VOLCAN

Members
  • تعداد محتوا

    39
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط VOLCAN


  1. واقعا اين عكسو ديدم دلم خون شد. به نظر من تنها راه حمله به اسراپيله!!مگه از احاديث و احكام نيست اگه مسلموني صداي مسلمون ديگه اي او بشنوه و به دادش نرسه مسلمون نيست؟
    به نظر من يه تاپيك بذاريم و طرح هاي خودمونو در باره چگونگي حمله به اسراپيل بيان كنيم؟فك كنم خيلي تاپيك داغي شه!!؟نظرتون؟ icon_cheesygrin

  2. درمورد اين چيزها همونطور كه دوستمون گفت نمي شه تا يه عكس كامل و درست و حسابي از ساختارش داشت حرف زد ولي در كل شايد از اينكه گفته نشده اين جنگنده رادارگريز هست يا نه به خاطر اينكه اون رو دشمن دست كم بگيره icon_cheesygrin

  3. اسلحه OICW متعلق به نیرو های تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا

    http://www.militaryfactory.com/smallarms/imgs/oicw.jpg
    http://www.quarry.nildram.co.uk/AROICW.jpg

    و سلاحهای رزم شبانه (اسلحه کوماندوهای شوروی در زمان جنگ سرد(‌‌BIZON)

    [color=darkred].................................[/color]
    http://club.guns.ru/images/convention/13.jpg
    :lol: :lol:

    [color=darkred]لطفا از سایت های فیل*تر شده لینک نگذارید.
    پاک شد.
    sina12152000[/color]

  4. سعید جان همونطور که تو تاپیک قبلی خودنم عرض کردم خلبان های اسطوره ای ویتنام حتی با میگ های 15 و 16 خودشون آسمون ویتنام و به جهنم برای آمریکایی ه تبدیل کرده بودن تا برسه با میگ 21 با اینکه آمریکا یی ه در اون زمان از فانتوم اف 4 ل هم داشتن. :? :!: :!: icon_cheesygrin

  5. ولی سعید جان یه چیزی هست که باید بگم. تا اونجا که من می دونم aim7 sparrow در اون زمان ساخته شده بود و مدرکم در اینباره اینه که sparrow میتونه اهراف تا فاصله حتی 9nm رو هم بزنه ولی aim4falcon تا 2/5دئ بیشتر نمی تونه بزنه و اغلب برای جنگ های هوایی نزدیک ساخته شده. مگه خلبان هواپیمای هدف خیلی ابله بوده باشه که در بین 1 تا 2/5 با این موشک بزننش. :? :!:

  6. در اواسط جنگ ویتنام نیروی هوایی ایالت متحده نیاز مبرو خودشو مبنی بر یه موشک هوا به هوای سریع احساس میکرد چون خلبانان اسطوره ای ویتنامی با ئیگ های 15 / 16 خودشون آسمان ویتنام رو به جهنمی برای حتی اف 4 های ایالات متحده که در اون زمان پیشرفته ترین هواپیمای جهان محصوب می سد تبدیل کرده بودن. لزا پنتاگون بودجه ای رو برای طراحی و ساخت موشکی با همون شرایطی که عرض کردم اعلام کرد که پروژه فالکون انتخاب شد و این موشک هوا به هوا وارد خدمت شد.

    این کوچولو که می بینید باسرعت بسیار زیادی که داشت مجال فکر کردن رو به خلبان هواپیمای هدف نمی داد و سریع می زدش. اما....

    یه اشکال نسبتا بزرگ داشت و اون هم قدرت مانورش بود. استارت خیلی خوبی داشت ولی در 70 الی 80 درصد شلیک هاش هدف رو می زد .
    اشکال این بود که قدرت مانورش در صورت حرکت سریع هدف 1 الی 2 ثانیه قبل از برخورد می تونست ناکامش کنه یعنی در آخرین لحظات کم می آورد.

    و از اون به بعد بیشتر برای زدن هواپیماهای ترابری نظامی نیمه سنگین و سیک استفاده شد ولی هنوز هم ازش برای در گیری های هوایی استفاده می کنن.

    در سیستم رهگیریش از همون تکنولوژی به قولا حرارتی که در موشک های سری 9 یا همون ساید وایندر ها استفاده شده بود به کار رفته بود.

    ولی در کل 80 درصد می شه موشک AIM4 FALCON رو موفق دونست.

    http://www.designation-systems.net/dusrm/aim-4f.jpg
    http://www.military.cz/usa/air/in_service/weapons/ai_missiles/aim_4/aim4d.jpg
    http://www.military.cz/usa/air/in_service/weapons/ai_missiles/aim_4/aim4d.jpg



    از سایت ایمیج کیو استفاده کنید.
    imagecave.com
    SAEID