mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

براي جنگ بايد بهانه اي باشه !

بيشتر حوادث درون منطقه براي بيرون كشيدن ايرانه !
وقتي ميگن هلال شيعي ! و نسبت به اون ايجاد ترس ميكنند ! و ميگن كه منطقه رو داره ميگيره ! بعد به حزب الله حمله ميكنند بعدش به غزه ! حالا به يمن و ....
همگي حكايت از اين داره كه ميخوان شير رو از كوه بيرون بكشند ! و بعد فرار كنند ! تا همه رو ازش به وحشت بندازن ! اون وقته كه با هم متحد ميشن !
ولي وقتي ما به چنگ دندون نشون دادن ها فقط چنگ و دندون نشون بديم هيچ اتفاقي نمي افته !

جنگ ايران با اسراييل : براي اسراييل جنگ سرنوشته ! و براي ايران نبرد براي آزادي قدس شريف !!!
و اين راهيه كه اگر باز شد ! ديكه بسته نميشه !
پس هيچ وقت سرنوشت چيزي كه با 60 سال كشتار بوجود اومده به باد نميدن مگر اينكه يا همگي (دول غرب) با هم متحد شده باشند ! و يا اوضاع ما فرصت رو بده ! ! !

اين بحث حمله براي ارعاب افكار عمومي ماست ! تا به ذهن خودشون به حكومت فشار بياريم با اسراييل كنار بياد ! و اينكه اينا ميخوان بگن ما توانش رو داريم و اگر حمله نميكنيم مثلا شرايط امريكا ايجاب نميكنه ! و... بهونه هاي واهي كه از بدبختي و ناتوانيشونه ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سخن دوستان درباره نياز مبرم رژيم غاصب به خيل عظيم متحدان(احتمالى) كاملاً درسته.

[quote]4 - آیت ا... خامنه ای هم اعلام کرد که در صورت دست از پا خطا کردن آمریکا، جنگ ما با اون در همه دنیا خواهد بود: منافع آمریکا را در سراسر جهان به آتش می کشیم.
[/quote]

خيلى حال مى كنم با اين [color=red]اخطار![/color] اين يانكى ها با رفقاى صهيونيستشون بعد از وصول اين سخن تا هفت پشتشون٬ فكر حمله به ايران رو از سرشون بيرون كردند...

