abrar

Members
  • تعداد محتوا

    36
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1

درباره abrar

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم
  1. بزرگ ترین و مهم ترین موضوع برای یک تک تیر انداز در میدان نبرد بیشتر از دقت سرعت اسلحه است و نیز کارکرد مداوم اسلحه می باشد .
  2. بهترین راه برای زدن کشتی های آمریکایی استفاده از همین قایق های کوچک و تند رو هست که می تونن به سرعت در محل درگیر و از محل درگیری خارج شوند و اگر هر کدام از این ها به موشک های قوی و کنترلی که بتونه از 10 الی 5 کیلو متری به هدف شلیک بشه بهترین راه زدن این ناوهای بزرگ هست . اول سامانه های راداری این کشتی ها رو با موشک های هدایتی کوتاه برد بشه زد و بعد از اون می شه کشتی ها رو درسته صاحب شد . به نظر من کشتی که سامانه های الکترونیک و راداری اون از کار بیفته دیگه می شه مثل یک لنج بزرگ غیر مسلح .
  3. با سلام فکر می کنم اون چیزی که شما منظورتون هست آنتن های مخابراتی باشه که در اطراف کشتی نصب شده .
  4. نگرانی ایشان به جا هست من امیدوارم که از شدت نگرانی بترکه ایشون و تمام مقامات رژیم اشغالگر قدس از نگرانی خواب به چشم شان نباشد تا دست از سرزمین ها و ملت های مسلمان بردارند و یا نابود گرددند .
  5. باید به عرض برسانم که این نوع پهپاد ها از چند طریق برای ارتباط با مرکز فرماندهی استفاده می کنند که یکی از آنها ارتباط ماهواره ای است که در صورت قطع ارتباط ، از سیستم های مخابراتی شبکه که معمولا قلب ارتباطی شبکه در یک ای واکس قرار داره و این ای واکس اطلاعات رو رله می کنه استفاده می کنه . پس نمیشه این پهپاد ها رو به روش اخلال در ارتباط با ماهواره از کار انداخت تنها روش اخلال در کار این پهپاد ها اخلال در باند ارتباطی آنها می باشد که آن هم فکر می کنم بسیار سخت باشد چون برای اخلال در دریافت و ارسال اطلاعات از این پهپاد ها از روشهای زیادی استفاده می شود که برای اخلال شما باید حتما فرکانس های مورد استفاده این تجهیزات را داشته باشد و موضوع دیگر این که برای هدف قرار دادن این پهپاد ها که تقریبا استیلیت است از رادار نمی شود استفاده کرد که این خود مشکلی بزرگ تر هست تنها راه مقابله با هواگرهای آمریکا زدن پایگاه های این پرنده ها هست که لانه را اگر هدف قرار دهیم به مراتب کار آمد تر از شکار تک تک آنها است .
  6. چندی پیش خبری توی رسانه ها نشر شد که در آن آمده بود هکر های چینی اطلاعات جنگنده اف 35 رو از سرور های پنتاگون دزدیده بودند من فکر می کنم که این اطلاعات رو روی جنگنده جی 10 و دیگر جنگنده های خودشون استفاده کردند نظر شما چیست ؟
  7. با سلام به آقا رضا کیانی عزیز باید بگم که این طرح به نظرم که خیلی جالب می یاد اولا که شما اگر به روش کار رادار ها توجه کرده باشید متوجه این موضوع می شید که نصبت به جنگنده های دیگه بازتابش راداری این هواپیما کمتر هست به خاطر 1 طراحی هندسی 2 چطور شما فکر می کنید از رنگ های جاذب امواج در این هواپیما استفاده نشده است 3 شما اگر توجه کرده باشید به شکل ایرو دینامک هواپیما ها طراحی دلتا بال و کانارد جلو در هوایپیما باعث افزایش مانور دهی هواپیما می شه و مرکز ثقل هواپیما به طرف عقب می ره که خودش یک امتیاز هست برای جنگنده 4 اگر هواپیمایی ارزان قیمت بود شما نمی تونید بگید که این هواپیما فلان خاصیت رو نداره حرف این هست که شاید این هواپیما نتونه مثل بی 2 باشه ولی به خاطر طراحی جالب اون می تونه مقطع راداری کمی داشته باشه که استلاحا به اون می گن استیلت 5 طراحی هواپیما یک مسئله پیچیده هست که در یک روند بسیار طولانی به یک طرح مشترک طراحان می رسند و این طور نیست که بیان کپی پست کنن همه چیز جور بشه این هوایپما اولا به خانواده هواپیماهای ساب نزدیک تره تا به هواپیمایی جاسوسی بلک برد . من توصیه می کنم کمی در مورد هواپیما ها مطالعه بفرمایید .
