hosseinvahdat

ارتباط با آمریکا آری یا نه؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]دوست عزیز ما در جبهه مبارزه علیه فراماسونری هستیم پس شرایط ایجاب میکنه که با آمریکا دشمن باشیم . امیدوارم در گوش جنابتان برود[/quote]
اصولا ما در حال جنگ با همه غیر از خودمون هستیم!


اگر بخوایم از منظر دشمنی نگاه کنیم چین و روسیه کمتر از آمریکا دشمن نیستن.ولی ما مجبوریم بهشون باج بدیم.پس این فرضیه که عدم رابطه ی ما با آمریکا فقط جهت مبارزه با استعمار و نظام امپریالیستی هستش تا حدی تبلیغات هم هست.رابطه با آمریکا داشته باشیم،ولی همراه با حفظ کامل استقلال سیاسی.این نظریه که هرکی با آمریکا رابطه داره برده ی اونه از پایه غلطه و کاملا کودکانست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوست عزیز جنابworiorگفتید بزرگترین لابی یهود در امریکاست در جواب باید بگویم یهود در همه جا لابی قدرتمندی داره نه فقط امریکا در تمام کشورهایی که مارابطه داریم لابی داره پس با این منطق شما ما باید با دنیا قطع رابطه کنیم[/quote]

فرافکنی ! Psychological projection



[quote]
والا من فکر میکنم بعضی از دوستان در ذهنشون فکر میکنند اگر رابطه داشته باشیم باید دیگه نوکری اونا رو داشته باشیم والا باید میانه رو باشیم مگه ما با روسهای جداجد دشمن رابطه نداریم قرار نیست نه ما خوشبخت بشیم نه بد بخت ولی نباید اجازه بدیم این اعراب و روسها وچینیها از روابط خسمانه ما با امریکا نهایت استفاده رو ببرند ببین ما چقدر به خاطر نبود این رابطه خرج لوطی گری به این کشورهای فرصت طلب دادیم[/quote]


اینم یجور دیگه از فرافکنی . DEFECTION FORWARD ..

اگر نمیخواهید به اون سوال جواب بدید مشکلی نیست .




[quote]
شما فکرمیکنید از هم چی میخوان؟یه مقدار بیطرفانه بیندیش جوابش رو واقع بینانه ببین
گفتین دانشمندان از این امپریالیسته فراری بودند بعدا انیشتین رو مثال میزنی؟!؟!؟!اخه خدایا چه جوابی به این سوال بدم دارم دچار بیماری روانی میشم تو رو خدا با من اینجوری بازی نکن من یکی تحملش رو ندارم به جونیم رحم کن تمام هزینه تحقیات این یهودی رو کی میداد نکنه میخوای بگی مردم مظلوم سومالی؟[/quote] خواهش میکنم با خود زنی مظلوم نمایی نفرمایین .جوابتون توی همون متن داده شده ! .




[quote]دوستان فیلسوفان جه خدماتی که به امپریالیسم نکردند البته چند فیلسوف با وجدان رو کنار بذاری بقیه رو ببین چه خداماتی داشتن مثل این بابا جان لاک تو ماجرای غارت از مردم هند و راهزنی دریایی با هند شرقی سهام داشت کارل مارکس ببین چه کرد واز نظریاتش چه کسی بهره کامل رو برد ما نباید همه چیز رو مطلق ببینیم فلسفه با این که کمترین اثر رو از امپریالیسم داشته ولی باز هم داشته مثلا بیکن برو زندگیشرو بخون[/quote]
دچار مغلطه سردرگمی نشیم لطفا ...

بحث خدمت فیلسوف یا فلسفه اون به امپریالیسم ارتباطی با این نداره که امپریالیسم به خودی خود پیشرفته و علم گراست !! و سبب تحول علوم در دنیا شده !
باید بگیم اون فلسفه یا فیلسوف و عالمانی بودند که تفکراتشون منجر به رشد جهان در عصر امپریالیستی شده .....



--------------------------------------------------------------------------------------------------

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در سال 2003 نامه ای رو از طرف دولت اقای خاتمی به کاخ سفید فرستاده شد ، نامه ای که امروز وقتی آمریکایی ها بهش نگاه می کنند می زنند تو سرشون که چرا قبول نکردند .

در نامه یک رود مپ داده شد برای رابطه ایران و آمریکا / و این نامه رو هم جناب اقای جواد ظریف نماینده و سفیر ایران در سازمان ملل تایید کرد .

