ali_64

تحلیل و پیگیری تحولات اسراییل

Recommended Posts

باران راکت‌های مقاومت بر سر اسرائیل در روز سوم

 

مقاومت فلسطین امروز حملات گسترده‌ راکتی را به شهرهای مختلف اسرائیل انجام داد. همه تصاویر ثبت شده از این حملات را از آغاز حمله تا مواضع منهدم شده یا آتش گرفته را یک جا در این ویدیو می‌بینید.

 

لینک ویدئو :

 

https://www.tabnak.ir/fa/news/1197658/باران-راکت‌های-مقاومت-بر-سر-اسرائیل-در-روز-سوم

  • Like 3
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مهم و فوری

 

متن کامل بیانیه ابوعبیده، سخنگوی گردان های القسام

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

ما در گردان های شهید عزالدین قسام به اخلاق دینی، نظامی و انسانی که در سخنرانی رئیس ستاد در روز اعلام عملیات طوفان الاقصی گفته شد معتقدیم. دستورات دین واقعی ما در حفظ جان گروگان ها و اسیران است، اما جنایت صهیونیست ها علیه مردم  بی گناه ما و تخریب خانه ها بر سر آنها و کشتار دسته جمعی کودکان، زنان و سالمندان در خانه هایشان به دلیل اینکه دشمن زبان اخلاق و انسانیت را نمی‌فهمد و با زبان خودش او را خطاب قرار میدهیم.در ساعات گذشته از جنایات وحشیانه فاشیست صهیونیستی در بمباران منازل غزه برای خانواده‌های زیادی در سراسر نوار غزه درد و رنج فراوران به وجود آمده است.  به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم به این امر پایان دهیم و از این لحظه به بعد اعلام می‌کنیم که هر مورد هدف قرار دادن افراد ما که در خانه‌های خود بدون هشدار قبلی با اعدام یکی از آنها متاسفانه مواجه خواهد شد و  ما فوراً  آن را به صورت صوتی و تصویری پخش خواهیم کرد و با اعلام این تصمیم، دشمن صهیونیستی و رهبری آن را مسئول این تصمیم در برابر جهانیان می‌دانیم، زیرا از این پس نفرت در دادگاه اوست. .

 

 

ویرایش شده در توسط Navard
  • Like 4
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم
رژیم آپارتایدی صهیونیستی دیگر بایستی بجای اینکه در بادکوبه به همراه علیف و در اقلیم کردستان به همراه بارزانی علیه جمهوری اسلامی فتنه سازی کند ،تمام توان خود را در فلسطین اشغالی برای از دست ندادن سرزمینهای غصبی بکار ببرد.
به این میگن صبر استراتژیک جمهوری اسلامی 
چند روز پیش از حسینیه ی امام خمینی (رض)آنچه شرط بلاغ بود در مورد صهیونها، هم به دوست و هم به دشمن زده شد

  • Like 3
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نقل از الجزیره

وزارت بهداشت اسراییل گزارش داد که تعداد کشته شدگان اسرائیلی به 900 نفر و مجروحان به 2600 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت نوار غزه گزارش داد که بیمارستان‌ها تاکنون 687 شهید از جمله 140 کودک و 105 زن را در نتیجه بمباران‌های مداوم رژیم صهیونیستی دریافت کرده‌اند.

 

منبع

 

 

پی نوشت :

 

 

زنگ تفریح اتفاقات اخیر 

 

باز هم به نقل از الجزیره

ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به همتای اسرائیلی خود اطلاع داده است که هرگونه اقدامی که باعث آسیب جمعی به ساکنان غزه شود ، باعث افزایش رنج در منطقه خواهد شد.

 

همون منبع

ویرایش شده در توسط oldmagina
  • Like 4
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چند خبر :

1- ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه مربی تیم ملی بسکتبال اسرائیل (اودد کاتاش) را در سدیروت حین فرار به ضرب گلوله کشت.

2- وزارت خارجه آمریکا: در حال تحقیقات درباره نحوه دسترسی نیرو های تروریستی حماس به سلاح های جامانده آمریکایی در افغانستان هستیم!

3- تشکر نیروهای مقاومت از کارتل های اوکراینی که تجهیزات اهدایی غرب را به آن‌ها فروخته اند

4- هرولد ترنر : «پهپادهایی که اعضای حماس با آنها تانکهای مرکاوا را هدف گرفته‌اند از داخل اوکراین خریداری شده».

5- کیم اشمتیز: ایران اسرائیل و آمریکا را به جنگی جدید در خاورمیانه دعوت کرده است. تصور کنید جنگ های آمریکا در اوکراین، ایران و تایوان به طور همزمان + حمله کره شمالی به جنوبی. یک کیش و مات هماهنگ، ژئواستراتژیک!

