errooor

Members
  • تعداد محتوا

    38
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

2

1 دنبال کننده

درباره errooor

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. با سلام میخواستم ببینم آیا جدیدا سپاه عملیات خاصی علیه ناو آمریکایی و فرانسوی حامل سلاح انجام داده.؟
  2. دوستان از فروم های خارجی لطفا خبر بدید که چی میگن راجع به این دستاورد.
  3. errooor

    اخبار برتر نظامی

    الان آخرین رادار آرایه فاز ما چیه و ققدر برد داره ؟
  4. errooor

    VT-4/MBT-3000 تانک ساخت چین

    ذولفقار خودمون رواز نظر قدرت با چه تانکی میشه مقایسه کرد دوستان؟
  5. errooor

    قاهر F-313

    [quote name='Goebbels' timestamp='1359844279' post='297450'] جناب errooor قبل از اینکه به کسی توهین کنید اول پست آن را به درستی بخوانید! و منظورش را دریابید! در پست مورد نظر شما بنده عرض کرده ام : [quote]برادر جان منظور برخی از دوستان از جمله بنده این است که انچه که[color=#ff0000] [b]در رونمایی[/b] [/color]دیدیم ماکت است به چند دلیل :[/quote] و در آخر پست : [quote][color=#ff0000][b]ولی این صرفا برای رونمایی بود[/b][/color]![/quote] بنده صرفا از نمونه نمایش داده شده در مراسم رونمایی صحبت کردم! ونه کل طرح! و نمونه های پروازی! [b]در پاسخ دوست دیگری هم به این نکته که صحبت های بنده صرفا در مورد نمونه نمایش داده شده در رونمایی بود اشاره داشتم![/b] [/quote] دوست عزیز حق با شماست . بنده پوزش میطلبم. یکم بدبینانه نوشتم.
  6. errooor

    قاهر F-313

    آقای شهاب صاقب پس خوب ندیدین. صفحه 10 صحبت آقای [b] Goebbels[/b] [b]کاملا خویشتنداریم شکر خدا[/b]
  7. errooor

    قاهر F-313

    با سلام. لطفا عده ای که میان حرف مفت میزنن برای زیر سوال بردن این حرکت بسیار بزرگ دیگه بس کنن و یه بار فقط یه بار بفهمن چجوری باید توی یه کشور در حال توسعه زندگی کرد . خوب عمو جون نمیتونن یهویی اف 35 بیارن تحویلت بدن که عمویی. صبر کن یادت ندادن صبر کردنو؟ ماکته یا نیست ربطی نداره مهم اینه به سمت این طرح رفتن و به پیشرفتهای خوبی هم توش رسیدن .ایشالا خدا کمکمون میکنه و با تکمیل کردن هر چه بیشتر این طرح یه داگفایتر مخوف داشته باشیم.
  8. موشک دهلاویه یکی از پیشرفته ترین موشک های ضدزره است که برای انهدام انواع تانک های پیشرفته مجهز به زره واکنش‌گر طراحی شده است. به گزارش گرداب به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، خط تولید سامانه ضدزره دهلاویه در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع افتتاح شد. سردار "احمد وحیدی"، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در مراسم افتتاح این سامانه گفت: «موشک دهلاویه یکی از پیشرفته ترین موشک های ضدزره است که برای انهدام انواع تانک های پیشرفته مجهز به زره واکنش‌گر طراحی شده است.» سردار سرتیپ وحیدی افزود: «این موشک با بهره‌برداری از هدایت خاص (که در مقابل انواع جنگ‌های الکترونیکی دشمن مقاوم است)، سرجنگی و موتور پرواز موشک‌انداز و قابل حمل از سوی نفر موجب شده است که سامانه موشکی ضدزره دهلاویه به عنوان یک جنگ‌افزار کارآمد در نبرد ضدتانک شناخته شود.» وی با ذکر خصوصیات لانچر موشک گفت: «این سامانه موشکی طوری طراحی شده است که بتواند اهداف ثابت زمینی و اهداف متحرک زرهی را مورد اصابت قرار دهد.» وزیر دفاع افزود: «در سال تولید ملی تلاش می‌شود تجهیزات، ادوات و سامانه‌های کاملا بومی و تولید داخلی را با کیفیت بالا و به طور استاندارد تولید و در اختیار نیروهای مسلح قرار دهیم.» سردار وحیدی با قدردانی از متخصصان مجرب و پرتلاش سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع در طراحی و تولید سامانه موشکی دهلاویه گفت: «در ابتدای جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام از حداقل امکانات و تجهیزات به ویژه در حوزه ضدزره برخوردار بودند، اما با همت و مدیریت بزرگ مردانی همچون شهید چمران و با تلاش، نوآوری، خلاقیت و جسارت فرزندان انقلابی آنان در طول سه دهه گذشته، امروز شاهد طراحی و ساخت انواع سامانه‌های دفاعی از جمله در حوزه ضدزره هستیم.» وزیر دفاع افزود: «با تحویل‌دهی انبوه این سامانه به نیروی زمینی سپاه و ارتش، قابلیت و توان ضد زره نیروهای مسلح به نحو بسیار چشم‌گیر افزایش می یابد.» وی افزود: «نام گذاری این سلاح به نام "دهلاویه"، در واقع قدردانی از شهید چمران و همرزمانش و همه رزمندگان جان بر کفی که در منطقه جنوب به ویژه منطقه دهلاویه به نبرد با ادوات زرهی دشمن رفتند، است سردار وحیدی گفت: «متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع با تأسی و الهام از ارواح مطهر امام شهیدان و این شهیدان والامقام و روحیه بلند و دوران‌ساز رزمندگان اسلام است که قادرند قله‌های فناوری‌های پیچیده نظامی را یکی پس از دیگری فتح و دشمنان را در تهدیدات و تحریم‌ها ناکام کنند اینم عکسش [url="http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1391/4/17/181758_811.jpg"]http://www.mashreghn.../181758_811.jpg[/url] منبع: [url="http://www.gerdab.ir/fa/news/11464/%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%84%D8%A7%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9-%D8%B6%D8%AF%D8%B2%D8%B1%D9%87"]http://www.gerdab.ir...ترین-موشک-ضدزره[/url] [color=#ff0000][size=5]ادغام شد[/size][/color] [color=#ff0000][size=5]ALI[/size][/color]
  9. errooor

