DEEP

Members
  • تعداد محتوا

    13
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

310 Good

1 دنبال کننده

درباره DEEP

  • رتبه حساب کاربری
    1st Private

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

181 نمایش های پروفایل
  1. سلام علیکم در خصوص رونمایی های ۲۴ آذر ماه تصاویر به نسبت باکیفیت تری پیدا شد که همراه با توضیحات تقدیم میکنم. پروژه ی " پویان " ( توضیحات در داخل تصویر ) http://uupload.ir/files/3yki_پروژه_ی_پویان.jpg اطلاعات فنی GPU رونمایی شده ( توضیحات در داخل تصویر ) http://uupload.ir/files/sm39_gpu.jpg غرفه ی بازسازی قطعات و مهندسی سطح http://uupload.ir/files/mfkn_مهندسی_سطح.jpg اصلاحیه و اطلاعات فنی (( جمر توپخانه ای اختلال ۸۵ )) http://uupload.ir/files/4sl7_پروژه_ی_اختلال_۸۵.jpg اصلاحیه و توضیحات تکمیلی (( جمر ارتباط ماهواره ای منظومه )) http://uupload.ir/files/q0z_پروژه_ی_منظومه.jpg پ ن شاید یک مقداری عناوین این پست تکراری باشد اما نیاز بود ( از نظر حقیر ) که تا حد ممکن این پروژه ها و اطلاعات فنی آنها در میلیتاری ( بعنوان اولین رسانه ) ثبت و ماندگار شود .
  2. سلام دوستان در مورد فاز ترمینال و هدایت تا لحظه ی برخورد فکر میکردم و به بالاتر بردن مانورپذیری کلاهک ( برای دل خودم ) با استفاده از سطوح آیرودینامیکی مثل فین ها با اشکال و ابعاد مرسوم یا تلفیقی . تا این تصویر رو دیدم و چقدر جالب بود ( سطوح به نسبت بزرگ و ...) . در صورت امکان بزرگواران کمک بفرمایند و این تصویر رو تحلیل کنن ، پیشاپیش متشکرم. http://uupload.ir/files/44p5_ss2534354.jpg
  3. سلام دوستان * رونمایی غیر رسمی * در جریان تعقیب و شناسایی ناوهای آمریکایی وارد شده به " خلیج فارس " که توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت ، تصویری وجود داشت که در آن شناور تندروی جدیدی به چشم میخورد ( پایین تصویر ). http://s8.picofile.com/file/8346664442/n00660310_r_s_005.jpg زیر سازه ی شناور بسیار شبیه به زیر سازه ی " بلید رانر سراج ۱ " میباشد ، اما کابین آن تغییر یافته ( در ابعاد و احتمالا در مکان ) و حجیم تر شده است. http://s8.picofile.com/file/8346664484/New_seraje_1_.jpg " احتمالات " * اگر به پاشنه ی شناور جدید دقت کنیم و با شناور سراج ۱ مقایسه کنیم مشخصا " سیستم پیشران " و جایگاه نصب آن تغییر یافته است ( احتمالا پایین و کف شناور ) . * با توجه به " فرم و ارتفاع " پاشش آب از انتهای شناور به احتمال زیاد سیستم " انتقال قدرت و پروانه " ( یا پروانه ها ) نیز دچار تغییر اساسی شده است. کلیپ مربوط به این شناور در باشگاه خبرنگاران جوان https://www.yjc.ir/00SPLo پ ن " این پست پر از " احتمالات " ( دور یا نزدیک ) بود ، امیدوارم با " رونمایی رسمی " صحبت از قطعیات کنیم. http://s9.picofile.com/file/8346664500/RU_290.jpg
  4. از تجهیزات رونمایی شده ی دیروز سیکر لیزری http://s8.picofile.com/file/8345954250/سیکر_لیزری.jp * سیکر لیزری استراپ دان برای اهداف " زمینی " و " دریایی " ۲ و ۴ کیلومتر . * کالیبر ۸۰ میلیمتر * ردیابی Laser Detection Tracking * زاویه ی دید اپتیکی ۲۴ درجه * کالیبر ۸۰ میلیمتر با توجه به کالیبر این سیکر و در نظر داشتن کالیبر ۷۰ میلیمتری راکت هایدرا و کالیبر ۱۵۲ میلیمتری tow در هوانیروز ، ای سیکر برای کدام سلاح توسعه یافته ؟ حرفتون کاملا درسته . در پست قبلی نکته ی دیگه ای هم وجود داشت ( سمت راست تصویر ) که بعدا متوجه شدم . پروژه ی تحقیقاتی " جمر ارتباط ماهواره ای " به نام منظومه . http://s8.picofile.com/file/8345956426/جمر_ارتباط_ماهواره_ای.jpg ۳ قسمت از ۷ قسمت توضیحات روی بنر تقریبا و به سختی قابل تشخیص بود . * باندفرکانسی ۱۴۲۵ الی ۱۶۴۵ مگاهرتز * توان ۵۰ وات * وزن ۶ کیلوگرم پ ن * با توجه به تار بودن تصاویر بنرها احتمال وجود " خطا " در این نوشته وجود دارد .
