SUPERASSAULT

Members
  • تعداد محتوا

    137
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط SUPERASSAULT


  1. سلام
    چند وقت پیدام نبود :lol:
    حالا خارج از این مثبت و منفی بافی ها به نظر شما عکس العمل ارتش آمریکا در مقابل مسلمان شدن آن سرباز چه بوده ؟ :lol:
    به نظر من که چند حالت داره :
    یا با اون مثل سربازهای دیگر به طور عادی رفتار میکنند که یا میخواند دوباره بگند که دارند از اون شعار معروف حقوق بشرشون پیروی میکنند یا اینکه با به تندی رفتار میکنند مثلا از ارتش اخراجش میکنند که نشون میده اینها اصلا مادرزاد برای مخالفت با اسلام زندگی میکنند...!

  2. [quote]فقط یه سوال چرا این تاپیک تو بخش موشکهای زمینی زده شده Neutral
    [/quote]
    من هم بعد از انتشار به این فکر کردم حالا هم از مدیرانی که از این تاپیک دیدن میکنن میخوام که این تاپیک رو انتقال بدهند

    باز هم ببخشید

  3. من با دومی موافقترم تا اونهای دیگه چون همونطور که گفتید اسرائیل زمان زیادیه که داره با سیستمهای دفاع هوایی سوریه سر و کله میزنه که چند بار هم سرش شکسته که میتونسته با این تجربه سرشکستگی خرج مخارج روزانه رو بگذرونه.

    با نظریه اول هم مخالفم چون که در این مقاله گفته شده که سیستمهای سوریه از کار افتاده اند نه اینکه"به نظر میرسه که کور شده باشند" :oops:

  4. آقا این x-12خیلی جالب بود.
    میخواستم بدونم که این اولین موشک بالستیک است یانه؟
    اگر که هست 6000مایل(تقریبا9600کیلومتر)برای اولین موشک خیلی عالیه...... :oops:
    باباخیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی جالب بود :oops: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: icon_cool icon_cool

  5. [quote]جالبه ممنون از ارسالت راستش اين نوي زره پوشها تحركات نيروها رو افزايش ميدن اگه ايران بتونه چنتا از اينارو گير بياره مي تونه با مهندسي معكوس اطلاعات خوبي ازشون در بياره[/quote]

    اما من با این کار مخالفم
    بابا بسته دیگه ما هرچی رو که بهمون میدن رو دوست داریم که ازش همونطور که هست کپی کنیم این که نشد صنعت نظامی اون از نفربرهامون که از bmpهای روسیه کپی شدن این از اون سلاح گوشه زنی که قبلا تو همین سایت معرفی شد ولی بعد افراد دلایلی آوردن که این رو از سلاح اسرائیلی کپی کردند .

    به نظر من که آخر و عاقبت این صنعت کپی برداری نابودیه...