حمله رژيم مجعول به غزه براى اون پيروزى نظامى به ارمغان آورد امّا پيروز واقعى و ايدئولوژيك نبرد٬ مسلمانان(امّت) و دولت ايران(حكومت) بود. نبرد ايران با متحدين غربى و عربى به همين نبرد شبيه خواهد شد٬ با اين تفاوت كه ما از پشتوانه تسليحاتى و تداركاتى بيشترى برخورداريم و اين باعث مى شه جلوى خرد شدن و متلاشى شدنمون رو بگيره و از طرفى خيلى زودتر از نبرد ملّت عراق با آمريكا اون ها رو از مناطق اشغال شده(احتمالى) بيرون مى كنيم. آنان اجازه ى جولان رو در مناطق نزديك ايران رو نخواهند داشت ابداً! امّا اگر بخوان حمله كنند٬ روى يك سرى مناطق مى توانند ضربه هاى مهلكى بزنند و البتّه تقريباً برابر با اون ضربه خواهند ديد. به طور كلّى نظر من اينه: حجم عظيم تسليحات مدرن دشمنان رو نمى شه انكار كرد٬ و اين امكانات بى خاصيت هم نخواهد بود! پس به طور حتم(دست يارى آقا امام زمان(عج) ما را حفظ كند إن شاء الله) ما رو زخمى خواهند نمود. امّا ايران هم خودش رو براى اين روز كاملاً آماده كرده و هر حركتى رو به كام دشمنانش تلخ خواهد نمود! آبرومندانه در صحنه پيكار٬ با زخم هايى پر از افتخار٬ كمرش را راست نگه خواهد داشت!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امریکا در صورتی که به ما حمله کنه از شرایط اقتصادی بد جوری مشکل پیدا می کنه
می بینید که امریکا هر 5 سال یه بمب افکن میسازهر وبعد به علت هزینه زیاد نگهداری لغو میشه !
اسراییل نمیتونه به ما حمله کنه چون ما می تونیم به حزب الله وحماس بگیم یه کم تحرک کنند
و اسراییل رو بترسونند
واینطوری در صد احتمال حمله اسراییل و امریکا کمه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام خدمت همه دوستان گرامي
اسراپيل به مرگ مي گيرد كه ديگران را به تب راضي كند . در حال حاضر اوضاع پرونده هسته اي ايران خيلي مطابق ميل اسراپيليها و متحدانشان پيش نمي رود بنابراين با تهديدهاي پي در پي سعي دارند كشورهاي 5 +1 را به تحرك بيشتر در راستاي منافعشان وادار سازند كه نتيجه آن از ديد آنها تحريم بيشتر ايران يا صدور قطعنامه جديد عليه ايران است . تحرك ديپلماسي بالاي آنها هم تا زماني كه به نتايج دلخواهشان منجر نشود هيچ ارزشي براي آنها نخواهد داشت. خصوصا كه اكنون در آستانه روز قدس قرار داريم و بحث قاچاق اعضاي بدن شهداي فلسطيني نيز به وجه بين المللي اسراپيل لطمه زده است و شهرك سازي هم همچنان ادامه دارد به طوري كه سر و صداي حاميان اسراپيل را هم درآورده است و لازم به ذكر است كه اين سر و صدا هيچ وقت به اقدام عملي نخواهد انجاميد و مثل هميشه طرف مقابل است كه كوتاه آمده و امتياز داده است . البته برخي كشورهاي عربي هم كه مايل به ارتقا روابط با اسراپيل هستند از اين فرصت توجه اذهان به مسپله ايران كمال سو استفاده را خواهند كرد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اسراییل نمیتونه به ما حمله کنه چون ما می تونیم به حزب الله وحماس بگیم یه کم تحرک کنند
و اسراییل رو بترسونند
واینطوری در صد احتمال حمله اسراییل و امریکا کمه[/quote]


اگر اسرائیل به ایران حمله کنه قطعا بصورت حمله هوایی و موضعی ست نمی دانم چقدر در این حمله موفق خواهند بود اما مطمئنم که اگر مشاورین و تحلیل گرانشون احتمال آسیب جدی به تاسیسات هسته ای رو ندهند حمله نمی کنند پس بنظرم اگر حمله ای صورت بگیره قطعا صدمه به تاسیسات ما بیشتر از 60% خواهد بود
اگر اسرائیل به ایران حمله کنه بعید می دونم حزب الله و حماس بتونند نقش نظامی ایفا کنند الان حزب الله در لبنان در اقلیت سیاسی قرار داره و اگر بخواهد حمله ای رو بر علیه اسرائیل ترتیب بده قطعا اسرائیلی بسادگی مردم لبنان رو قتل عام می کنند و این ممکنه نقش سیاسی حزب الله در لبنان رو برای همیشه از بین ببره
حماس هم بعید می دونم تحرک نظامی بکنه برای اینکه اسرائیل بازهم قتل عام رو شروع می کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با نظر دوستان موافق هستم

ولي خوب نفسهاي اسراءيل به شماره افتاده شايد ديدي ديونه شد خواست خودكشي كنه
البته جدا از شوخي تحركات مشكوكه با توجه به اتفاقات اين سه چهار ماه اخير در ايران و دو سه سال گذشته در منطقه يه مقدار فضا پيچيده تر از قبل و تهديدها خطرناكتر از قبل ميباشد
ضمنن اين تغير مكان نيروهاي امريكايي از عراق به افغانستان هم نمي تونه بي دليل باشه اگه منظورشون از اين تغير مكان يه هدف بلند مدت براي حمله به ايران باشه يه مشكل بزرگ پيش مياد توان نظامي ما در شرق به اون ميزاني كه در جنوب و غرب قدرت داره نيست شرق كشور داراي كوهاي مرتفع و پوشيده نيست
به هر حال بايد اماده شد
ولي نبايد هم به خاطر تهديد اين الاغ ها اينقدر هم خودمون رو به زحمت بندازيم
الان بهترين دفاع حضور اگاهانه در راهپيمايي روز [color=red][size=18]قدس[/size][/color] است[size=12][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]توصیه های پوتین به ایران و اسرائیل: منطقه بسیار خطرناک است[/b]

عصر ایران – ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه نسبت به هر گونه حمله اسراییل به تاسیسات اتمی ایران هشدار داد.

