super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 8 خرداد 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 8 خرداد 1394 - دلیلی ارایه نشده است

حمله داعش به ایران را شوخی نگیریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوع داعش جدی است ولی مسئولان آن را جدی نمی‌گیرند.
1054583_630.jpg
به گزارش مشرق، "احمد شوهانی" نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان و چرداول، به تحرکات اخیر گروهک تروریستی «داعش» اشاره کرد و گفت: موضوع داعش جدی است ولی مسئولان آن را جدی نمی‌گیرند.

وی افزود: موضوع داعش مستقیما امنیت ملی ما را تهدید می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حوزه انتخابیه من 425 کیلومتر مرز مشترک با عراق داریم، اخیرا به امیر پوردستان که به مجلس آمده بود؛ گفتم در استان من نیروی کافی ندارید، که گفت بله درست می‌گویید.

وی ادامه داد: به فرمانده نیروی زمینی ارتش گفتم پس شما موضوع داعش را جدی نمی‌گیرید، در مرز، ما چهار تا پاسگاه داریم که در هر پاسگاه 10 نیروی مرزبانی وجود دارد و این‌ها آسیب پذیر هستند.

شوهانی تاکید کرد: نتوانستیم مرزها را محکم کنیم و خیلی خلاء مرزی داریم.

وی افزود: سوریه و عراق هم جزو امنیت ملی ماست ولی بعضی اوقات داعش تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای ما پیش روی کرده و الان هم در همین حدود است.

شوهانی گفت: وقتی مردم می‌خواستند برای مراسم اربعین به کربلا بروند داعش را از مسیر کربلا دور کردیم تا به مردم نزدیک نشوند.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور که گفته است، اگر داعش تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای ما پیش روی کند، ورود خواهیم کرد گفت: فرض کنید داعش امشب به 35 کیلومتری آمد، چگونه می‌خواهیم مقابله کنیم چرا که زیرساخت‌ها آماده نیست.

وی ادامه داد: داعش به دنبال تقسیم عراق است و حتی بغداد را در اقلیم سنی قرار دادند و دشمنان می‌خواهند داعش را تثبیت و سپس تقسیم عراق و سوریه را عملیاتی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این کمیسیون نیز صرفا افراد را دعوت می‌کند و از آن‌ها توضیح می‌خواهد ولی ما که نمایندگان استان‌های مرزی بوده و درگیر این مسئله هستیم می‌دانیم چه خبر است.

شوهانی تاکید کرد: به همه مسئولان می‌گویم حمله داعش به ایران را شوخی نگیرید.

وی ادامه داد: آن‌ها که به عراق و سوریه حمله کرده‌اند هدفشان ایران است.

نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، چرادول اظهارداشت: اگر عراق و سوریه را بگیرند قدم بعدی ما هستیم و داعش با روحیه و امکاناتی که دارد به راحتی دست بردار نیست.

وی تاکید کرد: باید آمادگی ما در مرزها صددرصدی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در سال‌های گذشته در مرزهای شرقی اقدامات خوبی صورت گرفته ولی مرزهای غربی را جدی نگرفته‌ایم بنابراین در این مناطق خلاء مرزی داریم.

شوهانی در پایان گفت: با صحبت‌هایی که اخیرا شده امیدواریم شاهد تحرک بیشتری در این رابطه باشیم.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422438/%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%B4%D9%88%D8%AE%DB%8C-%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%8

خیلی جالبه که همین فرمانده (پوردستان) مثلا دکتر متخصص کماندو و .... هر چند وقت یکبار مصاحبه میکنه یا میگه من مرغ طوفانم یا سلاح های عهد پهلوی رو رونمایی میکنه

حیف که این اقایون بی کفایت بیداری اسلامی رو برای ما دارن تبدیل به بهاری عربی 

به نطر من ایشون با این صحبت هاشون اصلا صلاحیت عضویت در کمیسیون رو ندارن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
بيدار اسلامى بود منتهى غربيها به خوبى به سمت دلخواهشون هدايتش كردن، يعنى شكستن محور مقاومت و تجزيه كشورهاى مسلمان...نگاه كنيد به طرفهاى درگير!!!
  • Upvote 5
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام

 کلیات فرمایشات ایشون که شکی درش نیست و خطر داعش بشدت جدیه برای ما و حرفها و بیانات مقامات ومسیولین بویژه این چند وقته مبین همین حرفهاست

 

 

اما با این دو بخش رنگی فرمایشات کمی حرف دارم 

بخش اولش که نقل قول این نماینده محترمه و حرف شما نیست

 

ایشون اشتباه میکنن و یا ضعیف نمایی میکنن !!!!

