Eskandari

Members
  • تعداد محتوا

    29
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های Eskandari

  1. کاش عناوین کاربری و درجات و راهنمای استفاده از انجمن ها فارسی بودند.
  2. چون دیگه نمی تونن به سادگی به ایران نفوذ کنن.
  3. مسابقاتش خیلی باید تماشایی باشه. اگر کسی فیلمی از این مسابقات داره حتما لینکش رو بذاره.
  4. Eskandari

    تیربار سبک اره برقی

    نواخت تیرش چنده؟
  5. واقعا هزار پا بهش می آد. فکر کنم به این خودرو ها می گن کمرشکن ؟ درسته؟
  6. Eskandari

    تخمین مقاومت زره ادوات زرهی

    اگه راکت انداز حریف زره تانک نباشه می شه باهاش به شنی تانک زد؟ اونموقع تانک می ترکه؟
  7. عراق چند وقت پیش چندتا از این هلیکوپتر ها رو خرید.
  8. اون مدلهاییش که زمان جنگ بوده خیلی سخت تر از تاو هدایت می شده و مهارت بالایی می خواسته. زمان جنگ از سیم این موشک برای پیدا کردن مسیر در عملیات ها و شناسایی ها استفاده می کردن.
  9. Eskandari

    گالری تصویری رادارهای هواپایه

    توی جنگنده ها جنگنده ای هست که رادارش توی جایی غیر از دماغش باشه؟ یا یه رادار اضافی تو جایی غیر از دماغش کار گذاشته بشه؟
  10. قشنگ بود.ممنون. اگه بتونیم هوا پرتابش کنیم خیلی عالی می شه.
  11. Eskandari

