ali24

Members
  • تعداد محتوا

    221
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های ali24

  1. [quote name='razavisw' timestamp='1345754184' post='266704'] خب حالا ما تئوری حمله‌ی هوایی رو کنار میزاریم و با ذات این حمله یعنی به دیگو گارسیا که تا جایی که من اطلاع دارم آمریکا مثل خاک کشور خودش میدونه اون رو، آیا باید این حمله اصلا انجام بشه. افکار عمومی آمریکا این حمله رو مثل حمله به پایگاه‌های آمریکا در اطراف ایران نمی دونند و بلکه آن را حمله به خاک خود می دانند و همه می دانند حمله به خاک آمریکا یعنی اتحاد جمعی برای نابودی مخاطره‌ی مقابل آنها. آیا می توان از لقمه‌های چرب و نچندان نرم دیگو گارسیا گذشت؟! یا این که این حمله می تواند سرنوشت درگیری را عوض کند و ما را در حالت آفندی کامل ببرد و آمریکا در حالت تدافعی و سعی در برقراری آتش بس؟! [/quote] خوب چون خاک اصلی امریکا به حساب میاد نباید بهش حمله کرد؟ مگه اونا به خاک اصلی ایران حمله نمیکنن؟ به نظرم در صورت جنگ فراگیر باید تمام منافع و مناطق دشمن مورد حمله قرار بگیره.
  2. ali24

    اولین تبلت ایرانی رونمایی شد / فیلم

    نمیدونم این چه طرز فکریه که بعضی از دوستان دارن، چرا فکر میکنید یک محصول باید صد در صد ساخت ایران باشه که بشه بهش گفت ایرانیه. شما برید یه لپتاپ toshiba رو باز کنید ببینید قطه هاش چه مارکی دارنmotherbord: acer, dvd rom:asus, ram:kingstone, cpu:intel, chasi:china و چیزایه دیگه، مهم برندیه که ایجاد شده، اگه مردم کره هم مثل شما فکر میکردن که سامسونگ, سامسونگ نمیشد.
  3. تو این همه کشور دیده شده، یکی نبود ی تلسکوپی میکروسکوپی چیزی بیاره ببینه این چی؟ بریم پول جم کنیم ی دوربینی تلسکوپی چیزی بخریم ضرر نداره
  4. ali24

    مستند رقابت فضايي / فيلم

    مستند جالبیه.حتما ببینند
  5. ali24

    گالری نيروي دريايي چين

    بسیار عالی بود
  6. شايد ميخوان وانمود كنن كه جنگ از قطر مديريت ميشه تا ايران اون پايگاه به ظاهرمتروكه رو موشك باران نكنه و بتونن از اونجا بي سروصدا جنگ رو فرماندهي كنن. به هر حال امارات جاي خيلي خطرناكي براي اوناست و قبل جنگ حتما بايد كشتيهاشونو بفرستن درياي عمان و اقيانوس هند.
  7. [color=darkred] ارسال پست بدون متن مجاز نیست. لطفا تکرار نشود. sina12152000[/color]
  8. اينهمه تجهيزات ميچينيم جنوب پس شمال كشور و چيكار ميخوايم بكنيم٠ اگرحمله بشه حتما از اونجا اسيب ميبينيم٠
  9. ali24

    کپی رایت؟! واقعی یا..؟؟!

    اميدوارم دوستان رعايت كنند چون كپي بدون نام بردن منبع اخلاقي نيست٠
  10. خوشگلن٠ كاش ميشد يكي بخرم اونم گوجه ايش
  11. اينها براي بستن تنگه هرمز و قطع صادرات نفت ايران اومدن٠ به زودي برنامه نفت در برابر غذا رو براي ايران اجرا ميكنن٠
  12. ali24

    شناورهای کلاس Skjold

    راستيSkjold به معني سپر مي باشد
  13. ali24

    قایق پرنده چیست؟

    چيز با حاليه