در استان ایلام فقط جند پایگاه با ده تا نیرو نداریم ایشون یا اطلاع ندارن که بعید میدونم و یا برای داغ کردن تنور اینوگفتن والا خوب میدونن که الان یه تیپ پیاده، یه تیپ زرهی و یه تیپ مکانیزه در استان ایلام و مرزها مستقر شده بعلاوه یکی از گروهای توپخانه امون( و اینها فقط از نزاجا و سپاه و ناجا جای خود)

اگر حفاظت اطلاعات گیر نمیداد و لو دادن اطلاعات نبود نام تیپها و مختصات استقرارشونو روهم مینوشتم 

تازه اینها تا اسفند ماه سال قبل بود که بنده اطلاع داشتم بعد اون اگر یگانی رفته باشه من نمیدونم منتها اون یگانها هنوز هستند

نکته خاصش اینه که یکی از تیپها رو سازمانی به همون منطقه اختصاص دادن (مابقی مامورن ) و این تیپ که قبلا در ... بود الان دیگه تیپ ایلام هستش

 

اینکه تیمسار پوردستان هم  تایید کردن حرف ایشونو کاملا منطقی، ایشون رفته بودن مجلس برای گرفتن بودجه وامکانات اگر اونجا یهشون میگفتن یه پاسگاه هم نداریم توی ایلام!! میگفت حق با شماست

رفته بود برای گرفتن بودجه نه خودنمایی باید بگه هیچی نداریم ( و واقعا مجلس باید بودجه اختصاصی برای این مقوله  اماده سازی برای مقابله با داعش  تصویب کنه)

 

و اما فرمایش انتهایی که نمیدونم ازهمون نماینده محترمه یا بیان خودتونه که از بیخ و بن به نظر این حقیر ایراد داره

با همه احترام به عزیزان و بزرگوارن معتقدم برخلاف نظر خیلی ها در ایران بویژه صدا و سیما!! از همون اول هم بهار عربی بود و نه  بیداری اسلامی

 فکر نکنم افتادن لیبی به دامن القاعده و داعش نامش بیداری اسلامی باشه 

و یا تحولات عراق

یا تحولات سوریه

یا مصر 

یا حتی تونس و ..

تنها جاهایی که بیداری اسلامی بود اونهم با حمایت معنوی و.. ما بحرین و یمن هستن ولا غیر

این کشورها ی بالا که الان ما داریم با حسرت اوضاعشونو رو رصد میکنیم دقیقا خیزش و بهار عربی بود و نه بیداری اسلامی

البته این فقط نظر منه و ممکنه دوستان اعتقادی به اون نداشته باشن

 

حتی اگر برفرض بنا رو برهمون " بیداری اسلامی " مد نظر صدا و سیما بزاریم باز هم تبدیل شدنش به "بهار عربی" ربطی به مسیولین ما نداشته که بهشون بتازیم

سرچشمه جای دیگه است

امریکا و اسراییل و ترکیه و قطر و عربستان

این پنجگانه منحوس هستن که  مسیر حرکتهای  تروریستی و وحشیانه منطقه رو مدیریت و حمایت میکنن

 

 

 

درمورد عراق ما خیلی خیلی بیشتر ازمسیولیتمون مایه گذاشتیم، و دربرابر زحمات و تلاشها و حمایتهای بی دریغمون،  چه کردها و چه دولت عراق و چه مجلسشون  و چه ... خوووووووووب مزدمونو با اون بیاناتشون گذاشتن کف دستمون 

ما موندیم و گروهی از شیعیان وفادار وهمراه که مردونه دارن میجنگن والا حتی برخی شیعیان هم مثل صدر و.. هم که کسی نمیدونه فازشون چیه!! عملا تیشه به ریشه امون میزنن

همین شیعیان و برادران سپاه هم دیدیم که حود دولت عراق چطور باهاشون تا کرد

بریا آزادسازی شهر برادران اهل سنت  عزیزانمونو میزاریم جلوی گلوله و خون پاکشونو فدا میکنیم بعد گیر میدن "لبیک یا حسین " بشه "لبیک یا عراق"!!!