  5. از تجهیزات رونمایی شده جالب دیروز سامانه ی اختلال ۸۵ http://s9.picofile.com/file/8345925968/2407094.jpg از توضیحات روی بنر پشت این " جمر توپخانه ای " * ایجاد اختلال و قطع ارتباط بیسیم های تاکتیکی زمینی * سلاح پرتاب کننده توپ ۱۵۵ میلیمتری * فرکانس قابل اختلال ۴۰ الی ۱۱۰ مگاهرتز * توان تشعشعی ۱۰ یا ۱۰۰ وات * مدت زمان تداوم اختلال ۱ ساعت * محدوده ایجاد اختلال ، شعاع ۷۰۰ متری پ ن " به علت فاصله ی زیاد بنر از دوربین ، و تار شدن تصویر بنر احتمال وجود" خطا " در این نوشته وجود دارد . از جناب " ghiam " بابت توضیحات شون تشکر میکنم .
  6. سلام دوستان داشتم دنبال تصویری میگشتم ، تصادفی رسیدم به این تصویر . دوستان میتونن در مورد طرز کار ،دقت یا آیندش توضیحی بدن ؟ http://s8.picofile.com/file/8345838992/45988098_1759898944138193_2484476719241078395_n.jpg
  7. سلام برادر ، چی بگم ، اصلا چی دارم که بگم . صحبت های شما انقدر واقعیه که مثل شلاق رو صورتم میتونم حسش کنم . نمیدونم چرا داریم بیراهه میریم ؟ چرا فرق بین یه سرباز بی کس و یه پسر فلانی باید باشه ؟ چرا تفکر طرف این جوری شده که، این قضیه واسه من پیش نیاد ( یا با هر راهی نمیزاره پیش بیاد ) واسه هرکی پیش اومد به جهنم !!! ، من که اونجا نیستم پس مهم نیست !!! حالا یه جوری میشه دیگه !!! در ظاهر فریاد دین داری ، انسانیت ، وطن دوستی و غیره اما در واقعیت ماجرا میشه اون چیزی که همه میدونیم . همیشه ی خدا میخواستم هر فرد با هر مقام و منصب ، آشنا یا غیره در مقابل دیگران ۱ باشه ، یعنی همه ۱ باشن ،نه چون آشنای فلانیه ، پسر فلانیه ، عموش فلانجاست و غیره فرا قانونی و غیرمتعارف کار ، شغل ، عمل و زندگی کنه. شخصا این تیپ آدما رو از دشمن بدتر میبینم ، باز دشمن مشخصه قرار دشمنی کنه و همین دشمنیش شاید یه جاهایی باعث وحدت بشه اما امثال این آقایان به خاطر خود حقیرشون کمترین کاری رو که میکنن سست کردن دیگران از کار درست ، وطن دوستی ، درستی و یه جاهایی از آخر و عاقبتشونه . در زمینه رسیدگی و تجهیز نیروها بعضی مواقع فکر میکنم واسه عزیزان چند وقتی یه بار چند تا شهید تو مرز اصلا روتین به حساب میاد ، نمیدونم اگه خودشون یا از خانواده ها و نزدیکانشونم تو مرز حضور عملیاتی داشتن همیشه اینقدر ریلکس و آروم ( شما بخون حلزون وار ) به تجهیز نیروها فکر میکردن ؟؟؟ تو پست قبلیم ویرایش ارور داد و پستم نصفه ویرایش شد ، اینم بقیش. تو موتورهای دیزلی حقیر به موتور OM457 بنز علاقمند بوده و هستم ، موتور ۶ سیلندر خطی توربو با حجم موتور تقریبا ۱۲ لیتری ، توان ۴۳۴ اسب بخار و کشتاور نزدیک به ۲۰۰۰ نیوتون متر . نمونه ی این موتور رو میتونید روی کشنده تجاری AXOR 1843 و اتوبوس های شهری و بین شهری C 457 ببینید. موتوری قوی ،کم استهلاک ، ساده با لوازم یدکی فراوان که خیلی راحت میشد واسه کارای نظامی ( مخصوصا طرح هایی مثل امرپ طوفان و یا نفربر شنی دار ) ، تجاری و غیره استفاده کنیم ازش ، حیف که بنز فرار کرد و از اون حیف تر اینکه بزرگواران نخواستن ( یا نتونستن ) این موتور آینده دار رو بومی کنن ، اگر اشتباه نکنم چین و برزیل رفتن روی این موتور دارن مانور میکنن . ای کاش ماهم توان تولید داخلی این موتور رو داشتیم تا با یه اتاق و غیره هم کامیون واقعی وطنی داشتیم و هم با یکسان سازی کامیونها و یا قطعات نیروها رو از شر چند دستگی و هزینه های تعمیر ،نگهداری از مدل های متنوع نجات میدادیم.
