Recommended Posts

سیتای عزیز
یاخونت به چه صورت به هدف حمله میکنه؟
به صورت بالستیک عمودی و یا اینکه کروزه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color="#225985"]behnamsniper[/color] گرامی

موشک یاخونت در دسته موشک های ضد کشتی کروز دسته بندی میشود.

اما حرکت این موشک به سمت هدف در فاز میانی به دو گونه است : یکی به صورت sea skimming و حرکت در نزدیکی سطح آب برای مقابله با شناور هایی در برد 120 کیلومتر و دیگری به صورت بالستیک با افزایش ارتفاع تا 14 کیلومتر و مقابله با اهدافی در فاصله 300 کیلومتری

فاز انتهایی پرواز موشک یا فاز درگیری با هدف نیز به صورت نزدیک به سطح آب یا sea skimming است!

[IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/jfBsj.jpg[/IMG]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش [url="http://www.yjc.ir/fa/list/3/29"][color=#FF0000]حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران[/color][/url]، ارتش آمریکا هم اکنون درحال برگزاری رزمایشی در خلیج فارس، دریای عمان و خلیج عدن است که از روز یکشنبه 26 شهریور 1391 (16 سپتامبر 2012) آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه 6 مهر 1391 (27 سپتامبر 2012) ادامه خواهد داشت.

سروان گرک رائلسون از ناوگان پنجم نيروي دريايي آمريکا مستقر در بحرين پیش از این در روز 27 شهریور اعلام کرده بود که این رزمایش مهم‌ترین تمرینی است که در نوع خود تا به حال با حضور آمریکا برگزار شده و بیش از 30 کشور در آن شرکت دارند.

هدف این رزمایش، تمرین مین روبی از خلیج فارس و باز کردن تنگه هرمز در صورت مسدود شدن آن از سوی ایران اعلام شده است.

اما اکنون که حدود یک هفته از آغاز این رزمایش گذشته، سی.ان.ان اعلام کرده است که تنها 6 کشور در این رزمایش شرکت کرده‌اند.

کريس لارنس خبرنگار این شبکه روز 31 شهریور در این باره اعلام کرد: «مقامات ارتش آمريکا تاکيد دارند که نيروهاي 30 کشور از جمله ژاپن، استراليا و انگليس در اين رزمايش دريايي حضور دارند، اما ما متوجه شديم که فقط 6 کشور شناورهاي خود را در اين رزمايش در کنار شناورهاي آمريکايي شرکت داده‌اند. اين مسئله نشان مي‌دهد که در صورت بروز جنگ با ايران، ارتش آمريکا بار اصلي اين جنگ را متحمل خواهد شد».

مقام‌های نظامی در ایران این خبر را تایید می‌کنند.

http://www.yjc.ir/fa/news/4099642/%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-6-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-30-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%A8%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا کدام کشوها شرکت کردن این شیش کشور کدام کشورها استن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
محتمل ترین گزینه ها به احتمال زیاد انگلیس - استرالیا - کانادا - فرانسه - عربستان - امارات - اسرائیل - ( ژاپن؟!!) و آمریکا هستند. حالا از بین اینها 6 تا رو انتخاب کنید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
انگلیس - استرالیا - کانادا - فرانسه - عربستان - امارات
[/quote]