  6. [size=24]چرا اسرائیل توانست اما روسها نه؟[/size]
    [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_mig31_01%7E0.jpg[/img]
    ایالات متحده در حال کسب اطلاعاتی است تا متوجه شود که چرا اسرائیل موفق شد دفاع ضد هوائی روسی سوریه را در حمله هوائی اخیر به شرق سوریه کور نماید ولی روسیه موفق به انجام این کار نشد ؟ یک احتمال این میتواند باشد که شبکه ارتباطی دفاع ضد هوائی گرجستان بسیار کوچکتر از سوریه است و این کار را برای هواپیماهای مهاجم که قصد دارند نقاط کوری بر روی شبکه ایجاد کنند مشکل میسازد .
    این سوال هم اکنون برای کارشناسان و آنالیزورهای نظامی آمریکائی مطرح است که چرا اسرائیل موفق به کور کردن سیستم دفاع ضدهوایی روسی سوریه گردید ولی روسیه نتوانست به خوبی شبکه سیستم روسی دفاع ضد هوایی گرجستان را کور نماید ؟ آیا روسیه فاقد کدهای دیجیتال برای بازکردن شبکه دفاع ضد موشکی گرجستان بود ؟ این سوالاتی است که از طرف آنالیزورهای نظامی آمریکا در ارتباط با عملکرد متقابل نیروی هوائی روسیه و دفاع ضد هوائی گرجستان مطرح است .
    یک احتمال این است که دفاع ضد هوائی گرجستان فاقد شبکه ارتباط گسترده و به هم پیوسته ای باشد که بتوان در یک زمان آن را از کار انداخت . از این روی از کار انداختن هم زمان چنین شبکه دفاع ضد هوائی در یک زمان بسیار مشکل است. تئوری دیگری که محتمل به نظر میرسد به کارگیری برخی تجهیزات الکترونیکی اسرائیلی از طرف گرجستان -روسیه مدعی بود که چندین فروند هواپیمای بدون سرنشین (ساخته شده توسط کمپانی اسرائیلی البیت) را توسط جنگنده های خود بر فراز اوستیای جنوبی منهدم ساخته است .
    اسرائیل همچنین گرجستان را بر برنامه به روز رسانی جنگنده های پشتیبانی نزدیک su-25 یاری میدهد . صنایع هوا-فضای اسرائیل و البیت برای رادارهایشان-سیستمهای جنگ الکترونیک و قابلیتهای تهاجم الکترونیکشان بسیار مشهور هستند . کارشناسان صنایع هوا-فضای آمریکا این احتمال را مطرح میکنند که فرکانسهای موشکهای سهمگین buk-1/sa-11/tor-m1 تغییر داده شده باشند و این کار را برای سیستمهای جنگ الکترونیک روسیه جهت از کار انداختن آنها مشکل میسازد . یک مقام ارشد نیروی هوائی آمریکا که در دو جنگ حضور داشته و دارای تجربه در فناوری استیلت میباشد چنین اظهار میدارد :
    دلیل دیگری که میتوان بر روی آن تکیه کرد این است که گرجستان بر خلاف سوریه دارای شبکه کوچکتری از سیستمهای به هم پیوسته دفاع ضد موشکی و واحدهای عملیاتی خودگردان است و هیچ راهی برای کور کردن وسیع چنین شبکه هایی از طریق سیستمهای تاکتیکی جنگ الکترونیک وجود ندارد . کارشناسان دیگری معتقدند که جنگنده های روسی توسط دفاع ضد هوایی خودی مورد هدف قرار گرفته اند.
    اگر به ویدئوهایی که از تجهیزات نیروهای روسی پخش شده دقت شود میتوان دریافت که آنها از سیستم های دفاع ضدهوایی sa-11 هم در جنگ بهره برده اند. بسادگی میتوان این احتمال را داد که جنگنده های روسی توسط موشکهای خودی اشتباها مورد هدف قرار گرفته اند مشابه آنچه که در سال 2003 اتفاق افتاد و دفاع ضدهوایی آمریکا دو فروند هواپیمای آمریکایی و انگلیسی را مورد هدف قرار داد.
    مجله جنگ افزار شماره 46

