amirattari

VIP
  • تعداد محتوا

    618
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1,306 نشان لیاقت

درباره amirattari

  • رتبه حساب کاربری
    استوار یکم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ????? ??????
  • Interests
    Only Military.ir

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

2,555 نمایش های پروفایل
  1. چیزی که از فیلم ها به نظر میرسه، 6 موشک شلیک شده به سمت 3 هدف، یعنی هر هدف دو موشک که احتملا یکی از موشک ها همون ابتدا دچار نقص فنی شده. در فیلمی که اصابت ها را از دور نشون میده سه تا ستون دود بزرگ با فاصله به چشم میاد. در فیلمی هم که از اصابت ها به ساختمان اصلی حزب گرفته شده به نظر دو اصابت اتفاق افتاده که یکی به حیاط و دیگری بدون خطا به ساختمان اصابت کرده که باعث کشته شدن اعضای رده بالاشون شده. بقیه کشته هاشون هم احتمالا مربوط به دو نقطه دیگر بوده که البته ازشون فیلمی منتشر نکردن. طبیعتا اگر این موشک ها خطا رفته و به ساختمان های غیرنظامی اصابت کرده بودند برای مظلوم نمایی هم که شده تصاویرش را منتشر می کردند.
  2. تحرکات اخیر ترامپ تا حد زیادی شبیه وقایع چند سال پیش و شاخ و شانه کشیدن ها و به اصطلاح تصمیم قطعی اوباما به حمله به سوریه ظرف 24 تا 48 ساعت آینده بود که در نهایت به توافق سر نابودی تسلیحات شیمیایی سوریه انجامید و حمله ای هم انجام نشد. اون زمان روس ها هیچگونه حضور نظامی در سوریه نداشتند و قشنگ یادمه اینجا همه اعضا خودشون را باخته بودند که حمله قطعی است و کار اسد تمومه اما ماجرا جور دیگری رقم خورد. الان هم به نظر ترامپ میخواد همون حربه را اجرا کنه و به نوعی دوباره یه امتیاز کلفت بگیره. حالا اون امتیاز چی هست مشخص نیست ولی من احتمال میدم بخوان نیروی هوایی سوریه را از دور خارج کنند.
  3. اسرائیل به نیروهای ما در خارج از مرزهامون حمله کرده و اگه بخواهیم جواب هم سطح بدیم باید این جواب خارج از مرزهای فلسطین اشغالی باشه. حمله مستقیم به اراضی اشغالی حتی اگر فرض کنیم 100 درصد موفق و بسیار کوبنده هم باشه، فقط خوراک مظلوم نمایی واسه این رژیم را فراهم میکنه و احتمالا برعکس دامنه حملاتشون را افزایش هم بده. حالا که دیگه کاملا پر واضحه که آبی از روس ها گرم نمیشه، الان بهترین کار اینه که تو کمین هواپیماهای متجاوز نشست و کاری که نیمه تموم مونده را تموم کرد. فقط یک لحظه تصور کنید خلبان اسرائیلی دست بسته جلوی دوربین های تلوزیون ایران! تجربه نشون داده این از هر حمله ای به اسرائیل براشون دردناک تر خواهد بود.
  4. موشک SM-3 ماموریت اصلیش مقابله با موشک های بالستیک خارج از جو هست در صورتی که ماموریت اصلی صیاد مقابله با هواگرد ها و در داخل جو هست. حالا شاید قابلیت مقابله با بالستیک هم به طور محدودی داشته باشه. هر چند این مورد قبلا اعلام شده بود اما در روز رونمایی خط تولید این مطلب ذکر نشده که نشان میده در این بخش هنوز راه زیادی در پیش هست و مقایسه با پاتریوت و اس ۳۰۰ هم اشتباه هست چه برسد در مورد تکنولوژی های به کار رفته در سیستم پیچیده ای مثل استاندارد ۳ ، اگیس یا تاد و امثالهم بخواد صحبت بشه! دوستان گاها بیش از حد پیچیده به قضایا نگاه می کنند و بحث ها را به بن بست می رسونند. با توجه به عبارت صیاد-۳C روی موشک ها یه مورد احتمال می تونه این باشه که مدل های مختلفی با سیکر های متفاوت از این موشک تولید شده باشه. همانند موشک طائر۲ سپاه.
  5. amirattari

    سلاح هجومی مصاف

    مگه کسی هم مونده که توضیح بده! :straight:   فقظ همین قدر که کالیبر 51*7.62 هست. مناسب جایگزینی با ژ3
  6. amirattari

    سلاح هجومی مصاف

    رونمایی از اسلحه هجومی ذوالفقار به مناسبت روز قدس توسط موسسه مصاف! icon_eek          
  7. نماهنگ قدرت دفاعی ایران 2017   [aparat]ptO78[/aparat]   http://www.aparat.com/v/ptO78
  8.   دوست عزیز شما یکجا میگید که این تانک به کلی روسی هست. ادعایی که به کل توسط اساتید زرهی خلافش ثابت شده و نیازی به توضیح بیشتر نیست.    یکجای دیگه هم ایرادهای بنی اسرائیلی در مورد نسخه پروتوتایپ میگیرید. ایراداتی که در نمونه اصلی (نمونه ای که در مراسم رونمایی حضور داشت) اصلا وجود نداره!    کسی آیا کابل روکاری مشاهده می کنه؟! icon_arrowd   http://mod.gov.ir/sites/default/files/karar%20%289%29.jpg   http://mod.gov.ir/sites/default/files/karar%20%288%29.jpg     بعد با این صحیت ها ناراحت هم میشید که چرا کسی جواب پست هاتون را نمیده ( به نوشته هاتون توجهی نداره) 
  9. گزارش مرآتی اخبار شبکه 1   [aparat]0xbg3[/aparat]   http://www.aparat.com/v/0xbg3
  10.   ناوهای پیشرفته که قرار نیست تشریف بیارن لب ساحل! نیروهای دشمن از ابزارهایی به اسم نفربرهای آبی خاکی و انواع و اقسام قایق و لندیگ کرافت ها برای پیاده کردن نیرو در ساحل بهره می برند! انتظار ندارید که با موشک کروز با این ها مقابله بشه؟!  icon_arrowd     رزمایش گذشته هم در بعد دفاع ساحلی از موشک های ضد زره تاو ساخت داخل استفاده کردند. در این رزمایش هم در نیروی دریایی برای اولین بار دهلاویه استفاده میشه که نشان میده تحویل تسلیحات جدید به نیروها ادامه داره که نکته مثبتی هست. 
  11.   احتمال زیاد شماره 74 هست. همان شماره ناوچه جاویدان سهند.  :rose:
  12.   باز از این تصویر نمیشه با قطعیت گفت هدف را از بالا میزنه. مشخص نیست تصویر از چه زاویه ای گرفته شده. علاوه بر این در فیلمی که از تست موشک طائر ثبت شده، هدف از پایین مورد اصابت قرار گرفته. icon_arrowd   http://www.aparat.com/v/usFKv   Hit to kill بیشتر زمانی نمود پیدا میکنه که سر جنگی به طور کامل حذف شده باشه یا اینکه مقدارش کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشه (برای کاهش وزن و بالطبع افزایش برد و سرعت موشک) و در نتیجه انرژی جنبشی خود موشک قاتل هدف باشه. این تکنولوژی هم بیشتر برای اهدافی که خط سیر مشخص و مانور پذیری پایینی داشته باشند مد نظر هست، مثل موشک های بالستیک که خط سیر و تراجکتوری مشخصی دارند یا راکت ها و گلوله های توپخانه ای.   طوری که از شواهد مشخص هست و با توجه به اینکه این مورد اصلا اعلام نشده، هیچ دلیلی دال بر این مورد وجود نداره که موشک های طائر یا صیاد Hit to kill باشند و البته با توجه به نوع ماموریت اونها هم چندان مورد نیاز نیست.
  13. در این تصویر سر موشک بیرون هست و لانچر یحتمل همون لانچری هست که با لانچر پاتریوت مو نمیزنه. پشت سر لانچر هم رادار سامانه اس 200 دیده میشه که با خبر عملیاتی شدن رادار افق و مستقل شدن سامانه تلاش از اس 200 چندان هماهنگی نداره.           علاوه بر این محل فیلم منتشر شده از شلیک با عکس های گرفته شده در رزمایش امروز همخوانی نداره و بیشتر شبیه همون مکان تست زمان رونمایی هست. تفاوت لانچرها هم در تصویر زیر مشخصه.   به نظرم این احتمال هست که فیلم منتشر شده از شلیک صیاد 2 که البته در خبرگزاری ها به اشتباه صیاد 3 ذکر شده، اصلا مربوط به این رزمایش نباشه.