Recommended Posts

از این خطا ها زیاد پیش میاد
بعد سفیر امید ما هنوز نیاز به کار بیشتری داره تا بتونه تا ماهواره های سنگینی مثل اینا اونم 3 تا رو ببره فضا
اولا تعداد موتورها رو باید زیاد کنیم و مراحل زیاد بشن دوم قدرت موتور ها باید تقویت بشه
کلا فرانسه با موشک آریان واقعا موفق بوده و پرتاب ها پشت سر هم و و موفق زیادی داشته واقعا آریان یه موشک قابل اطمینان هستی که میشه روش واقعا حساب کرد فک کنم تا چند وقت پیش 36 پرتاب پشت هم موفق داشته فک کنم تا حالا رفته بالا 40 تا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بله فقط بازار گرمی است.

جالب اینکه این اس400 صادراتی همون اس300 هست و اسمش فرق میکنه! اونی که روسیه داره کلا رادار و موشکش فرق میکنه مثلا برد موشکش 400 کیلومتر با سرعت 4.8 کیلومتر بر ثانیه ولی صادراتی موشک بهینه شده 48ان6 (همون مال اس300) داره با سرعت 2.5 کیلومتر بر ثانیه و برد 220 کیلومتر که تقریبا میشه گفت با اس300 فرق نداره جز قیمت!

اگر ما اس200 رو که داریم خودمون رادارش رو تغییرات ناشناخته بدیم خیلی قویتر از اس300 عمل میکنه که قبل تحویل به ایران مشخصات عملکردیش به غرب داده شده![/quote]

من هم با آقا سعید 100 درصد موافق هستیم.
خرید هر گونه تسلیحات نظامی - چه جنگنده چه موشک چه رادار و غیره - از کشورهای دیگر فقط توان ما را در مواجهه با تحدیهای نظامی کشورهای دره پیت مانند امارات و عربستان و پاکستان و ... افزایش میدهد. ولی وقتی پای درگیری با یک کشور ابر قدرت رسید این تجهیزات هیچ مشکلی را حل نمیکنه.
چون اونها هیچ وقت سیستم بروز و با قدرتی برابر سیستم های خودشون را به هیچ کشوری نمیدن و همیشه هم یک (backdoor) تو سامانه های فروش رفته به دیگرن میزارن که در صورت استفاده بر علیه خودشون بتونن سیستم را مختل یا به کل از کار بندازن
سامانه بومی شده مانند شاهین 100 شرف داره به سامانه s300 روسهای بی شرف

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این اولین‌بار در تاریخ هواپیماهای اس.سی.ای است که میزبان پرنده دیگری غیر از شاتل‌ها شده‌اند. این سفر برای حمل جنگنده فانتوم-ری (پرتوی شبح) جهت آغاز پروازهای آزمایشی انجام شده است.

این عکس که چند روز پیش گرفته‌شده، یک جنگنده فانتوم-ری بی‌سرنشین را سوار بر یک بوئینگ 747 اصلاح‌شده ناسا که برای حمل شاتل‌ها تغییر‌کاربری داده شده، نشان می‌دهد.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/159645_869.jpg[/img]

به گزارش نیوساینتیست، این اولین‌بار در تاریخ 33 ساله هواپیماهای حامل شاتل یا به اختصار «اس.سی.ای» است که میزبان پرنده دیگری به جز شاتل‌ها شده اند. در خلال این پرواز 50 دقیقه‌ای سیستمهای اس.سی.ای توسط یک هواپیمای دیدبانی کنترل می‌شد تا سفر 2897 کیلومتری جنگنده فانتوم-ری به پایگاه هوایی ادواردز در کالیفرنیا با موفقیت به پایان برسد و این جنگنده برای انجام یک‌سری پروازهای آزمایشی با استفاده از توان خودش آماده شود.