  8. سلام دوست عزیز منظورم این بود که این موتور ۸ سیلندر ، یه موتور تجاری _کار دم دستی و موجود تو کشور و یا حداقل قابل تهیه هست ( انشاا... که اراده ای برای تولید انبوه باشه ) ، از لحاظ تعمیرات و قطعات هم با توجه به سابقه قبلی از بنز و کشنده ، کمپرسی های در حال استفاده ی کاماز هم نباید مشکلی پیش بیاد . از لحاظ شرایط اقلیمی کشورمون هم فکر میکنم این موتور تو این چند ساله جواب خودش رو پس داده باشه و تا اونجایی که شنیدم دارندگان این مدل کامیون از دیفرانسیل اون ( بلبرینگ های کم کیفیت روسی ) ناراضی بودن و میگفتن توان باربری این کامیون فراتر از کارت صادر شده اون هستش . حقیر استفاده از موتور توربو با توجه به شرایط به کارگیری امرپ ( علی الخصوص تو مرزبانی ) رو ترجیح میدم ، چراکه یه جایی نیاز به فرار لحظه ای هستش و با توجه به وزن ناخالص طوفان ، موتور مکش طبیعی و فاصله های کم دنده ها میشد جک روزگار . همیشه هم نباید دنبال کم خرجی دوران خدمت اینها بود ، چرا که با هیچ منطقی نمیشه این " وسیله " ی قابل جایگزین رو با "جان " غیر قابل جایگزینی نیروهای عمل کننده قیاس کرد . هنوز هم از دیدن نیرو های مرزبانی داخل و پشت تویوتا سردرد میگیرم. لازم میشه ادوات دیگه رو یدک بکشه ، هل بده و یا ازسر راه برداره ، شیب های تندی ( سینه کشی ) رو بالا بره و یا یه لحظه تو شیب بایسته و دوباره راه بیفته.
  9. سلام دوستان در مورد تهیه ی موتور ، قطعات یدکی اون و تعمیرات نباید مشکلی باشه . اگر سری کامیونهای NG بنز ( همون ۸ و ۱۰ سیلندرهای وی شکل ) معروف به جفت سوپر ( توئین توربو ) ها رو یادتون بیاد ، کارکرد موتورش برخلاف ۶ سیلندر های خطی خیلی روان و نرم نبود ، صداش اعصابمو بهم میریخت تا رسیدم به همون صدا تو کامیونهای کمپرسی ۱۰ چرخ کاماز با همون طرح اتاق عصر حجری بنز ، فکر میکنم یه دوره ای باهم کارکردن. اگه یه سری به سایت شرکت "الوند خودرودیزل " بزنید ، و جدول فنی کامیونهای کمپرسی 10چرخ رو ببینید همه چیز مشخص بشه.
  10. با سلام خدمت دوستان گرامی سوالی ذهنم رو خیلی وقته مشغول کرده ، میخواستم در مورد سیستم هدایتی بمب های هواسر اپتیکی بیشتر بدونم . مثل هدایت شدن بمب به وسیله پرنده مادر به سمت هدف ، چگونگی هماهنگ شدن بمب یا دوربینش با دوربین اپتیکی پرنده مادر ، مدل برقراری ارتباط ارتباط این دو باهم و غیره... اگر تایپکی تو انجمن داریم و یا منبعی دیگه منت بزارید معرفی کنید ، فقط سطح منابع زیر نهضت سواد آموزی باشه که این حقیر هم متوجه بشم . جناب tiktak بابت توضیحات قبلیتون ممنونم.
  11. سلام و عرض ادب اینطوری که بنده دیدم ( ایپاس امسال ) ، بازدید کنندگانی که از این کیوسک استفاده کرده بودند ، موقع رد شدن از روبروی دوربین سیستم ( از نمای کنار و بدون هیچ تغییر در چهره ) ، توان تشخیصی به اون صورت وجود نداشت و شخص باید تقریبا تمام رخ داخل کادر قرار میگرفت ، سیستم در شناسایی چهره هم کمی هم تاخیر داشت ( ۱ الی ۱/5 ثانیه) . فکر میکنم سرعت حرکت دوستان ( از یه حدی بالاتر ) هم این سیستم را جا میگذاشت . با این تفاسیر در ابتدای راه هستیم و البته باشرایطی که شما فرمودید حالا حالاها باید منتظر بود.
  12. سلام ، این عکس رو امروز تو گالری حقیرانه خودم دیدم ، شاید کمکی کنه . http://uupload.ir/files/psis_p_20181004_115632.jpg البته فکر میکنم با توجه به گسترش دوربین های نظارتی و تبدیل کارت ملی با اون متد در پیش و تهدیدات تروریستی خیلی دور نباشه. راستی اینم در مورد مونیتورینگ دوربین های پلاک خوان ، شرمنده اگر کیفیت پایین هستش . http://uupload.ir/files/s4w_p_20181004_115509.jpg
  13. سلام. در نمایشگاه ایپاس سال گذشته با این نرم افزار فعال در سطح نمایشگاه روبرو شدم . http://uupload.ir/files/rd2l_sam_0398.jpg البته امسال هم ( احتمالا ) شرکتی دیگر در قالب غرفه ی اخذ آثار بیومتریک ، فعالیتی مشابه را ارائه میداد اما با جایزه و قرعه کشی . به نظر دوستان از چه تایمی در سطح کشور اجرا میشود؟