ایران متعهد شد :


- طرح سازش اسرائیل و اعراب رو بپذیرد و حق موجودیت اسرائیل مثل کشور های عربی رو بپذیرد .

- تبدیل حزب الله به یک حزب آرام داخلی و فعال در لبنان و جلوگیری از حزب الله برای عملیات های مسلحانه .

- قطع رابطه با سازمانی های چریکی فلسطینی چون حماس

- تعلیق غنی سازی اورانیوم تا ایجاد اعتماد سازی در باره فعالیت های هسته ای ایران

- همکاری کامل با نیرو های آمریکایی در عراق و افغانستان برای برقراری امنیت


تعهد آمریکا :

لغو تمام تحریم های یکجانه آمریکا بر علیه ایران

شناختن جمهوری اسلامی به عنوان نظامی مستقل و برداشتن هر گونه برنامه ای از جمله تغییر نظامی در ایران .


در نامه گفته شده بود که امام خامنه ای با 85 تا 90 درصد نامه موافق هست ، می شه حدس زد که امام با کجاش موافق نبوده است .

امام اینکه روابط دیپلوماتیک داشته باشیم بدرد نمی خوره ما باید اختلافاتمون رو با آمریکا حل کنیم مثل تحریم ها که واقعا دارن ضربه می زنند .

سؤال :


به نظر شما اگر بسته مشوق های 2006 5+1 رو می پذیرفتیم بهتر نبود ؟ به نظر شما چنین بهای سنگینی بابت غنی سازی اورانیوم ارزشش رو داره ؟ امروز حتی بدلیل تحریم ها از حق تامین قطعات هواپیما که جان انسان های بی گناه رو به خطر می اندازه محرومیم . فکر نمی کنید می شد با پذیرفتن بسته که ضمانت بازسازی ناوگان هوایی رو داشت می تونستیم از راه کم دردسر تری به حقوق هسته ای خودمون دست پیدا کنیم ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به نظر شما اگر بسته مشوق های 2006 5+1 رو می پذیرفتیم بهتر نبود ؟ به نظر شما چنین بهای سنگینی بابت غنی سازی اورانیوم ارزشش رو داره ؟ امروز حتی بدلیل تحریم ها از حق تامین قطعات هواپیما که جان انسان های بی گناه رو به خطر می اندازه محرومیم . فکر نمی کنید می شد با پذیرفتن بسته که ضمانت بازسازی ناوگان هوایی رو داشت می تونستیم از راه کم دردسر تری به حقوق هسته ای خودمون دست پیدا کنیم ؟[/quote]جناب کرکس جواب این سوال رو میشه در یافتن دلیل اینکه چرا آمریکا همون نامه خاتمی رو قبول نکرد یافت . !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جنابworior متاسفانه مشکل از همین جا شروع می شه . در سال 1997 بود یا 1998 که اقای کلینتون درخواست داده بود که با اقای خاتمی دیدار کنه اما اقای خاتمی نرفت و فقط سفیر آمریکا و سفیر ایران در سازمان ملل با هم دیدار کردند . در زمان اقای کلینتون هم نامه ای از عمان فرستاده شد که ایران قبول نکرد . و برخی هم می گن که رد نامه 2003 به خاطر رد پیشنهادات امریکا به ایران در قبل بوده .

همینجا مشکله موقعی که ایران می گه بیاین مذاکره نمی یان و موقعی که اونا می گن بیاین ما نمیریم .

من خودم چند وقت پیش وقتی رفتم آمریکا فهمیدم که چرا عرب ها اونگونه اتحاد به امریکا بستند و حاضر شدن منافع امریکا رو در منطقه تامین کنند . مردک رفته نشسته با پادشاه عربستان چای سرو می کنه بعد از حقوق بشر حرف می زنه . اون پادشاهی که چندین جلاد 24 ساعته داره که تو میدون شهر با شمشیر سر می زنه . عجیبه ها !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]جنابworior متاسفانه مشکل از همین جا شروع می شه . در سال 1997 بود یا 1998 که اقای کلینتون درخواست داده بود که با اقای خاتمی دیدار کنه اما اقای خاتمی نرفت و فقط سفیر آمریکا و سفیر ایران در سازمان ملل با هم دیدار کردند . در زمان اقای کلینتون هم نامه ای از عمان فرستاده شد که ایران قبول نکرد . و برخی هم می گن که رد نامه 2003 به خاطر رد پیشنهادات امریکا به ایران در قبل بوده .[/quote]

توی ایران راهبردهای طولانی مدت استراتژی ها و برنامه ریزیهای نظام در دراز مدت توسط تیم رهبری کمیسیون های امنیت ملی و یک سری شورا ها انجام میشه .