  7. [size=18]XA200[/size]
    جنگجوی شمالی
    [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_Sisu_XA-200_Wheeled_Armoured_Vehicle_Finland_03.jpg[/img]
    تاکنون بیش از 700 دستگاه از نمونه های مختلف زرهپوش فنلاندی اکس آ توسط شرکت پاتریا فروخته شده است . آخرین نمونه این خودروی زرهی رزهپوشهای 6*6 اکس آ 200می باشد . فنلاند سوئد و نروژ از کاربران این زرهپوش هستند . این زرهپوشهای 6*6 اکس آ 200 می باشد . فیلاند سوئد و نروژ از کاربران اینزرهپوش هستند . این زرهپوشها به صورت گسترده ای برای عملیات صلحبانی سازمان نیز بکار می روند . در می 2002 سوئد 63 دستگاه دیگر از این زرهپوش سفارش داد .
    زرهپوشهای سری اکس آ می توانند برای انواع عملیات رزمی و پشتیبانی بکار گرفته شوند . ماموریتهایی مانند حمل نفر فرماندهی و ارتباطات پدافند هوایی ضد زره حمل مجروح حمل رادار مین یابی حمل خودرو تعمیر دیگر ادوات زرهی و شناسایی مناطق آلوده به عوامل ش.م.خ از جمله ماموریتهای محوله به اکس آ200 هستند .
    زره اکس آ 200 زرهی ماجولار از فولاد سخت جوشکاری شده است که میتواند خدمه درون آن را در برابر مهمات کالیبر 7.62 ترکش توپ و خمپاره و مین حفاظت کند .
    موتور اکس آ 200 یک موتور والمت دیزل 6 سیلندر است که مجهز به توربو شارژ است . سیستم انتقال نیرو و جعبه دنده از نوع آلیسون و اتوماتیک بوده و به صورت الکترونیکی کنترل میشود .
    حداکثر سرعت این زره پوش در جاده 95 کیلومتر بر ساعت است . اکس آ 200 میتواند به عنوان یک زرهپوش آبی-خاکی به آبهایی به عمق 1.5 متر وارد شود و همچنین می تواند از شیبهای 60 درصد را از پهلو بپیماید .
    بسته به سفارش مشتری میتوان انداع گوناگونی از برجکها و سلاح ها را بر روی اکس آ 200 نصب کرد . از میان این سلاح ها میتوان به مسلسل 7.62 میلیمتری و توپ 90 میلیمتری اشاره کرد . دوربین دید در شب تجهیزات حفاظت ش.م.ه و تهویه مطبوع نیز از جمله موارد سفارشی میباشند .
    اکس آ 202 زرهپوش فرماندهی
    اکس آ 202 از همان شاسی اکس آ200 استفاده میکند اما فضای داخلی آن به 4 قسمت تقسیم شده است . این 4 قسمت عبارتند از کابین اپراتور کابین راننده/فرمانده موتورخانه و اتاق منبع تغذیه کمکی یک موتور دیزل 10 کیلوواتی برای تامین برق مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی این زرهپوش در درون آن زره آن نسبت به اکس آ 200 تقویت شده است و میتوان به صورت سفارشی یک قبضه مسلسل 12.7 میلیمتری برای فرماندهی آن نصب کرد .
    زرهپوش فرماندهی اکس آ 202 را میتوان به یک آنتن 24 متری هیدرولیکی مجهز کرد . برای نصب این آنتن 2 نفر باید به مدت 10 دقیقه به خدمت گرفته شوند . در تیم زرهپوش از پایه های نگهدارنده هیدرولیکی استفاده میشود که زرهپوش در هنگام برپاداشتن آنتن به اندازه کافی پایداری داشته باشد.
    خمپاره انداز پیشرفته آموس
    این خمپاره انداز پیشرفته به صورت مشترک توسط شرکت پاتریای فنلاند و آلویس سوئد طراحی شده است . آلویس ساخت برجک و پاتریا ساخت سلاح را بر عهده دارند . این سیستم برای تجهیز سیستم رزمی آینده آمریکا کاندید شده است و قرار است که بر روی زرهپوش های سی وی 90 سوئد نیز نصب شود .
    سیستم خمپاره انداز پیشرفته آموس بر روی اکس آ 200 نصب شده و توسط نیروی زمینی فنلاند آزمایش و ارزیابی شده است . تا کنون 24 قبضه از این خمپاره اندازها توسط نیروی زمینی فیلاند سفارش داده شده است تا بر روی خودروهای زرهی ماجولار 8*8 نصب شوند .
    آموس از دو خمپاره انداز 120 میلیمتر ی هم محور تشکیل شده است که برجک آن میتواند 360 درجه بچرخد . سیستم هدایت آتش کامپیوتری آموس به آن اجازه میدهد که به صورت مستقیم و غیره مستقیم شلیک کند . انواع گوناگونی از مهمات را میتوان در آموس بکارگرفت . مهمترین آنها گلوله های باهوش استریکس هستند که توسط شرکت ساب بوفورس سوئد ساخته شده اند . گلوله های استریکس دارای یک سیسور مادون قرمز هستند و میتوانند پس از شلیک به جستجوی هدف خود بپردازند . برد این گلوله ها 5000 متر است .
    [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_xa200_4.jpg[/img]
    نیروی محرکه
    قدرت:202 کیلووات
    موتور:1موتور
    انتقال نیرو :اتوماتیک 2سرعت
    حداکثر سرعت در جاده:95کیلومتر
    مخزن سوخت:300لیتر
    برد:600کیلومتر
    تسلیحات و زره
    بسته به سفارش مشتری:توپ90میلیمتری بدون خان
    مسلسل 12.7 میلیمتری
    مسلسل 7.62 میلیمتری
    خمپاره انداز آموس
    زره:؟
    متفرقه
    وزن خالی:14500کیلوگرم
    وزن رزمی:22000کیلوگرم
    طول:7.45متر
    عرض:2.95متر
    ارتفاع:2.6متر
    خدمه:2نفر+10سرباز
    تولید
    سال ورود به خدمت:2005
    فنلاند:104 دستگاه اکس آ 200
    سوئد:86دستگاه اکس آ 203 اس ؛ 18 دستگاه اکس آ 202 اس + 63 دستگاه دیگر
    نروژ:32 دستگاه اکس آ 200
    [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_xa200_7.jpg[/img]
    مجله جنگ افزار شماره 46