  8. یکی از مهم ترین مسائلی که کمتر کسی به اون توجه می کنه آشنایی با محل و نحوه استتار می باشد .
  9. برادر عزیزم می بخشید اسم مستعار شما هم کال اف دیوتی بود این که من ناراحت شدم از صحبت های شما به خاطر این موضوع بود که حرف های که شما می زنید خیلی شبیه بود به صحبت های سخنگوی اسراییل که در مصاحبه با شبکه الجزیره دیروز پخش شد به همین خاطر من از این بابات با شما به تندی صحبت کردم می دانم که شما قصد حمایت از این رژیم کثیف رو ندارید .
  10. دوستان می بخشید که پر حرفی می کنم ولی به نظر من هیچ نیازی نیست که کشور های اسلامی به طور مستقیم وارد جنگ با اسراییل شود . مسلمون ها می تونن با فرستادن کشتی های مختلف به سواحل اسراییل و درست کردن مشکل در مسیر راه کشتی های تجاری که به بنادر که این رژیم در مدیترانه می ره مشکلات اقتصادی زیادی رو برای این رژیم ایجاد کنند راه دیگر تحریم های اقتصادی هست که مدت ها شروع شده ولی کامل نیست و دیگر راه تحریم شرکت های هست که با اسراییل قرار داد دارن خوب این راه ها می تونه برای اسراییل از 10 جنگ به مراتب بد تر باشه کافیه نارضایتی داخلی در اسراییل زیاد بشه که این خود باعث کوچ یهودیان از این کشور میشه و خود به خود این رژیم از پا در میاد . ولی این ها کلیات است و هر کدوم از این کارها باید کارشناسی شده و با اشتراک دیگر کشورهای آزاده انجام بشه
  11. بزرگواران من هم امیداوارم هیچ مسلمانی طرف داری از اسراییل رو نکنه و امیدوارم که همه ما واقعیت ها رو ببینیم و هر چی رسانه های غربی می گن رو بدون چون و چرا قبول نکنیم بلکه همه جانبه به موضوعات توجه کنیم که نشه خدایی نکرده از حرف های ما استنباط های بشه که ما را حتی نزدیک به نظرات این انسان های کثیف نشون بده دشمن همیشگی ما این اسراییل هست و از کشتار هیچ ابایی نداره و اگر خدایی نکرده به کشور ما حمله کرد اون وقت براش مهم نیست که ما و شما چه نظری در باره کارهاش داریم . در آخر اگر من کمی با تندی با دوستان صحبت کردم من رو ببخشید چون این وحشی گری اسراییلی ها من رو بسیار عصبانی کرده بود و بچه های مسلمون که می دونم در قلب هایشان به جز عشق علی چیزی نیست هیچ وقت از اسراییل طرف داری نمی کنن .
  12. میدونید دوستان یاد حرف بزرگی که حضرت امام فرمودند افتادم ایشان فرمودند که ما وظیفه خود مان را اجرا کنیم اگر پیروز شدیم خیلی خوب ولی اگر پیروز نشدیم حد اقل وظیفه خودمان را اجرا کردیم دوستان با ادبی که طرف اسراییلی ها رو می گیرن یادشون نره که طرف داری از چه انسان های کثیفی رو می کنند و کار های چه جنایت کارانی ور دارن توجیح می کنن . من دنبال حرج و مرج نیستم ولی باید حقیقت رو گفت ولو که تلخ باشه .
  13. اولا اگر گفتن حقایق بی تربیتی هست شما با تربیت باشد و چشم تون رو بر روی حقایق ببندید و بگین که این اسراییلی ها بی گناه هستند . ولی تمام انسان های آزاده می دونن که چه کسی گناه کار هست و حقوق میلیون ها انسان بی گناه را دارن از آنها می گیرن و هر روز به جنایت های خودشون ادامه می دن و دوستانی هم هستن که با توجه به این جنایات ازشون دفاع می کنن . و قابل یاد آوری می باشد شما اگر نمی توانید به مردم آزاده کمک کنید حد اقل با آنها هم دردی کنید نه این که پشت آنها را خالی کنید یاد مان نرود که ما مسلمان هستم قبل از همه حرف ها و حدیث ها ما باید اتحاد اسلامی را در نظر بگیرم .
  14. جناب کال اف دیوتی یک دفعه بفرمایید که همه را می کشتند و حق به جانب بودن دیگه و گناهی نکردند این کماندو ها دست شما درد نکنه می گن کسی که از پشت خنجر می زنه خیلی درد داره نصبت به کسی که با هاش در جنگ هستید . فکر می کنید که ما هم باید بشینیم این خون خواران اسراییلی بیان تمام کشور های اسلامی را بگیرن و چون قدرت دارن هر کاری بکنن و ما بشینیم نگاه کنیم ؟ واقعا شر بر شما باد .