سلام
اون سه تای اولی که زیر نظر روباه پیر هستند ... فرانسه هم که کلا دشمن دیرین است .... عربستان و امارات هم که معلوم هستند .... اگه بخوایم خود آمریکا رو حساب کنیم ، باید یکی از این کشور ها رو حذف کنیم که من به کانادا یا استرالیا رای می دهم !!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان اشتباه شده، 6 کشور کشتی فرستادن. بقیه هم حداقل به صورت سمبلیک حضور داشتن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از حضور كشتي هاي ژاپن ، انگليس و فرانسه اطمينان دارم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پس میشه گفت شیش کشور اینها استن امریکا انگلیس فرانسه عربستان امارات ژاپن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بزرگترین رزمایش مشترک آمریکا و اسرائیل برگزار می شود
حدود سه هزار نظامی آمریکایی در کنار هزاران نظامی از اسرائیل در این مانور مشارکت می کنند. این مانور بر توانمندی های دفاعی در مقابل حملات موشکی متمرکز است.مطبوعات اسرائیلی از انجام مقدمات برگزاری بزرگترین مانور مشترک میان این رژیم و آمریکا خبر دادند.
به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه القدس العربی، منابع امنیتی در تل آویو اعلام کردند این مانور بزرگترین مانور نظامی در تاریخ دو ارتش آمریکا و اسرائیل است. این مانور در اکتبر آینده برگزار خواهد شد.
در این رزمایش، شلیک دهها فروند موشک از ایران و صدها موشک از سمت سوریه به طرف اسرائیل و مقابله با آنها شبیه سازی می شود.
حدود سه هزار نظامی آمریکایی در کنار هزاران نظامی از اسرائیل در این مانور مشارکت می کنند. این مانور بر توانمندی های دفاعی در مقابل حملات موشکی متمرکز است.
همچنین در چارچوب ایجاد آمادگی ها برای انجام این مانور، ژنرال کریچ فرانکلین از فرماندهان ارشد فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا به اسرائیل سفر کند. همچنین فرماندهی مشترک برای ارتش های آمریکا و اسرائیل ایجاد شده است.
اسرائیل در این مانور نظامی از سامانه ضدموشکی پیشرفته و جدید "حیتس 2" استفاده خواهد کرد. آمریکا هم از سامانه موشکی "ایجیس" و "پاتریوت" استفاده می کند.
منابع امنیتی اسرائیل گفته اند که این رزمایش که بر تهدید بالستیک تمرکز دارد پیامی به ایران است.این رزمایش با توجه به تحولات در سوریه ، افزایش قدرت حزب الله لبنان، افزایش تعداد موشک ها و مهمات در اختیار سازمان های فلسطینی مستقر در غزه برگزار می شود.
روزنامه اسرائیلی معاریو همچنین نوشت: آمریکا 6 پایگاه نظامی سری در مناطق مختلفی از اسرائیل دارد. در این پایگاه ها، حجم زیادی از گلوله، موشک های هوشمند، موشک، مهمات و یک بیمارستان نظامی با 500 تختخواب وجود دارد. اسرائیل در صورتی که بخواهد به ایران حمله کند از امکانات این پایگاه استفاده خواهد کرد.
"دافید عیفری" فرمانده سابق نیروی هوایی اسرائیل که قرار است به عنوان سفیر این رژیم در واشنگتن معرفی شود گفته است این پایگاه ها در غرب شهر هرتسیلیا، در فرودگاه بن گوریون، در پایگاه های هوایی عوفدا و نفاطیم در جنوب اسرائیل قرار دارند.
ارزش مهمات و تجهیزات نظامی موجود دراین پایگاه های نظامی آمریکا بیش از یک میلیارد دلار برآورد می شود.
روزنامه معاریو همچنین نوشته است دولت آمریکا خواستار دریافت 361 فروند موشک از نوع "توما هوک" شده است.آمریکا از این موشک ها در حمله به عراق در سال 2003 استفاده می کرد.
وزارت دفاع آمریکا در قراردادی با شرکت صنایع نظامی آمریکا (ریثون) به ارزش 338 میلیون دلار به دنبال تهیه این موشک هاست.این موشک ها بر شناورها و کشتی های جنگی زیرمجموعه ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین نصب خواهند شد.
آمریکا همچنین از این موشک ها در حمله به سامانه های هشدار سریع حکومت قذافی در طرابلس، استفاده کرده بود.آمریکا در حمله به لیبی 124 موشک توما هوک را از طریق کشتی های جنگی و زیردریایی های خود شلیک کرده بود.


منبع:[url="http://www.beytoote.com/news/politics-social/political-news1635.html"]http://www.beytoote.com/news/politics-social/political-news1635.html[/url]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اوایل سال سران کشور ما هم گفتند تو نیمه دوم سال رزمایش مشترک بین ارتش و سپاه برگزار میشه ولی فکر کنم اینم از اون تو بمیری ها بود rolling_on_the_floor

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فک کنم رزمایش برای سنجیدن توانایی عربا در پوشیدن اون لباسا و تجهیزات بوده!
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.