  8. به نظر من هم که اون عکی از کشاورزان به دلیل تمام شدن سوخت بوده ، آخه شما فکر کنید که بتونید یک هلی کوپتر با بدنه بسیار قوی رو با گلوله های کلاشینکوف ساقط کنید (البته آنطور که در تصویر مشخص است ) اونوقت همه ی کارخانجات هواپیماسازی بند و بساطشون رو باید جمع کنند و برن روی تجهیزات انفرادی کار کنند .

    در مورد بحث اولیه این تاپیک هم باید بگم که معمولا تجهیزات روسی دارای قدرت آتش بالا و بدنه محکمتر اما تجهیزات آمریکایی دارای قدرت جنگ الکترونیک و راداری بالا هستند .

    در ضمن تجهیزات آمریکایی هم فقط الکی اسم در کردند و گرنه ساده ترین مورد رو میتوان بین سلاح کلاشینکوف و m-16 دید چون سلاحی مانند کلاشینکوف که بعد از جنگ جهانی ساخته شد دارای سامانه لوله برگشت گاز بود که از کثیف شدن سلاح جلوگیری میکرد اما m-16A1 که تقریبا در همان زمان ساخته شد دارای این سامانه نیست و هر روز سرباز بیچاره رو به زحمت می انداخت .
    تازه نباید فراموش کرد که m-16 سه دوره رو پشت سر گذاشت تا اینکه شد m-4 اما AK-47 از همان ابتدا AK-47 بود .

    من رو ببخشید نمیخواستم که از بحث خارج بشم ولی مجبور شدم.
    • Upvote 1
    • Downvote 1

  9. سلام
    خوب تا پیکی ساختید تا الان هم که شرکت نکرده بودم هم این بود که داشتم 13 صفحه قبلی رو میخوندم .
    سطح مسابقات هم واقعا بالا هستن در ضمن میخواستم که همون چیزهایی که واریور جان گفت رو من هم بگم (در مورد آخرین عکسها )اما نمیدونم چیشد اشتباهی موزیلا رو بستم در مورد عکس آخری هم باید بگم که اگه یادم باشه آقا بابک گفته بود که نباید عکسهای ترسیمی رو قرار بدیم حالا من صبر میکنم ببینم نظر واریور چیه آخر من هم میخوام که چندتا عکس خفن قرار بدم.


    بابا من تازه 16 سالمه یکم رحم کنید با این عکسهاتون............!!!!!!! :mrgreen: :oops: :lol: :lol:

  10. من با پيوستن ايران به اين پيمان موافقم به اين دلايل: اولا:الان كه آمريكا و روسيه بجون هم افتادن و ديگه به لجبازي با همديگه كشيده شده ما اگه از روسيه فضا پيما هم بخوايم بهمون ميده چه برسه به پيوستن به پيمان شانگهاي peace_sign دوما:ايران با اين نيروي هوايي ضعيف و تهديداتي كه هر روز از طرف غربيها ميشه و مثل اينكه ديگه در شرف عمليكردن تحديداتشان هستند (چون ديگه از همسايه هامون كسي نمونده كه يابه اشغال آمريكا درنياد يا اينكه تبديل به نوكر امريكا نشده باشه) بايد به عضويت يك گروه قدرتمند و روبه روي ناتو دربياد تا بتونه فردا اگه واقعا خواستيم كه بمب اتم بسازيم كسي نتونه بهمون بگه بالاي چشت ابروي كه در اون صورت يه جنگ جهاني سومي راه ميفته كه تا بعدها كسي نتونه جمعش كنه . :rose: سوما:در اين صورت ما ميتونيم هم از دانش نظامي ابر قدرتهايي مثل چين و روسيه بهره ببريم و هم تا وقتي كه بتونيم هواپيماهاي نسل پنجممون رو اماده پرواز كنيم از سوخو ها و ميگهاي پيشرفته روسيه استفاده كنيم و ديگر تسليحاتش استفاده كنيم :lol: