arshia912

Members
  • تعداد محتوا

    56
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

189 نشان افتخار

2 دنبال کنندگان

درباره arshia912

  • رتبه حساب کاربری
    سرجوخه

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

951 نمایش های پروفایل
  1. از لحظه دیدن این تصویر دارم به این فکر میکنم این بنده خدا با ناخن های کاشت شده اگر وسط میدون نبرد ناخنش برگرده از حالت عملیاتی خارج میشه ! لااقل دستکش دستش میکرد! یا شاید اینجوری تاثیر تبلیغاتیش بیشتره
  2. سلام البته Ka-52 فاقد تثبیت کننده عمودی هست و یکی از دلایلی که تونسته با وجود آسیب به قسمت دم و تقریبا از دست دادن قسمت هایی از اون، به پایگاه خودی برگرده همین مزیت هست.
  3. سلام احتمالا با جاولین هدف گرفته شد... وقتی اون بلا رو سر زرهی سنگین میاره دیگه بالگرد رو باید مثل شهاب سنگ کنه.
  4. ‏به گزارش گاردین، بن والس، وزیر دفاع بریتانیا، در نامه‌ای به وکلای یک شهروند ایرانی-بریتانیایی زندانی در ایران، برای اولین بار پذیرفته که بریتانیا در قبال قرارداد فروش تانک به ایران از زمان محمدرضا پهلوی، به دولت ایران بدهکار است. ‏بنابر این گزارش، بدهی بریتانیا به ایران در ارتباط با فروش تانک‌های چیفتن که به ایران تحویل داده نشده حدود ۴۰۰ میلیون پوند است. وزیر دفاع بریتانیا به وکلای وی اطمینان داده که دولت این کشور برای پرداخت این بدهی‌ از «کلیه راه‌های قانونی موجود» استفاده خواهد کرد. دنیا جنگلی بیش نیست و تا وقتی قدرتمند نشی حقوقت همیشه پایمال میشه... بعد از بیش از 40 سال یاد بدهیشون افتادن.
  5. سلام مجدد بنده عادت ندارم در مورد موضوعاتی که از اصل و فرعش خبر ندارم دلیل و مدرک بیارم. ولی با توجه به تجربه گذشته در مورد تصمیمات مسئولین و منسوبین جمهوری اسلامی عقل و منطق حکم می کنه که خوش‌بین نباشیم (به قول معروف مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسه). اگر شما انقدر به این سیستم و نهادهای بالادستی نزدیک هستید که از ریز مفاد و متمم ها و ضمیمه ها و تضامین این قرارداد با خبرید، مستدل برای بنده و دوستان بفرماید تا حداقل از نگرانی های دوستان و دلواپسان آینده کشورمون کم بشه و هم قضاوت منصفانه تر باشه. چون اینطور که شما میفرمایید و مشتاق و مشعوف این قرارداد هستید قاعدتا از موضوعاتی خبر دارید در این قرارداد که منافع ما رو 100% تضمین میکنه و ما بی خبریم. دلایل رو عرض کردم ولی استدلال ها مستند نیست، اصولا بحث در این موارد همه تحلیل و برداشت شخصی هست. دلیل بنده هم تجربه تاریخی و گل به خودی هایی هست که خورده ایم و حتی زنندگان گل به خودی مدعی هم هستند، که این موضوع دردناک تر و تلخ تر از خود گل به خودی هست.