توی آمریکا هم به همین صورت اما با این تفاوت که اکثر اینها باید به تصویب ریاست جمهوری های4 ساله آمریکا برسه و زمانی که حزب بعدی سر کار میاد تمامی تعهدات و قولهای پیشین دستخوش تغییر میشه و دیگه بهشون اعتباری نیست .
ساختار تصمیم گیری در آمریکا متفاوت از همه جای دنیاست ! ممکنه با سران این کشور به نتیجه برسید اما مثلا یکی از سازمانهای اطلاعاتی این کشور علیه شما اقدامی انجام بده ! .


در زمان خاتمی کلینتون بر سر کار بود و کل دنیا به دنبال صلح و مذاکرات بودند ! مذاکرات اعراب و اسراییل و آمریکا بسیار کمتر به دنبال تنش با ایران بود ! توی منطقه حظوری بدین شکل نداشت و نیازی هم به روابط پر تنش با غرب نبود .. در اون دوره آمریکا از در دوستی با دشمنانش در سراسر وارد شد منجمله کره شمالی که مالدین آلبرایت شخصا وارد کره شد و با مقامات این کشور دیداری داشت .

ولی ! پس از به قدرت رسیدن بوش بود که رویکرد آمریکا در کل دنیا تغییر کرد ! روابطشون نه فقط با ما بلکه با کره شمالی هم به هم ریخت و اوضاع بسیار بدتر شد تا جایی که کره شمالی مجبور به ساخت سلاح هسته ای شد .

توی این دوره یازده سپتامبر رخ داد و جنگ عراق و افغانستان !! دیگه فرصتی برای چنین دوستی وجود نداشت و رسما تهدید حمله نظامی مقابل چشمان ایران بود ! بعد از اون هم که احمدی نژاد و ......
البته این داستان که چرا روابط ما با آمریکا به اینجا رسیده بسیار تحلیل و خوندن تاریخ میخواد ! و مثل ماجرای زن و شوهری میمونه که پس از کلی دعوا دیگه نمیتونند با هم زندگی کنند !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بالاخره اقای وریر عزیز جواب سؤال من در مورد بسته پیشنهادی چی شد ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من که باورم نمیشه ایران از موضع خودش یعنی نابودی کامل اسراییل پایین اومده! اگر اینجوری باشه ما 30 ساله...
من اصلا جنبش آبی+زرد رو قبول ندارم اما زمان آقای خاتمی از زمان این آقای... خیلی بهتر بود.به نظر من 6 سال ضرر!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]بخشي از بيانات رهبر معظم انقلاب در اجلاس بيداري اسلامي[/b]

حضرت آيت‌الله خامنه‌ای علما و انديشمندان جهان اسلام را به داشتن حساسيت بالا و پايبندی كامل و دائم به اصول دعوت كردند و افزودند: هرگز به امريكا و ناتو و لبخندها و وعده‌های ظاهر فريب رژيم‌های جنايتكاری همچون انگليس، فرانسه و ايتاليا اعتماد نكنيد و با رد نسخه‌های بيگانه، راه حل‌های مورد نياز را از سرچشمه‌های فياض اسلام بدست آوريد.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=17271

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red][size=18]احمدی نژاد: نبود ارتباط میان ایران و آمریکا به زیان دو طرف است / اصل در برقراری رابطه است[/size][/color]


رييس جمهور در بخش ديگري از اين گفتگوي تلويزيوني در پاسخ به اين سوال كه آينده روابط ايران و آمريكا را چگونه پيش بيني مي كنيد؟ گفت: مردم ايران و آمريكا مشكلي با يكديگر ندارند و امروز هم تعداد زيادي از ايرانيان در آمريكا زندگي مي كنند و از سوي ديگر آمريكايياني هستند كه ايران را براي زندگي انتخاب كرده اند و مشكلي با يكديگر ندارند؛ مشكل روابط دو كشور از ناحيه برخي حاكمان، مدعيان و سياستمداران آمريكايي است كه به صورت يكجانبه روابط با ايران را قطع كردند تا نظام نوپاي برآمده از انقلاب اسلامي را به خيال خودشان بر زمين بزنند.

