Recommended Posts

[quote][quote]دوست عزیزم جناب تامکت اسپارو
مگر من جز این عرض کردم؟ اون گفته دبیرکل حزب الله رو هم برای این نقل کردم که بیاد بیاریم که جوونای حزب الله چی داشتن و صهیونیست با چه ماشین عظیم جنگی اومدن جلو! فراموش که نکردید؟
موضوع جالب توجه اینه که ظاهرا برخی دوستان در این تاپیک نسبت به اراده مردم و نیت اونها هم مشکوک هستن![/quote]

حق با شماست جناب پاتریوت مطمئنا اراده مردم بحرین بر ارتش سوسمار خورها غلبه خواهد کرد :cry:[/quote]
دوست من این کمکهای نظامی رو به حماس که برای صدام عذاداری گرفتن و به ایران خدا شاهده فحش میدن نفرستین بلکه برعکس بدین به شیعیان بحرین تا از ظلم خلاص بشن :cry: وقتی شیعیان از ایران کمک میخواهن میشه وحدت و اینکه مسلمین جهان باید وحدت داشته باشن. اخرش میشه این با محکوم کردن و اینجور چیزها هم نمیشه مکم نظامی کنید!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوست عزیزم جناب تامکت
من با شما موافق ام: بله ایران باید در این مورد اسلوب موثری رو اتخاذ کنه
اما یه ضرب المثل قدیمی هم هست که میگه:
فکر کردن زیادی باعث بی عملی میشه!
ما الان تو این منطقه برای خودمون سرور ایم و همچین دست و پا بسته هم نیستیم
حالا عرب های وهابی 1000 تا اراذل خودشونو آوردن ریختن تو سر مردم بی دفاع غیرنظامی ما باید بشینیم به این فکر کنیم که دنیای این وری یا اون وری می خوان طرف وهابی ها رو بگیرن؟! نه اینکه کشتار بی رحمانه و جلادی آل سعود رو مشاهده بفرمایند! ما اینجا پایگاه شیعیان اهل فکر منطقه هستیم بزرگ ترین دموکراسی خاورمیانه ایم برای چی باید سکوت کنیم و یا اینکه فقط در حد چشم غره رفتن و نامه پراکنی واکنش نشون بدیم باور کن دوست عزیزم اگر فقط ایران دو تا کشتی جنگی خودشو دو کیلومتر به بحرین نزدیک کنه همه این وهابی ها حساب کار میاد دستشون! هم شما و هم من و هم همه دوستان میدونن که این وهابی های بی ریشه تا چه حد از ما می ترسن[/quote]

سلام ...
حمله یا تهدید به حمله از جانب ما بلافاصله ربط پیدا می کنه به ناوگان آمریکایی موجود در بحرین .... و حالا که آمریکا هایی صراحتا تهدید به حمله شدن ، دیگه اوضاع قمر در عقرب می شه ... ناتو میاد ، روسیه و چین هم دیگه نمی تونن حتی برای تامین منافع خودشون هم که شده با آمریکا مخالفت کنن ( چون آمریکا به حمله تهدید شده )
هند هم که طرف آمریکاست ... ترکیه هم که معلوم الحال هست .... عراق که حرفش رو نزن ...

بعدش کلا این بحرین مشکل جمعیتی داره ، با 700 هزار نفر که نمی شه کاری کرد ...

فعلا باید صبر کنیم ،

رهبری و مشاورانشون بیشتر از اوضاع سر در میارن ،

فقط ما باید مواظب باشیم یکی مثل مشایی اظهار نظر نکنه ....

[quote]دوست من این کمکهای نظامی رو به حماس که برای صدام عذاداری گرفتن و به ایران خدا شاهده فحش میدن نفرستین بلکه برعکس بدین به شیعیان بحرین تا از ظلم خلاص بشن Exclamation وقتی شیعیان از ایران کمک میخواهن میشه وحدت و اینکه مسلمین جهان باید وحدت داشته باشن. اخرش میشه این با محکوم کردن و اینجور چیزها هم نمیشه مکم نظامی کنید!!![/quote]


سلام .... دوست من ، بحث عقیدتی و استراتژیک و راهبردهای سیاسی به کنار ....