 

 

شما بزرگوار بگین:

دولت ما

مجلس ما

نیروهای مسلح ما 

و مردم ما چکار بیاد میکردن که نکردن؟

سپاه چقدر داره توی عراق شهید میده؟

چقدر تجهیزات و مهمات و سلاح فرستادیم عراق (هم دولت مرکزی هم کردهای خودمختار)

بالگرد و جنگنده نفرستادیم؟

پهپاد نفرستادیم؟

پشتیبانی مالی و تجهیزاتی و آموزشی و مستشاری نکردیم؟

مستقیما درگیر نشدیم؟

سپاه که کل نیروی هواییشو دودستی تقدیمشون کرد دیگه چیکار کنن بینواها؟

زرهیش درگیره

تکاورهاش درگیرن

فرماندهانش درگیرن

مستقیما دارن میجنگن و هزار بار بهتر و وفادار تر از ارتش مزخرف عراق دارن از جون عزیزشون مایه میزان دیگه چیکار باید میکردن که نکردن؟

 

 

دوست خوبم سرچشمه این خیزش و بیداری عربی جای دیگه است

 

لول توپ رو بچرخون سمت اسراییل و امریکا

و در وحله دومش ترکیه و قطر و عربستان

 

 

به نظر من کمی این جمله انتهایی متنتون بی انصافی بود

عرض ادب و احترام خدمت شما

همیشه پیگیر نظرات ارزشمند شما هستم

در مورد نکات مورد نظر شما:

بیداری اسلامی فکر کنم لفظی بود که اقا اشاره کردند. اون اوایل شمشیر دو لبه بود یک لبه ش بهار عربی بود یه لبش بیداری اسلامی. که متاسفانه ما فقط خوابش رو دیدیم و دیگران بهارشو

 

در مورد کفایت فرماندهان مسئولان لشکری و کشوری ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. حقیقتش تخصصی در مسائل نظامی ندارم ولی 5 الی 6 ساله که مطالب سابت رو رصد میکنم. بنظرم برای وزن کردن صحبت های این اقایون نیاز به سواد حداقلی هم نیست. کافیه که سرج ساده تو نت بزنین پارادوکس و خیالات متناقص این اقایون روببینید. هر چند که تو محیط کاری خودم هر روز مثل این ادما رو زیاد میبینم که فقط دنبال خودنمایی و رونمایی خیالی از دستاوردها هستند.

اقایون هنوز نفهمیدند استرتژی جنگ نیابتی که ما خودمون ابداع کردیم (تو لبنان و...) الان همونو دارن رو ما اجرا میکنن. ما میتونستیم سوریه رو همون 6 ماه اول جمع کنیم نه الان که سرطان تکفیری و القاعدع همه جا پخش شده.

من حاضرم شرط ببندم که خیلی از این فرماندهان هنوز کار با اینترنت و کامپیوتر رو بلد نیستند و تمام دانایی هاشون به همون چند واحد درسی که بهشون درس دادن برمیگرده 

ویرایش شده در توسط irahamidreza
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

عرض احترام :rose:

 

 

دوستان شاید بد برداشت کردن از مطرح کردن کنوانسیون ژنو!

 

بحث اصل  اعدام نیست بلکه نحوه اجرا هست !

 

معتقدم که باید دادگاه هرچند خلاصه شده و کوتاه برگزار بشه و اگه اعدامی میشه طبق اصول و امار مشخص باشه . لاقل وجدان خودمون راحت تره و از خودسری نیروها جلوگیری می کنیم !

 

با اعدام صحرایی موافق نیستم چون خون شهدا رو ضایع می کنه و وجهه نیروهای مسلح ما رو خراب می کنه . این مزدوران باید در محیطی کنترل شده با رای قاضی شرع و با رعایت اصول شرعی (که انسانی هم هست قاعدتا) تیرباران بشن. تاکید می کنم . با رعایت اصول و حکم قاضی . نه حکم سرباز و سروان وسط عملیات ! (کاری به استثنائات نداریم .کلی عرض می کنم)

 