دكتر احمدي نژاد ادامه داد: امروز ديگر بعد از 32 سال ثابت شده است كه اين نظام با وجود همه فشارها توانسته روي پاي خود بايستد و حركتي شتابان به سوي رشد و پيشرفت داشته باشد. آينده روابط ايران و آمريكا به رفتار دولت آمريكا بستگي دارد؛ چرا كه ما اصل را در برقراري رابطه مي دانيم و معتقديم فقدان ارتباط به زيان دو طرف است و لازم است دولتمردان آمريكايي مقداري در اخلاق، رفتار و رويكردهاي خود تجديدنظر كنند تا مشكلات برطرف شود.

[url=http://www.asriran.com/fa/news/182293/%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88-%D8%B7%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام اولین کاری که می کنید این تاپیک رو پا کنید دوم شما میگید با آمریکا ارتبات داشته باشیم مثل اینکه یادتون رفته جنگ با عراق آمریکا چطور سلاح و نفت ...... اینجور چیزا به عراق میداد مثل اینکه یادتون رفته بیش از 200 هزار شهید دادیم به خاطر آمریکاه که همش موشکهای شیمیایی به عراقی ها میداد اینارو فراموش کردین 30 ساله آمریکا داره مارو تحریم میکنه یا برنامه ریزی میکنه مملکتو بهم میریزه هنوز میگید باید صلح بشه پس کی جوابه خون شهیدا میده؟؟؟؟؟ هاااا فکر صلح با آمریکا از سرتون بیرون کنید اگه میترسین از آمریکا خودتونو هیچوقت ایرانی هساب نکنین ما این همه شهید فقط بخاطره آمریکا دادین همین در ضمن حتمأ این تاپیکو پاک کنید[color=red][/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام خدمت به دوستان
اینده ی ایران و امریکا از سه وضعیت خارج نیست:
1.برقراری رابطه و ایجاد یک وضعیت جهانی جدید که به نفع دو کشور ایران و امریکا خواهد بود و کشورهایی مانند:چین،روسیه،ترکیه و کشورهای حوزه ی خلیج فارس از این رابطه بسیار ضربه خواهند خورد.
2.جنگ بسیار شدید بین دو کشور که احتمالآ با تهدید هسته ای امریکا و مقابله به مثل ایران (با سلاح های رونمایی شده) پایان خواهد یافت،در واقع قبل از این که دو کشور دکمه ی شلیک موشک های هسته ای خود را فشار دهند جنگ پایان میابد.
3.ادامه ی وضع موجود و تبدیل شدن ایران به یک شوروری دیگر برای امریکا تا 20 سال اینده!!!!!!!
واقعیت اینجاست که ما قرار نیست تا ابد با امریکا بجنگیم اما برقراری رابطه شرایطی دارد که باید از طرف امریکا اجرا شود در واقع ما خواستار ایجاد رابطه ی محترمانه و دوطرفانه هستیم و تا وقتی که امریکا از دیدگاه یک ابرقدرت به ما نگاه می کند امام خامنه ای اجازه ی برقراری چنین رابطه ای را نخواهند داد.در واقع امریکا تا در عمل خود را اصلاح نکند رابطه بی رابطه.
........................................................................................
[size=18]احمدی نژاد در نیویورک:
قطع ارتباط ایران و آمریکا به ضرر دو طرف است [/size]
رئیس جمهور با بیان اینکه آینده روابط ایران و آمریکا به رفتار دولت آمریکا بستگی دارد، تاکیدکرد: ما اصل را در برقراری رابطه می دانیم و معتقدیم فقدان ارتباط به زیان دو طرف است و لازم است دولتمردان آمریکایی مقداری در اخلاق، رفتار و رویکردهای خود تجدیدنظر کنند تا مشکلات برطرف شود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد شامگاه چهارشنبه به وقت نیویورک برابر با صبح پنجشنبه به وقت تهران در گفتگوی زنده و مستقیم با ایرانیان خارج از کشور که از طریق شبکه جام جم 2 صورت گرفت، با بیان اینکه فرهنگ و تمدن ملت ایران آنقدر بزرگ و مهم است که به اعتراف عموم کسانی که با تاریخ آشنا هستند اگر از فرهنگ و تمدن جهانی برداشته شود چیز قابل ذکری باقی نمی ماند، گفت: ملت ایران باید امروز به خاطر خودش و دیگران در ساختن دنیای آینده مشارکت کند، چرا که از بالاترین و بهترین ایده زندگی برخوردار است.