    تاپیک جامع رزمایش ارتش های خارجی

    رزمايش مشترك آمريكا و كشورهاي عربي خليج فارس فردا آغاز مي‌‌شود خبرگزاري فارس: مانور نظامي مشترك كشورهاي خليج فارس با همكاري آمريكا از فردا به مدت دو هفته در جنوب خليج فارس و در سواحل امارات متحده عربي برگزار مي‌شود. خبرگزاری فارس: رزمايش مشترك آمريكا و كشورهاي عربي خليج فارس فردا آغاز مي‌‌شود به گزارش فارس، خبرگزاري كويت(كونا) امروز گزارش داد: از فردا رزمايشي نظامي و مشترك ميان نيروهاي مسلح كشورهاي عربي حاشيه خليج‌فارس و آمريكا و به مدت دو هفته آغاز مي‌شود. بنا بر اين گزارش، امارات متحده عربي، قطر، بحرين، كويت و آمريكا در اين مانور حضور دارند كه نمايندگاني از عربستان سعودي، عمان، اردن و مصر به عنوان ناظر در آن شركت مي‌كنند. خبرگزاري امارات امروز با اشاره به اين رزمايش گزارش داد: اين تمرين نظامي در چارچوب همكاري ميان كشورهاي شوراي همكاري خليج [فارس] و آمريكا و براي دفاع مشترك است. كونا خاطرنشان كرد: اين رزمايش دو هفته به طول خواهد انجاميد كه علاوه بر تمرين عملي با هدف توسعه توانمندي‌هاي نظامي شامل برگزاري كنفرانس‌ها و همايش‌هايي هم مي‌شود. همچنين گفته مي‌شود اين رزمايش شامل هماهنگي مشترك در عمليات بازدارندگي و مقابله با سلاح‌هاي كشتار جمعي و عمليات تروريستي نيز مي‌شود. بنا بر اين گزارش، اين مانور در 3 مرحله برگزار مي‌شود كه در مرحله نخست كه 4 روزه است مراكز فرماندهي تمرين خود را با تبادل فعال اطلاعات با يكديگر و برخي نهادهاي مدني به هدف هماهنگي در حوادثي معين، كار خود را آغاز مي كنند. در مرحله دوم كه ويژه تمرين عملي است، شركت‌كنندگان، برنامه‌ريزي و نحوه مقابله با بحران را در دستور كار خود قرار مي‌دهند و در مرحله سوم و به مدت دو روز چگونگي دفاع در مقابل موشك‌ها و شيوه اداره بحران‌ها و حالت‌هاي فوق‌العاده است. بنا بر اين گزارش، اين رزمايش در خاك و آب‌هاي منطقه‌اي و اقتصادي وابسته به امارات و در جنوب خليج[فارس] و در سواحل آن برگزار مي‌شود. همچنين يك مقام آگاه در گفت وگويي كوتاه با روزنامه "الشرق الوسط" با اشاره به اين مانور گفت: اين رزمايش عليه كسي برگزار نمي‌شود... بلكه مانند سال‌هاي گذشته و در ادامه روند معمولي خود برگزار مي‌شود. منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8702010004 [size=12][/size]حالا دوستان نظرتون راجع به اين رزمايش چيه؟ آيا خطري ايران را تهديد ميكند؟
  10. فرمانده نیروی هوافضای سپاه جدیدترین اطلاعات بدست آمده از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) را اعلام کرد. به گزارش بخش دفاع و امنیت میلیتاری پارسی ،سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که به مناسبت سالروز تصویب اساسنامه سپاه گفتگویی مشروح با گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس داشت، جدیدترین اطلاعات بدست آمده از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) را اعلام کرد. وی با بیان اینکه علت اینکه خیلی نمی‌توانیم راجع به این هواپیما صحبت کنیم این است که این هواپیما برای ما یک سرمایه ملی محسوب می‌شود و حرف زدن ما یعنی