبی ( هواپیمایی اتحاد ) برای طی مراحل تست اولیه روی زمین مثل دور گرفتن موتور قبل از تحویل به خطوط هوایی الاتحاد وارد هواپیما می شوند این خدمه هواپیما را به محوطه باند تاکسی می کنند (می کشند) و در این موقع هر چهار موتور هواپیمای خالی را در حد قدرت بلند شدن روشن می کنند بدون خواندن دفترچه راهنمای لازم این پرسنل سرنخی از میزان سبک بودن این هواپیمای خالی نداشتند [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/4%7E119.jpg[/img] اخطار تیک آف در کابین خلبان به صدا در می آید چرا که خدمه هر چهار موتور را با تمام قدرت روشن کرده اند. کامپیوترهای هواپیما این گونه درک می کند که خلبانان قصد بلند شدن دارند در صورتی که هنوز بقیه لوازم را تنظیم نکرده اند [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/3%7E127.jpg[/img] در این هنگام یکی از خدمه تصمیم میگیرد که جهت از کار انداختن صدای آلارم فیوز سنسور ارتفاع سنج را از کار بندازد. این کار باعث می شود که هواپیما تصور کند در حال پرواز است. و در این موقع کامپیوتر ها تمام ترمزها را رها می کنند و هواپیما با سرعت به جلو می رود خدمه نمی فهمند که این یک مزیت ایمنی است چرا که هواپیما نمی تواند با ترمز فرود بیاید. هیچ کدام از هفت خدمه عرب به عقلشان نمی رسد که قدرت موتور را کاهش دهد بنابر این هواپیمای جدید 200 میلیون دلاری با مانع تصادف می کند و از بین می رود [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/6%7E94.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/8%7E64.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10%7E57.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/7%7E81.jpg[/img] [color=red] [b] برای همین بوده که خداوند به ایشان شتر عنایت فرموده است.[/b][/color] سلام من خیلی وقته که خواننده مطالب این سایت هستم ولی چون اطلاعات نظامیم زیاد نیست و هر چی یاد گرفتم از همین سایت بوده تا حالا پست ندادم الان این مطلب رو دیدم و خیلی جالب بود فقط میخواستم بگم عکس مربوط به برخورد ، ارباس a380 نیست اگه به سر بالها و جسه هواپیما دقت کنین متوجه میشین [/quote]