وی که برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک بسر می برد، در این گفتگو ایده و تئوری ملت ایران برای زندگی را ساده و زیبا و در عین حال عمیق توصیف کرد و افزود: ملت ایران منتظر حکومت انسان آسمانی است که عادل، عدالت گستر و عاشق انسانهاست و همه فطرت های پاک در دنیا عاشق این ایده هستند و این نظریه تنها چاره و جایگزین وضعیت فعلی جهان است.

احمدی نژاد با بیان اینکه ملت ایران همواره در مدیریت جهان موثر و نقش آفرین بوده است، اظهار داشت: برای آنکه امروز نیز نقش آفرینی موثری در اداره جهان داشته باشیم باید پیشرفت کنیم و ایران را بسازیم تا به پشتوانه این پیشرفت، الگو و مدل زندگی خود را بر اساس یک نمونه عینی و قابل ارزیابی به بشریت ارائه کنیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید ایران را بسازیم، تصریح کرد: این حرف برآمده از نگاهی ملی و منطقه ای نیست چرا که ایران به پشتوانه فرهنگ و تمدن والا و غنی خود می تواند برای جهان الهام بخش باشد. رشد و رسیدن به قله های پیشرفت، شایستگی و حق ملت ایران است.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: هر ایرانی در هر جای دنیا که زندگی می کند، باید کار و تلاش خود را در راستای منافع و مصالح ایران تعریف کند تا در سازندگی کشور مشارکت داشته باشد. امروز سرعت پیشرفت ایران بسیار بالاست و به تصریح نهادهای جهانی سرعت رشد علمی در ایران چندین برابر کشورهای دیگر است.

وی در بخش دیگری از این گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آینده روابط ایران و آمریکا را چگونه پیش بینی می کنید؟ گفت: مردم ایران و آمریکا مشکلی با یکدیگر ندارند و امروز هم تعداد زیادی از ایرانیان در آمریکا زندگی می کنند و از سوی دیگر آمریکاییانی هستند که ایران را برای زندگی انتخاب کرده اند و مشکلی با یکدیگر ندارند؛ مشکل روابط دو کشور از ناحیه برخی حاکمان، مدعیان و سیاستمداران آمریکایی است که به صورت یکجانبه روابط با ایران را قطع کردند تا نظام نوپای برآمده از انقلاب اسلامی را به خیال خودشان بر زمین بزنند.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز دیگر بعد از 32 سال ثابت شده است که این نظام با وجود همه فشارها توانسته روی پای خود ایستاده و حرکتی شتابان به سوی رشد و پیشرفت داشته باشد. آینده روابط ایران و آمریکا به رفتار دولت آمریکا بستگی دارد چرا که ما اصل را در برقراری رابطه می دانیم و معتقدیم فقدان ارتباط به زیان دو طرف است و لازم است دولتمردان آمریکایی مقداری در اخلاق، رفتار و رویکردهای خود تجدیدنظر کنند تا مشکلات برطرف شود.

وی در ارزیابی خود از سفر به آمریکا اظهار داشت: این سفر به نیت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل صورت می گیرد. سازمان ملل یک دستاورد مهم بشری است که هنوز به صورت کامل محقق نشده است و تحت سیطره زورگویان است. همه ساله مهمترین تصمیمات برای اداره جهان در این سازمان اتخاذ می شود و ملت ایران باید برای نقش آفرینی در اداره جهان و تلاش جهت اصلاح رویه های جاری سازمان ملل و کمک به عملیاتی شدن همه ظرفیت های این سازمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یابد.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که دولت آمریکا اخیرا در پی عدم حصول نتایج مورد انتظار از تحریم ایران به تشدید فشارها علیه فعالان بخش خصوصی اقتصاد ایران روی آورده است، تصریح کرد: متاسفانه وقتی آمریکایی ها از تحریم هایی که با سو استفاده از موقعیت شورای امنیت علیه ایران وضع شد نتیجه نگرفتند حالا دیگر بنای لج بازی گذاشته اند و این کارها چیزی جز لج بازی نیست.

رئیس جمهور تاکید کرد: ایران کشور، ملت و اقتصادی بزرگ دارد و به سرعت در حال پیشرفت است و هر کس بخواهد روابطش را با ایران قطع کرده و یا محدود کند فقط خودش را از ظرفیت های ایران محروم کرده است. با وجود فشارهای آمریکا تبادلات اقتصادی همان کشورهایی که در اروپا سخن از تحریم ایران می رانند امسال 15 درصد با ایران افزایش یافته است.