دادن اطلاعات و نباید به راحتی آن را خرج کنیم، اما من در اینجا 4 کد می‌دهم که آمریکایی‌ها متوجه شوند ما تا چه حد به این هواپیما نفوذ کرده‌ایم. حاجی‌زاده ادامه داد: زیر مجموعه‌های این هواپیما برای پاره‌ای از اشکالات فنی در اکتبر 2010 مطابق با 25 مهر 1389 در کالیفرنیا بوده، سپس این هواپیما پس از اصلاح و تست های پروازی در نوامبر 2010 مطابق با 28 آبان 1389 به قندهار آمده و پرواز داشته که ظاهرا در آن زمان نیز یک سری اشکالاتی که نتوانسته اند آن را برطرف کنند مشاهده شده است . فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: زیر مجموعه های این پهپاد همچنین دوباره در دسامبر 2010 برای رفع اشکالات جدید به فرودگاهی نزدیک لس انجلس برده شده و پس از انجام عملیات اصلاح و تستهای پروازی و زیر سیستم‌ها که همان سنسورها و تجهیزات این هواپیما است مجددا به قندهار بازگردانده شده است. وی با بیان اینکه ما تمام اطلاعات و نرم افزار این هواپیما را بدست آورده‌ایم، تاکید کرد: این هواپیما همچنین در دو هفته قبل از کشته شدن بن لادن در محل کشته شدن این فرد در پاکستان پرواز داشته است. حاجی‌زاده ادامه داد: اگر ما به نرم افزارها و هاردهای این هواپیما دست پیدا نکرده باشیم، نمی‌توانستیم این موضوعات را بدست بیاوریم. متخصصان ما کاملا به بخش‌ها و برنامه‌های این هواپیما مسلط هستند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد: بیش از 50 سال فناوری آمریکایی‌ها چه در حوزه هواپیماهای با سرنشین و چه هواپیماهای بدون سرنشین در این هواپیمای جاسوسی (RQ170) جمع شده است. همه فناوری‌هایی که آمریکایی‌ها در هواپیماهای F35، بمب افکن استیلز، پورکت و غیره داشته در این هواپیما وجود دارد و این‌ها کاملا زیر سؤال رفته است. وی ادامه داد: بعد از سرنگونی هواپیمای U2 در سال 1960 در شوروی که منجر به اسیر شدن خلبان آمریکایی‌ آن شد، آمریکایی‌ها به فکر هواپیماهای بدون سرنشین افتادند که از آن سال تا کنون نشاندن (RQ170) توسط سپاه بزرگترین افتضاح آمریکایی‌ها است. حاجی‌زاده در پایان در خصوص برخی گفته‌ها مبنی بر وجود سیستم انفجار خودکار در این هواپیما گفت: موشک‌ها سیستم انفجار خودکار دارند ولی همه هواپیماها نه و این موضوع صحت ندارد، آنها اینقدر به این هواپیما اطمینان داشتند که این کار را نکردند. منبع : http://militaryparsi.ir/news-service/160-news/1629-4-%DA%A9%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%85%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D9%87%D9%BE%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-(RQ170)-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87.html
  11. ببخشيد چنتا سوال ديگه : اين ريتارد كجايي هستش؟(يعني خودمون ميسازيمش يا كشور ديگه) قدرتشون نسبت به ساير بمبهاي ما چطوره؟ نميشه هدايت شونده بشه؟ سنگين ترين و قويترين بمبهاي معرفي شده ايراني كدوما هستن و هم رده كدوم بمبهاي آمريكايي يا غير آمريكايي هستن؟
  12. سلام دوستان. اوني كه روش نوشته شده ريتارد چيه دقيقا؟ http://gallery.military.ir/albums/userpics/_DSC0832.jpg