این جنگنده همراه با بخش اتصال آن به شاتل که به صورت اختصاصی طراحی و ساخته‌شده روی هم 13608 کیلوگرم وزن دارد که به شکل قابل‌ملاحظه‌ای کمتر از وزن 99790 کیلوگرمی شاتل‌ها است.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/159646_949.jpg[/img]

سرعت کروز یا ثابت گشت‌زنی فانتوم-ری که به خوبی استتار خواهد شد، 988 کیلومتربرساعت خواهد بود. پرواز در ارتفاع عملیاتی 12,192 متری انجام خواهد شد. نیروی هوایی ظرف مدت 6 ماه و طی 10 مرحله آزمایش پرواز، فناوری‌های تازه‌ای را در این جنگنده بررسی خواهد کرد.

این جنگنده احتمالا می‌تواند مأموریتهای گوناگونی را از جمله جاسوسی، تجسس، شناسایی و هر عملیات دیگری که بتواند دفاع هوایی دشمن را در هم بشکند اجرا کند. از دیگر قابلیت‌های فانتوم-ری حمله الکترونیک، تعقیب و گریز و سوخت‌گیری هوایی خودکار عنوان شده است.

تیرماه گذشته نیز انگلستان جنگنده بمب‌افکن تارانیس را با توانایی‌هایی مشابه رونمایی کرد.

http://www.asriran.com/fa/news/149642/%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D9%88%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%D8%AD-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%85%D8%A8%E2%80%8C%D8%A7%D9%81%DA%A9%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%E2%80%8C%D8%B3%D8%B1%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%A6%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF+%D8%B9%DA%A9%D8%B3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]تانک های آبراماز در عراق[/size]
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه: کشتی امریکایی 12 تانک از نوع آبرامز "ام 1 آی1" را به بندر ام قصر منتقل کرد.

یک منبع در فرماندهی نیروی دریایی عراق اعلام کرد این ششمین محموله تانکهای آبرامز است که در اختیار وزارت دفاع این کشور قرار می گیرد.

در سال آینده میلادی هم محموله های دیگری از این نوع تانکها بر اساس قرارداد امضا شده بین آمریکا و عراق به این کشور ارسال خواهد شد.
http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=20578

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چقدر مسخره و افتضاه تانک ابرام ام ۱ که مدل اولیه این تانک به شمار میاد.هومن بهتر بود میرفتن تی-۹۰ روسی میخریدن icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی

با سلام

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/IMAGE634287939028125000.jpg[/img]

[b][size=18][color=darkred]محموله جدید تانکهای آبرامز آمریکا وارد بندر ام قصر در استان بصره عراق شد. [/color][/size][/b]


[b][color=darkblue]به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه: کشتی امریکایی 12 تانک از نوع آبرامز "ام 1 آی1" را به بندر ام قصر منتقل کرد.

یک منبع در فرماندهی نیروی دریایی عراق اعلام کرد این ششمین محموله تانکهای آبرامز است که در اختیار وزارت دفاع این کشور قرار می گیرد.

در سال آینده میلادی هم محموله های دیگری از این نوع تانکها بر اساس قرارداد امضا شده بین آمریکا و عراق به این کشور ارسال خواهد شد. [/color][/b]

منبع: [url=http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=20578]مشرق نیوز[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام به آقا نجف وسایر دوستان
پس دیگه به یک عمر حاکمیت تانکهای روسی در عراق پایان داده میشه درست برعکس ایران که اکثر تانکهای نو یی که داره شرقیه
حالا یه سوال این تانکهای آمریکایی در ساختشون زره واکنشگر بکار رفته یانه آخه اکثر تانکهایی که من دیدم زره واکنشگر داشتن از بیرون کاملا مشخصه که این زره روشون نصب شده
شاید اینا از متریال جدیدتری بهره میبرن که دیگه احتیاج به نصب زره واکنشگر ندارند icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تشکر برادر نجف.