اگر قرار باشه هر سرباز یا فرمانده میدانی خودش مجتهد بشه و خودش قاضی و خودشم مجری که به نظرم بویی از شیعه بودن نبردیم . یادمون هم نره در جریان ماجرای خوارج و حضرت علی (ع) آیا از خود حضرت علی مجتهد تر و مسلط تر به امور دینی داشتیم که بهش مراجعه بشه؟  خیر . پس در اون ماجرا هم عملا قوانین شرعی و عقلی رعایت شده و حکم قاضی رو داشتیم ! خب, ما چون چنین مجتهد "میدانی" در صحنه نداریم ناچارا باید بنا به اصول عمل کرده و اعدامی هم اگه هست رو باید طی مسیری و با حکم قاضی و اثبات گناهکار بودن شخص و ادله مشخص انجام بدیم که دین خودمون ضایع نشه  . حالا اگر بحث قوانین نظامی هست که یک خشاب خالی کردن روی یک عده مزدور که کار خاصی نداره . یک نوجوان هم می تونه این کار رو انجام بده. کارمون هم راحت تر میشه . نه اسیری اینور اونور می کنیم نه چیزی!

 

 

پس موضوع نحوه اجرای دین هست و اجرای احکام شرعی و اسلامی و انسانی . اونا انسان نیستن درست! ولی ما که هستیم :winking: :rose:

 

اعدام کردن دشمنان ما هم باید مایه درس و تربیت باشه برای طرف مقابل که بدونن با چه کسانی طرفند و چه اعتقادی دارند و "شیعه چه مشی و تفکری دارد"

 

تفکری که علی (ع) به قاتل خودش شیر تعارف می کنه :rose: اما در جای خودش قصاص هم میشه قاتل !

 

یا حق :rose:

  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

استان صلاح الدین :

 

تصویری از سردار ایرانی مراد نوری که در بیجی به شهادت رسید

 

9e7f4969145d1.jpg

 

==============================================================

 

استان صلاح الدین :

 

سردار ایرانی جاسم نوری که در غرب بیجی به شهادت رسید

 

6489466b3c0e2.jpg

  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عرض ادب و احترام خدمت شما

همیشه پیگیر نظرات ارزشمند شما هستم

در مورد نکات مورد نظر شما:

بیداری اسلامی فکر کنم لفظی بود که اقا اشاره کردند. اون اوایل شمشیر دو لبه بود یک لبه ش بهار عربی بود یه لبش بیداری اسلامی. که متاسفانه ما فقط خوابش رو دیدیم و دیگران بهارشو

 

در مورد کفایت فرماندهان مسئولان لشکری و کشوری ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. حقیقتش تخصصی در مسائل نظامی ندارم ولی 5 الی 6 ساله که مطالب سابت رو رصد میکنم. بنظرم برای وزن کردن صحبت های این اقایون نیاز به سواد حداقلی هم نیست. کافیه که سرج ساده تو نت بزنین پارادوکس و خیالات متناقص این اقایون روببینید. هر چند که تو محیط کاری خودم هر روز مثل این ادما رو زیاد میبینم که فقط دنبال خودنمایی و رونمایی خیالی از دستاوردها هستند.

اقایون هنوز نفهمیدند استرتژی جنگ نیابتی که ما خودمون ابداع کردیم (تو لبنان و...) الان همونو دارن رو ما اجرا میکنن. ما میتونستیم سوریه رو همون 6 ماه اول جمع کنیم نه الان که سرطان تکفیری و القاعدع همه جا پخش شده.

من حاضرم شرط ببندم که خیلی از این فرماندهان هنوز کار با اینترنت و کامپیوتر رو بلد نیستند و تمام دانایی هاشون به همون چند واحد درسی که بهشون درس دادن برمیگرده 

 

 

دوست عزیز سلام

 

درباره بهار عربی و بیداری اسلامی من فقط منظورم این بود که مسیر این حرکت رو ما مدیریت نکردیم

متاسفانه مدیریت این حرکت رو به بهترین نحو ممکنه  پنج ضلعی  منحوس  انجام داد و داریم میبینیم که الان چی هستش ماحصل اون

 

 

درباره بیسوادی  فرماندهان من زیاد باهاتون هم نظر نیستم (فرمانده کم سواد کم نداریم منتهی کار بلد هم زیاد داریم )