    ارتش ایران در عهد ساسانی

    [quote name='majid363' timestamp='1405835637' post='394590'] معلوم نیست چرا یک همچین سپاهی با این تجربه از اعراب شکست خوردن !! [/quote] خدا رو شکر که شکست خوردن و الا ما الان مسلمون نبودیم.
  12. خوبه کم کم دارن به توانمندی نظامی ما اعتراف می کنن. [quote name='bigdelimohamad9' timestamp='1405805247' post='394516'] موشک قاره پیما بدون کلاهک هسته ای بی معنی و حتی اسباب مضحکه و خنده است. با 500 کیلو تی.ان.تی کجای امریکای به اون بزرگی رو بزنیم خوبه ؟ [/quote] تجربه نشون داده امریکایی ها و خصوصا اسرائیلی ها به شدت ترسو هستند. مطمئن باشید همین 500 کیلو تی ان تی زهره ترکشون میکنه حتی اگه آسیبی هم نبینن.!
  13. [quote name='kaftar' timestamp='1322952366' post='216806'] خیلی اوراقن.ادم.....میگیره! من یه جا خوندم که فقط 7 فروند به ایران گریختن(1991).نظر دوستان چیه؟ایا خرید هم داشتیم؟ [/quote] چند فروند( فکر کنم 7تا) هم سپاه از روسیه خرید.
  14. [quote name='oldmagina' timestamp='1405678598' post='394067'] سلام چه گل و بلبلی بوده است و کسی از داخل یا خارج کشور از این موضوع خبری ندارد !!! [/quote] سلام دوست عزیز قبلا پاسخ اینجا درج کردم.ثبت نشده. إن شاء الله که اشکال از اینترنته که جوابم درج نشده. نوشته بودم که عجالتا نتایج عملی دیدگاه شما و همفکران شما رو در خیلی عرصه ها داریم مشاهده می کنیم. همین دیدگاه که مرغ همسایه غازه و کلا دست ما خالیه. همین دیدگاه که رهبری هم در سخنان این مدت خودشون اون رو نقد کردن. البته شما بی تقصیرید. چون از یه دوره به بعد این مد شده که هرکس توان داخلی رو نفی کنه ژست باکلاس و روشنفکری داره. این دیدگاه ناخودآگاه به بسیاری از ما سرایت کرده. [quote name='TALASH' timestamp='1405682132' post='394078'] برادر عزیز:خلاصه و مفید عرض کنم تک تک مواردی رو که عرض کردین فقط سخنان فرماندهان و یا بلف های نیروهای خارجی برای اهداف خاصشون هست! نه ذوالفقاری وجود دارد نه خیبری و نه آموزشی به حزب الله و نه نجات سوریه ای! مادر بهترین حالت ممکن کمک های تسلیحاتی و مشاوره ای کردیم! [/quote] میشه بپرسم شما در چه سطحی از مدیریت کشور هستید که اینقدر اطلاعات دقیقی دارید؟
  15. [quote name='oldmagina' timestamp='1405678598' post='394067'] سلام چه گل و بلبلی بوده است و کسی از داخل یا خارج کشور از این موضوع خبری ندارد !!! [/quote] دوست عزیز سلام عجالتا نتایج عمل هم فکران شما رو در خیلی عرصه ها داریم مشاهده می کنیم. منظورم همین دیدگاهه که دست ما خالی است و به قول معروف مرغ همسایه غازه. صحبتی که طی این چندماه رهبری در حرفهاشون به اون اشاره کردن. ندیدن تلاش ها و موفقیت های داخلی و ریشخند به غرور ملی. مٍٍث همین اسمایل آخر فرمایشات شما.
  16. [quote name='death' timestamp='1405679683' post='394070'] دوست عزیز اینجا یه فروم تخصصی هست این داستان های حماسی که تعریف کردی بدرد مشرق میخوره! [/quote] البته مطالبی که نوشته می شه زیاد تخصصی نیست! [quote name='death' timestamp='1405679683' post='394070'] دوست عزیز اینجا یه فروم تخصصی هست این داستان های حماسی که تعریف کردی بدرد مشرق میخوره! [/quote] من طرفدار سایت خاصی نیستم ولی شما نصف مطالبتونو از مشرق برمیدارین!
  17. [quote name='blender' timestamp='1405677337' post='394062'] فقط مشکل اینه که ارتشی های عزیز فقط و فقط این تجهیزات و سلاح های جدید رو انبار می کنند که مبادا خط روشون بیافته . . [/quote] کم کم داره بین نیرو های مسلح توزیع می شه. توی رزمایش چند وقت پیش ارتش توسن و دهلاویه و تندر استفاده شدن.
  18. [quote name='TALASH' timestamp='1405650418' post='394015'] یکی از طرح های ذهن بنده کلا دشمن داره خیلی قوی میشه و ما هنوز توی ارپی جی هفت موندیم! نیروهای زمینی بدجور درجا زدن.... حداقل همون کورنت و ارپی جی ۲۹ رو فراگیر میکردن! هنوز که هنوزه دوربر اس پی جی تفنگ ۱۰۶ و خمسه خمسه! چه وضشه اخه؟ با اینهایی ما داریم پیش میریم فک نکنم در صورت نبرد واقعی بتونیم روی سربازان دشمن خط هم بندازیم جنگ چریکیمون هم در مقابل پاپتی های داعشی و النصره هم جوابی نداده و عملا حزب الله به داد مقاومت رسیده... کلا اوضاع زمینی اصلا مساعد نیست برای هیچ نوع نبردی اماده نیستیم مگر اینکه فرماندهان عزیز هنوز تو فکر شیوه های زمان جنگ باشن... امیدوارم من اشتباه کنم... بهرحال اینجور تسلیحات جمع جور ، هدایت پذیر ، برد بلند و قابل هدایت توسط اپراتورهای مختلف (پهپاد، بالگرد ، جنگنده، نفر و...) بیشتر به درد کشوری مثل ایران با الگوی نبرد زمینی غیرکلاسیک و نامتقارن میخوره. با سیستم های مثل این و پهپادهایی کوچک و همچنین نیروهای ویژه موثر با الگوی نبرد نامتقارن میتوان قدرتمند ترین لشکرهای زرهی رو از پیشروی بیشتر منصرف کرد. کافیست تصور کرد که نیرویی در سطح آمادگی و حرفه ای گری حزب الله به اینچنین موشک هایی مجهز باشد.... [/quote] دوست عزیز داری اشتباه می کنی. ما تسلیحات کلاسیکمون رو هم ارتقا دادیم و چیز های جدیدی هم ساختیم. در ایران کلی موشک ضد زره تولید شده ( توسن ، تندر، خصوصا دهلاویه که فکر کنم ارتقای کورنت باشه و...) و راکت هایی رو که از آرپی جی شلیک می شن رو هم ارتقا دادیم و حتی بعضی از اونا رو دو مرحله ای کردیم. در ضمن تاو رو به شدت ارتقا دادیم( سری توفان مخصوصا توفان 5) و مالیتوکا رو هم همینطور( آی دعد تی). توی زمینه ی تانک تا قبل از ذوالفقار3جدید( واقعا شگفت انگیز) و ساخت زره مایع تقریبا نظر شما درست بود اما بعد از ساخت این دو و ارتقا تمام تانک های موجود در کشور تو این زمینه هم یه حرفی برای گفتن پیدا کردیم. توی زمینه ی اسلحه ی انفرادی هم خیبر رو ساختیم که داره تولید می شه تا کل ارتش رو پوشش بده. این کارهایی رو که مقاومت حزب الله می کنه ما یادشون دادیم. در ضمن مثل اینکه اخبار مصاحبه های نظامیان آمریکایی رو نمی خونی؟ تاحالا هرکدومشون صد بار گفتن سوریه رو ایران نگه داشته، اگه سوریه دست اسد بود سقوط کرده بود و... کلی هم مقامات سپاه گفتن که ما سوریه رو نگه داشتیم. به هر حال اینجوری هم که شما می گی نیست. مطالعه کنید: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/236843 http://www.mashreghnews.ir/fa/news/134666/10
  19. منظورم این نبود که این سیاست بده. می خواستم ببینم از خودشونم طرحی دارن یا نه.
  20. هر از چند گاهی در قم یکی، دو شهید مدافع حرم تشییع می شن. خیلی غریبانه. یه بنده خدایی که تو یکی از تشییع ها حضور داشت می گفت بعضی از مردم بی خبر می پرسیدن اینا کی ان؟ مدافع حرم دیگه چیه؟ و ... خیلی ضروریه که در مورد این موضوع کار فرهنگی بشه. خیلی رو مردم تاثیر می ذاره.
  21. [quote name='ya_ali' timestamp='1400416008' post='379208'] آیا تا بحال توجه کرده اید که کاناردهای دو طرف دماغه تاثیر زیادی بر کاهش دید رو به پائین خلبان میگذارد .به تصویر دوم دقت کنید. [/quote] اگه به عکس اول و چهارم توجه کنی می بینی که خلبان یکم عقب تر از کانارد هاست و دقیقا روی اونها نیست و می تونه پایینش رو نگاه کنه.