6- حمایت احمد باطبی، اصلاح‌طلب فتنه‌گر کوی دانشگاه از رژیم صهیونیستی، حالا بهتر میشه فهمید چرا شیمون پرز گفت اصلاح‌طلبا نماینده اسرائیل در ایران هستن...

7- جروزالیم پست اذعان کرد: هزینه بسیار سنگینی برای رهگیری هر موشک محلی که فلسطینی ها شلیک می کنند، پرداخته می شود. برای هر رهگیری هزینه بالغ بر ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار روی دست ما می ماند.این رسانه آورده است: این درحالی است که یک موشک کوتاه برد مقاومت فلسطین ۳۰۰ تا نهایتاً ۸۰۰ دلار بیشتر هزینه برای آنها ندارد.

8- ترکیه : اسرائیلیهایی که برای فرار از جنگ به ترکیه می آیند می توانند 90 روز بدون ویزا بمانند.

9- یدیعوت آحارونوت: کشته شدن الی گینزبورگ، افسر نیروی دریایی اسرائیل که بیشترین مدال شجاعت را برای شرکت در عملیات های نامحدود دریافت کرده بود.

10 - یدیعوت احارونوت : ارتش اسرائیل با انتشار خبر دخالت ایران در جنگ آغاز شده توسط حماس مخالفت می کند. (در مخالفت با 11 سپتامبر سازی علیه ایران)

11- از سال 2008 تاکنون 150 هزار غیر نظامی فلسطینی در غزه و کرانه باختری کشته و زخمی شده‌اند که 33 هزار نفر از آنها کودک بوده‌اند!

12-عربستان سعودی از پایان تمامی مذاکرات برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل خبر داد. این خبر ابتدا توسط روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» منتشر شد و بعداً توسط رسانه سعودی «سعودی پست» که در آمریکا منتشر شد نیز تکرار شد.

13-فاجعه نظامی برای اسرائیل: نیروهای دریایی عزالدین قسام پس از ورود به پایگاه نظامی زکیم اسرائیل ۳۰ افسر اسرائیل را به هلاکت رساندند

14- مادر نیکا شاکرمی : در کنار مردم اسرائیلیم

15- به دنبال حملات غافلگیرکننده حماس به اسرائیل و اعلام جنگ رژیم صهیونیستی، قیمت جهانی نفت افزایش یافت. (بنا به تحلیل کارشناسان اقتصادی، مهم ترین دلیل برای مخالفت آمریکایی ها و اسرائیلیها در موضوع 11 سپتامبر سازی علیه ایران، وحشت از افزایش مهار گسیخته بهای نفت می باشد. بنا به نظر این تحلیل گران محدودسازی روسیه و ونزوئلا در حوزه نفت، قدرت مانور غربی ها برای ضربه به ایران را محدود ساخته است)

16- جهاد اسلامی مسئولیت حمله از لبنان و نفوذ به مناطق اشغالی از سمت لبنان را برعهده گرفت

17- رهبر کره شمالی ضمن اعلام حمایت خود از فلسطینی‌ها در عملیات طوفان الاقصی گفت که «مسئله فلسطین، نه فقط یک موضوع عربی یا اسلامی، بلکه مسئلهٔ آزادی است.»

18- حزب الله: اگر آمریکا مستقیما در جنگ با اسرائیل مداخله کند، هیچ خط قرمزی وجود نخواهد داشت.حزب الله به واشنگتن هشدار داده است که اگر ایالات متحده مستقیماً در قیام الاقصی مداخله کند، تمام پایگاه های نظامی، سفارت ها و کنسولگری های آمریکا هدف حملات حزب الله قرار خواهند گرفت.

19 - انصارالله یمن  اعلام کرد در اماده باش کامل به سر میبرد و موشک های سنگین و دور برد خود را ماده شلیک کرده است .

20 - شهادت دومین رزمنده حزب‌الله: حزب‌الله لبنان از شهادت علی رائف فتونی "حیدر" یکی دیگر از رزمندگان خود در حملات ارتش صهیونیستی خبر داد.

21 - ارتش رژیم صهیونیستی: 3 سایت حزب الله را در مرز با لبنان بمباران کردیم

22 - سومین شهید  حزب الله : بمزيد من الفخر والإعتزاز، تزف المقاومة الإسلامية الشهيد المجاهد علي حسن حدرج "فداء" من مدينة بيروت (سكان بلدة حناويه الجنوبية)، والذي ارتقى نتيجة العدوان الصهيوني على جنوب لبنان عصر اليوم الاثنين 9/10/2023.