متاسفانه مساله ای که عنوان کردین برمیگرده به اظهار نظرهای ناکارشناسانه

مشکل اینجاست که هرکسی با هر جایگاهی سعی میکنه کار رسانه ای انجام بده ، فعالیتی که نیاز به دانش و تخصص ویزه و بالایی داره ، وقتی یه فرمانده بخواد خودش  بار  رسانه ای مجموعه اش رو بدوش بکشه میشه این که هست والا خیلی از این عزیزان در حوزه کاری خودشون تخصصهای خوبی دارن

بعنوان نمونه همین امیر پوردستان واقعا فرمانده لایق و شایسته ای در بعد نظامی هستش منتها در بعد رسانه ای بینهایت ضعیفه

حتی قویترین فرمانده ارتشی ما  تیمسار دریادار سیاری هم در بخش رسانه ای ضعفهای زیادی دارن هرچند از همه سرتر و برتر هستن

بین فرماندهان سپاه جدای از فعالیتهای اخیر سردار سلیمانی من فقط کارهای سردار حاجی زاده  رو میپسندم میشه گفت  از بقیه تواناتره در این زمینه

هرچند معتقدم باید برای اطلاع رسانی و کارهای تبلیغی و رسانه ای  یه حرکت اساسی بکنیم

 

من در مراسم سردوشی دانشگاه امام حسین و نحوه فیلمبرداری  بارقه های امیدی دیدم

جایی که کارگردان و فیلمبردار سعی میکردن هوشمندانه ایرادهای رزه رو کاور کرده و نشون ندن و با کاتها و تغییر ز.وایای  گاها بموقع ایرادها رو پنهون کن

اون نماهای باز و وایت از بالا هم که تازگی داشت

هرچند همونجا هم خیلی ایرادها رو نتونستن پنهون کنن اما بحرات میتونتم بگم بهترین پوشش رسانه ای  از انقلاب تا الان بودش

 

دوست عزیز فرماندهان ما عموما در حوزه نظامی کارشونو بلدن!!! منهای جایی که نباید نادانسته و بدون تخصص ورود کنن که متاسفانه ورود میکنن و اونهم بحث رسانه و تبلیغاته

کاش یه کم از دمپایی پوشای داعشی یاد میگرفتن

 

 

ولی درباره عدم حضور نیروهای نظامی در استان ایلام اون نماینده عزیز اشتباه میکنن هرچند ممکنه برای ایجاد حساسیت بیشتر اون حرفها رو زده باشن چون بسیار بعید میدونم یه نماینده ندونه چند تیپ به حوزه استحفاضیش مامور شدن و یکیشون هم سازمانا به اونجا اختصاص داده شده

بیشتر در ادامه کارهای  نزدیک به انتخابات حساب کنید این حرفا رو

 

هرچند مدعی ناکافی بودن تمهیدات نیستم اما دسته کم در بعد شکارگان نیرو اوضاع اونقدرا هم بد نیست ! دست لرقضا ایراد کار در تجعیزات و آموزشها و تاکتیکهاست

ساده تر بگم کمیت خوبه کیفیته که میلنگه

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ورود احتمالی ایران به خاک عراق برای مقابله با داعش

 

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس در مورد ورود احتمالی ایران به خاک عراق برای مقابله با داعش گفت: یقینا اگر تعرضی از جانب داعش در خاک عراق علیه ما صورت گیرد برخورد سخت و قاطعی انجام خواهیم داد و به لحاظ همکاری و هم پیمانی که با عراق داریم در این رابطه مشکلی نخواهیم داشت.

"محمدرضا محسنی‌ثانی" نماینده مردم سبزوار با اشاره به تحرکات اخیر داعش در منطقه گفت: توان رزمی و عِدّه و عُدّه ما در راستای حفاظت و صیانت از انقلاب و نظام خوب بوده و با قدرت روز افزونی روبه رو هستیم.

وی افزود: در بودجه سال 94 اعتبارات خوبی برای ارتقای سطح دفاعی در نظرگرفته‌ایم و بیش از آنکه در لایحه دولت آمده بود مجلس عنایت ویژه داشت که منجر به ارتقاء سطح بنیه دفاعی کشور شد.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ارتش و سپاه همواره به پشتوانه مردم و بسیج مردمی معتقد هستند و این موضوع همیشه به عنوان یک نیاز است.

وی تاکید کرد: بیشترین توان ما در راستای بخش قدرتمند بسیج مردمی است که توانستیم در همه بخش‌ها توفیقاتی را داشته باشیم.