این خبر و خبرهای بازسازی ارتش عراق و همزمان سعی اشغالگران برای کنار زدن شیعیان از قدرت و در انداختن اکراد و سنی ها با شیعیان می تواند برای ما احتمال خطرناکی را به ذهن آورد که اگر دوباره تفاله های بعثی جریان قدرت را در دست گیرند ممکن باز وقایع تاریخی تکرار شود. اگر در سطح جنگ تحمیلی نباشد حداقل در سطح درگیری ها و تنشهای قبل از آن.

اما از نظر توان رزمی همین ام1آ1 که مدل خیلی قدیمی هم نیست بر تقریبا اکثر تانکهای ما برتری داره جز تانکهای تی72 ارتقا یافته که توان برابری باهاش رو دارند و اون مدل نامعلوم وضعیت ذوالفقار3 که یک پروتوتایپ پیشرفته بود و از سرنوشتش خبری اعلام نشده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
12 تا که چیزی نیست ! اگر 1200 هم باشه با وجود سلاح های ضد تانک مدرن ساخت داخل هیچ تهدید نیست ! خیلی دلم می خواد این عراقی ها دوباره دست از پا خطا کنند که یک درسی به اعراب داده بشه که برگردن به اغوش مادرانشان !!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين تانك ها طي عمليات حمله به عراق هزينه هاي بازسازي سنگيني روي دست ارتش آمريكا گذاشتن ! موتورهاشون توربيني هست و ورود ذرات شن و نمك به داخ اين موتور ها باعث خوردگي تيغه هاي كمپرسورهاشون شده ! و مدتي پس از استفاده توان توليد قدرتشون كاهش پيدا ميكنه تا اينكه بعضا زمينگير هم ميشن ...اين موتور ها ابتداي نصب كه تر و تازه هستند باعث قدرت ويژه و شتاب فوقالعاده اين تانك ميشه اما نكته اي كه ضعف اساسي تانك هاي ابرامز هست نياز به سوخترساني سنگين ! چون واقعا مصرفشون خيلي بالاست ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب با تمام این حرفا ما در چند تا تاپیک در مورد این تانک و همچنین موشکهای ضد تانک و روشهای نابودی اون حرف زدیم به نظر من این تانکالالن توی عراق فقط به درد تامین امنیت می خورن از لحاظ مشکلات هم همون بهتر که مشکل داشته باشه تانداشته باشه.
ولی برای درگیر یبا ما این تانکها که نه تمام تانکهای دنیا هم بیارن دیگه کاری نمی تونن بکنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله درسته علی جان ، البته ابرامز a1 با ارپی جی نابود نمیشه فقط ضربه می بینه
....
بازم میتونید به مجله جنگ افزار و مقالات شماره های 18 و 19 و 20 مراجعه کنید که شرح دقیق مدل ها و تاریخچه عملیاتی شون رو داده و به نظر من بدون پیش داوری و حب و بغض هست

یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر به تاریخ ایران و جنگ جهانی دوم علاقه ای داشته باشین نکته جالبی را از آمریکاییها میبینید که دقیقا مشابه این رفتار فعلی شون با عراق است.
بعد از پایان جنگ جهانی دوم آمریکاییها کلی از ماشینها و سلاحهای استفاده شده خودشون در جنگ رو به عنوان کمکهای نظامی به ایران دادند. الان هم دقیقا دارن همین کار رو می کنن.
در واقع در پشت این ژست تسلیح و بازسازی ارتش عراق، یک از سر باز کردن ادوات و سلاحهای استفاده شده آمریکایی در جنگهای اخیر وجود داره .
میتونین به طور قطع مطمئن باشین هیچ جنگ افزار نو و استفاده نشده ای در بین این سلاحهای تحویلی وجود نخواهد داشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببخشيد ولي آمريكا داره خوب عراق رو ميچاپه و عملا جنساشو به اون ميندازه مثل اف 16 ها

يكم دوستان دقت كنند كه در حال حاظر عراق هيچ دشمني در جهان نداره و اين تسليحات فقط

براي تامين مالي شركت هاي آمريكاي هستش و يه جور كلاه گذاشتن سر عراقه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.