حالا یه بحث نظامی ...

می شه ازتون بپرسم چطوری می تونیم به یه جزیره که ناوگان آمریکایی توش مستقر هستن سلاح بفرستیم !؟
آب های جنوبیش هم در اختیار اون دولت شهرهای معلوم الحال هستن ...

حالا اصلا بفرستیم ، چه کاربردی داره !؟ کی می خواد با چه استراتژی ازش استفاده کنه ....

مگه غزه هست که بخوان از یه جاییی دفاع کنند !؟

نیروهای نظامی دولت شهر بحرین تو شهرها مستقر هستن و سازماندهی شده ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]
خبرگزاري فارس: نماينده فراكسيون مستعفي "الوفاق " بحرين از مواضع مراجع تقليد ايران و لبنان در قبال جنايت‌هاي نيروهاي نظامي بحريني و سعودي عليه ملت بحرين تجليل و قدرداني كرد.

به گزارش فارس، "سيدمحمد سيدمجيد " در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: در حال حاضر ما به شدت به اين گونه مواضع يكپارچه از سوي علما نيازمنديم و بدون شك اين موضع گيري‌ها مرهمي بر زخم همه بحريني‌ها بود. در واقع علماي اسلام، زبان گوياي امت هستند.

وي تصريح كرد: تظاهر كنندگان تاكيد كرده بودند كه تظاهرات آنها از ميدان "اللولوه " به سمت سفارت عربستان سعودي مسالمت آميز خواهد بود اما ناگهان با تيراندازي و شليك گاز اشك‌آور مواجه شدند. پيش از آن كه به تظاهر كنندگان حمله شود، هيچ اقدامي جز دعا و توسل به خداوند از سوي تظاهر كنندگان صورت نگرفته بود.

سيدمحمد سيدمجيد تاكيد كرد: نظاميان سعودي در تيراندازي اشتباه كردند، آنها پنجاه سال پيش بايد لوله تفنگ‌هاي خود را به سمت اشغالگران نشانه مي‌گرفتند كه سرزمين فلسطين را اشغال كرد و مقدسات ما را تصرف كرد اما اينك آنها بعد از پنجاه سال سكوت به بحرين آمده‌اند تا ملتي بي‌گناه را كه خواهان حقوق مسلم خود است به قتل برسانند و به كساني كه طالب عزت ملي خود هستند، تيراندازي مي‌كنند.

گفتني است نظاميان سعودي كه بحرين را اشغال كرده‌اند، تاكنون جنايت‌هاي بسياري در اين كشور مرتكب شده‌اند كه صحنه‌هاي تكان‌دهنده آن از رسانه‌هاي تصويري پخش مي‌شود.[/align]

منبع :

[url=http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912251318]http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912251318[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزیزم جناب 100
شما خیلی روی کارآمدی و توانمندی این چیزهای جزیره ای کوچولو در کرانه های جنوبی حیاط خلوت ایران حساب باز کردید: شاید شما هم اونجا رفتید و اون به اصطلاح کشورهای قراردادی رو از نزدیک تجربه کردید بنده هم زیاد رفتم و دیدم اما تصور نمی کنم لزومی داشته باشه اینقدر برای این موجودات تشخص و قواره قائل بشید اونها بدون حضور یانکی ها حتی هیچ هم نیستن؛ می مونه موضوع مزاحمت یانکی ها که فکر نمی کنم الان تمایلی به درگیری جدی و همه جانبه داشته باشن. در ضمن، بر سبیل مثال برگزاری یک مانور متوسط مقیاس نظامی چه ایرادی داره؟ در باب اشراف رهبر و مشاورین ایشون به اوضاع و احوال منطقه هیچ کس منکر این تسلط و آگاهی نیست دوست خوب من. قبل از تمام این بحث ها هم باید بیاد بیاریم که خود یانکی ها الان تا چه روی لبه تیغ قرار گرفتن و نگران اوضاع انفجاری منطقه هستن ... و این نکته رو هم بیاد بیاریم که الان در میانه دهه 80 و اوج قدرت نمایی های بی مایه یانکی ها نیستیم دیگه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

از نظر من یانکی ها هنوز قدرتشون رو دارن ... اونقدر ها هم پر و بالشون نریخته ...