احمدی نژاد در تشریح برنامه های دولت برای ایمن ماندن اقتصاد کشور از بحران اقتصادی جهانی خاطرنشان کرد: اقتصاد ایران اقتصادی درون زا و متکی به خود است و از آنجا که ارتباط گسترده ای با مناطق بحران زده اقتصاد جهانی ندارد در اثنای بحران جهانی اقتصاد به رشد بالای خود در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، حمل و نقل و خدمات ادامه داده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی شود گفت که اقتصاد ایران اصلا از بحران اقتصادی جهانی تاثیر نپذیرفته بلکه تلاش ما این است که این اثرپذیری کاهش یابد، اضافه کرد: دولت از یکسو با طرح های تحولی زیربنایی و ساختاری مثل اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، اصلاح سیستم های مالیاتی، گمرک، نظام توزیع، نظام بانکی و ارتقای ارزش پول ملی و اجرای اصل 44 قانون اساسی و از سوی دیگر از طریق حمایت مستقیم از فعالیت های اقتصادی، اقتصاد کشور را در مقابل بحران اقتصادی جهانی و مشکلات اقتصادی داخلی مورد حمایت قرار می دهد.

احمدی نژاد گفت: دولت از سویی با اجرای طرح های تحولی و برنامه های واگذاری اقتصاد به بخش مردمی سعی دارد موانع را رفع کرده و سرعت حرکت اقتصادی کشور را افزایش دهد و از سوی دیگر از فعالیت های اقتصادی در راستای تولید و صادرات مستقیما حمایت می کند و در بخشی دیگر از تلاش ها و اقدامات خود برای رشد و پیشرفت کشور سعی در تکمیل شبکه های زیربنایی و زیرساخت های کشور دارد تا فرصت رشد برابر برای همگان فراهم شده و رفاه و آسایش مردم تامین شود.

رئیس جمهور در تشریح راهکارهای انتقال حاصل تلاش های علمی و اقتصادی ایرانیان خارج از کشور به داخل ایران اظهار داشت: راهکارهای زیادی برای مشارکت با مراکز علمی و پژوهشی ایران وجود دارد. شورای ایرانیان و خانه ایرانیان که در بسیاری از کشورها فعال است کانال ارتباطی بسیار مناسبی برای ایرانیان خارج از کشور با داخل است و همچنین بورس ایران محل مناسب و مطمئنی برای سرمایه گذاری است
.
احمدی نژاد ادامه داد: عقیده و نوع نگاه ما این است که زمانی همه به سعادت می رسند که همه دنیا به سعادت برسد و لازم نیست ایرانیان خارج از کشور لزوما فقط برای سازندگی ایران تلاش کنند؛ با این نگاه ایرانی هر کجا که باشد و هر مشکلی را که حل کند در راستای ساختن ایران به حساب می آید.

رئیس جمهور درباره مشکلات ایرانیان خارج از کشور در حوزه خدمت نظام وظیفه و نیز حفظ تابعیت ایرانی پس از ازدواج تصریح کرد: مشکلات وجود دارد اما اطلاع دارم که مجلس شورای اسلامی طرح هایی برای رفع و کاهش مشکلات که بعضا خیلی هم از نظر حقوقی پیچیده هستند، در درست بررسی دارد.

منبع: :mrgreen:
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/68083/قطع-ارتباط-ایران-و-آمریکا-به-ضرر-دو-طرف-است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر واریور شما میگید ارتباطی صحیحه که چارچوب و شرایطش رو خودمون تعیین کرده باشیم . مثال های روشن و زیبایی رو هم از قران اوردید.
حالا شما اگه بخوای این شرایط رو تعریف کنید چه چیزی مطرح میکنید ؟ امکان طرح این شرایط هست با توجه با انچه که در جریانه ؟ چرا؟
پس اونا یا باید به شرایط ما تن بدن یا همینه که هست؟
یا اگه گه گداری با روسیه به مشکل بر میخوریم دلیلش اینه که از اول در شکل گیری این ارتباط ، اختیار چندانی نداشتیم؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سو تفاهم شدیدی بین ایران وامریکاست که با رابطه سیاسی قابل حل است یعنی ما بعد از 33سال تجربه از رابطه با امریکا باید بترسیم از نظر استزاتژیک روسیه واعراب بزرگترین دشمنان ما هستند حل اختلافات با امریکا(البته هوشمندانه)کاملا منافع ماوشیعیان رو تامین میکنه
  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.