به گزارش عصر ایران ، این هشدار در پی آن صورت گرفت که در دوشنبه هفته گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل یک سفر محرمانه 14 ساعته را به روسیه داشت و طبق اعلام رسانه های اسراییلی هدف اصلی از این سفر گفتگو درباره معاملات تسلیحاتی روسیه و ایران اعلام شد .

این سفر نتانیاهو در حالی با بالاترین تدابیر امنیتی و درجه محرمانه انجام شد که رسانه های اسراییلی با غیبت بحث برانگیز او در روز دوشنبه و لغو نشست خبری اش با رسانه ها بالاخره موضوع را فاش کردند و در حالی که روس ها در دو روز اول منکر سفر محرمانه نتانیاهو شده بودند در نهایت چاره ای جز اقرار به انجام سفر محرمانه نتانیاهو به مسکو نیافتند.

هنوز به طور مشخص معلوم نیست که نتانیاهو در مذاکره با مقامات روسیه به آنها چه گفته اما احتمال انجام تحرکات نظامی اسراییل در روزهای یا هفته های آتی علیه ایران دور از ذهن نیست .
از این رو پوتین روز گذشته با هشدار نسبت به حمله اسراییل به ایران گفت : " هر گونه حمله علیه ایران "بسیار خطرناک و غیرقابل پذیرش" بوده به "انفجار تروریسم" منجر می شود.من تردید دارم که چنین حملاتی به اهداف اعلام شده منجر شود."

نخست وزیر روسیه با اعلام مخالفت خود با تشدید تحریم های ایران در سخنان خود به رهبران ایران هم هشدار داد که در فعالیت های اتمی شان خویشتنداری کرده و ملاحظات و نگرانی های اسراییل را مورد توجه قرار دهند .

وی گفت: "اینجا منطقه بسیار خطرناکی است و ایران باید از خود مسئولیت نشان دهد و بخصوص نگرانی های اسرائیل را مورد توجه قرار دهد."

هشدار پوتین در حالی روز گذشته به طرف های درگیر در بحران اتمی ایران و غرب ارایه شد که خاویر سولانا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد که پس از ملاحظه بسته پیشنهادی ایران به گروه 1+5 ، در تماس با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و مذاکره کننده ارشد اتمی ایران ، خواستار گفتگوی فوری و سریع با او شده است .

وی با صدور بیانیه ای گفت با دفتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران برای برگزاری ملاقاتی در "اسرع وقت" تماس گرفته شده است.

سولانا در بیانیه خود اظهار داشت: "ما متعهد به مذاکرات با ایران برای حل نگرانی های جامعه جهانی در زمینه برنامه های اتمی این کشور هستیم."


