mansur56

Members
  • تعداد محتوا

    61
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

-6

درباره mansur56

  • رتبه حساب کاربری
    سرجوخه

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

740 نمایش های پروفایل
  1. بر فرض رادارهای ایرانی نتوانند از عهده اف ۳۵ برآیند . یه سوال ؟ مگه اف ۳۵ از رادار استفاده نمیکنه ؟ اگر از رادار استفاده بکنه ما میتونیم از رادارهای پسیو ایرانی استفاده بکنیم و امواجی که از رادارهای آنها صاتع میشه آنها را شناسایی بکنیم . هر چند میشه اونا را با رادارهای قدیمی موج بلند ( فکر کنم ) شناسایی کرد .
  2. mansur56

    قاهر F-313

    به به . جناب سزار بسیار تحلیل خوبی کردین . ممنون
  3. خب لطف میکنین به ما هم بگین . آخه من خودم شخصا الان ۵ - ۶ سالی میشه در کف یک رادار هوایی در حد و اندازه های آواکس و فناوری و تجزیه تحلیل کامپیوتر های داخل آواکس البته بومی موندم .
  4. دوستان کسی تا بحال حرفی از آواکس ایرانی یا بومی شنیده . منظورم اینکه احتمال داره بصورت چراغ خاموش در مورد این پروژه کارهایی انجام شده باشه ؟!!!
  5. در تصویر سوله های مسقف بزرگی دیده میشه که از ناوشکن ها بزرگتره ! امکانش هست که داخل اونا چند تا سازه مخفی از دید ماهواره های جاسوسی باشه ؟
  6. سلام دوستان میخواستم از اونایی که در این سایت صاحب نظر هستند بپرسم که آیا هواپیماهای سوخو ۳۰ به ایران تحویل داده شده ؟ و آیا مستنداتی در این زمینه وجود دارد .
  7. این عربستان وهابی چه تضمینی میدهد که در اینده توحش وار به ایران حمله نکند ( مثل حمله به یمن )
  8. mansur56

    اخبار ناوگروه های اعزامی نداجا

    با سلام   یه سوال در مورد اعزام این ناو گروه به خلیج عدن؟   اگر در این ماموریت ناوها یا هواپیماها یا ..... عربستان یا مصر نفهمی کردند و به نا وگروه ما به هر بهانه ای اتش گشودند ادامه ماجرا چگونه میشود ؟   لطفا به صورت یک فرض احتمالی دقیق و  منطقی بررسی کنید . لطفا (اساتید محترم)
  9.  با سلام   معنی این جمله این نیست که ایران علاوه بر بعثت زیردریایی دیگری را به اب خواهد انداخت ؟
  10. سلام سهیل جان   لطفا در مورد این پرنده یه کم اطلاعات اضافی بده تا ما هم یه کمی خوش باشیم.   با تشکر
  11. با سلام   کاربرد موتور جی79 ؟ ایا میشه اونو در هواپیماهای نیمه سنگین استفاده کرد با توجه به این که این موتور مال 40 سال پیشه ؟ وایا اگه در ایران تولید انبوه میشه ارتقاعهایی هم روش گرفته شده یا نه ؟
  12. از موشک مشکات چه خبر ؟ فکر کنم مال سپاه بود نه ؟   اگه اون موشک وجود خارجی داشته باشه فکر کنم از یا علی هم از لحاظ تکنولوزی و هم از لحاظ استراتزیکی بهتر و سر تره .   کسی اطلاعات موثقی داره ؟