23 -دو اسرائیلی دیگر به اشتباه توسط ارتش اشغالگر کشته شدند. شرکت برق اسرائیل اعلام کرد که یکی از کارکنان این شرکت و یک کارمند امنیتی توسط نظامیان اشغالگر به اشتباه کشته شدند.

24 - حزب الله تصویر شهدای خود را منتشر کرد.این یعنی حزب الله قصد ورود همه جانبه به میدان نبرد را دارد. #عاصفه_الاقصی عن قریب آغاز خواهد شد

25 - الجزیره در خبری فوری اعلام کرد اسرائیل به صورت کامل، آب دو میلیون اهالی غزه را قطع کرد!

  • Like 5
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظر میاد این بار کاملا ترس از اسرائیل ریخته و همینه اش در هم شکسته.همچنین دوباره هیولای نتانیاهو برگشته به تنظیمات کارخونه و شغل شریف کودک کشی. روند تحولات دومینووار شده و لبنان هم رسما وارد ماجرا شد.مونده سوریه و عراق. امیدوارم با بیداری بخش عظیمی از دنیای اسلام همراه بشه. تصاویر قتل عام مردم غزه رو که می بینم بجای ناراحتی به این دلیر مردان و شیرزنان افتخار می کنم که یک بار برای همیشه میخوان یه کار اساسی انجام بدن بقول زینب کبری شیرزن حماسه کربلا ما رایت الا جمیلا ( چیزی جز زیبایی ندیدم). این حرکات و نترسی نسبت به مرگ برای ماها که با فرهنگ عاشورا بزرگ شدیم طبیعیه. خوشحالم که مردمان غزه روزی تمام قد این حسو تجربه کردن و اگر یک ماه این روند رو ادامه بدن مطمئن باشن نتیجه می گیرن و دیگه به گذشته باز نخواهند گشت که :

 

photo-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3-%DB%B1%DB%B0-%DB%B0%DB%B9-%DB%B2%DB%B0-%DB%B4%DB%B8-%DB%B3%DB%B6.jpg

ویرایش شده در توسط aminf14
  • Like 5
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ادامه اخبار :

1- اسرائیل به حزب الله هشدار داد: اگر حزب الله به جنگ بپیوندد، ارتش اسرائیل دمشق را به طور کامل نابود خواهد کرد.

2- انصارالله واشنگتن را تهدید کرد: محمد علی الحوثی: به آمریکا هشدار می‌دهیم هرگونه دخالتش علیه فلسطین به جنگ منطقه‌ای منجر می‌شود.

3- پوتین رئیس جمهور روسیه: من آماده کمک به فلسطین هستم به همان نحو که آمریکا در مورد اسرائیل عمل می کند

4- حزب‌الله: با موشک به رهبری یک گردان وابسته به تیپ غربی در ارتش اسرائیل حمله کردیم. این پاسخ اولیه است

ویرایش شده در توسط molahosein
  • Like 3
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مناقشه ی وحشتناکی شروع شده است. بهتر هست کشوری و اشخصای میانجیگری این صلح باشد.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اعلام جنگ تلویحی حزب الله به اسرائیل با انتشار این ویدیو

 

فرماندهی حزب الله لبنان با انتشار ویدیویی اعلام کرد: «ما داریم می آییم»؛ ویدیویی که پس از درگیری امروز در مرز لبنان و شهادت سه تن از رزمندگان حزب الله به منزله اعلام جنگ به اسرائیل تلقی شده است. از سویی دیگر گزارش‌هایی از گرد آمدن هزاران نفر از نیروهای حزب الله لبنان منتشر شده که می‌تواند به عنوان مقدمه ورود حزب الله به جنگ و گشوده شدن یک جبهه تازه بر روی صهیونیست‌هاست. این ویدیو را می‌بینید.

 

لینک ویدئو :

 

https://www.tabnak.ir/fa/news/1197687/اعلام-جنگ-حزب-الله-به-اسرائیل-با-انتشار-این-ویدیو

  • Like 2
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
9 hours قبل , bmosavi گفت:

مناقشه ی وحشتناکی شروع شده است. بهتر هست کشوری و اشخصای میانجیگری این صلح باشد.

سلام

برادر موسوی عزیز میانجی گری شروع شده است ، البته مساله سخت خیلی از میانجی ها فعلا پیدا کردن راهی است که آتش بس همراه با حفظ پرستیژ حداقلی اسراییلیها باشد ! :(

 

پی نوشت : 

برادر موسوی عزیز فکر میکنم این پوتینهایتان از آنهایی است که نیاز به واکس ندارند ؟! 

ویرایش شده در توسط oldmagina
  • Like 1
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.