این نقشه بحرین و موقعیت جغرافیاییش ...
از شرق ، جنوب ، و غرب کاملا تحت تسلط عربستان و قطر هست ...

http://www.easyvoyage.co.uk/base/imgs/cartes/en/BAHREIN.gif

اینهم نقشه ی خود بحرین ....

http://www.mapsofworld.com/bahrain/maps/bahrain-map.jpg


حالا که به نقشه ی بحرین نگاه می کنم اونج خیانت این شاه ملعون رو می بینم .... به همین راحتی نصف خلیج فارس رو با بخشش بحرین داد به دشمنان قسم خورده ی ایران ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله من هم با شما درباره عمق خیانت خاندان پهلوی به ایران موافق ام و هر عقل سلیمی اینو می پذیره
در ضمن من فکر می کنم بحث کرک و پر یانکی ها نیست بحث اینه که شرایط جهانی با دهه های 70 و 80 که ملت ها می بخشیدا خر میشدن واسه رویای یانکی بازی متفاوته

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name="100"]از نظر من یانکی ها هنوز قدرتشون رو دارن ... اونقدر ها هم پر و بالشون نریخته ...[ /quote]

به نظر بنده دادن سلاح خیلی بهتر از اقدام نظامیه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من با قدرت نمایی در منطقه در حال حاضر موافق ام و فکر می کنم بعنوان گام نخست می تونه تا حدودی اثربخش باشه؛ تاریخ حکام عرب نشون داده که هر گاه با واکنش هایی از این دست روبرو شدن بلادرنگ پا پس کشیدن چرا که خودشون به فقدان پایگاه مردمی حکومت های باطلشون آگاهن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام خدمت همه دوستان بزرگوار.


بنده سعی کردم تمام پستها رو با دقت بخونم. خیلی ممنون از نظرات خوب دوستان. واقعا استفاده کردیم.

چند تا نکته به ذهن بنده میرسه که فکر می کنم طرح کردنش خالی از لطف نباشه.

اول درمورد دوستانی که معتقد به دخالت مستقیم نظامی هستند (که البته ظاهرا تعدادشون هم نسبت به بقیه کمتر بود) یه موردی رو توجه داشته باشیم بد نیست. احتمالا مختارنامه رو خیلی ها دیدین. بهتره سعی کنیم راه توابین رو نریم. توابین انسانهای بزرگواری بودن که در راه حق قیام کردن. اما آیا واقعا قیامشون مفید واقع شد؟

دوم، متاسفانه برخی سوء برداشتها، باعث بحثهای احساسی و غیرمنطقی در تاپیک شد که امیدوارم با سعه صدر طرفین و مطالعه دقیقتر نظرات مقابل، از این به بعد شاهد این نوع سوء تفاهمات نباشیم.

مورد سوم؛ دوستی درمورد انقلاب نرم از طرف ایران فرمایشاتی داشتن. با عرض ارادت خدمت شما، عرض می کنم که نظر بنده و برخی از دوستان (که فکر می کنم می دونین منظورم چه کسانی هستند) درمورد بیداری اسلامی هم همینه! :mrgreen: نه اینکه خود مردم واقعا در یک لحظه به این نتیجه رسیدن که حکومتهاشون مناسب نیست و بدون رهبر، چنین جنبشهایی سازماندهی شده باشن!(که اصولا به نظر منطقی هم نمیاد!) از این زاویه، نوع خبررسانی رسانه های داخلی هم قابل توجیهه. همچنین جبهه گیری خاص رهبری (که کلمه به کلمه اون رو باید با دقت بررسی کرد).
درضمن؛ اون مساله شهرام امیری از همینجا وارد مساله میشه! قابل توجه بعضیها! icon_cheesygrin

و مورد آخر، که هم به مورد سوم مربوط میشه و هم می تونه به تحلیل درست و تعدیل نظراتمون منجر بشه، به نظرم بد نیست همه مواضع صدای امریکا از ابتدای این جنبشها رو در کنار هم بررسی کنیم. در این مورد اگه از نظر مدیران مغایرتی با قوانین سایت نداشته باشه، بنده می تونم همه اخبار این رسانه درمورد این وقایع رو تو یه تاپیک قرار بدم تا بتونیم به بررسی دقیق اونها بپردازیم. دراینصورت فکر می کنم اتهام خبرسازی رسانه های داخلی و ابهامات درمورد موضع گیری امریکا هم ازبین میره.

در مجموع، بنده فکر می کنم این موج، راه خوبی رو طی می کنه و به هیچ وجه با دخالت حتی غیرمستقیم نظامی در بحرین موافق نیستم. در این مورد، با برادر مصطفی هم عقیده ام و فکر می کنم بهتره اجازه ندیم این انقلابها تبدیل به جنگ داخلی بشن. اشتباهی که در لیبی اتفاق افتاد.


یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منم با یه حرکت نظامی کوچیک در حد تهدید موافقم.کاش می تونستیم واقعا حمله کنیم و دمار از روزگار این حکام عرب دربیاریم.javascript:emoticon('daydreaming_new!')

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اوضاع خيلي پيچيده شده براي ما آخه اگه وارد جنگ مستقيم بشيم و نيرو اعزام كنيم تو تله امريكا افتاديم كه دوست داره ايران رو باز تو توي جنگ بندازه و جلوگيري كنه از پيشرفت ما و اگه همين جور دست رو دست بزاريم هي هشدار بديم هيچي نميشه مردم و شيعيان بحرين و به خاك خون ميكشند قزافي هم كه سلاخ خونه را انداخته احساس ميكنم اوضاع بد جور قاراش ميشه :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
دوستان مثه اینکه فراموش کردن ناوگان پنجم نیروی دریایی امریکا اونجاست که صحبت از تهدید و حمله کوچیک می کنن
ما هیچ راهی برای رسوندن 2 نفر ادم به خاک بحرین هم نداریم چه برسه حمله!
فقط خدا کنه که شیعیان بحرین هم مثه باقیه شیعیان شجاع باشن( که ان شا الله هستن) در غیر این صورت هم سرکوب میشن هم در اینده ازشون انتقام گرفته میشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان!!
[color=darkblue]يكي از كاربران قديمي سايت به نام كاربري[/color][size=18][color=red] Brother [/color][/size][color=darkblue]ساكن منامه پايتخت بحرين هست كه حتي دوره خدمت سربازي رو هم در ارتش بحرين گذرونده!! [/color]ايشون ميتونند آخرين اخبار بحرين رو از نزديك در اختيار كاربران قرار بدن.منتها تاريخ ارسال آخرين پستشون 2010-12-17 هست يعني 3 ماه پيش.از مديران و كاربران قديمي سايت كساني كه با ايشون در ارتباط هستند(حالا چه از طريق ايميل يا تماس تلفني يا ...) خواهش ميكنم با دعوت از ايشون (اگه دسترسي به اينترنت داشته باشند) و با حضور در سايت ما رو از آخرين تحولات بحرين آگاه كنند.

در ضمن ايشون تاپيكي با عنوان**[color=red] نقطه هاى حساس بحرين[/color]** در بخش دكترين و استراتژي دارند كه به معرفي مناطق حساس بحرين مي پردازه حتي عكسهاى ماهواره اى از پايگاههاي نظامي ارتش بحرين ٬ مراكز حساس شهري٬ پايگاهها و فرودگاههاي نظامي آمريكا و ... داره.

آدرس تاپيك:
http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4567

فكر كنم اين تاپيك براي دوستاني كه نقشه حمله نظامي به بحرين رو ميكشن مناسب باشه!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان یه لطفی بکنند و این بحث های نظامی رو منتقل کنند به تایپیک مربوطه و اگر نیست، خودشون یه تایپیک ایجاد کنند. ممنون میشم.

در مورد انقلاب بحرین هم مسلح شدن مردم ، کاملا به ضررشون هست. با یه نگاه اجمالی در همین کشورهایی که تا کنون به این موج مبتلا شدند، خواهید دید که هر چه خشونت افزایش پیدا کرده، انقلاب کارش سخت تر شده و تلفات مردمی هم بیشتر شده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]آقا مصطفي بياين شبکه هاي که از طرف ايران به خارج و داخل پخش مي شن رو مثله يه زنجير وصل بر هم در نظر بگيريم...
مطمئنا هدف اول صدا و سيما جهت دهي به اين انقلاب ها در راه اهداف خودمونه ديگه؟؟؟ درسسته؟
خوب براي اينکار بايد از رسانه هاي خارجي مون مثه پرس تي وي کمک بگيريم...حالا هدفمون اينه که يه جوري اين انقلابو اسلامي اعلام کنيم ....يعني به اون جووني که تو خيابونه تو بحرين بفهمونيم که بابا تويي که مسلموني تويي که زيره باره ظلمي مي توني يه انقلاب اسلامي داشته باشي...خوب مطمئنا وسط تظاهرات که نمي تونيم تو تلوزيونمون بگيم (پرس تي وي) که آره آقاي جوون بحريني تو از طرف آمريکا اجير شدي... تو الان توي planb آمريکايي يا فردا توي planc آمريکايي..خود مطمئنا اينا رو نمي شه تو يه رسانه جمعي گفت...اگه يه بحريني يه همچين چيزايي بشنوه که سريع تلويزيون رو خاموش ميکنه تازه هميشه تو ذهنش مي مونه که آره اين شبکه که انقلاب ما رو زيره سوال برد ايراني بود....
اميد وارم منظورمو در مورد اين قبيل شبکه ها رسونده باشم..
حالا مي مونه شبکه هايي که براي داخليا پخش مي شه حالا از اينکه کلي اين طرز فکر که آره اين ثمره انقلاب ما بوده بعد از سي سال و.. چقدر تو روحيه مردم تاثير داره بگزريم...
ولي حداقلش اينه که رسانه هاي ما نمي تونن 2 جور خبر پخش کنن يعني همون چيزي که به او ن بحرينيه ميگيم بايد به مردم خودمون هم بگيم...
به نظر من در کل بيس کاره صدا سيما خوبه فقط بعضي وقتا افراطو تفريط مي کنه که البته مي شه ازش گذشت...
با تشکر...[/quote]
دوست بزرگوار.
قبلاً در اين خصوص، به اندازه‌ي كافي بحث شده و نقش و اندازه و حد رسانه‌هاي ما با رسانه‌هاي زنجيره‌اي غربي سنجيده شده!
به نظر شما در شرايط فعلي، اوضاع داره به نفع كشورهاي منطقه و مردمش پيش مي‌ره؟ اگه فكر مي‌كنين با رفتن غضنفر و اومدن هويج قلي ميرزا، چيزي عوض مي‌شه كه هيچي! ولي اصل و اساس اينه كه هيچي عوض نشده! دقيقاً هيچ‌چي!

من مثل برخي از دوستان نيستم كه شبيه به بلندگوي تبليغاتي باشم و هرچيز كه شنيدم رو خيلي راحت باور كنم!
وقتي كه ما داريم درمورد موضوعي صحبت مي‌كنيم، اول بايد بطور عقلاني و منطقي، ظرفيت‌هاش رو بسنجيم و همچنين عملكردش رو مدنظر قرار بديم!
بعد بسنجيم و ببينيم كه چه ميزان از اين ظرفيت‌ها رو در مورد موضوع مورد استفاده قرار داده.
بعد ببينيم كه چند درصد عملكرد، مورد قبول قرار گرفته و الي آخر!

حالا بيايم درمورد ظرفيت رسانه‌اي و توان جريان‌سازي رسانه‌هاي داخلي صحبت كنيم!
به نظر شما، اينكه يه رسانه، به سبك رسانه‌هاي كشورهاي اسبق و فعلي ماركسيستي، مدام يه چيز رو تكرار كنه و سعي كنه با شعار، همه‌چيز رو خوب و درست نشون بده و يه دشمن فرضي بسازه، چقدر توان موج‌سازي داره؟! پاسخ، هيچي هست!
برادر من!
يه رسانه قبل از هرچيز، بايد امكان اعتمادسازي داشته باشه و اعتمادسازي، با شعار و تخمير مغزها انجام نمي‌گيره!
جنگ رسانه‌اي، ظرفيت و ظرافت بسيار بالايي رو مي‌طلبه كه ما هنوز حتي علاقه نداريم اون رو براي يكبار هم كه شده، مورد مطالعه و بررسي قرار بديم!
هنوز از رسانه‌هاي مختلف، فقط دكوراسيون و مسابقات و تاك‌شوهاشون رو برمي‌داريم و اصلاً به اصول رسانه‌اي‌شون توجهي نداريم كه چطور مي‌تونن اينطور با دروغ، جمعيت زيادي رو به خودشون جلب كنن!
حقيقت اينه كه رسانه‌هاي ما، حتي نمي‌تونن اعتماد مردم خودمون رو جلب كنن. نمونه‌هاي بسيار زيادي وجود داره كه تنها يكي‌اش وقايع پارسال هست. البته درخصوص تمامي اين موارد، چند صفحه‌ي قبل به وفور بحث شده و فكر نكنم نيازي به توضيح مجدد باشه.

--------------------------------------------------

خدمت شما، برادر ميثم و تمامي كساني كه قائل به تلاش ايران براي برپايي انقلاب نرم هستن بايد عرض شود كه :

از قديم گفتن نابرده رنج، گنج ميسر نمي‌شود!
حالا دوستان به من بفرماين كه ما در اين 32 سال چه عملي انجام داديم كه به قول دوستان تبليغات‌چي، موج بيداري اسلامي، برگرفته از انقلاب اسلامي ايران در اين كشورها بوجود بياد!

بهتره شعار نديم! وقتي كه غرب براي يه موج‌سازي كوچك در كشوري كوچك مثل گرجستان، اينهمه مقدمه‌چيني مي‌كنه، انتظار ندارين كه ما بدون انجام هيچ‌كاري، هيچ رسانه‌ي تأثيرگذاري، هيچ‌رسانه‌ي جمعي، هيچ دستورالعمل مشخصي، هيچ سرمايه‌گذاري مشخصي، هيچ پايگاه اجتماعي معلومي و ...، يه سري انقلاب رنگي در چندين كشور مختلف بوجود آوردن؟!
خود شما اين رو باور مي‌فرمايين؟
اگه آره كه بحث ما بهتره خاتمه پيدا كنه. چون نگاه متفاوتي داريم.

ولي چيزي كه من مي‌دونم اينه كه زراعت بدون بذر و آب و نور و خاك مناسب و كود و رسيدگي مرتب امكان‌پذير نيست!
حالا اگه از نظر شما، قواعد طبيعي زمين باعث زراعت مي‌شه، به نظر شما احترام مي‌ذارم.

===================================

از دوستان براي بار دوم درخواست مي‌كنم كه فقط و فقط به موضوع تاپيك بپردازن و باورهاي ذهني‌شون درمورد يانكي‌ها و سايرين رو به تاپيك‌هاي ديگه منتقل بفرماين.
بحث داره بشدت منحرف مي‌شه و اميدوارم مجبور به مداخله‌ي قانوني نشم و دوستان خودشون رعايت بفرماين.

باز هم عرض مي‌كنم. موضوع تاپيك، «تظاهرات و درگيري هاي کشورهاي عربي» هست.
پس خواهشاً دوستان بحث رو فقط در اين زمينه انجام بدن و از هرگونه بحث‌ها و يا حتي خيال‌پردازي‌ها و شعارهاي نامربوط به موضوع، خودداري بفرماين.

ضمناً تذكري جدي‌ به تمامي دوستان عرض مي‌كنم و اون اينكه از ادبيات مناسب اين سايت، استفاده بفرماين و از بكار بردن ادبيات ناشايست، حتي نسبت به دشمنان هم خودداري بفرماين.
درصورت مشاهده‌ي مواردي از اين دست، از اين پس برخورد جدي‌تري صورت خواهد گرفت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.