محسنی‌ثانی در مورد نزدیکی داعش به مرزهای ایران گفت: همان خط قرمزهایی که اعلام کردیم پابرجاست و در حال حاضر نیز حریم 40 کیلومتری با قدرت و قوت به عنوان خط قرمز ماست.

وی ادامه داد: آنچه گاهی ادعا می‌شود طبیعتا از قبل هم بوده که گاهی رخنه‌هایی از سوی برخی گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بخش‌های مختلف صورت می‌‌گیرد که دفع شده است.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس در مورد ورود احتمالی ایران به خاک عراق برای مقابله با داعش گفت: همکاری ما با عراق در ابعاد مختلف وجود دارد و همان طور که توانستیم در داخل عراق داعش را سرکوب کنیم و از عتبات عالیات با راهکارهایی که از نظر مشورتی داشتیم صیانت کنیم یقینا اگر تعرضی از جانب داعش در خاک عراق علیه ما صورت گیرد برخورد سخت و قاطعی انجام خواهیم داد و به لحاظ همکاری و هم پیمانی که با عراق داریم در این رابطه مشکلی نخواهیم داشت.

 

 

http://www.entekhab.ir/fa/news/207207

ویرایش شده در توسط Yasin313
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظر بنده هم خطر اصلی از ناحیه پاکستانه. البته سمپاتی مثبت شیعه‌ها و عامه مردم پاکستان مانع خوبیه ولی این جانورهای وهابی خیلی وقته که بین این مردم مظلوم لانه کرده و ایحاد فتنه می‌کنند

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظر بنده هم خطر اصلی از ناحیه پاکستانه. البته سمپاتی مثبت شیعه‌ها و عامه مردم پاکستان مانع خوبیه ولی این جانورهای وهابی خیلی وقته که بین این مردم مظلوم لانه کرده و ایحاد فتنه می‌کنند

نزدیکترین مردم به ما همین پاکستانی ها هستن

 

قبلا هم این جمله رو گفتم تو میلیتاری

از اونجایی که با تمام شیعیان از عربستان گرفته تا پاکستان  ارطبات  دارم

گفتم و میگم اگر روزی نیاز به جنگ شد  بهترین مردان نبرد شیعیان پاکستانی و یمنی هستن

و در مورد عربستان شاید در ظاهر نشون نده اما از ماها بسیار شیعه تر هستند یا شاید اصلا ما پیش اونها شیعه حساب نشیم

اینارو گفتم تو تحلیلهاتون در نظر داشته باشد

  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به غنیمت گرفتن موشکهای کورنت توسط داعش در بیجی عراق

 

01~3.JPG

 

thumb_02~3.JPG

 

thumb_03~4.JPG

 

thumb_04~2.JPG

 

 

درگیریهی داعش با ارتش در بیجی

 

1054290_260.JPG

 

thumb_1054283_763.JPG

 

thumb_1054293_290.JPG

 

thumb_1054295_414.JPG

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خداوکیلی دولت عراق خیلی بی انصافی میکنه نسبت به ما. تنها کاری که ایران برای عراق نکرد ورود تمام عیار نیروهای مسلح به خاک عراقه. نجات بغداد، آزادسازی تکریت، حفظ سامرا و کربلا و خیلی چیزای دیگه.
فکر کنم یادشون رفته که ایران حق درخواست غرامت جنگی بابت هشت سال جنگ داره.:-[
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خداوکیلی دولت عراق خیلی بی انصافی میکنه نسبت به ما. تنها کاری که ایران برای عراق نکرد ورود تمام عیار نیروهای مسلح به خاک عراقه. نجات بغداد، آزادسازی تکریت، حفظ سامرا و کربلا و خیلی چیزای دیگه.
فکر کنم یادشون رفته که ایران حق درخواست غرامت جنگی بابت هشت سال جنگ داره.:-[

دوره آقای نوری مالکی اگه اشتباه نکنم دولت عراق غرامت جنگی به کشور کویت پرداخت کرد.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوره آقای نوری مالکی اگه اشتباه نکنم دولت عراق غرامت جنگی به کشور کویت پرداخت کرد.

سلام
چیزی که.مشخصه اینه که خود ایران فعلا تمایلی به دریافت غرامت نداره.
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.