  6. سلام دوست عزیز https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA_%D8%AF%D8%B1_%DA%86%DB%8C%D9%86 لطفا قبل از طرح سوال بفرمایید شما در کمونیستی بودن چین شک دارید یا ؟ بعد از جواب این سوال به مطالب بعدی میپردازیم. بنده در مورد افراد صحبت نکردم صحبت از یک راهبرد بود که با کلمات نمیشه تحریفش کرد. مهمترین چیز در اصلاح و پیشرفت، قبول کردن اشتباه هست... تا وقتی این مدل تفکر که مدام در حال توجیه و بازی با کلمات هست تصمیم گیر و تصمیم ساز هست پیشرفت امور یا خیلی کند هست ( به دلیل اصرار بر موضع و نپذیرفتن خطا و لجبازی) یا غیرممکن. بنده نه با شما آشنایی دارم و نه مشکلی به عنوان یه هم وطن و یه دوست که در فضای مجازی با شما افتخار آشنایی داشتم، پس خدایی ناکرده زمینه خصومت وجود نداره و اگر بحثی هست جهت پیشرفت و فردایی بهتر هست و تعصب خاصی هم روی هیچ چیز ندارم که بدون منطق بخوام اصرار کنم بر موضعی. صحبت بنده با تفکری هست که 5-4 دهه قبل انقلاب و جمهوری اسلامی رو راه‌گشا میدونست، مدتی بعد از اون جنگ رو نعمت دونست و به همین منوال پیش رفت تا به دیروز که برجام رو با هم لفاظی‌ها و مخالفت های ظاهری تصویب و اجرا کرد و امروز موضوع قرارداد با چین هست. آیا کسی پاسخگوی این موارد و خسران احتمالی بوده و هست یا همچنان با این دست توجیهات و من نبودم ها امروز و آینده زندگی مردم این سرزمین باید دستمایه قرار بگیره؟! در رابطه با لحاظ شرایط اقتصادی و سیاسی پیش آمده در حال حاضر و قطعا آینده، به بهانه کرونا و ناقض شعار فوق بودن این قرارداد باید عرض کنم که بنده مخالف هیچ قراردادی که منافع مردم کشور در اون لحاظ شده باشه نیستم. چین و آمریکا و روسیه هم فرقی برای بنده نمیکنن.
  7. خب به لطف خدا فعلا قسمت اول شعار (نه شرقی، نه غربی) حل شده، مانده قسمت دوم که مشخص نیست چه زمان پی به اشتباه ببریم و تبدیل بشه به <<هم شرقی، هم غربی>> به شرط اینکه منافع ملی ایجاب کنه... در دشمنی بی منطق هیچ منفعتی وجود نداره، نه مادی و نه معنوی.
  8. سلام، البته فکر میکنم مار نیست. کلمه الله هست که ه آخرش دور زمین چرخیده و نقشه ایران هم ( ّ) تشدید الله هست.
  9. فقط از لحاظ ترکیب رنگ! تو متن خبر بود که هواپیمای آموزشی تی33 هست که توی یه سری اجزاش تغییر دادن.
  10. موردی که بهش توجه نشده اینه که علاوه بر جلسه اعضای کمیته مرکزی همزمان مرکز آموزشی حزب هم مورد حمله قرار گرفته، که کل تلفات اعلامی به این شرحه : 14 نفر کشته، 40 نفر مجروح و دو نفر هم مفقود الاثر هستند که احتمالا دود شدند ( باید درباره شون گفت گشتم نبود، نگرد نیست.) کردستان 24 این خبر رو کار کرده در موردش : کمسیون سیاسی نظامی حزب دمکرات کردستان در وبسایت رسمی این حزب نوشت: "در حمله موشکی امروز(شنبە) جمهوری اسلامی بە قلعه دمکرات متأسفانە ١٤ کادر حزب دمکرات شهید و ٤٠ نفر نیز مجروح گردیدند کە اسامی شهدا بە این شرح است: ١-‌ کرمی مهدوی (کریم سقزی)، عضو کمیته مرکزی ٢- ابراهیم ابراهیم (ابراهیم زیوەی) عضو کمیته مرکزی ٣- نسرین حداد، عضو کمیته مرکزی ٤-‌ رحمان پیروتی، عضو کمیته مرکزی ٥- سهیلا قادری، عضو کمیته مرکزی ٦- هاشم عزیزی، عضو عل‌البدل کمیته مرکزی ٧- عثمان عثمانی، عثمانی مبارز دیرین حزب ٨-‌ کریم رسولزادە (مام شیرکو)، مبارز دیرین حزب ٩- هاوری کارساز (هاوری شیخانی)، کادر حزب ١٠- پیشوا سید عمر، پیشمرگ ١١- جمال اکبری، پیشمرگ ١٢- منصور اکبری پور، پیشمرگ ١٣ و ١٤- دو پیشمرگ حزب دمکرات کردستان ایران در مرکز آموزش این حزب که همزمان حملە به قلعه دمکرات مورد حمله موشکی قرار گرفت شهید شدند کە اسامی آنان اعلام نشدە است. کمسین سیاسی نظامی حزب دمکرات افزودە است کە دو نفر از پشمرگان هنوز اثری از آنان پیدا نشده است.
  11. بعنوان شخصی که کاملا در جریان امور ساخت و ساز در ونزوئلا هستم عرض میکنم خدمتتون که در حال هیچ ساخت و سازی در ونزوئلا نداریم و شرکت های ایرانی که نیاز به نام بردن ازشون نیست هنوز طلبهای چند صد میلیون دلاری خودشون رو از زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد نگرفتند و احتمالا نخواهند گرفت (البته سخت پیگیر مطالباتشون هستند) چون اوضاع ونزوئلا به حدی خراب هست که نان برای خوردن ندارند و مردم تنبل و تن پرورشون به شدت وزن کم کردن تو این مدت... حالا قرار هست سوریه به ونزوئلا در زمینه مطالبات اضافه بشه گویا...
  12. یه نکته رو بنده پیرو صحبت های شما عرض کنم. بشار اسد با بی تفاوتی در روزهای آغاز اعتراضات باعث ایجاد این اتفاقاتی که میبینید شد که نیازی به توضیح نداره، همونطور که محمدرضا پهلوی شد و حتی بیانیه صدای انقلاب شما را شنیدم هم نتونست راهگشا باشه. امروز هم داریم تاریخ رو چند باره مرور میکنیم انگار و هیچ درسی ازش نگرفتیم بخدا هرکسی که توی بازار موبایل و بازار تهران و اعتراضات سال پیش و سالهای پیش از اون شرکت کرد منافق نیست و دنبال روی آمریکا و اسراییل نیست. به عنوان کسی که همیشه مخالف این مدل اعتراض بودم ( تخریب و درگیری ) باید یه چیزی رو هم اذعان کنیم; شما در اعتراض به یه موضوع اقتصادی یا سیاسی با رعایت قانون اساسی مملکت که به این حق صریح بها داده تجمع میکنی، تاکید کنیم که قانون اساسی نگفته که فقط یه عده خاص و یا له و علیه چیزی که حاکمیت تایید میکنه حق تجمع به مردم داده شده! حالا شما بر علیه دولت اعتراض قانونی رو ترتیب دادی و بدون خشونت و تخریب و ... مشغول اعتراضتی که با شما برخورد میشه شما هی گاز می خوری و بدون اینکه اصلا به حرفتون توجه بشه و بعنوان دسر باتوم هم نوش جان می کنید، باز هم اعتراضی نمی کنید و به ضرب و زور گردن مینهید و سرخورده و باتوم خورده میرید منزل. شب شما رو یه عده اوباش و ارازل و منافق و فتنه گر و برچسب های رنگی دیگه میزنن و سرخوردگیت بیشتر میشه... بخدا از هر 500 هزار نفر یک نفر هم از منافقین و آمریکا و اسراییل دل خوشی که نداره هیچ پ.ه.