امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

تشکر ، چون با M-ATV واقعا فرق داشت مطلب رو جدا کردم ،...
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تشکر :rose:
یه سوال تقریبا ابتدایی،ساختار لاستیک های این خودرو چگونه اند؟ مقاومتشون در مقابل گلوله ها به چه صورت هست؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


تشکر :rose:
یه سوال تقریبا ابتدایی،ساختار لاستیک های این خودرو چگونه اند؟ مقاومتشون در مقابل گلوله ها به چه صورت هست؟

در مورد این خودرو نمی دونم ولی شاید از لاستیک های بدون هوا استفاده بشه ! http://www.military....ستیک-های-نظامی/


در مورد پروژه جایگزینی هاموی :
http://www.military....ش-آن-ها-توسط-ا/
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[font=tahoma,geneva,sans-serif][size=4][color=#0000ff]به نظر میاد که این خودرو از جلو کاملا آسیب پذیر باشه. از جلو که نگاه کنید رادیاتورش کاملا معلومه. به چند تا تیر مستقیم سوراخ میشه[/color][/size][/font]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


خودرو زرهی تاکتیک سبک


اصولا ین تیپ خوردروها توی تقسیمات زرمی کجا قرار می گیرن؟
قبل از حمله؟ (شناسائی)
حین حمله؟ (تهاجمی یا لجستیکی)
پس از حمله؟ (پاکسازی عمومی)
یا مناطق غیر رزمی؟ (ضد شورش و ...)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


اصولا ین تیپ خوردروها توی تقسیمات زرمی کجا قرار می گیرن؟
قبل از حمله؟ (شناسائی)
حین حمله؟ (تهاجمی یا لجستیکی)
پس از حمله؟ (پاکسازی عمومی)
یا مناطق غیر رزمی؟ (ضد شورش و ...)


یکی از دلایلی که پنتاگون به فکر پیدا کردن جایگرین برای HMMWV که 25 سال سابقه خدمت در ارتش امریکا را دارد ، افتاد این بود که این خودرو اساساً به عنوان یک گشتی طراحی شده بود و نه یک خودرو زرهی جنگی ولی ارتش مجبور بود آنرا به عنوان خودرو زرهی نیز استفاده کند.بنابراین پنتاگون در قرار داد خود برای ساخت این خودرو تاکتیکی مشخصاتی را تعیین کرده که هم یک خودرو گشتی باشد و هم خودرویی که توانایی اعزام به ماموریتهای جنگی را داشته باشد یعنی مقاومت بیشتری در برابر حملات از خود نشان دهد و همزمان تحرک پذیری و قابلیتهای HMMWV را نیز داشته باشد.
l-atv علاوه بر سبک بودن دارای حفاظت بیشترو در کلاس امرپ است که هم میتواند به عنوان خودروی شناسایی ، حمل بار ، ضد شورش و خودروی رزمی از آن استفاده کرد .
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
aboshaban گفت:


یکی از دلایلی که پنتاگون به فکر پیدا کردن جایگرین برای HMMWV که 25 سال سابقه خدمت در ارتش امریکا را دارد ، افتاد این بود که این خودرو اساساً به عنوان یک گشتی طراحی شده بود و نه یک خودرو زرهی جنگی ولی ارتش مجبور بود آنرا به عنوان خودرو زرهی نیز استفاده کند.بنابراین پنتاگون در قرار داد خود برای ساخت این خودرو تاکتیکی مشخصاتی را تعیین کرده که هم یک خودرو گشتی باشد و هم خودرویی که توانایی اعزام به ماموریتهای جنگی را داشته باشد یعنی مقاومت بیشتری در برابر حملات از خود نشان دهد و همزمان تحرک پذیری و قابلیتهای HMMWV را نیز داشته باشد.
l-atv علاوه بر سبک بودن دارای حفاظت بیشترو در کلاس امرپ است که هم میتواند به عنوان خودروی شناسایی ، حمل بار ، ضد شورش و خودروی رزمی از آن استفاده کرد .


ممنون از توضیح شما
یه سوال غیر مرتبط به تاپیک :oops: :oops:
زمان جنگ اول خلیج فارس (آزادسازی کویت) ارتش عراق یه نوع زره پوش داشت که گفته میشد نوعی رادار زمین به زمین هست و مخصوص رصد فعالیتهای زرهی دشمن. میدونید که اون چی بود؟ میشه در خصوص اش یه تاپیک درست کنید؟ :blushing: :blushing: :blushing:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نسخه آمبولانس L-ATV

L-ATV_Ambulance.jpg

برای نخسین بار شرکت دفاعی  Oshkosh نسخه آمبولانس L-ATV  را در سمپوزیوم نیروی جهانی  AUSA  سال 2019در هانتسویل به نمایش گذاشت. آمبولانس L-ATV  پزشکان ارتش و سپاه تفنگداران دریایی را قادر می سازد تا پرسنل خود و سربازان زخمی را با به شکل محفاظت شده از میدان نبرد دور کنند. جورج منسفیلد معاون رئیس جمهور و مدیر کل، برنامه های مشترک گفت: آمبولانس های L-ATV نسل بعدی خودروهای آمبولانس ارتش هستند که به طور خاص برای محافظت از سربازان زخمی بدون قربانی کردن سرعت و تحرک مورد نیاز برای نگه داشتن خودروهای سبک وزن مشترک در میدان نبرد طراحی شده اند.علاوه بر توانایی حفاظت و مانور خودروهای سبک وزن مشترک در عملیات رزمی،  آمبولانس L-ATV دارای انعطاف پذیری و ظرفیت پزشکی مورد نیاز برای حمل تجهیزات نجات هستند که اجازه میدهد آنها عملیات خود را ایمن و کارآمد در حال حرکت انجام دهد. آمبولانس های L-ATV با سیستم تعلیق هوشمند TAK-4 می تواند در سرعت های بالای خارج از جاده پزشکان و زخمی را  بدون کاهش کیفیت سواری جابه جا کند در حالی که می توان خدمات پزشکی را در حین انتقال زخمی ها به بیمارستان های پشتیبانی انجام داد. کابین عقب آمبولانس L-ATV می تواند 4 برانکارد یا 8 بیماری سرپایی و با ترکیبی از دوحالت را در داخل خود جادهد.همچنین برای ذخیره سازی تجهیزات پزشکی نیز ظرفیت بالایی دارد.  

  • Like 1
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لطفا وارد سیستم شوید برای ارسال نظر

شما قادر خواهید بود بعد از ورود به سیستم این نظر را ترک نمایید



ورود به سیستم