http://asriran.com/fa/pages/?cid=83992

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام خدمت دوستان

تقریبا حمله به ایران برابر خود کشی اسراییل است. چرا؟
1 حمله نظامی هوایی در درجه آخر اهمیت نظامی قرار داره. اصل حمله حمله نظامی زمینی است! که با این سربازان اسراییلی و آمریکایی تقریبا محال به نظر می رسه!
2 سیستم موشکی ایران در خلیج فارس رو فراموش نکنید که هیچ سیستم ضد موشکی رو دستش نیومده و این یعنی نابودی همه ناو ها و کشتی های آمریکایی اسراییلی!
2 سیستم موشکی میان برد ایران رو فراموش نکنید! انبار های ما دیگه جای خالی برای ذخیره موشک های با برد بالا رو نداره!! و این یعنی تا شعاع 2500 کیلومتر درو ایران هیچ پایگاهی در امان نیست!
3 نیروی زمینی ایران رو فراموش نکنید با حمله هوایی انتقال نیروهای ایران به مرز سوریه و لبنان و حتی عراق وجود داره!! و با خاصیتی هایی که نیرو های جان بر کف ما دارند امنیت اسراییل تا حد صفر پایین میاد و این برای اسراییل نابودی کامله!
4 فراموش نکنید امکانات زیاد هیچگاه باعث موفقیت نیست این موضوع در جنگهای گوناگون از جنگ دوم جهانی گرفته تا غیره و خصوصا جنگ هشت ساله خودمون به اثبات رسیده!
5 با مشابه سازی فضای فعلی با جنگ تحمیلی صدام تمامی شرایط تسلیحاتی و پشتیبانی را داشت اما به دلیل مقاومت جانانه ما نتوانست کاری بکند
6 در جنگ هشت ساله ما در زمان آغاز جنگ ما شاهد خیانت های دولتی بودیم و فقط یک اگان به نام سپاه در جنگ حضور داشت !! و بسیج نیز به سازماندهی کامل نرسیده بود با این شرایط فضای اشغال شده توسط دشمن بسیار از آنچه فکر می شد کمتر بود!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
با سلام خدمت دوستان

1 حمله نظامی هوایی در درجه آخر اهمیت نظامی قرار داره. اصل حمله حمله نظامی زمینی است! که با این سربازان اسراییلی و آمریکایی تقریبا محال به نظر می رسه[/quote]
كاملا برعكس !!
شما يه نگاه به نقشه خاورميانه بندازيد
http://www.nationalgeographic.com/resources/ngo/maps/view/images/mideastm.jpg

فاصله لب مرز ايران تا اسراپيل حداقلش 1500 كيلومتر است !! كه شامل دوتا كشور ميشه (( عراق و اردن ))
شما رو چه حسابي فكر ميكني نيروي زميني ايران ميتونه از خاك اين دو كشور استفاده كنه ؟؟ اونهم در جايي كه كلي نيروي آمريكايي زمين و آسمان عراق رو تحت نظر دارن؟؟
حتي هلي برد و هوابرد تيپ هاي ويژه هم دشوار به نظر ميرسه (( نه اينكه اصلا امكان پذير نباشه )) چون يادمه زمان جنگ ايران و عراق آواكسهاي آمريكايي مستقر در خاك عربستان تحركات نهاجا رو از كيلومتر ها آنطرف تر زير نظر داشتند (( حرومزاده ها !! :| ))

[quote]
2 سیستم موشکی ایران در خلیج فارس رو فراموش نکنید که هیچ سیستم ضد موشکی رو دستش نیومده و این یعنی نابودی همه ناو ها و کشتی های آمریکایی اسراییلی[/quote]
بازهم ساده به موضوع نگاه كرديد
يادتون هست جنگ ايران و عراق رو ؟؟
نيروي هوايي عراق هيچ پخي نبود در مقابل نيروي هوايي بسيار قدرتمند آنزمان ايران

اما ديديد چطوري اونهمه سوپر اتندارد و ميراژ از طرف غرب به عراق تحويل داده شد ؟؟ در حاليكه به ما سيم خاردار هم نميفروختند

امروز هم همينطوره . مطمعنا اگر اسراپيل وارد جنگ با ايران بشه آمريكا وانگليس بهترين فرصت براي خالي كردن عقده 30 ساله خود را با فروش يا حتي اهداي بهترين سيستم هاي پدافندي و موشكهاي ضد موشك زمين به زمين به وجود مياد.
يادمون باشه اسراييل حداقل دوتا ابر قدرت نظامي و چندين قدرت سياسي و رسانه اي و تبليغاني رو در حمايت از خودش داره و ما هم فقط خدا رو داريم و هزاران سرباز باغيرت.

[quote]

2 سیستم موشکی میان برد ایران رو فراموش نکنید! انبار های ما دیگه جای خالی برای ذخیره موشک های با برد بالا رو نداره!! و این یعنی تا شعاع 2500 کیلومتر درو ایران هیچ پایگاهی در امان نیست[/quote]

دقيقا همينطوره
موشك هاي زمين به زمين ايران تا درياي مديترانه رو هم پوشش ميده
ولي بازهم مانع وجود داره
يكي سپر دفاع موشكي آمريكا در شرق اروپاست كه براحتي ميتونه براي حمايت از برادر حرامزاده اش (( اسراپيل )) تا جنوب تركيه هم امتدادش بده كه به قولي هم با رادار هاي كامپيوتري جديدش جلوي اجراي عملياتي مشابه حمله به اج 3 توسط ايران رو بگيره و هم آسمان غرب خاور ميانه رو بطور داپم جهت نفوذ موشك هاي ايراني اسكن ميكنه.

دومين عامل كه متاسفانه اسراييلي ها در اون تخصص بالايي دارند حملات پيشدستانه است.
مطمعن باشيد اون بي پدر مادر ايهوت اولمرت (( ولت متر !!! icon_wink )) وزير دفاع اسراپيل خيلي خيلي بهتر از من و شما از توانايي پدافندي ايران خبر داره و حتي اگر هم نداشته باشه به قول سردار عطا الله صالحي با اون تجهيزاتي كه اون بالاها (( فضا )) كار گذاشتند حداقل ميتونن بخشي از سيستم موشك هاي دوربرد ايران رو كه مشتمل بر لانچر و رادار متحرك هست رو رديابي بكنن.

علاوه بر اينها من شنيدم (( مطعن نيستم )) كه چنين حمله اي بصورت گسترده اگر بخواد انجام بشه نياز به رادار هوابرد (( آواكس )) داره كه ما فقط يه دونه‌ آواكس دست دوم عراقي (( عدنان )) داريم و متاسفانه كثافتهاي اسراپيلي كه جز اسلحه سازي هنر ديگري ندارند در ساخت آواكسهاي پيشرفته به خودكفايي رسيدند (( مجله صنايع هوايي نوشته بود و عكسش رو هم گذاشته بود))
آخه ميدونيد:

بخش عمده درآمد اسراييل از فروش تسليحات تامين ميشه !! مثل ما كه از فروش نفت درآمد داريم.

[quote]
3 نیروی زمینی ایران رو فراموش نکنید با حمله هوایی انتقال نیروهای ایران به مرز سوریه و لبنان و حتی عراق وجود داره!! و با خاصیتی هایی که نیرو های جان بر کف ما دارند امنیت اسراییل تا حد صفر پایین میاد و این برای اسراییل نابودی کامل[/quote]
عزيز دل !! بزرگوار !!

مگه هلي برد نيروهاي ويژه و تكاوري مثل تاكسي آزادي -امام حسين هست كه براحتي انجام بشه ؟؟
پشتيباني هوايي ميخواد !! سكوت ميخواد !! اطلاعات عمليات ميخواد !! نقشه منطقه رو ميخواد !!

نميدونم چرا برخي دوستان اصرار دارن جنگ ايران و اسراييل رو جوري جلوه بدن كه انگار با صدام حسين طرف هستيم!!

بابا !! صدام حسين يه احمق بيشعور بود كه از نظامي گري هيچ نميدونست !! ولي ما قراره با يكي از بهترين استراتژيست ها و طراحان عملياتي دنيا وارد جنگ بشيم كه فقط نيروي هواييش چندين عمليات موفقيت آميز رو ثبت كرده !! حتي مجله صنايع هوايي با اونهمه ارادتش به ارتش ايران توانايي خلبانان اسراييلي رو با خلبانان نهاجا تو يه سطح قرار داده ... يعني از اينجا به بعد تجهيزات مهم هستند !!
از طرف ديگه شما برو وبلاگ آقاي مدرسي ببين يه بار نيمه شب بدليل خطاي ناوبري هواپيما كه اشتباهي با هركولس حامل بچه هاي تيپ 65 وارد خاك عراق شدند چند بار مرگ رو جلوي چشمشون ديدن !! تازه از خاك آبادان چند كيلومتر وارد عراق شده بودن

به نظر من هرگز نميشه رو هلي برد و هوابرد نيروهاي ايراني حساب باز كرد !! چون تمام مسير پر از سيستمهاي راداري هست كه همگي در حمايت از اسراييل توسط عربستان و آمريكايي هاي مستقر در عراق و حتي تركيه قرار داده شده


همونطور كه گفتم خيلي تنها هستيم و فقط خدا رو داريم و يه عده رزمنده باغيرت


[quote]
4 فراموش نکنید امکانات زیاد هیچگاه باعث موفقیت نیست این موضوع در جنگهای گوناگون از جنگ دوم جهانی گرفته تا غیره و خصوصا جنگ هشت ساله خودمون به اثبات رسیده[/quote]

صد در صد حق با شماست !
ولي مشكل اينه كه هم ما طراح عمليات خوبي هستيم هم اين حرومزاده هاي صهيونيست هم ما در كارنامه عملياتي خودمون شاهكاري مثل حمله به اچ 3 رو داريم و هم اين بي پدر مادر ها كارهايي مثل نابودي كل نيروي هوايي مصر در روي زمين و افزايش خاك اسراييل به سه برابر اونهم در عرض جنگ شش روزه.


دو تا متخصص قرار هست با هم درگير بشن كه يكي مسلح به سلاح ايمان هست و اون يكي مسلح به اف 15 و اف 16و شايد هم اف 22

بنابر اين جنگ سختي در پيش خواهيم داشت.


من معتقدم كه در اين جنگ ما صد درصد به متحد نظامي احتياج پيدا خواهيم كرد !!

ميدونم نميشه !! ولي اگر ميشد حتي چهل درصد رو حمايت نظامي روسيه حساب باز كنيم قطع به يقين اسراپيل رو با 60 سال تاريخ نكبتش به مستراح تاريخ پرت ميكرديم.

يا حداقل تركيه و عربستان كه خير سرشون مسلمان هستند و برادر مذهبي ما يه خورده غيرت داشتند و از ما حميات مالي و نظامي و اطلاعاتي ميكردند.

اميدوارم بتونيم سياستي در پيش بگيريم كه بتونيم حمايت برخي دولتها مخصوصا مخصوصا روسيه كه ابر قدرت بي چون و چراي نظامي هست رو جلب بكنيم.

آخه من دلم خيلي اس-300 ميخواد !! همينطور ميگ 31 كه ميدونم اگر بچه هاي نيروي هوايي ارتش يا سپاه پشت فاكس هاند بشينند چنان حالي به هل آوير (( نيروي هوايي اسراييل )) ميدن كه تاريخ هوانوردي به انها افتخار خواهد كرد!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
6 در جنگ هشت ساله ما در زمان آغاز جنگ ما شاهد خیانت های دولتی بودیم و فقط یک اگان به نام سپاه در جنگ حضور داشت !! [/quote]



يا خيلي . . . . هستي تا خودت رو زدي به . . . . .
پيشنهاد ميكنم قبل از اينكه از اين نظرات تاريخي!!!! بدي بري و يكمي در مورد جنگ مطالعه كني تا بلكم اطلاعاتت بره بالا !
اولين نيرويي كه وارد جنگ شده بود ارتش بود (حتي قبل از آغاز رسمي جنگ) حتما ميخواي بگي جنگنده هاي ارتش داشتن ميرفتن لاس وگاس و هوانيروز داشته افرادش رو هلي برد ميكرده دبي و تكاور هاي دريايي هم در بانكوك داشتن عشق ميكردن ها!!!!!
اولين نيرويي كه به حمله عراقي ها واكنش نشون داد باز هم ارتش بود.
اولين عمليات ضد عراق رو هم ارتش با موفقيت اجرا كرد.( كمان 99 )
مدافعان خرمشهر هم خيلي هاشون از تفنگداران دريايي پايگاه خرمشهر بودند كه با تاكتيك ها و سلاح هاشون از مردم حمايت كردند و رزم شهري رو ياد مردم دادند.
اون زمان سپاه كجا بود؟؟؟!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]6 در جنگ هشت ساله ما در زمان آغاز جنگ ما شاهد خیانت های دولتی بودیم و فقط یک اگان به نام سپاه در جنگ حضور داشت !! [/quote]

این حرفت فحش به تمام معنا به ارتشیان گرامی بود...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادران خواهش می کنم درست پست بدید . این حرف ها رو مودب هم می شه زد نه با کنایه :cry: mrenger عزیز نظرش رو گفت . ایشون نظر خودش رو داره و شما هم نظر خودت رو .

این حرفها دیگه مالی نداره . اسرائیل حمله ای نمی کنه . اگر بود سی سال وقت بود برای حمله . در نخست باید دید هدف از حمله چیست ؟

حمله به مراکز هسته ای بری جلوگیری از دست یابی ایران به بمب اتم ؟؟؟؟؟ icon_wink :|

انرژی هسته ای فقط یک بهانه هست . هدف اصلی از بین بردن کشور هایی است که مخالف سیاست های آمریکا در منطقه هستند .

خودشون کاملا می دونند که با موقعیتی که ایران داره حمله به ایران نتیجه ای جز بدبختی برای نمطقه چیزی نداره . امیدوارم هیچ حمله ای صورت نگیره . چون نه تنها آمریکا و اسرائیل ضربه های محلکی می خورند بلکه حتی خود ایران هم ضربه می خوره . این رو هم نباید فراموش کرد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]برادران خواهش می کنم درست پست بدید . این حرف ها رو مودب هم می شه زد نه با کنایه :rose: mrenger عزیز نظرش رو گفت . ایشون نظر خودش رو داره و شما هم نظر خودت رو . [/quote]

رومل و call_of_duty هم نظرات خودشون رو داشتن پس چطور كارشون به كميته انضباتي كشيد؟!
اونها رو به اتهام اهانتبه چند نفر دادگاهي كردند ايشون كه به 500000 نفر آدم زنده و چندين هزاز شهيد توهين كرد!!!! icon_wink :| :cry: :mrgreen: :sick:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا در حالی که در نیروگاه بوشهر میله های سوخت قرار گرفته حمله به نیروگاه بوشهر یعنی فاجعه نه تنها برای ایران بلکه کشورهای منطقه

اصلا یعنی حمله اتمی! icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی جالب شد باز هم بحث در باره ارتش بود یا سپاه بود پیش اومد :cry:

دوستان عزیزی که انگار خیلی براتون سنگین بود این حرف ها!! حقیقت رو باید قبول کرد!

لازم است خدمت دوستان که گفتند بروم و مطالعه کنم عرض می کنم : 20 سال دارم و به جرئت می توانم بگویم 50 در صد مطالعات و اطلاعاتم در این مدت کوتاه عمرم پیرامون دفاع مقدس بوده است!
اگر ارتش روز های اول (منظورم چند روز آغازین قبل از سقوط خرمشهر است) در جنگ نقشی داشت این نقش تازه نشانه ی افتخار نیست نشانه ضعف است!! دوستان عزیز وظیفه حفاظت از مرز به عهده ارتش بوده است!! نمی دانم کتاب دا را خوانده اید یا نه!!؟؟ این گونه کتاب ها همگی برگرفته از حقایقیست که برخی دوستان سال هاست که نمی خواهند آن ها را باور کنند!
در قسمتی از این کتاب از وضع آشفته سربازان ارتشی در آن زمان خبر می دهد! ( البته این ناشی از افراد ارتشی و فرماندهان با ایمان ارتشی نبود همان گونه که صیاد ها و بابایی ها در ارتش حضور داشتند) دوستان عزیز نیرویی همچون ارتش که تمامی نیرو ها ی آن آموزش دیده و مناسب این شرایط هستند هرگز در اندازه خود ظاهر نشدند و بر پایه خلاقیت های فردی برخی از ارتشیان در روز های ابتدایی نقش ایفا می کرد! در طرف مقابل نیرو های سپاهی هستند ! هرگز آمادگی ورود به این عرصه را نداشتند و سازماندهی مناسبی در آن وجود نداشت و از همه مهم تر وظیفه فاظت از مرز را نیز برعهده نداشت! اما از آن چیز که فکر می شد و حساب می شد دها برابر قابلیت از خود نشان داد!! ( باز هم به دوستان پیشنهاد می کنم کتاب گرانقدر دا را بخوانند)

در ادامه جنگ نیز همین روند ادامه داشت اما با تفاوت هایی ! سپاه به نظم بیشتری رسیده بود و شرایط تسلیحاتی بهتری داشت! برای نمونه بزرگترین عملیات هایی که در تاریخ جنگ های جهان بی سابقه بوده است به دست سپاهیان و بسیجیان صورت گرفته است!! که نام آن ها را اگر مطالعه داشته باشید icon_wink :| (بهتر از بنده که مطالعه ندارم می دانید!) می دانید!
این جا لازم است موضوعی روشن شود ! دوستان انجام کار بزرگ با امکانات بزرگ چندان دور از دسترس نیست و چندان جای شگفتی ندارد!!
چیزی که جای شگفتی دارد انجام کار بزرگ با نداشتن امکانات آن کار است!!

عملیات کمان 99 هم شامل این دو جمله می شود . و حال قضاوت را با شما می گذارم که عملیاتی همچون کربلای 5 را با کمان 99 مقایسه و با جملات بالا بسنجید!

در آینده ای نه چندان دور بنده به تشریح بیشتر عملیات های انجام شده می پردازم انشا الله

در بحث اصلی تاپیک نیز که دوستان ایراد گرفتند عرض می کنم

مقصود از انتقال نیرو هلی برد و... نبود بلکه انتقال از لبنان یا سوریه بود!!!
حرکت از طریق عراق که طبق گفته خودتان آمریکا هم وارد جنگ می شود چندان مشکل نیست! زیرا آمریکا نمی تواند با این تعداد نیرویی که در اختیار دارد هم به ایران حمله کند و هم مواضع مرزی را کنترل کند!!!
کدام سیستم پدافند موشکی می تواند شهاب و ... را هدف گیری کند!!! دوستان عزیز زمانی که حتی برخی مهندسان امر از ویژگی های شهاب و دیگر موشک های ایرانی بی اطلاع هستند چگونه و با کدام استدلال سیستم پدافند آمریکایی و... می توانند آن ها رد یابی و هدف گیری کنند!!! سیستم های دفاع هوایی هر چه قدر هم که پیشرفته باشند بالاخره دارای محدودیت از نظر تعداد ردگیری هستند!! دوستان هر چیزی دارای ضعفی است!!
در باره نیروی دریایی هم جواب قانع کننده ای ندادید!! آمریکا هرچه داشته باشه نمی تواند موشک های زیر ستهی ایران با برد 300 کیلومتر و سرعت 100 کیلومتر رو مورد هدف قرار بده!! و این یعنی نابودی کامل ناوگان آمریکا و اسراییل در دریا!!

هر گز اسراییل را تا این حد جدی نگیرید!!
دوست من مصر کجا ایران کجا !!
اگر اسراییل عرضه داشت با همان نیروی هوایی مساحتی به اندازه یک نصفه استان ایران در جنوب لبنان و یا حتی به اندازه یک شهر ایران یعنی غزه را تصرف می کرد!!! دوست عزیز یکی از استدلال هایی که برای نفی برتری هوایی در جنگ موجود است همین دو جنگ اخیر است!!
تازه این دو جنگ هیچ نیروی پدافندی نداشتند که حتی تهدیدی برای هواپیما های اسراییلی باشند|! اما جنگ با ایران کاملا فرق دارد!! همیشه سعی کنید گول تبلیغات رو نخورید!! هیچگاه تسلیحات باعث برتری نظامی نیست و فقط ممکن است کمی کار را مشکل تر کند!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.