ن هم بارشون نمیکنه! ولی این مدل برخورد ره به جایی نمیبره، اون 70 - 75 درصدی که دوستمون گفتن واقعا اگر نظرشون مخالف نظر و سیاست های مملکت باشه و انگ منافق و ... بهشون زده بشه بیشتر از اینکه راهگشا باشه مایه ننگه! ننگِ اینکه که طی این سالیان نزدیک به 50-60 میلیون منافق پرورش داده شده! اتفاقی که برای سوریه افتاد و جامعه باز آزاد سوریه ندونسته پوست انداخت و تفکر تکفیر درش رخنه کرد و از اون مهمتر راه حل شما برای این 50-60 میلیون منافق و فتنه گر و عمال آمریکا و اسراییل چی هست؟! حذف؟! البته همه میدونیم که شما و من تصمیم گیر نیستیم ولی به عنوان اشل کوچکی از جامعه خوبه که بتونیم در اینجور مواقع یه کمکی بکنیم و شاید بشه به یه راه حلی رسید. چجوری میشه مردم رو قانع کرد که حضور و یا پشتیبانی از سوریه و یمن در راستای منافع ملت ایرانه، چون چیزی که میبینیم اینه که راه هایی که طی چند سال گذشته رفته شده جوابگو نبوده، نیاز به خلاقیت و ابتکار دیگه ای هست.
  13. بخاطر تعجیل در تایپ یه مقدار اشتباه نگارشی و تایپی داره که به بزرگواری خودتون ببخشید
  14. سلام یه مقدار از بحث توطئه که خارج بشیم میرسیم به این موضوع که کار فرهنگی باید توسط متولیش انجام بشه! 40 سال برای جا اندختن حجاب زمان داشتن دستگاه های فرهنگی. اگر به موضوع بخصوص بدون ذهنیت توطئه و مسایل اعتقادی نگاه کنیم از روزهای و ماه های اول انقلاب بحث حجاب مطرح بوده و موضوع جدیدی نیست که بخوایم به برنامه چینی و توطئه ارتباطش بدیم. خب یه مدت بخاطر جنگ و موضوعات اجتماعی متاثر از فرهنگ جبهه و جنگ بحث حجاب و اجبار و این دست موارد خیلی خیلی کم رنگ و تقریبا از ساکت شد، اما کسی به این آتش زیر خاکستر توجه نکرد، قرار هم نبود و نیست که نسل از هم تبعیت کامل داشته باشن و هرچند کند و خرنده ولی تغییر نوع نگرش و زندگی شخصی و اجتماعی افراد تهت تاثیر رسانه های اجتماعی و تاثیر اینترنت در بالا رفتن اطلاع جامعه از مسایل و آزادی های اجتماعی و فردی افراد در جوامع دیگه (در اینجا فقط موضوع بحث اروپا و آمریکا مد نظر نیست حتی کشورهای عرب و ترکیه ای که در جهان اسلام برای خودشون داری وزن هستند) باعث این خیزش های اجتماعی شده... برخورد با مسایل اجتماعی مستلزم شناخت جامعه با پارامترهای روز جامعه و هنجارهای روز هست... به عنوان نمونه عرض میکنم، یکی از این موارد «سجل» یا همان شناسنامه است که دراوایل قرن جاری خورشیدی در برخی شهرها علیه آن فتوا هم صادر شد. در برخی جاها نیز مردم مایل به ذکر نام زنان و دختران خود در شناسنامه یا همان « سجل » نبودند و این کار را ورود به عرصه « محارم» خود می دونستن ولی هنجار امروز جامعه تغییر کرده و با اون نگاه نمیشه برای مسایل امروز جامعه نسخه پیچید. به نظر بنده پیامدهای تصمیمات اشتباه ما رو به اینجا رسونده که بارها درباره اش بحث شده، نباید کار فرهنگی رو با زور پیگیری و اجرا کرد. چیزی که بارها امتحان شده و شکست های زیادی از این مورد در تاریخ به ثبت رسیده، همونطور که کشف حجاب شکست خورد حجاب اجباری هم ره به جایی نخواهد برد و تنها ثمره اینه که پلیسی که باید نماد آرامش برای خانم های جامعه ما باشه به یکی از دغدغه های تعداد زیادی از خانم هامون تبدیل شده و از همه مهمتر به اشتباه باعث تخریب وجهه نیروی انتظامی شده.